India Poort Tandoori Indian Restaurant

Gasthuisstraat 1 1211 KB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant India Poort Tandoori Indian Restaurant

Fine Indian Dining in Hilversum, since 1986

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn wij te vinden in Hilversum aan de Gasthuistraat 1. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Met onze unieke nieuwe interieur hebben we een warm en uitnodigende sfeer gecreëerd om te dineren. In deze prachtige setting zorgen wij ervoor dat u een geheel ander perceptie krijgt van de Indiase keuken. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de authentieke gerechten, bijpassende wijnen en bijzondere gedestilleerde dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer.

Meer informatie over restaurant India Poort Tandoori Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
luc V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vroeger kwam ik hier wel eens eten afhalen, dus een bezoek aan deze zaak moest zeker een keer gebeuren. Gisteren was het zover! Werkelijk prachtig en zeer sfeervol restaurant . De zaak straal klasse uit en de gerechten zijn smakelijk. Van binnen is het heel erg smaakvol ingericht en misschien wel een van de mooiste restaurants van Hilversum. De bediening is soms traag maar wel altijd even vriendelijk. De witte huiswijn is ontzettend lekker.

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het menu aanbevolen doir de Chef genomen, erg lekker. Niet al te groot restaurant met prettige sfeer en voldoende privacy om een gesprek te voeren. Aanrader!

erik T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vroeger was het gedateerd en oubollig, nu in een nieuw jasje gestoken, gezellig en stijlvol! Eten zoals altijd voortreffelijk , wij hadden het menu met de soep als vooraf gevolgd door lam bhuna en royal mixed grill, lekkere combinatie. Wel lang wachten 20.00 uur binnen, 21:45 uur klaar met eten. Daarna een heerlijke mango ijs als dessert. Voor een snelle hap moet je hier niet zijn, neem de tijd als je hier komt zou mijn advies zijn.

Sem V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een erg leuk en style vol ingericht restaurant. De kaart is zeer uitgebreid met veel variatie. Eten is erg sterk en lekker gekruid en als het niet pittig genoeg is malen ze het graag een stuk pittiger voor je

