India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Duur
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We aten met de AH kortingsbon, kreeg een "speciaal" menukaart waarbij geen prijs was aangegeven. De kwaliteit van het eten was gelijk of minder dan potje Patak. Dessert was volgens mij van de ALDI. Uiteindelijk kost het menu €35,-. Zonder kortingsbon was dit €70! Echt schandalig! Een zeer teleurstellend ervaring.
Petronella R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met drie personen hier gegeten. Het eten was redelijk. Voorafjes tamelijk droog. De gin en tonic verrassend lekker. Erg jammer dat, hoewel je voor 150 euro eet en drinkt, er nauwelijks een glaasje kraanwater van af kan. Dit stoort ons heel erg en maken we in het oosten van Nederland nooit mee !
Hkaramat .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima eten, prima kwaliteit. Meegedaan aan de AH restaurantactie (3 gangen diner). Alleen jammer dat niet van tevoren aangegeven werd dat je voor de fles mineraalwater €5,95 moest betalen.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We aten met de AH kortingsbon, hadden geen inzicht in de prijs. UIteindelijk bleek dat het IENS/AH menu 35 € was , met drankjes waren we 49 € kwijt. Na berekening van wat we hadden gegeten ( gewoon de prijs van losse 3 gerechten optellen) bleek dat dat aanzienlijk minder was dan de 35€ per menu. Kortom we voelen ons belazerd, en het was een eenvoudig menu zonder groente of ander extra's.
Janna D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De eerste keer dat ik hier at raadde de vriendelijke bediende me de butter chicken aan, wat een aanrader. Heel erg lekker! Afgelopen keer weer butter chicken gekozen en wederom heerlijk. We hadden de garlic nan erbij besteld en ook deze is een aanrader! Super
Marjoleinst87 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten op zich was goed maar met de AHactie voelde ik me een gast tweede klasse. We moesten heel lang wachten voordat we het menu kregen en dit was ook een ander menu dan gewoonlijk. Voordat we het hoofdgerecht hadden moesten we 1.5 uur wachten. De bediening was op zich wel vriendelijk. Uiteindelijk was het in totaal (menu + drie frisdrank+ naan) 45 euro. Voor dit etentje te duur.
Lex_11111 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten is prima, wel een beetje saai. Zolamg je aan de waterkant zit is het decor goed, maar binnen is het donker en ongezellig. Maar mijn grootste kritiekpunt is de prijs. Je betaald hier enorme bedragen voor zeer gemiddeld eten. Veel te duur
Josdegram .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heel lang wachten op service,
Niet bijzondere porties en vooral erg duur.
Twee uur na aankomst kregen we pas het hoofdgerecht.
Carole V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Super lekker gegeten, top restaurant. We hebben het romantic diner gekozen. Echt een aanrader. Neem er wel de tijd voor wij hebben er 2,5 uur gezeten.
Gmvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Goed gegeten daar aardige mensen..
Wat ons tegen viel was dat we een AH bon hadden en dat er geen prijzen bij stonden bij dat speciale menu en na afloop waren we meer kwijt dan anders en de bon met de zegels mochten we houden ja dat komt dat ze dus eigenlijk meer aan ons verdient hadden erg jammer vonden we dat het viel ons zeer tegen ....
Jpmelisse .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ongelofelijke nette ontvangst en bediening ondanks grote drukte.
Dit is echt een goed, 30 jarig oud familie bedrijf met hart voor de zaak.
Het eten was heerlijk, kip en lamsvlees goed bereid, kruidig maar niet scherp.
Lekkere soep vooraf, en een fris mango ijsje na.
Voldaan zeer tevreden vertrokken.
Reijersen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was zeer goed. Gastvrije bediening en ruime keus uit gerechten in combinatie met de AH actie. Het duurde wel wat lang voordat het eerste gerecht op tafel kwam, maar de smaak en kwaliteit was het wachten waard! Aanbevolen.
Maartenstudent .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met een groep van 10 hier gegeten met het AH menu, hierbij kregen we de keuze uit 2 voor-, hoofd- en na gerechten. Niet heel veel keuze, en hebben dus ook niet echt kennis gemaakt met dit restaurant, wat toch jammer is. Het eten was soms wat pittig, maar dit is wel te verwachten voor een Indiaans restaurant. Het dessert was niet heel erg lekker, de rest smaakte goed. En het water dat op tafel stond koste €6,- per fles. De gehele bediening kon alleen maar Engels, wat ook niet heel fijn is.
LCL .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prima gegeten, wel jammer dat er weinig bijgerechten met groente op de kaart staan. De werfkelder is sfeervol door de mooie schilderingen op de muren.
Jana7 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ik ben hier al vaak geweest en elke keer is het eten weer heerlijk! Pas wel op, als er staat dat iets pittig is, dan is het ook echt pittig...
Vooral heel veel keuze voor vegetariërs, maar niet dat de vlees-etende medemens zich zorgen hoeft te maken. Dit is één van mijn favo plaatsen in Utrecht om met niet-vega vrienden naartoe te gaan.

