Over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn wij vanuit Hilversum aan de Gasthuistraat 1 te vinden. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. Het menu met uitgebreide keuze is samengesteld uit originele en traditionele Indiase gerechten. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de uitstekende gerechten en bijzondere dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer.

Meer informatie over restaurant India Poort Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Met grote afstand het beste indiase restaurant in Hilversum!
Amber L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Hele mooie restaurant, hier ga je heen om uitgebreid te dineren. Het eten is heerlijk en mooi gepresenteerd. Er hangt een relaxte, ongedwongen sfeer. De kennis en kunde van het personeel is hoog. Ook prettig; wanneer het vol zit, dat je niet op elkaars lip zit.
Pj D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gezellig en knus restaurant. Vriendelijke en bescheiden bediening. Ik heb er erg lekker gegeten. Daarbij gekozen voor een Viognier wijn uit India, die ging goed bij het eten en was boven verwachting lekker.
Beste PJ de wildt,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden!
Wat fijn om te lezen dat u zo’n aangename ervaring heeft gehad bij ons.

Namens het gehele team nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit u in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Erik P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, niet te pittig maar dat kan natuurlijk wel en staat goed aangegeven. Parkeren kan redelijk vlak bij in de parkeergarage of als je iets meer betaald langs de weg. Fijne vriendelijke bediening die goed aanwezig was, niet te. Eten was heerlijk en ruim voldoende. Ik had nog graag een menu met nog wat meer verschillende hapjes. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Beste Erik,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze geweldige review.
Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo’n fijne avond bij ons heeft gehad. We zullen uw lovende woorden en tips met het team delen. Wij kunnen niet wachten om u terug te mogen verwelkomen!

Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Eindelijk een goed indiaas restaurant op alle vlakken. Super gegeten en grote porties. Het interieur is prachtig en smaakvol gerenoveerd. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Advies om te reserveren.
Beste Martijn,

Wow! Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo’n fijne avond bij ons heeft gehad.
Ik heb de complimenten doorgegeven aan het gehele team.

Wij kunnen niet wachten om u terug te mogen verwelkomen.

Ingmar V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het eten is ronduit voortreffelijk. De inrichting is heel gezellig en stijlvol. Comfortable stoelen en muziek. De wijnen zijn heel goed, iets wat uniek is voor een Indiase restaurant.
Beste Ingmar,

Hartelijk dank voor deze prachtige woorden.
Wat fijn om te lezen dat u zo’n aangename ervaring heeft gehad bij ons in India Poort.

Wij kijken er naar uit u weer te mogen ontvangen!

Mark L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Top restaurant.
Beste Mark,

Super om te lezen dat alles naar wens is verlopen!
Wij kijken er naar uit u terug te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Mooi ingerichte restaurant! Niet lang geleden helemaal verbouwd heb ik begrepen. Het resultaat mag er zijn. Het eten was heerlijk en er zit voldoende tijd tussen de gerechten. Ondanks het warme weer ook best druk! Kom hier heel graag nog een keertje terug.
Beste Luuk D,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden!
Wat fijn om te lezen dat u zo’n aangename ervaring heeft gehad bij ons.

Alicia H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Echt een perfecte plek voor een romantisch avondje! De ontvangst is heel gastvrij. Het eten is heerlijk en wordt mooi opgediend. Nu een paar keer geweest en iedere keer is het vol. Een van mijn favorieten, een aanrader!
Beste Alicia,

Wauw, wat een super leuke review! Heel erg bedankt! Dit is precies de ervaring die we willen geven aan onze gasten! :) Tot de volgende keer!

Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Rustig relax zeer goed Eten, goede atmosfeer À Fine Diner Er is niet meer aan toe te voegen dan deze ressentie totziens tot ziens tot de volgende keer
Beste Ruud,

Bedankt voor het delen van je ervaring over India Poort. Leuk om te lezen dat je genoten hebt van het eten en de avond als '' relax '' beschouwd hebt. Tot de volgende keer!

