India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Indiase Tomaten Soep - Heerlijke tomatensoep met Indiase kruiden
      Daal Soep - Indiase linzensoep afgetopt met Indiase kaas en citroen
      Mix pakora
  • Hoofdgerechten
    • Butter chicken - Gegrilde kipfilet uit de tandoor bereid in een milde saus van tomaat, room en boter
      Rogan Josh - Traditioneel lamsvlees gerecht in kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Indiase vis curry - Heerlijke visfilet bereid in een delicate kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Aloo Mattar Paneer - Een authentiek combinatie van aardappel, doperwten en huisgemaakte Indiase kaas
      Royal Tandoori Mix Grill (+5,50) - Kennismaking met een overheerlijke combinatie van tandoori murgh, chicken tikka, seekh kebab en bottie kebab
  • Nagerecht
    • Mango mania - Heerlijke mango ijs bereid van alphonso mangos
      Kheer - Indiase rijstpudding met cardemom
      Koffie/thee

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant India Port

Renee D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Mijn zoon, die nog nooit in India is geweest, had 5 van de 5 sterren willen geven, zo lekker vond hij de linzen. Van mij hadden er meer verse kruiden door gemogen. Ook vond ik de butter chicken erg zoet. Het was wel een aangename verassing dat de kip gegrild was en een barbecuesmaak had. De garlic naan was hemels en de bediening varieerde per persoon van oké tot erg aardig. Wij waren er op een drukke vrijdag om 18.00 uur en werden vlot bediend.
Tapulanga V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Lekker
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten
Smakelijk bereid met lekkere Indiase kruiden. Hier en daar was het vlees wat te hard en te zwart aangebraden.
Naan broden waren heerlijk met kokos en knoflook smaken.
Bediening vriendelijk. En wachttijden voordat het eten werd geserveerd waren normaal. Gewoon goed restaurant.
Annemijn S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker eten, goed advies en een glimlach
Lianne R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten was heerlijk! Ontzettend van genoten, was van goede kwaliteit, lekker warm, goed gekruid. De service was echter slecht, waarschijnlijk door een tekort aan personeel. We moesten ontzettend lang wachten op ons eten, personeel kwam niet vragen of we nog iets nodig hadden, keek niet eens onze kant op dus aandacht vragen werd ook vaak over het hoofd gezien. Perongeluk een wijnglas omgegooid, glas werd opgeveegd maar wijn laten liggen, waardoor klanten er door heen liepen. Geen enkel personeelslid dat attentief genoeg was om ons een nieuw glas te geven.
Kortom: echt heel lekker eten, maar ontzettend lang wachten en onoplettend personeel.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Bediening praat vooral engels, mijn wijnglas werd halfvol weggehaald en toen ik daar wat van zei snapte ze het niet en namen ze het alsnog mee. voorgerecht werd vergeten, waarop het leek alsof er als vergoeding een drankje van het huis werd aangeboden, maar dit stond gewoon op de rekening . Eten was lekker maar de service ver onder de maat. Ook de menukaart is veel duurder dan op internet staat, dit is omdat de kaart van internet alleen geldig is bij het andere filiaal, erg flauw.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Echt heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, aardig personeel en goede wijn. Top!
Bettie M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Genoten.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten is voortreffelijk bij India Port. Echte fijne gerechten! De service is erg vriendelijk, soms duurt wat langer,
Het interieur is niet zo bijzonder, maar wat geeft het als het eten prima is.
Wel moeilijk bereikbaar (trappen langs de kade) voor mensen die slecht ter been zijn,
Wij zijn erg tevreden met wat we kregen!
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
voor herhaling vatbaar !
Hester C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, uitgebreide keus en hele gastvrije vriendelijke bediening.
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gezellig restaurant met lekker eten
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Goed degelijk Indiaas eten; goede Indiase kruiden echter veel te weinig spicy.. Garlic Naan erg goed. Waren met zijn tweeën met een menu; konden alleen geen twee verschillende soepen kiezen; erg vreemd.
Aartie J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Vanavond gegeten met een vriendin. We kwamen spontaan binnen, de zaak was vol en het zag er uitnodigend uit. Echter de grootste fout die we konden maken.. het begon al met het feit dat we een tafel naast de keuken aangeboden kregen, terwijl er nog een tafel leeg was. Na vragen kregen we deze toegewezen. Daarna vonden we een haar in de samosa. Toen we na lang wachten en zoeken naar een ober eindelijk konden vertellen zei hij alleen ‘ wait a minute’, waarna hij vervolgens wegliep. Waarnaar? Geen idee. Voor Hoelang? Wisten we ook niet. Na 5 min kwam er een collega aanlopen die het eerst nog wilde afschuiven op gember, daar zou het dan een draadje van zijn mits het blond was. Wij gaven aan dat het zwart was, waarna ze zei dat ze het mee wilde nemen naar de keuken om te controleren. Eigenlijk hadden we toen al op moeten staan.. de service was echt belachelijk slecht. We kregen uiteindelijk een alternatief na (30!!!!) min waarna het hoofdgerecht weer na een halfuur kwam. Eens, maar nooit nooit weer
Ron Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Smaak prima. Enorme wachttijden. De keuken kan het aantal gasten duidelijk niet aan. Dat ze ondertussen wel maaltijden aan thuisbezorgd.nl meegeven schiet voor hun eigen gasten dan natuurlijk niet echt op.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Pitbull van een chef kan niet met feedback omgaan. Ik gaf aan dat ik het eten erg zout vond en dat ik de kruiden juist miste . Hij zei: je hebt er van gegeten dus kan niks voor je doen en liep zo weg!!
Ko D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijke authentieke gerechten (ik waande me weer in India), prima personeel! Een aanrader.
Wel iets aan de toiletten doen: er zijn er echt te weinig en gedateerd!
Nandita S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten!
Karel '.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het duurde allemaal heel lang, maar eten was lekker.