India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Indiase Tomaten Soep - Heerlijke tomatensoep met Indiase kruiden
      Daal Soep - Indiase linzensoep afgetopt met Indiase kaas en citroen
      Mix pakora
  • Hoofdgerechten
    • Butter chicken - Gegrilde kipfilet uit de tandoor bereid in een milde saus van tomaat, room en boter
      Rogan Josh - Traditioneel lamsvlees gerecht in kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Indiase vis curry - Heerlijke visfilet bereid in een delicate kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Aloo Mattar Paneer - Een authentiek combinatie van aardappel, doperwten en huisgemaakte Indiase kaas
      Royal Tandoori Mix Grill (+5,50) - Kennismaking met een overheerlijke combinatie van tandoori murgh, chicken tikka, seekh kebab en bottie kebab
  • Nagerecht
    • Mango mania - Heerlijke mango ijs bereid van alphonso mangos
      Kheer - Indiase rijstpudding met cardemom
      Koffie/thee

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant India Port

Hester C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, uitgebreide keus en hele gastvrije vriendelijke bediening.
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gezellig restaurant met lekker eten
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Goed degelijk Indiaas eten; goede Indiase kruiden echter veel te weinig spicy.. Garlic Naan erg goed. Waren met zijn tweeën met een menu; konden alleen geen twee verschillende soepen kiezen; erg vreemd.
Aartie J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Vanavond gegeten met een vriendin. We kwamen spontaan binnen, de zaak was vol en het zag er uitnodigend uit. Echter de grootste fout die we konden maken.. het begon al met het feit dat we een tafel naast de keuken aangeboden kregen, terwijl er nog een tafel leeg was. Na vragen kregen we deze toegewezen. Daarna vonden we een haar in de samosa. Toen we na lang wachten en zoeken naar een ober eindelijk konden vertellen zei hij alleen ‘ wait a minute’, waarna hij vervolgens wegliep. Waarnaar? Geen idee. Voor Hoelang? Wisten we ook niet. Na 5 min kwam er een collega aanlopen die het eerst nog wilde afschuiven op gember, daar zou het dan een draadje van zijn mits het blond was. Wij gaven aan dat het zwart was, waarna ze zei dat ze het mee wilde nemen naar de keuken om te controleren. Eigenlijk hadden we toen al op moeten staan.. de service was echt belachelijk slecht. We kregen uiteindelijk een alternatief na (30!!!!) min waarna het hoofdgerecht weer na een halfuur kwam. Eens, maar nooit nooit weer
Ron Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Smaak prima. Enorme wachttijden. De keuken kan het aantal gasten duidelijk niet aan. Dat ze ondertussen wel maaltijden aan thuisbezorgd.nl meegeven schiet voor hun eigen gasten dan natuurlijk niet echt op.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Pitbull van een chef kan niet met feedback omgaan. Ik gaf aan dat ik het eten erg zout vond en dat ik de kruiden juist miste . Hij zei: je hebt er van gegeten dus kan niks voor je doen en liep zo weg!!
Ko D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijke authentieke gerechten (ik waande me weer in India), prima personeel! Een aanrader.
Wel iets aan de toiletten doen: er zijn er echt te weinig en gedateerd!
Nandita S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten!
Karel '.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het duurde allemaal heel lang, maar eten was lekker.
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij India Port! Ik heb zelf een lactose allergie en de serveerser dacht heel goed mee en raadde me allerlei gerechten aan die ik wél kon eten. Ben blij verrast dat ik alsnog heel veel gerechten kon eten, de foodie in mij is helemaal gelukkig!
Ik heb genoten, het gezelschap waar in bij was ook, en weet heel zeker dat we vaker terug komen!
Rina M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Superlekker!!!! Heerlijke plek, goede service en lekker eten! Prima plek in het centrum van Utrecht.............. zeker aan te bevelen
Elco T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Weet niet waar het probleem heeft gelegen maar de reservering via Iens was niet doorgekomen.
Er was nog plaats voor 6 man maar hadden niet veel later moeten komen anders was het vol geweest.

Verder hebben we er heerlijk gegeten met z'n zessen. goede pittige madras en chicken wings.
Lam en kip lekker bereid met goede sausen. De poppadoms vielen mij een beetje tegen alsmede de bijbehorende sausjes. Ik ben in de UK beter en lekkerder gewend.
Harke H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
we zaten buiten niet echt comfortabel en het duurde erg lang voordat het eten kwam.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zitplaatsen waren verre van gelukkig. Schuin aflopende plek.
Naast gelegen tafel 4 hele jonge kinderen, met vrouw met nikab. Zeer storend!
D M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De service was langzaam, terwijl wij de enigen op het terras waren. Slecht verstaanbaar en onvriendelijk. Na een drankje meteen weer weggegaan, en toen bleek een glas chardonnay 6 euro te kosten... Belachelijk.
Delano S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Erg onvriendelijk ontvangen. Het kwam over alsof de gastvrouw ons weg wou hebben. Kon ons niet op een vriendelijke manier het menu vertellen en gaf ons de indruk ze er geen zin in had. Jammer! Gerechten smaakten goed, alleen was het heel basic en zou ik niet 30 euro betaald hebben voor het menu als ik alleen was of als er geen actie was. Ik kom er zelf niet meer, en het persoon waarmee ik was eten denkt er ook zo over.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heel lang moeten wachten (1uur) en mensen die veel later waren kregen al eerder eten. Werden ook niet gevraagd om nog een drankje, daar moesten we zelf naar vragen. Voorgerecht was erg lekker maar hoofdgerecht erg matig en met een bakje ijsberfsla uit een zakje en stukje tomaat. Doe het dan er niet bij want dit zag er een beetje lachwekkend uit. Jammer want we lazen veel goede recencies en als iemand uit Utrecht zelf zal k dit dus ook niemand aanraden.

We kwamen met de AH restaurant actie en via de site ook met die optie gereserveerd. Achteraf bleek dat we dat hadden moeten aangeven dus gold de coup
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bij aankomst kregen we gelijk een tafel toegewezen. Het is prima toeven aan de werfkelder, werkelijk een toplocatie!

De bediening is vrij traag (dat kun je verwachten in de Nederlandse horeca), spreekt alleen Engels (dat is geen probleem, wel raar). Bij het serveren van de hoofdgang blijkt dat de ober het gerecht verkeerd benoemd, bij navraag blijkt dat het bestelde gerecht inderdaad is geleverd, maar slordig is het wel... Daarnaast werd van één van ons het bestek alvast meegenomen terwijl de hoofdgang net geserveerd was... kortom, de bediening was erg slordig.

Ronduit belachelijk is het dat men geen kraanwater wil serveren, alleen flessen bronwater.

Ik verwacht dat we volgende keer een ander Indiaas restaurant zullen proberen.