India Poort Indian Restaurant

Gasthuisstraat 1 1211 KB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn zij te vinden in Hilversum aan de Gasthuistraat 1. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Met het unieke nieuwe interieur hebben ze een warm en uitnodigende sfeer gecreëerd om te dineren. In deze prachtige setting zorgen zij ervoor dat je een geheel ander perceptie krijgt van de Indiase keuken. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de authentieke gerechten, bijpassende wijnen en bijzondere gedestilleerde dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer. Zij zijn ook vegetarisch,veganistisch en halal friendly!

Meer informatie over restaurant India Poort Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Emile K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Weer als vanouds. Leuke en correcte bediening, heerlijk eten....en een correcte afhandeling van een schoonheidsfoutje, zo hoort het en zo gebeurt het ook, hulde.

We komen zeker weer vaker !
John H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een absolute aanrader, reserveren is zeker in het weekend, raadzaam. Mooie sfeer, met gastvrije ontvangst en erg mooie inrichting. We hebben echt genoten van eten en ambiance.
Beste John,

Bedankt voor je geweldige recensie over India Poort. We zijn blij te horen dat jullie hebben genoten hebben van het eten en ambiance. We hopen jullie weer in de toekomst te mogen zien in India Poort.

Jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was er lekker druk. Akoestiek is wat hol omdat we weinig stoffering is. Vriendelijk personeel. Zoals beloofd was het eten niet te spicy.
Beste Jeannette,

Bedankt voor je mooie recensie over India Poort. We zijn blij te horen dat jullie hebben genoten hebben van het eten en sfeer. We hopen jullie weer in de toekomst te mogen zien in India Poort.

Michael K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Voor de derde keer in korte tijd gegeten bij India Poort. En dat was weer hemels. Elk hapje dat je in je mond stopt is een feestje. De bediening was persoonlijk ,vriendelijk én gezellig. De ober wist precies wat ik de laatste keer had gegeten. Een prachtige en stijlvolle ambiance, de ambiance is prachtig. Het restaurant is niet al te groot, dat vinden we erg fijn. Een fles Viognier erbij en het feestje is compleet. Toplocatie.
Beste Michael,

Bedankt voor je lovende recensie over India Poort. We zijn blij te horen dat jullie hebben genoten hebben van de ervaring in India Poort. De viognier is inderdaad een heerlijke wijn! We hopen jullie weer in de toekomst te mogen zien in India Poort om onder andere andere wijnen te proeven.

Mirre H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke gerechten, een echte aanrader. Wel vooraf reserveren. Je wordt er op geattendeerd als je een pittig gerecht wilt nemen dat het wel op India wijze pittig is en dat het geen Hollandse pittigheid is.
Beste Mirre,

Bedankt voor je lovende recensie over India Poort. We zijn blij te horen dat jullie hebben genoten hebben van het (pittige) eten. De pittige gerechten worden met liefde bereid door onze chef. We hopen jullie weer in de toekomst te mogen zien in India Poort.

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We waren al eerder wezen eten bij india poort . Toen waren we al zeer tevreden over het eten en de bediening. Nu 9 maanden later kwamen we binnnen en we werden direct door de eigenaar herkend .hij bedankte mij voor de goede recenties nou bij deze blijft het een zeer goed en vriendelijk restaurant. Met heerlijk eten een dikke 10 .
Beste Johan,

Bedankt voor je geweldige woorden. Mashudul herkent de gasten direct! :). We zijn blij te horen dat jullie hebben genoten hebben van het eten en een gezellige avond hebben gehad. We hopen jullie weer in de toekomst te mogen zien in India Poort.

Laura L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk eten, goede portie grote.
Wel reserveren! Waren er op een woensdag en meerdere mensen zonder reservering konden helaas geen plaats nemen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding (65 euro 2 personen, voorgerecht-hoofdgerecht met elk 3 drankjes).
Bediening ietwat verlegen, vinden wij niet erg.
Neem wel de tijd, kan wat langer duren.
Beste Sanne,

Bedankt voor je lovende recensie over India Poort. We zijn blij te horen dat jullie hebben genoten hebben van het eten. De bediening werkt met zorg , liefde en beleid. Bedankt voor je feedback. We hopen jullie weer in de toekomst te mogen zien in India Poort.

Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Fantastische service en gemoedelijke sfeer! Tot snel!
Beste Cindy,

Bedankt voor je lovende recensie over India Poort. We zijn blij te horen dat jullie hebben genoten hebben van het eten en sfeer. We hopen jullie weer in de toekomst te mogen zien in India Poort.

Team India Poort
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Erg lekker gegeten, goede bediening en heel stijlvolle interieur!
Beste Wil,
Hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling, fijn dat je zo genoten hebt van alle aandacht. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Demir T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed eten en een zeer vriendelijke eigenaar/bediening.
Beste Demir
Hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling, we zijn erg blij dat jullie zo genoten hebben en dat we daaraan hebben kunnen bijdragen. We hopen je in de toekomst weer te mogen ontvangen in India Poort zodat je onze andere heerlijke gerechten kunt proberen.

SH T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben echt lekker genoten v.d. 3-gangen menu. Bediening is vlot, attent en vriendelijk. Ze nemen hun tijd om alles uit te leggen voor ons. Echt een aanrader!
Beste SH Teh,
Hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling, fijn dat je zo genoten hebt van alle aandacht. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen om andere gerechten te proberen.

