Over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn wij vanuit Hilversum aan de Gasthuistraat 1 te vinden. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. Het menu met uitgebreide keuze is samengesteld uit originele en traditionele Indiase gerechten. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de uitstekende gerechten en bijzondere dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer.

Meer informatie over restaurant India Poort Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Dit is de beste Indiaas restaurant van Hilversum. Het is werkelijk heerlijk wat je hier geserveerd krijgt. Alles smaakt geweldig! De inrichting is ook heel stijlvol en uitnodigend. Het eten kwam ook niet te snel achter elkaar, maar ook niet te lange tussenpozen. Heel fijn! We gaan snel op zoek naar een volgende datum om hier weer te mogen eten, maar dan met collega’s erbij:)
Melvin O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Alles klopt! Een zeer sfeervol restaurant, mooie bar. Erg mooi ingericht. Vriendelijke en voorkomende bediening. Erg gastvrij. Het eten is echt verrukkelijk, heel goed op smaak. Genoten van o.a vegetarische samosa, lams curry en korma.
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Mooie omgeving met heerlijke eten. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Populair restaurant, reserveren is aan te raden. Genoten!
Peggy G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Graag aandacht aan het binnen klimaat. Erg warm en nodigt niet uit om langer te blijven zitten. Voor de rest prima eetgelegenheid met verassende gerechten......prijzen van wijn per glas aan de hoge kant.
Vincent U.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Op vrijdagavond hier gegeten. Prettig en vriendelijk ontvangst, goede en attente bediening. Eten was heerlijk, verrassende combinatie van bekende en minder bekende gerechten. Indrukwekkende wijnkaart met mooie wijnen. Het restaurant is erg mooi en de sfeer is verder super relax. Ideaal om lang te tafelen!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie, warme ambiance. We hebben een hele leuke gezellige gehad met heerlijke gerechtjes en goede service!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk restaurant om te komen. Het eten is heerlijk, de sfeer is goed en iedere keer weer van constante kwaliteit. Ook lekker gezellig druk voor op een doordeweekse dag. Lekkere wijnen. Erg vriendelijk personeel die je zelfs herkennen als je een tijdje niet bent geweest.
Nikolaas V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Was verrukkelijk eten. Met liefde klaargemaakt, met zorg geserveerd en als je wilt elk gerecht geserveerd met een bijpassend glas wijn. De zoete massala en het gerecht uit de oven was heerlijk. Mooie en ontspannen sfeer. We komen zeker terug.
Samir B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Interieur, sfeer etc. was allemaal prima. Niets op aan te merken. Het eten daarentegen was voor een kenner van de Indiase keuken matig en vrij gewoontjes. De kip was veel te droog, lamsvlees en garnalen te zoutig en de rijst was nog te hard. De butter chicken was te veel aan de zoete kant. De garlic naan was top. Na een teleurstellend voor en hoofdgerecht had ik geen zin meer in een toetje. Al met al, leuk voor een avondje uit, maar zeker niet als je bekend bent met de Indiase keuken.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Als je Indiaas wil eten in Hilversum en wat te vieren hebt of wat exclusiever wilt eten dan ben je bij dit restaurant aan het goede adres. Heerlijk gegeten in dit stijlvolle restaurant en de wijnen waren ook heel goed.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Echt heerlijk eten. Super vers en echt Indiaas.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een prachtige en stijlvolle ambiance, charmante bediening en heerlijk eten. Een heerlijk fles Sauvignon Blanc wijn voor een heel schappelijke prijs.
Het eten was heerlijk en verrukkelijk bereid. Mals vlees en smakelijke currys. Ook veel vega gerechten! Een geweldige avond en wij komen zeker terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Mooie en sfeervolle locatie. De bediening is zeer gastvrij en behulpzaam. Het eten is erg lekker en smaakvol! De kaart heeft volop keuze aan Indiase gerechten.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Weer geweldig! Super gegeten, alle gerechten waren heerlijk. Mals vlees. Top. De sfeer was top en het is een hele mooie tent. Aanrader voor de liefhebbers van de Indiase keuken!
Kevin M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Geweldig, prachtige sfeervolle ambiance. Mijn partner en ik hebben genoten van heerlijke curry gerechten met allen een geweldige smaaksensatie en mooi opgediend in schitterende schaaltjes door een zeer vriendelijke gastheer. Wij hebben daarbij een fantastische wijn bij gedronken. Een top avond. Wij gaan het doorvertellen en komen snel terug.
Jade V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gezellige en mooie zaak in Hilversum. We hebben heerlijk gegeten. Voldoende keus op de menukaart, voor iedereen wat wils. De bediening is heel attent, zorgt ervoor dat je niets te kort komt en denkt met je mee. Met heerlijke en betaalbare wijnen was het helemaal compleet. Prijs-kwaliteitverhouding ook in orde, een feestje! Reserveren is wel verstandig, alle tafels waren bezet. Een aanrader voor een geslaagde en smakelijke avond!
Harrold H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Gezellig restaurant, smaakvol ingericht, goede, kundige bediening. Heerlijk origineel en smaakvol eten. Wat een feest, echt een top restaurant!
Christel G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een heerlijke wijn erbij gedronken! Goede en vriendelijke bediening en een prachtige inrichting! Ontspannen sfeer. Hele leuke avond gehad. Een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten en goede wijn houdt. Wij komen zeker terug.
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
De beste Indiër in Hilversum. Heerlijk gegeten, fantastische smaken. De wijnkaart is top en de ambiance is super. Het personeel is erg vriendelijk en warm en dat geeft je een comfortabel gevoel. Alles wordt met beleid geserveerd. Genieten!
Matteo H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een heerlijk restaurant in het centrum van Hilversum. Ontspannen sfeer, mooie inrichting maar bovenal heerlijk eten. De voorgerechten smaken heerlijk. De hoofdgerechten bestond uit heerlijke curry en tandoori gerechten. Mooi gepresenteerd in schaaltjes en makkelijk te delen. Als aperitief hadden wij een heerlijke Gin & Tonic. Bij de hoofdgerechten gingen we voor een Cabernet Sauvignon uit Australië, wat een heerlijk glas wijn en niet geheel onbelangrijk: het paste perfect bij het eten. Hier is duidelijk aandacht aan besteed. Ontzettend vriendelijke, persoonlijke en deskundige bediening. Kortom, een heerlijke plek om ontspannen en ongedwongen heerlijk te kunnen eten en drinken. Reserveren lijkt me verstandig, wij kwamen vrij laat op zondag avond en het zat zo goed als vol. Een absolute aanrader wat ons betreft!