India Poort Tandoori Indian Restaurant

Gasthuisstraat 1 1211 KB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant India Poort Tandoori Indian Restaurant

Fine Indian Dining in Hilversum, since 1986

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn wij te vinden in Hilversum aan de Gasthuistraat 1. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Met onze unieke nieuwe interieur hebben we een warm en uitnodigende sfeer gecreëerd om te dineren. In deze prachtige setting zorgen wij ervoor dat u een geheel ander perceptie krijgt van de Indiase keuken. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de authentieke gerechten, bijpassende wijnen en bijzondere gedestilleerde dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer.

Meer informatie over restaurant India Poort Tandoori Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
E.J. V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Els D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Prima gegeten, goeie sfeer, prettige omgeving en erg vriendelijke bedoening. Voor herhaling vatbaar.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Dit is de tweede keer dat ik hier eet en net zo goed als de eerste keer. Alles klopt. Het restaurant is mooi ingericht, voldoende ruimte tussen de tafels, heerlijke stoelen. De Tandoori Chicken was verrukkelijk. Én bijzonder goede Gin Tonic.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Hier kun je prima terecht voor een smakelijke Indiase maaltijd!!
Beste Marion,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft van de ervaring. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Mashudul Talukdar

Anne K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi sfeervol verbouwd. Duurt iets langer maar we zijn uiteten, en het wachten meer dan waard. Goede bediening en lekkere wijn. Voelt welkom. Aanrader
Beste Anne,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft van de wijn. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Erg lekker gegeten in dit mooie restaurant. Op maandag avond vol, gezellig. Leuke bediening, schijnt een famillie restaurant te zijn. Wij komen terug!
Beste Maartje,

Jos S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eten en bediening was goed, het duurde alleen te lang voordat de volgende gang op tafel kwam.
Beste Jos,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en de bediening goed was. Wij bereiden alles vers ter plekke, waardoor het meer tijd nodig heeft willen wij ons kwaliteit behouden, zeker als het vol zit. Toch was u binnen 2,5 uur uitgegeten met een voor,hoofd en nagerecht. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten in het prachtig verbouwde restaurant met een super vriendelijke gastheer.
Beste Heleen,

Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heeeerlijk gegeten! Heel stijlvol ingericht, gezellig lang tafelen!
Beste Sophie,

Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben genoten
Beste Anouk,

Jos D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Na 2 mislukte pogingen omdat het vol zat ditmaal online gereserveerd. Fantastisch goed eten en snel bediend door zeer vriendelijke bediening. Voorafje gemarineerde kipfilet, zeer smakelijk en als hoofd een zeer pittige Vindaloo. Begeleid met een zeer goede Chardonnay. Uitstekende plek om snel even wat te eten.
Beste Jos,

William O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk eten, pittig is ook pittig(lekker). Goede en vriendelije bediening. De entourage is mooi tot zeer mooi te noemen, het ziet er allemaal erg mooi en smaakvol uit. Ook nog eens lekker druk voor op een doordeweekse dag. Aanrader.
Beste William,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft van de ervaring. De Chardonnay past perfect bij pittige gerechten:). We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Joseph W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Subliem eten en wijn. Mooi en gezellige drukke restaurant, uiterst vriendelijk bediening.
Beste Joseph,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft van de ervaring.De wijnen zijn zorgvuldig uitgekozen door ons:). We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Emmelien B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Mooi, gezellig restaurant, vriendelijk personeel. Het eten viel me een beetje tegen helaas. Ik houd niet eens van pittig, maar ik vond er weinig smaak of structuur aan zitten.
Beste Emmelien,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Jammer dat het niet in de smaak viel, onze excuses hiervoor. We gaan er zeker iets mee doen. Hopelijk geef je ons een nieuwe kans in de toekomst, onze kaart is heel uitgebreid en er staat vast iets op wat in de smaak zal vallen!

Piamaria D.
Kan niet beter.
Beste Piamaria,

Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij komen hier geregeld en ook vandaag weer heerlijk gegeten
Beste Edwin,

Rogier B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Erg lekker en mooi ingericht restaurant. Ik nam een indiase collega mee en die vond het eten authentiek smaken, net zoals in India. Milde gerechten zijn mild en pittig is echt pittig. Als je smaak hebt in je mond, en dat hebben de indiërs, dan vind je dit lekker eten, volgens hem. Vrij donkere setting met veel donkere materialen, met "cosy"verlichting. Klassevolle ontvangst en bediening. Ook schenken ze een goede glas wijn.
Beste Rogier,

Menno B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij India Poort. Restaurant is stijlvol ingericht, heel mooi interieur, erg sfeervol. Opnieuw was het een fantastische ervaring, de wijnen en gedestilleerde dranken zijn goed uitgezocht ondanks dat dit een Indiaas restaurant is. De voorgerechten waren heel goed gekruid, pittige wings en wat minder pittig maar lekkere tandoori garnalen. Hierbij een lekkere fles Carmenere op advies van de bediening, die overigens net als de vorig keer erg vriendelijk en voorkomend was, maar niet te vaak wat erg prettig is. Hoofdgerechten één zeer pittige Lams Vindaloo, spicy voor de liefhebber en echt pittig, heerlijk. In combinatie met een zoete gerecht, de Korma. Uitstekende combinatie, de rijst en groenten waren ook erg lekker. We konden het niet laten om een digestief te nemen, er staan hier zoveel bijzonder goede dranken op de kaart dat je het niet kunt overslaan, we namen een Bruadar whisky likeur, heerlijk!
Beste Menno,

Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mooie inrichting, bediening vriendelijk maar niet erg opmerkzaam. Zeer slechte akoestiek. Eten niet warm genoeg, smaak kan beter.
Beste Linda,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Jammer dat de ervaring niet naar wens was gelopen , onze oprechte excuses hiervoor. We noteren het en gaan zeker er iets mee doen. Hopelijk geeft u ons in de toekomst een tweede kans. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.