Ad D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben genoten, het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Een aanrader !
Doordat er een hele groep duidelijk aanwezig was, moesten we langer wachten op de gerechten en was het geluidsniveau redelijk hoog. Echter dit kan het restaurant niet aangerekend worden !
Beste Ad Dekker,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We willen u graag bedanken voor uw begrip vanwege de luidruchtige groep. Dat wordt erg gewaardeerd. Wij zijn blij te lezen dat u zo genoten heeft van heerlijke eten en de bediening goed vond. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen, zodat u andere gerechten van onze kaart kunt uitproberen.

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik had hoge verwachtingen na alle goede recensies, maar helaas zijn die niet waar gemaakt. Papadum was taai, samosa te vet, kip korma was de kip niet lekker mals en er was geen alcohol vrij bier of munt thee te verkrijgen, jammer....
Beste Monique,

Hartelijk dank voor uw eerlijke review op Iens. Ik betreur het dat uw diner in restaurant India Poort teleurstellend was en ik bied mijn excuses aan voor het ongemak dat u hebt ervaren. Wij gebruiken in de Korma kippendij dat zeer zacht en mals is. Uw feedback stel ik op prijs en we zullen het gebruiken om onze producten en service te verbeteren. Ik hoop u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen om andere gerechten uit te proberen en zodat we onze verbeteringen aan u te laten zien, wilt u dan contact met mij opnemen via indiapoort@hotmail.com. Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring.

Roos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Top avonden hier. Heerlijk eten, goede wijn, top service en gaaf interieur. Mijn favoriet in Hilversum. Echt een aanrader!
Geachte Roos,
Bedankt voor uw mooie feedback. We zijn erg blij om te weten dat je een plezierige ervaring had in India Poort en kijk uit naar je terugkeer.

Kenneth K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gereserveerd op vrijdag om 18u. Top beleving! Vanaf het moment dat we werden ontvangen tot dat we de rekening vroegen, het totaalplaatje is compleet; zeer gezellig ingericht, sfeervol, aangename Indiase muziek op de achtergrond, meer dan uitstekende menukaart met uitgebreide keuze, alsook het wijn assortiment. De gerechten waren zeer goed bereid, compliment aan de chef. Nog een extra vermelding voor de zeer vriendelijke gastheer, bediening op zijn best. Keep up the good work, groet uit het verre Maastricht.

PS: enige tip is misschien de optie om een glas Indiase wijn op de kaart aan te bieden ipv enkel het bestellen van een volledige fles.
Geachte Kenneth,

Bedankt voor uw mooie feedback. Het was geweldig om jullie te mogen verwelkomen in ons restaurant. Er zit overal een gedachte achter, we zijn heel blij dat u dat heeft kunnen zien en ervaren. De Indiase wijn zal op de nieuwe wijnkaart die volgend jaar ingaat, per glas besteld kunnen worden. We zijn erg blij om te weten dat je een plezierige ervaring had in India Poort en kijk uit naar je terugkeer.

Melody D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het was weer heerlijk! Relax personeel en heel mooi restaurant! Lekker lang tafelen!
Beste Melody,
Hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling, fijn dat je zo genoten hebt van de ervaring in India Poort. We hopen je in de toekomst weer te zien, om andere heerlijke gerechten uit te proberen.

Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Tot nu toe het beste Indiase restaurant in Hilversum. Het eten is een klasse apart, goede smaken. Vriendelijke, uitstekende bediening, voorkomend op de juiste momenten. Smaakvol, strak maar ook sfeervol ingericht. De Garlic Chicken Tikka en de vegetarische Okra waren voortreffelijk. Het naan brood één van de beste die we ooit gehad hebben! Geen min punten, zelfs de prijs is redelijk. Toprestaurant!
Beste Jasper,
Bedankt voor uw geweldige feedback. Met alle liefde en zorg doen wij ons beste om er een geweldige avond van te maken! De gerechten worden dagelijks vers bereid.

Michael K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Erg lekker, verfijnde smaken, zoals je het in India krijgt. Reserveren is aan te raden, zelfs op maandag is het druk.
Beste Michael,
Bedankt voor uw vriendelijke feedback. Wij bereiden onze gerechten met liefde en zorg, home style cooking! We zijn erg blij om te weten dat je een plezierige ervaring had in India Poort en kijk uit naar je terugkeer.

Y M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Prima gegeten, saus bij hoofdgerecht had wat weinig smaak. De Naans zijn nu 1 persoons naans geworden, maar wel duurder (3 euro per stuk!). We hadden gereserveerd maar kregen de slechtste tafel, naast de deur naar de wc en aan de overzijde van de tafel moest eerst een stoel weggeschoven worden voor ik op de achterste stoel kon gaan zitten (tegenover de enige stoel aan de overzijde). We kregen snel een menu maar moesten zelf vragen naar drankjes toen de menu's weer werden opgehaald. Men doet erg zijn best maar het kan wel echt beter!
Beste Y Minderhout,
Heel erg bedankt voor uw review! Wij streven er altijd naar om de beste eetervaring aan onze gasten te bieden bij India Poort. Wij hebben chef-koks die de gerechten voorbereiden, die authentieke smaak behouden, die kunnen worden aangepast aan de voorkeur van onze gasten. Ook bereiden de koks de gerechten vers en met hun met hun hart en liefde. Het spijt ons dat u het eten weinig vond smaken. Wij hopen u graag weer in India Poort te verwelkomen, zodat uw ervaring in India Poort verbeterd kan worden.

Marion B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Aanrader!
Beste Marion,
Graag wil ik u hartelijk danken voor uw recente bezoek aan India Poort. Het is fijn te lezen dat India Poort heeft kunnen voldoen aan uw verwachtingen.
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.