Over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn wij vanuit Hilversum aan de Gasthuistraat 1 te vinden. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. Het menu met uitgebreide keuze is samengesteld uit originele en traditionele Indiase gerechten. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de uitstekende gerechten en bijzondere dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer.

Meer informatie over restaurant India Poort Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Hans-Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Rustige, zeer vriendelijke service maakt sfeer bijzonder aangenaam. Niet te lang en niet te kort wachten op eten. We gaan zeker weer terug.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening en fantastisch eten. Restaurant is trouwens veel kleiner dan foto’s doen vermoeden maar dat maakt niet uit. Mooie whisky collectie. Absolute aanrader!
F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg lekker gegeten, tegen een redelijke prijs. Het personeel is alleraardigst en erg bereid je het naar de zin te maken. Zeer de moeite waard.
Jonathan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Dit restaurant verdient het om elke avond vol te zitten. Erg lekker gegeten in een heel mooi interieur. Bediening is zeer attent. Dit is zeker een plek om terug te komen. Ik ga het doorvertellen!
Victoria P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten, geweldige sfeer en aandachtig bediening.
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wat een verrassing in Hilversum, zeer genoten van ons avondje bij India Poort. Vriendelijk personeel, goede bediening! Heerlijk gegeten, met mooi opgediende schaaltjes. De zachte rezala is een aanrader. Wij hadden verschillende curry gerechten met o.a lams, kip en vegetarisch. Heerlijk. De inrichting is gezellig sfeervol en modern, met aandacht vormgegeven. Tot snel!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Een leuk restaurant, mooi verbouwt met prachtige materialen. Echt heel sfeervol. De service was vriendelijk en voorkomend. Het eten was vers en heerlijk. Een aanrader.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Stijlvol Indiaas restaurant in het centrum van Hilversum. Uitstekende specialiteiten. Zeer mooie ( veel nieuwe wereld ) wijnkaart. Zeer goede en attente bediening. Van de voorgerechten tot het nagerecht , alles was erg smaakvol. Dit is een absoluut top restaurant.
Raymond F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Dit is een erg goed Indiaas restaurant in een Hilversum. Sfeer en ambiance zijn erg goed, het personeel is erg vriendelijk! Het eten was ontzettend verfijnd en gevarieerd.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fijne zaak.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prettige en voorkomende bediening. Het restaurant is mooi ingericht. De hoeveelheid was voldoende en ik heb genoten van de heerlijke gerechten.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Prachtig interieur, je waant je in India. Mooie smaken, heerlijk gekruid. Een fantastische fles Semillion. Alles is net even een niveau hoger dan de gewone Indiase restaurant.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Ook genoten van de vegetarische gerechten. Een aanrader!
Carel H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zoals alle voorgaande keren , gewoon uitmuntend.....iets anders kan ik er niet van maken . Prima smaken en precies gekruid zoals wordt aangegeven.
sybelle B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteits verhouding heel netjes. Zeer prettige bediening.
Beste Sybelle,

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring in India Poort en het is geweldig om te weten dat jullie genoten hebben van het heerlijke eten en de prettige bediening. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen zodat jullie andere gerechten kunnen uitproberen!

Anouk Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wat een heerlijke avondje uit. Ontspannen en heerlijke eten. Vriendelijk en attente bediening. Geweldige interieur, chapeau!
Beste Anouk,

Wat een mooie recensie! Daar doen we het voor, het is geweldig om te weten dat jullie de perfecte experience hebben gehad in India Poort. Tot de volgende keer!

Kasper H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijke avond gehad in een mooie omgeving. Het eten is heerlijk en vers, dat proef je. Op de dinsdagavond is het helemaal vol, dat zegt genoeg lijkt mij.
Beste Kasper,

Bedankt voor het delen van je ervaring in India Poort. Geweldig om te lezen dat je een heerlijke avond hebt gehad in onze prachtige restaurant. We bereiden dagelijks onze producten vers, en dat is geweldig om te lezen dat jullie dat hebben geproefd. Tot de volgende keer!

Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Sfeervol restaurant met heerlijk eten.
Ik wilde geen koriander en had dat van te voren gemeld. Hier hielden ze echt rekening mee. Ik kom zeker nog een keer terug,
Beste Danielle,

Bedankt voor uw positieve recensie! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een mooie avondje uit. Wij houden graag rekening met de wensen van onze gasten. Het is geen enkel probleem voor ons. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in India Poort.

Renee G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten vond ik heel lekker! Prijs/ kwaliteit is prima. Ik zou dit restaurant aan een ieder aanbevelen.
Hi Renee,

Bedankt voor je mooie beoordeling over India Poort. Geweldig om te lezen dat je het eten lekker vond en de prijs kwaliteitsverhouding goed. Tot de volgende keer!

Met vriendelijk groet,
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekkere Indiase keuken en gulle porties. Goede aanduiding van pittigheid. Goede keuze aan gerechten. De Balti was heerlijk
Beste Patrick,

Fijn om te lezen dat je weer genoten hebt van het heerlijke Indiase keuken. Tot de volgende keer!