Service is altijd aardig, maar op drukke dagen niet altijd even attent. Ze doen wel altijd hun best en werken goed door.

Decor is binnen minder, maar op een warme lente of zomer dag kun je er heerlijk aan het water zitten!
Michelvanveen1961 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij aankomst denk je dat jij er niet meer bij kunt. Maar direct goed ontvangen en naar ons tafeltje geleid. Vriendelijke bediening. Vooraf Tandoori mix besteld en als hoofdgerecht ook de Tandoori mix met vlees. Zalige stukjes vlees en zeer goed en lekker gekruid. Jammer dat de betere wijn niet per glas kunnen worden besteld. Verder een aanrader.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Zonder te reserveren op vrijdagavond naar binnen gelopen hier; gelukkig was er nog plek! Mooi restaurant in de kelders van de Oudegracht in het centrum van Utrecht. Bediening is erg vriendelijk. Voor een scherp gerecht gekozen (lam madras). Wij werden nog 'gewaarschuwd' door de bediening dat dit toch wel erg scherp was, maar kennelijk zorgde ons eerdere bezoek aan de wijnbar voor wat zelfoverschatting en hebben wij het toch besteld; dit was echt zeer scherp. Maar tegelijkertijd erg smaakvol, heerlijk malse lam en met de yoghurtsaus en de rijst erbij de lam uiteindelijk heerlijk op kunnen eten. De knoflook-naan die ik bijbesteld had was ook erg lekker. Samen met de bediening hartelijk gelachen om mijn rode hoofd door de pittigheid. Wil hier zeker nog een keer terugkomen om dan iets minder pittig te eten.
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
De werfkelder is niet goed geventileerd.
Het eten is echter erg goed.
De bediening is niet heel erg attent (lopen voorbij zonder te kijken)en soms vraag je je af waarom een koffie en thee bestelling zo lang kan duren.
Jolle J.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Ik heb twee keer bij India Port gegeten. De eerste keer op advies van Indiase collega's.
Eten:
Het eten is heerlijk (op verzoek kan men het 'opkruiden' naar traditioneel Indiase stijl), maar de porties vlees zijn naar hun prijs aan de kleine kant. Wel gaan de gerechten vergezeld van goede rijst.
Aanraders zijn Tandoori Prawn en Chicken Madras. Deze gerechten zijn zeer goed in balans en zullen zowel geur- als smaak zintuigen strelen . Afraders zijn Chicken Tikka Massala en de Fish Curry, waarbij zowel smaak als geur vrij vlak is. Probeer zeker de special Peshwari nan en de Chicken Biryani.

Bediening:
De bediening / service is gewoontjes en onzichtbaar.

Ambiance:
De locatie is geweldig, maar van binnen is de ambiance afwezig. Het is een gewoon out of the box toeristenrestaurant met een matige aankleding en een geoptimaliseerd gebruik van de beperkte ruimte (lees: tafeltjes staan dicht op elkaar).

Prijs:
De prijs is fors gezien de grootte van de gerechten. Dit is echter te verwachten, aangezien de locatie ook niet goedkoop zal zijn.

Han.bekkers .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Heerlijk gegeten, hoewel het stukje rode peper dat ik aanzag voor een paprika erg heet was. Lamb Tika Massala was verfijnd, smaakvol maar had iets pittiger gemogen. De vegetarische Tandoori Vegetables waren zalig gekruid, maar deels aangebrand doordat het schaaltje erg dammer werd opgediend. Verrukkelijke gamba's als voorgerecht, evenals de Hot Wings. Als drank genoten van de kokosdrankjes.