Merel E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Erg lekker gegeten in deze waanzinnig mooie zaak in Hilversum. Het restaurant trekt veel klanten. Ondanks de drukte straalt het personeel rust uit. De bediening is vriendelijk en efficiënt. Het eten is heerlijk. er is een uitgebreide vegetarische kaart!
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mooie zaak die verrassend klein is. Uitermate gezellig en smaakvol ingericht. We waren er al vroeg en waren verbaasd dat er best al veel mensen zaten. De bediening is vriendelijk. Duidelijke kaart. Gerechten zijn vers en zeer smaakvol. Wij genoten van een aantal currys en een heerlijk melkdessert. Een van de currys was heel erg pittig, dit werd ook aangegeven door de bediening, toch wilden we het graag proberen, nou, we hebben pittig gekregen. Er kwam later een minder pittig variant ervan. Het ander pittig gerecht gaven we terug. De overige currys waren goed. Verder verdient ook het naanbrood een bijzondere vermelding. De eigenaren zijn heel gepassioneerd over goede drank en dit is duidelijk te zien aan de drankkaart. Geweldige selectie van whisky , gin en cognac!
michel D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een prachtige, stijlvolle ambiance , heel subtiel gedaan. India Poort heeft een mooi restaurant neergezet.. Wij waren met een groep collega's waaronder een aantal Indiase mensen die niets liever eten dan Indiaas eten, dus was de keuze snel gemaakt, Indiaas voor de 4e keer in twee en halve week. Het eten was voortreffelijk. De porties waren voldoende en ook de vegetarische gerechten waren bijzonder smaakvol én pittig, vonden onze Indiase collega's. Hier zijn ze blijkbaar niet zuinig met de pepers, onze collega's hebben ervan genoten. De reactie volgde al na een aantal happen; " finally a spicy and tasty indian restaurant ". Overigens vonden de anderen de Chicken Tandoori heel authentiek bereid. Zelf nam ik de Chicken Rogan Josh, lekker malse kip( kippen dij ), wel wat vettiger dan kipfilet, maar de smaak was geweldig. Onze Indiase collega's vonden dit de meest authentieke Indiaas restaurant in Hilversum.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima Inidaas eten. Wij hadden een standaard menu. Was iets minder lekker dan ik had verwacht. Ik denk dat als je van de kaart eet, het eten beter is. Vriendelijke gastheer...
Familie J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Op een gezellig drukke maandagavond hebben we hier heerlijk gegeten! India Poort heeft een prachtig nieuw interieur en het eten is zeer smakelijk. Onze jongens aten het kindermenu en vonden het ook heerlijk! De jongeman in de bediening is uiterst vriendelijk. We komen zeker een keer terug!
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het heerlijk eten, die heerlijke witte Sula, vriendelijke bediening en het mooie nieuwe interieur maken dit Genieten van een grote G. Hier komen we graag en zeker nog eens terug!
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heel knus maar toch modern, vriendelijke bediening en veel vegetarische gerechten. Alleen de presentatie van het vegetarische 3 gangen menu was raar. Verder heerlijk gegeten!
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. In eerste instantie zat er nog niemand maar tussen 19.00 en 19.30 was het gezellig druk. Je merkt dat over alles was nagedacht, het interieur, de wijnen, de muziek...alles klopte. De bediening was erg vriendelijk, attent en zeker niet opdringerig. Niks op aan te merken, kunnen veel restaurants zeker nog wat van leren. En de Chileense Carmenere was fantastisch!
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op vrijdag zonder reservering heen gegaan, we hadden geluk , er was nog 1 plek vrij omdat anderen niet kwamen opdagen. Prachtige sfeer in het restaurant bij binnenkomst. Je zou het zo voorbij rijden maar wat een mooie tent en we hebben er heerlijk gegeten.
Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het heringerichte restaurant ziet er stijlvol uit. Het is klein maar fijn. De ontvangst was hartelijk. Het tempo waarop de gerechten kwamen, lag enigszins laag. Voor ons wat dat perfect. Alleen qua drank had het iets sneller gemogen. We hebben met zijn tweeën genoten van het vier-gangen menu. De samosa vonden we enigszins flauw van smaak. Het hele menu was heerlijk!
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten met collega's bij India Poort. De beoordelingen op internet waren goed en dat werd bevestigd! Heel lekkere gefrituurde kaas, garnalen en lams gehakt als voorgerechten. De hoofdgerechten waren ook heel smaakvol, met name de zoete kokos gerecht. De bediening is heel vriendelijk. Het restaurant is prachtig, heel mooi! De wijnen zijn heel acceptabel geprijsd en beslist een aanrader.
Timo N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met vrienden hier gegeten op advies van ons hotel. Het is een klein restaurant. Eten is zeer goed, uitstekend gekruid (verfijnd) en echt mooie smaken. De pishawari(?) naan is echt heerlijk. Heerlijk eten. Aankleding van het restaurant is erg mooi, doet vrijwel denken aan een chique setting, erg smaakvol interieur. Reserveren wel nodig want erg druk op vrijdag.
marloes D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super gegeten. Vriendelijke en gastvrije bediening , gerechten waren wel pikant, maar waren super! Heel verfijnde smaken! Verder was het heel gezellig en is het restaurant heel stijlvol aangekleed. Mooi en verzorgend ingericht. De rekening viel ook heel erg mee.
Pattyx .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten bij India Poort, tot onze verbazing was het restaurant verbouwd, het resultaat mag er wezen. Prachtige sfeer en heerlijke stoelen.
Pieterdejng .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We hebben opnieuw India Poort bezocht, het is totaal gerenoveerd en vanaf de buitenkant merk je dit al. Bij binnenkomst ruik je meteen de geuren die uit de keuken komen. Het personeel is vriendelijk en herinnerde ons, erg persoonlijk, super! Het eten was weer erg lekker, voor een goede Indiase curry op hoog niveau is dit the place to be. Er zitten meerdere Indiase restaurants in Hilversum, maar deze steekt er ruim boven uit.
Vrijenblij .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Uiterst vriendelijke bediening, sfeer van restaurant iets te keurig voor Indiase stijl. De muziek staat net iets te hard.
Het eten wordt in prachtige schaaltjes opgediend. Lamsgerechten waren prima maar de afzonderlijke ingrediënten waren niet te ontdekken in de smaak. Geen verse kruiden kunnen waarnemen.
De groenten waren overgaar en smakeloos. En veel te weinig. De Indiase keuken heeft meer mogelijkheden voor groenten dan de kaart van India Poort doet vermoeden.
Goede prijs kwaliteit verhouding maar In plaats van een topper vind ik dit meer een goede middenmoter.