India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

6,8
7,2

Jouw recensie over het restaurant India Port

Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
lekker eten, tandoori-gerechten waren zeer lekker. Goede, vriendelijke en snelle service.
berberschrijver .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met de Albert Heijn-actie beperkte keuze. Zowel soep als hoofdgerecht van prima kwaliteit.
Bediening nogal nonchalant en lang wachten voor je iets krijgt. Maar dat hebben we in Azië precies zo ervaren. Het is blijkbaar waar je het mee vergelijkt.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Echt goede smaken. Alleen erg jammer is dat de keuze mbt de Ah actie wel heel erg beperkt is. Slechts keuze uit soep vooraf, 2 hoofdgerechten en 2 desserts.. dat was wel jammer. Duurde ook telkens erg lang voordat drankjes en eten geserveerd werden.
Wilfred A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima indiaas eten in prima omgeving!
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
service kan wel iets beter, maar het is een unique plek aan de oude gracht
de gerechten zijn lekker en je proef iets van de sfer van India ....
Inge-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten is saai en smaakt bijna allemaal hetzelfde. Een rijsttafel met om het halfuur een gerechtje duurt wel erg lang. Je moet hier wel erg veel geduld en niet te veel honger hebben. Gelukkig mooie locatie aan de gracht maar wij gaan hier nooit meet eten.
Stijn T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Hebben afgelopen tijd al meerdere Indiase restaurants gehad, maar dit was zeker een van de betere! Bediening was vriendelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De ontvangst was vriendelijk en we kregen gratis papadums. Op de kaart staat heerlijke kokosmelk. Het eten smaakt authentiek. We zagen ook veel gasten uit India. Qua smaak meer spicy dan in andere Indiaase restaurants. Maar toen ik aangaf dat de soep voor mij te pittig was, werd dit vlekkeloos opgelost.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker eten! Het was heerlijk weer dus het terras aan de werf zat vol. We kregen binnen netjes een drankje tot er buiten een tafel vrij kwam. Niet lang hoeven wachten, prima. Eten was dus goed, alleen een beetje weinig. En jammer dat ik als veganist niet nog een dessert kon eten. Overal zat melk in. Er was wel vers fruit, maar dat kon je alleen per 2 personen bestellen... Ja had ik achteraf misschien best alleen op gekund. Maar niet heel klantgericht. Ik heb maar koffie besteld.
vulto115 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gegeten met een AH-kaart. Keuze uit gerechten is niet groot, maar hetgeen we kregen van prima van smaak en ook voldoende. Heerlijk buiten aan de werf gezeten. Bediening was vriendelijk en ondanks de drukte geen lange wachttijden.
Carien K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Met de AH actie gegeten. Alleen een fles wijn en water er bij besteld en uitgekomen op 60 euro. Dat is normaal voor mij wat prijzig als student maar zo met de actie wat het voor 2 personen goed te doen
Max D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede gerechten met autenthieke smaak! Gezellig binnen, soms wat rumoerig.
Melvin S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij India Port Utrecht. Eten was zeer smakelijk en de locatie mooi. Je krijgt grote porties en de bediening is zeer vriendelijk.
Jantine L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was oké, maar niet bijzonder. De bediening was vriendelijk, maar tussen de gangen door duurde het allemaal wel erg lang. Het was ook vol, maar dat zou niet uit moeten maken.
F. N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij India Port. Uitstekende bediening. De soep. vooraf was iets aan de hete Kant maar was erg lekker . Zowel de butterchicken als de vis was goed van smaak. Ook het toetje was erg lekker.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gemoedelijke sfeer en de vriendelijke bediening waren prettig. De ruimte is gezellig en ik heb smakelijk gegeten. Wel jammer dat het dessert dat ik had willen kiezen niet voorradig was.
judith J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel en snelle service.
Het menu wat bij de AH actie hoort was ook erg lekker. Het was een gezellige avond met heerlijke eten.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden snel ontvangen, gaven aan dat we gereserveerd hadden met de AH-actie en kregen onze tafel en de normale menukaart. Heerlijk gegeten maar de op zich bediening duurde erg lang en om drankjes moesten wel elke keer zelf vragen. 3 uur voor voor/hoofd/nagerecht is veel te lang. Op het laatst was de thee er na een kwartier nog niet en hebben we de rekening maar gevraagd want er moest een uursdienstbus gehaald worden voor 2 van ons 3'n. Daarop kregen we de opmerking dat ze het zo druk hadden (meer dan halve restaurant leeg...) en toen de rekening kwam waarbij ik de AH-spaarkaart al op tafel had gelegd ontstond er een probleem: we bleken nooit de gewone menukaart gehad mogen hebben en de ober vroeg aandringend wie ons ontvangen had en de menukaart gegeven. I.p.v. het op te lossen bleef hij daar op aandringen, van korting wilde hij op geen enkele manier weten anders dan "u kunt later nog weer eens komen eten bij ons". Als je mensen voor ruim 143 euro laat eten en je wilt op geen enkele manier korting geven (waarom niet de €35 of desnoods wat minder die actiemenu waard is?) anders dan "kom nog eens terug" dan heb je het helemaal niet begrepen. Wij komen dus niet terug. Vlakbij zit nog een ander weliswaar iets minder goed Indiaas restaurant maar daar mag je wel alles kiezen en wordt je ook nog eens snel bediend. Voor mijn volgende verjaardag gaan we daar dus wel eten, India Port mag de poort wat mij betreft sluiten.
alexruijs .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
India Port serveert eenvoudige Indiase gerechten (curry's met rijst) en die zijn goed maar niet echt onderscheidend en/of speciaal. In combinatie met de AH actie is prijs kwaliteitsverhouding OK, als we beide gerechten hadden moeten betalen was het veel te duur geweest. En 6 Euro voor een fles water is ook wel erg veel... Bij India Port kunnen ze best aardig koken, maar wat meer aandacht voor de details en iets meer variatie (bijv. een beetje groente of salade erbij) zou het geheel erg goed doen. Toch wel met een goed gevoel huiswaarts gegaan, mede door de sfeervolle locatie en de nette, correcte bediening.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Veel te lang wachten, voor menu hebben we ca 3 uur aan tafel gezeten. Prima als je romantisch wilt dineren en geen honger hebt. Te hoge prijs voor ok eten.