Over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn wij vanuit Hilversum aan de Gasthuistraat 1 te vinden. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. Het menu met uitgebreide keuze is samengesteld uit originele en traditionele Indiase gerechten. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de uitstekende gerechten en bijzondere dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer.

Meer informatie over restaurant India Poort Indian Restaurant

K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Marvin E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Wat een genot! Mooie sfeer. Heerlijke gerechtjes met geweldige smaakexplosies. Verassend ook. En dan ook nog een geweldig dessert. Ook een fijne wijnkaart, wij zochten zelf een mooie Cabernet Malbec uit die perfect bij de gerechtjes paste. Reserveren is zeker aan te raden.
David L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Super vriendelijke ontvangst. Jassen worden aangenomen, dat maak je zelden mee. Stijlvolle inrichting, erg mooi en uitnodigend om lang te tafelen. Heel erg lekker gegeten, goede wijn en uitstekende bediening. Absoluut een aanrader om goed Indiaas te eten in Hilversum.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijk gegeten en super aardige bediening!
Joris E.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Een avondje eten bij India Poort is echt een avondje uit. Heerlijk eten, vers en van hoge kwaliteit tegen zeer acceptabele prijzen. Personeel erg vriendelijk. Goede wijnkaart en bijzondere digestieven. Een heerlijke plek om te gaan eten!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
We komen vanuit Utrecht, maar dat is het meer dan waard. Heerlijk eten, top bediening en gerechten die je bij andere restaurants niet op de kaart ziet, wat het toch bijzonder en exclusief maakt. Rezala was heerlijk en de wijn was geweldig. Afgesloten met een heerlijke likeur. Zeker hier reserveren en genieten!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
De gerechten zijn altijd heerlijk, het personeel is prettig en zeer vriendelijk. Wij eten hier graag met regelmaat en zouden het eenieder die opzoek is naar Indiaas eten ten zeerste aanbevelen. Gezien de drukte kan het zich voordoen dat je even dient te wachten op de maaltijd, maar het geduld is het meer dan waard.
Shabnam S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Vriendelijke bediening. Voor zo een kleine oppervlakte; mooi en efficiënt ingericht restaurant. Ook verse roosjes op de tafels.
Het eten was lekker, alleen miste ik de echte authentieke Indiase smaken. Heb het idee dat de Indiase smaak een beetje aan de Westerse smaak is aangepast?
Jos C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Vaker hier geweest en in één woord: Fantastisch! De bediening, mooie doelgroep, mooie inrichting, heerlijk eten en drinken. Een heerlijke culinaire ervaring. Heerlijke ontspannen sfeer. Zowel zakelijk, met vrienden of met het gezin een feestje om te dineren.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Prachtig restaurant, zeer goed eten, goede bediening. De vlees en vegetarische curry’s waren echt heerlijk. De wijnen waren uitstekend. Echt genoten.
Momen J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Zeer gastvrije ontvangst en begeleiding naar de tafel en wat meteen opvalt is de mooie ambiance. We bestellen de set menu en een geweldige glas Mourvedre. Wat een heerlijke wijn! De lams bhuna was erg lekker en ontzettend mals. De tandoori mixed grill een feestje voor de mond. We worden perfect bediend gedurende avond en tijdig van goede drank voorzien en gevraagd of alles naar onze wensen is. De hoge cijfer is helemaal terecht!
Elsie H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Goed en lekker Indiaas eten. Curries zijn heerlijk. Bediening is zeer attent zonder opdringerig te zijn. Alleen de lasso vonden wij niet zo geweldig. Hij was lauw en de mango Lassie was vlak van smaak.
Emmely O.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Fantastisch gegeten en gedronken bij India Poort. Het is er gezellig druk en de inrichting en sfeer van het restaurant is erg mooi en bijzonder comfortabel. De medewerkers zijn erg gastvrij en oplettend. Geen wonder dat dit restaurant er al zo lang zit. One of best places in town!
Frouco K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Aardige bediening. De 1 was gelukkig toeschietelijker dan de andere ober.
Maar beide mannen waren erg prettig.
Heb hesrlijk gegeten. Een aanrader.
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Simpelweg een top tent. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Heerlijk en vers eten dat mooi wordt geserveerd. Mooie wijnen in prachtige wijnglazen. Lastig te overtreffen in Hilversum als je het aan mij vraagt.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Gezellige levendige ambiance en prima service. Prijs - kwaliteit: voorgerecht en bijgerecht bv. Nan broden was aan de dure kant, kan beter. Mijn 4 gasten vonden het heerlijk en waren enthousiast, zelf was ik minder enthousiast waarschijnlijk had ik wat pittigere gerechten moeten nemen (ik ben pittig gewend). Het is in het vervolg zeker een bezoekje waard, ik kom terug en ik zou het zeker aanbevelen aan anderen.
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Op aanraden van famillie gereserveerd en gegeten in dit restaurant. Het restaurant heeft een heerlijke ambiance. Fijne ontvangst door erg vriendelijke bediening. Als vegetariër heb ik er heerlijk gegeten. Lekkere wijn en mooie presentatie van de gerechten.
B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, uitgebreide menukaart en ook een prima wijn en een uitstekende French koffie. De "verplichte" 120 tekens tekst in dit commentaar vind ik minder geslaagd.