India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

7,2

Jouw recensie over het restaurant India Port

Corine G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker en gevarieerd eten. Het was boven verwachting.
Helène G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een aanrader, heerlijk gegeten, wij zaten in het grotere gedeelte heel comfortabel, het naastgelegen andere deel van het restaurant was klein en erg benauwend.
Maar eten was voortreffelijk!!
pj.kersten .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten voor een eerlijke prijs, mag wel iets authentieker (indiaas) maar lekker. Jammer dat het wat rumoerig is als het vol zit (populair) maar verder prima.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldig Indiaas eten en vriendelijke bediening
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De mixed grill als voorgerecht vonden we zeer goed smaken. De butter chicken was subliem. De chicken madras was wat eenvoudig. Verder erg lang wachten op het eten en een vrij beknopte, standaard Indiase menukaart, wat je in ieder ander Indiaas restaurant kunt vinden.

Ondanks de minpunten vonden wij het eten echt heerlijk, dat was het wachten wel waard!
Gerjanne L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Wij werden vriendelijk ontvangen en direct geholpen. Het eten was lekker en pittig, het naanbrood naast de curry is een aanrader. Leuk om deze plek te leren kennen!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De bediening was vriendelijk en correct. Maar om te communiceren, moest de klant bij twee van de personeelsleden wel het Engels beheersen. Zij spraken geen Nederlands.
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
lekker eten, tandoori-gerechten waren zeer lekker. Goede, vriendelijke en snelle service.
berberschrijver .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met de Albert Heijn-actie beperkte keuze. Zowel soep als hoofdgerecht van prima kwaliteit.
Bediening nogal nonchalant en lang wachten voor je iets krijgt. Maar dat hebben we in Azië precies zo ervaren. Het is blijkbaar waar je het mee vergelijkt.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Echt goede smaken. Alleen erg jammer is dat de keuze mbt de Ah actie wel heel erg beperkt is. Slechts keuze uit soep vooraf, 2 hoofdgerechten en 2 desserts.. dat was wel jammer. Duurde ook telkens erg lang voordat drankjes en eten geserveerd werden.
Wilfred A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima indiaas eten in prima omgeving!
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
service kan wel iets beter, maar het is een unique plek aan de oude gracht
de gerechten zijn lekker en je proef iets van de sfer van India ....
Inge-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten is saai en smaakt bijna allemaal hetzelfde. Een rijsttafel met om het halfuur een gerechtje duurt wel erg lang. Je moet hier wel erg veel geduld en niet te veel honger hebben. Gelukkig mooie locatie aan de gracht maar wij gaan hier nooit meet eten.
Stijn T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Hebben afgelopen tijd al meerdere Indiase restaurants gehad, maar dit was zeker een van de betere! Bediening was vriendelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De ontvangst was vriendelijk en we kregen gratis papadums. Op de kaart staat heerlijke kokosmelk. Het eten smaakt authentiek. We zagen ook veel gasten uit India. Qua smaak meer spicy dan in andere Indiaase restaurants. Maar toen ik aangaf dat de soep voor mij te pittig was, werd dit vlekkeloos opgelost.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker eten! Het was heerlijk weer dus het terras aan de werf zat vol. We kregen binnen netjes een drankje tot er buiten een tafel vrij kwam. Niet lang hoeven wachten, prima. Eten was dus goed, alleen een beetje weinig. En jammer dat ik als veganist niet nog een dessert kon eten. Overal zat melk in. Er was wel vers fruit, maar dat kon je alleen per 2 personen bestellen... Ja had ik achteraf misschien best alleen op gekund. Maar niet heel klantgericht. Ik heb maar koffie besteld.
vulto115 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gegeten met een AH-kaart. Keuze uit gerechten is niet groot, maar hetgeen we kregen van prima van smaak en ook voldoende. Heerlijk buiten aan de werf gezeten. Bediening was vriendelijk en ondanks de drukte geen lange wachttijden.
Carien K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Met de AH actie gegeten. Alleen een fles wijn en water er bij besteld en uitgekomen op 60 euro. Dat is normaal voor mij wat prijzig als student maar zo met de actie wat het voor 2 personen goed te doen
Max D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede gerechten met autenthieke smaak! Gezellig binnen, soms wat rumoerig.
Melvin S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij India Port Utrecht. Eten was zeer smakelijk en de locatie mooi. Je krijgt grote porties en de bediening is zeer vriendelijk.