India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Indiase Tomaten Soep - Heerlijke tomatensoep met Indiase kruiden
      Daal Soep - Indiase linzensoep afgetopt met Indiase kaas en citroen
      Mix pakora
  • Hoofdgerechten
    • Butter chicken - Gegrilde kipfilet uit de tandoor bereid in een milde saus van tomaat, room en boter
      Rogan Josh - Traditioneel lamsvlees gerecht in kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Indiase vis curry - Heerlijke visfilet bereid in een delicate kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Aloo Mattar Paneer - Een authentiek combinatie van aardappel, doperwten en huisgemaakte Indiase kaas
      Royal Tandoori Mix Grill (+5,50) - Kennismaking met een overheerlijke combinatie van tandoori murgh, chicken tikka, seekh kebab en bottie kebab
  • Nagerecht
    • Mango mania - Heerlijke mango ijs bereid van alphonso mangos
      Kheer - Indiase rijstpudding met cardemom
      Koffie/thee

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De service was langzaam, terwijl wij de enigen op het terras waren. Slecht verstaanbaar en onvriendelijk. Na een drankje meteen weer weggegaan, en toen bleek een glas chardonnay 6 euro te kosten... Belachelijk.
Delano S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Erg onvriendelijk ontvangen. Het kwam over alsof de gastvrouw ons weg wou hebben. Kon ons niet op een vriendelijke manier het menu vertellen en gaf ons de indruk ze er geen zin in had. Jammer! Gerechten smaakten goed, alleen was het heel basic en zou ik niet 30 euro betaald hebben voor het menu als ik alleen was of als er geen actie was. Ik kom er zelf niet meer, en het persoon waarmee ik was eten denkt er ook zo over.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heel lang moeten wachten (1uur) en mensen die veel later waren kregen al eerder eten. Werden ook niet gevraagd om nog een drankje, daar moesten we zelf naar vragen. Voorgerecht was erg lekker maar hoofdgerecht erg matig en met een bakje ijsberfsla uit een zakje en stukje tomaat. Doe het dan er niet bij want dit zag er een beetje lachwekkend uit. Jammer want we lazen veel goede recencies en als iemand uit Utrecht zelf zal k dit dus ook niemand aanraden.

We kwamen met de AH restaurant actie en via de site ook met die optie gereserveerd. Achteraf bleek dat we dat hadden moeten aangeven dus gold de coup
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bij aankomst kregen we gelijk een tafel toegewezen. Het is prima toeven aan de werfkelder, werkelijk een toplocatie!

De bediening is vrij traag (dat kun je verwachten in de Nederlandse horeca), spreekt alleen Engels (dat is geen probleem, wel raar). Bij het serveren van de hoofdgang blijkt dat de ober het gerecht verkeerd benoemd, bij navraag blijkt dat het bestelde gerecht inderdaad is geleverd, maar slordig is het wel... Daarnaast werd van één van ons het bestek alvast meegenomen terwijl de hoofdgang net geserveerd was... kortom, de bediening was erg slordig.

Ronduit belachelijk is het dat men geen kraanwater wil serveren, alleen flessen bronwater.

Ik verwacht dat we volgende keer een ander Indiaas restaurant zullen proberen.
Willeke T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Buiten aan de gracht gezeten dus ik weet niet hoe het binnen is.
Bediening was aardig, ondanks het snikhete weer Chapeau !
Marke W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Buiten gezeten aan de gracht, leuke plek.
Maar de bediening erg rommelig en niet professioneel. Naast ons kreeg iemand een vol kop koffie over haar heen. Ze moest zelfvragen om een doek en kon daarna de boel ook zelf opruimen !
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het eten was best aardig maar het personeel... Ten eerste spraken ze alleen maar Engels. Voor mij geen probleem maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die geen Engels spreken. We moesten op alles lang wachten en het toppunt was dat iemand wegliep tijdens het opnemen van een bestelling. Ik ga niet meer naar dit restaurant.
Katja G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
De bediening sprak en kon moeilijk of geen nederlands verstaan, dus je kon je niet makkelijk communiseren.

Ieder had zijn eigen tafels voor de bediening en wij zaten aan een tafel die vergeten werd!
Francisco68 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik moet zeggen dat ik me verbaas over de vele positieve reacties over dit restaurant, of het moet zijn dat dit restaurant zeer wisselvallig presteert.
Wat mij betreft: slecht en duur.
Ik had Botti Kebab besteld. Dat bestond uit een plank bedekt met ui en enkele stukjes taai lamsvlees (niet zeer mals zoals op het menu staat) en twee splinters paprika. Verder kreeg je er nog een bak rijst bij en verder niets. Prijs: € 19,75. De bediening was verder zeer onvriendelijk, vandaar dat ik me verbaas over de vele positieve reacties over dit restaurant. Wat mij betreft de laatste keer dat ik daar geweest ben.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Keer op keer weer super kwaliteit eten. Echt een aanrader. En zeker nu je lekker buiten aan het water kunt eten!
Karlijn P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Eerlijke en vriendelijke mensen! Uiteraard ook lekker gegeten
Nandita S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wederom weer een onvergetelijke dag gehad.
We hebben voor een event deze locatie gekozen voor een hapje, drankje en Indiase muziek!
De eigenaar heeft ons weer zo gastvrij ontvangen en samen met zijn personeel gezorgd voor een culinaire Indiase belevenis, helemaal top!
Echt autenthiek Indiaas eten doe je hier!!
Wai M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
de bejegening door de gastvrouw des huizes had wat vriendelijker gemogen. Zij leek zich opgejaagd te voelen. Verder geen bijzonderheden aan te merken
egbert L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Alle gerechten bestaan uit heel veel saus en heel weinig vlees/vis.
Maar met mooi weer op het terras aan de gracht......, er zijn weinig mooiere plekken te bedenken ♥
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super lekker gegeten :-D
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Geweldig lekker gegeten! Het eten was heerlijk gekruid, super mals en ook lekker pittig. De prijs voor een menu is normaal (31,50 voor een 4 gangen menu), maar je krijgt ook een enorme hoeveelheid eten, dus dat is lekker!
Ga hier vooral heen als het lekker weer is en je aan de gracht kan zitten, want de sfeer binnen is niet geweldig. Buiten kan je lekker genieten van het zonnetje en alle andere mensen die aan het uit eten zijn. Ik kom hier zeker terug!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ik had gereserveerd, maar de reservering was niet bij het restaurant bekend. Ik kreeg van Iens wel bevestigingen, maar het restaurant blijkbaar niet.
Fizaal M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten is heerlijk
Šárka R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Excellent food and service!