India Poort Tandoori Indian Restaurant

Gasthuisstraat 1 1211 KB Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant India Poort Tandoori Indian Restaurant

Proef het echte India

Een bezoek aan dit gastvrije restaurant doet je verlangen naar een culinaire reis door het mooie India. Een prachtige blend van de beste kruiden en specerijen vormen de basis van deze geliefde keuken. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt.

Meer informatie over restaurant India Poort Tandoori Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Airconditioning , Bar , Catering , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Familie J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het heerlijk eten, die heerlijke witte Sula, vriendelijke bediening en het mooie nieuwe interieur maken dit Genieten van een grote G. Hier komen we graag en zeker nog eens terug!
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heel knus maar toch modern, vriendelijke bediening en veel vegetarische gerechten. Alleen de presentatie van het vegetarische 3 gangen menu was raar. Verder heerlijk gegeten!
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. In eerste instantie zat er nog niemand maar tussen 19.00 en 19.30 was het gezellig druk. Je merkt dat over alles was nagedacht, het interieur, de wijnen, de muziek...alles klopte. De bediening was erg vriendelijk, attent en zeker niet opdringerig. Niks op aan te merken, kunnen veel restaurants zeker nog wat van leren. En de Chileense Carmenere was fantastisch!
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op vrijdag zonder reservering heen gegaan, we hadden geluk , er was nog 1 plek vrij omdat anderen niet kwamen opdagen. Prachtige sfeer in het restaurant bij binnenkomst. Je zou het zo voorbij rijden maar wat een mooie tent en we hebben er heerlijk gegeten.
Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het heringerichte restaurant ziet er stijlvol uit. Het is klein maar fijn. De ontvangst was hartelijk. Het tempo waarop de gerechten kwamen, lag enigszins laag. Voor ons wat dat perfect. Alleen qua drank had het iets sneller gemogen. We hebben met zijn tweeën genoten van het vier-gangen menu. De samosa vonden we enigszins flauw van smaak. Het hele menu was heerlijk!
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten met collega's bij India Poort. De beoordelingen op internet waren goed en dat werd bevestigd! Heel lekkere gefrituurde kaas, garnalen en lams gehakt als voorgerechten. De hoofdgerechten waren ook heel smaakvol, met name de zoete kokos gerecht. De bediening is heel vriendelijk. Het restaurant is prachtig, heel mooi! De wijnen zijn heel acceptabel geprijsd en beslist een aanrader.
Timo N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met vrienden hier gegeten op advies van ons hotel. Het is een klein restaurant. Eten is zeer goed, uitstekend gekruid (verfijnd) en echt mooie smaken. De pishawari(?) naan is echt heerlijk. Heerlijk eten. Aankleding van het restaurant is erg mooi, doet vrijwel denken aan een chique setting, erg smaakvol interieur. Reserveren wel nodig want erg druk op vrijdag.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super gegeten. Vriendelijke en gastvrije bediening , gerechten waren wel pikant, maar waren super! Heel verfijnde smaken! Verder was het heel gezellig en is het restaurant heel stijlvol aangekleed. Mooi en verzorgend ingericht. De rekening viel ook heel erg mee.
Pattyx .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten bij India Poort, tot onze verbazing was het restaurant verbouwd, het resultaat mag er wezen. Prachtige sfeer en heerlijke stoelen.
Pieterdejng .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We hebben opnieuw India Poort bezocht, het is totaal gerenoveerd en vanaf de buitenkant merk je dit al. Bij binnenkomst ruik je meteen de geuren die uit de keuken komen. Het personeel is vriendelijk en herinnerde ons, erg persoonlijk, super! Het eten was weer erg lekker, voor een goede Indiase curry op hoog niveau is dit the place to be. Er zitten meerdere Indiase restaurants in Hilversum, maar deze steekt er ruim boven uit.
Vrijenblij .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Uiterst vriendelijke bediening, sfeer van restaurant iets te keurig voor Indiase stijl. De muziek staat net iets te hard.
Het eten wordt in prachtige schaaltjes opgediend. Lamsgerechten waren prima maar de afzonderlijke ingrediënten waren niet te ontdekken in de smaak. Geen verse kruiden kunnen waarnemen.
De groenten waren overgaar en smakeloos. En veel te weinig. De Indiase keuken heeft meer mogelijkheden voor groenten dan de kaart van India Poort doet vermoeden.
Goede prijs kwaliteit verhouding maar In plaats van een topper vind ik dit meer een goede middenmoter.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Fantastisch gegeten;) Indiaas eten op zijn best. De bediening is super scherp en attent. Het restaurant ziet er fancy uit, hele mooie setting! Hebben met 7 meiden gegeten en raad het iedereen aan die van echt goed Indiaas eten houd.
Tess L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Het was top! Heerlijk gegeten en een goede bediening. Zeker net zo lekker als de eerste keer. Ik kom zeker nog een keer langs!
P.s het restaurant ziet er ook mooi uit.
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Erg lekker gegeten, bediening zeer correct. Het restaurant is onlangs verbouwd en ziet er heel goed uit, fijne sfeer .
Josephinem2 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Prachtig restaurant met heerlijk eten. Comfortabele stoelen en vriendelijk bediening. De prawn Tandoori zijn héérlijk. Lekkere huiswijn.
Jessedorzas .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant. Alles klopt; het eten, bediening en het interieur. De ambiance is aangepast aan het niveau van eten. We komen er al jaren en zullen nog jaren blijven komen om te genieten van dit heerlijk restaurant. Het vernieuwde interieur ziet er prachtig uit, prachtige kleur combinaties, de stoelen zitten geweldig. Het eten is altijd van hoge kwaliteit geweest, nu is het interieur ook prachtig. Echt een restaurant om heerlijk lang te tafelen. De nan is super lekker, hot wings de lekkerste die we gehad hebben, heerlijk! Bijzonder goede drank collectie. We zijn reuze benieuwd naar het nieuwe menu!
Luis G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Fantastische eten, echt lekker Tandoori eten. Ik hou van kruidig eten, dit is de perfecte plek, zeer goede service, mooie restaurant en lekkere don julio. Zeker het proberen waard!!
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Al 26 jaar eet ik bij India Poort als ik uit eten ga, zo ook op 27 Augustus na de verbouwing . Een compleet nieuw interieur die alleen al een bezoek waard is was het eten en de bediening als vanouds onvergelijkbaar!! Dus lekker eten, voor mij chicken vindaloo en hot wings, India Poort zeker weten. Groet Albert
Jen W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij eten al jaren bij India Poort. Aanraders zijn paneer mahkni, tandoori garnalen, nou alles eigenlijk. Hebben net het nieuwe decor gezien en het ziet er prachtig uit. Hopen nog veel jaren te kunnen genieten van dit heerlijk restaurant