India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

6,9
Carien K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Met de AH actie gegeten. Alleen een fles wijn en water er bij besteld en uitgekomen op 60 euro. Dat is normaal voor mij wat prijzig als student maar zo met de actie wat het voor 2 personen goed te doen
Max D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede gerechten met autenthieke smaak! Gezellig binnen, soms wat rumoerig.
Melvin S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij India Port Utrecht. Eten was zeer smakelijk en de locatie mooi. Je krijgt grote porties en de bediening is zeer vriendelijk.
Jantine L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was oké, maar niet bijzonder. De bediening was vriendelijk, maar tussen de gangen door duurde het allemaal wel erg lang. Het was ook vol, maar dat zou niet uit moeten maken.
F. N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij India Port. Uitstekende bediening. De soep. vooraf was iets aan de hete Kant maar was erg lekker . Zowel de butterchicken als de vis was goed van smaak. Ook het toetje was erg lekker.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gemoedelijke sfeer en de vriendelijke bediening waren prettig. De ruimte is gezellig en ik heb smakelijk gegeten. Wel jammer dat het dessert dat ik had willen kiezen niet voorradig was.
judith J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel en snelle service.
Het menu wat bij de AH actie hoort was ook erg lekker. Het was een gezellige avond met heerlijke eten.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden snel ontvangen, gaven aan dat we gereserveerd hadden met de AH-actie en kregen onze tafel en de normale menukaart. Heerlijk gegeten maar de op zich bediening duurde erg lang en om drankjes moesten wel elke keer zelf vragen. 3 uur voor voor/hoofd/nagerecht is veel te lang. Op het laatst was de thee er na een kwartier nog niet en hebben we de rekening maar gevraagd want er moest een uursdienstbus gehaald worden voor 2 van ons 3'n. Daarop kregen we de opmerking dat ze het zo druk hadden (meer dan halve restaurant leeg...) en toen de rekening kwam waarbij ik de AH-spaarkaart al op tafel had gelegd ontstond er een probleem: we bleken nooit de gewone menukaart gehad mogen hebben en de ober vroeg aandringend wie ons ontvangen had en de menukaart gegeven. I.p.v. het op te lossen bleef hij daar op aandringen, van korting wilde hij op geen enkele manier weten anders dan "u kunt later nog weer eens komen eten bij ons". Als je mensen voor ruim 143 euro laat eten en je wilt op geen enkele manier korting geven (waarom niet de €35 of desnoods wat minder die actiemenu waard is?) anders dan "kom nog eens terug" dan heb je het helemaal niet begrepen. Wij komen dus niet terug. Vlakbij zit nog een ander weliswaar iets minder goed Indiaas restaurant maar daar mag je wel alles kiezen en wordt je ook nog eens snel bediend. Voor mijn volgende verjaardag gaan we daar dus wel eten, India Port mag de poort wat mij betreft sluiten.
alexruijs .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
India Port serveert eenvoudige Indiase gerechten (curry's met rijst) en die zijn goed maar niet echt onderscheidend en/of speciaal. In combinatie met de AH actie is prijs kwaliteitsverhouding OK, als we beide gerechten hadden moeten betalen was het veel te duur geweest. En 6 Euro voor een fles water is ook wel erg veel... Bij India Port kunnen ze best aardig koken, maar wat meer aandacht voor de details en iets meer variatie (bijv. een beetje groente of salade erbij) zou het geheel erg goed doen. Toch wel met een goed gevoel huiswaarts gegaan, mede door de sfeervolle locatie en de nette, correcte bediening.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Veel te lang wachten, voor menu hebben we ca 3 uur aan tafel gezeten. Prima als je romantisch wilt dineren en geen honger hebt. Te hoge prijs voor ok eten.
Ottovic .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten was op zich prima maar het duurde allemaal verschrikkelijk lang. Bediening niet onvriendelijk maar absoluut niet attent en ad rem. Irritatie over langzame keuken
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vanavond lekker gegeten.
De bediening was erg vriendelijk. Hadden beiden een kipgerecht. De een was erg pittig. De ander zoet met kokos en amandel. Toetje klein maar fijn.
Sipke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het AH-restaurantactie menu is duur (€35) waarbij de prijs niet op de kaart staat vermeld.
De prijs is te duur voor de getoonde menusamenstelling.
Teleurstellend is dat de bediening na het tussengerecht het gebruikte bestek niet vervangt.
Dit is ongepast.
Jammer, want de kwaliteit van de gerechten was goed.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden een tafel voor zes personen gereserveerd om half acht, maar toen we kwamen om vijf over half acht hadden ze die al aan een andere groep gegeven. Blijkbaar is de omzet belangrijker dan de gastvrijheid. Gelukkig hebben ze het wel opgelost, maar daarvoor moesten een aantal tafeltjes opschuiven waardoor iedereen nog dichter bij elkaar zat. Ook vier keer moeten vragen om een karaf kraanwater. Liever verkopen ze hun eigen dure water. Het eten is trouwens uitstekend en lekker.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We aten met de AH kortingsbon, kreeg een "speciaal" menukaart waarbij geen prijs was aangegeven. De kwaliteit van het eten was gelijk of minder dan potje Patak. Dessert was volgens mij van de ALDI. Uiteindelijk kost het menu €35,-. Zonder kortingsbon was dit €70! Echt schandalig! Een zeer teleurstellend ervaring.
Petronella R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met drie personen hier gegeten. Het eten was redelijk. Voorafjes tamelijk droog. De gin en tonic verrassend lekker. Erg jammer dat, hoewel je voor 150 euro eet en drinkt, er nauwelijks een glaasje kraanwater van af kan. Dit stoort ons heel erg en maken we in het oosten van Nederland nooit mee !
hkaramat .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima eten, prima kwaliteit. Meegedaan aan de AH restaurantactie (3 gangen diner). Alleen jammer dat niet van tevoren aangegeven werd dat je voor de fles mineraalwater €5,95 moest betalen.
ineke J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We aten met de AH kortingsbon, hadden geen inzicht in de prijs. UIteindelijk bleek dat het IENS/AH menu 35 € was , met drankjes waren we 49 € kwijt. Na berekening van wat we hadden gegeten ( gewoon de prijs van losse 3 gerechten optellen) bleek dat dat aanzienlijk minder was dan de 35€ per menu. Kortom we voelen ons belazerd, en het was een eenvoudig menu zonder groente of ander extra's.
Janna D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De eerste keer dat ik hier at raadde de vriendelijke bediende me de butter chicken aan, wat een aanrader. Heel erg lekker! Afgelopen keer weer butter chicken gekozen en wederom heerlijk. We hadden de garlic nan erbij besteld en ook deze is een aanrader! Super
marjoleinst87 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten op zich was goed maar met de AHactie voelde ik me een gast tweede klasse. We moesten heel lang wachten voordat we het menu kregen en dit was ook een ander menu dan gewoonlijk. Voordat we het hoofdgerecht hadden moesten we 1.5 uur wachten. De bediening was op zich wel vriendelijk. Uiteindelijk was het in totaal (menu + drie frisdrank+ naan) 45 euro. Voor dit etentje te duur.