Galina E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk eten, heerlijke wijnen, super vriendelijk personeel en een geweldige sfeer! Relax avondje genieten in het centrum van Hilversum.
Beste Galina,

Heel erg bedankt voor je geweldige review. Het is super leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van et eten, wijn en service. We hopen jullie weer in de toekomst te mogen verwelkomen!

Adam L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Bijzonder lekker gegeten. Echt een restaurant voor de fijnproever. De hoge verwachtingen zijn absoluut waargemaakt. De gerechten zijn makkelijk te delen. Echt genieten.
Beste Adam,

Hartelijk dank voor je mooie woorden over je ervaring in India Poort. Tot de volgende keer!

Hans-Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Rustige, zeer vriendelijke service maakt sfeer bijzonder aangenaam. Niet te lang en niet te kort wachten op eten. We gaan zeker weer terug.
Beste Hans-Eric Vos,

Wat een geweldige review! Bedankt voor het delen van uw ervaring in India Poort en we zijn blij om te lezen dat je genoten hebt van je avond in India Poort.

Joop W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening en fantastisch eten. Restaurant is trouwens veel kleiner dan foto’s doen vermoeden maar dat maakt niet uit. Mooie whisky collectie. Absolute aanrader!
F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg lekker gegeten, tegen een redelijke prijs. Het personeel is alleraardigst en erg bereid je het naar de zin te maken. Zeer de moeite waard.
Beste Fokker,

Bedankt voor het delen van je ervaring in India Poort. Fijn om te lezen dat je genoten hebt van het eten en de bediening. We hopen je weer snel te mogen verwelkomen in India Poort.

Jonathan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Dit restaurant verdient het om elke avond vol te zitten. Erg lekker gegeten in een heel mooi interieur. Bediening is zeer attent. Dit is zeker een plek om terug te komen. Ik ga het doorvertellen!
Beste Jonathan,

Heel erg bedankt voor je mooie recensie. Bedankt voor je complimenten en we zijn verheugd om te lezen dat je zo genoten hebt van alles!

Tot de volgende keer!

Victoria P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten, geweldige sfeer en aandachtig bediening.
Beste Victoria,

Bedankt voor je positieve feedback over je ervaring in India Poort. We streven ernaar om elke gast deze experience te geven , van eten, drinken en ambiance! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Hide Section - Web InformationWeb Information
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wat een verrassing in Hilversum, zeer genoten van ons avondje bij India Poort. Vriendelijk personeel, goede bediening! Heerlijk gegeten, met mooi opgediende schaaltjes. De zachte rezala is een aanrader. Wij hadden verschillende curry gerechten met o.a lams, kip en vegetarisch. Heerlijk. De inrichting is gezellig sfeervol en modern, met aandacht vormgegeven. Tot snel!
Beste Laura,

Bedankt voor het delen van je ervaring in India Poort. Het is geweldig om te horen dat je een geweldige restaurant ervaring hebt gehad in India Poort. Tot de volgende keer!

Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Een leuk restaurant, mooi verbouwt met prachtige materialen. Echt heel sfeervol. De service was vriendelijk en voorkomend. Het eten was vers en heerlijk. Een aanrader.
Beste Sabine,

Hartelijk dank voor het delen van je feedback over je ervaring in India Poort. We zijn zeer blij met onze nieuwe interieur en de gasten ook!:)

Tot de volgende keer!

Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Stijlvol Indiaas restaurant in het centrum van Hilversum. Uitstekende specialiteiten. Zeer mooie ( veel nieuwe wereld ) wijnkaart. Zeer goede en attente bediening. Van de voorgerechten tot het nagerecht , alles was erg smaakvol. Dit is een absoluut top restaurant.
Beste Hugo,

Wat een geweldig mooie review, heel erg bedankt! Wij zijn zelf ook zeer enthousiast over onze nieuwe wijnkaart, geweldig mooie wijnen zijn het! We hopen je snel weer te mogen ontvangen, zodat je andere wijnen kunt uitproberen!