India Poort Indian Restaurant

Gasthuisstraat 1 1211 KB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant India Poort Indian Restaurant

Fine Indian Dining in Hilversum, since 1986

Bij India Poort staat fine Indian dining centraal. Sinds 1986 zijn wij te vinden in Hilversum aan de Gasthuistraat 1. Chef Moynul runt vanaf het begin de keuken en is tien jaar geleden eigenaar geworden van het restaurant. In augustus 2016 is het restaurant volledig verbouwd. Met onze unieke nieuwe interieur hebben we een warm en uitnodigende sfeer gecreëerd om te dineren. In deze prachtige setting zorgen wij ervoor dat u een geheel ander perceptie krijgt van de Indiase keuken. Het nieuwe en sfeervolle interieur in combinatie met de authentieke gerechten, bijpassende wijnen en bijzondere gedestilleerde dranken creëren een ‘fine dining’-atmosfeer.

Meer informatie over restaurant India Poort Indian Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Deesje O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wederom hier voor de 2e keer gegeten. Helemaal vanuit Ridderkerk zijn wij naar dit restaurant komen eten. omdat wij dit " de beste Indiaas restaurant vinden". Wij hebben bij vele Indiase restaurants gegeten maar jullie springen hier uit het beste naar boven. De sfeer, bediening, de gastvrijheid en vooral het eten was weer perfect. Ook onze complimenten naar de keuken. Wij komen terug!.
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een tijd niet geweest in dit restaurant, online gereserveerd , bij binnenkomst werd ik erg vriendelijk ontvangen. Bediening erg vriendelijk ondanks dat het vol zat. Eten blijft geweldig goed , heerlijk gekruid. Gin Tonic met Monkey 47 was heerlijk !
Jesse K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het restaurant werd ons aanbevolen door vrienden van ons. Een absolute aanrader, de kaart is niet té uitgebreid maar heeft voor ieder wat wils . De sfeer is er uitstekend. Verlichting is precies goed, romantisch , de muziek op de juiste volume. Verder is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een leuke plek en eens ontdekt gaan we zeker eens terug.
charles H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooi verzorgt, schoon restaurant. Goed en lekker eten. Ondanks dat het vol was bleef de bediening vriendelijk en behulpzaam. Gaan er zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wederom uiterst vriendelijk begroet, met duidelijke herkenning. Heel gezellig in "ons" hoekje gezeten en daar weer verrukkelijk gesmikkeld van de bestelde heerlijkheden! Het ons weer een waar genoegen!
Rodrigo D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten is super lekker en van uitstekende kwaliteit. Ik werd vriendelijk ontvangen en bediend door het personeel. Het restaurant is knus en gezellig, en erg mooi ingericht.
Joseph W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was opnieuw heerlijk! De zoete massala curry is verukkelijk van smaak, en de tandoori kipfilet ook! Binnen was het heerlijk koel door de airconditioning, we komen snel weer terug
Anja F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weer heerlijk authentiek Indiaas gegeten in een sfeervol restaurant met perfecte bediening.
Sem W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg lekker gegeten! Stijlvol ambiance en veel vegetarische gerechten!
Beste Sem,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

William R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Beste Indiase restaurant van 't Gooi!
Beste William,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft van de ervaring. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Deesje O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de bediening/ gastheer. Onze jassen werden keurig door de bediening opgehangen. Service en snelheid van het eten is perfect. De inrichting is erg mooi ingericht. Kleine en knusse gezellige zaak. Je kon alles vragen, niets is teveel voor hun. Veel keuze op de menukaart. Het eten is perfect. Verschillende gerechten gekozen. Maar daar is pittig echt pittig eten ????. Voor herhaling vatbaar.
Beste Deesje,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft van de ervaring. Onze pittige gerechten , zijn zeer pittig, zoals in India! We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

• Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Doordat onze groep uit 12 mensen bestond, waren de wachttijden voor de verschillend iets aan de lange kant. Maar de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van de bediening maakten dat volledig goed! Heel lekker gegeten en voor een redelijke prijs! Een aanrader!
Beste Anton,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten met z'n 12en en genoten heeft van de ervaring. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke service kom hier zeker nog een keer terug
Beste Oscar,

Anja F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, super aardige bediening. Sfeervolle ambiance!!! We komen hier zeker weer terug.
Beste Anja,

Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten bij India Poort, vorig jaar al een eerste goede ervaring gehad. In tegenstelling tot veel andere Indiase restaurants, ziet het er prachtig uit. We hebben erg lekker gegeten en een goede wijn gedronken. Uitstekende bediening. Absoluut een aanrader om goed Indiaas te eten in Hilversum.
Sem W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fijne, gastvrije bediening, stijvol ingericht,classy. Fantastische voor en hoofdgerechten. Echt een aanrader.
Naast de kaart nog genoten van Mango Lassi en Chai thee.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Uiterst vriendelijke en bereidwillige bediening. Goede sfeer en uitstekend eten!!
Beste Anton ,

E.J. V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediende! Het eten is echt fantastisch, beste indiaanse restaurant van NL! De mixed grill is echt super mals en heerlijk gekruid. Ook de curry's die ze hebben zijn heerlijk van smaak en mals vlees. We hebben hier al een paar keer naar tevredenheid gegeten. 1x iets langer op het eten moeten wachten, maar normaal gesproken is het eten er redelijk snel. Een min puntje is de samosa, hiervoor gebruiken ze loempia deeg ipv traditioneel samosa deeg, maar alsnog een erg lekkere samosa. Hoe dan ook, een aanrader!
Beste E.J.van Zanten,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring over je diner in ons restaurant. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten heeft.Betreft de samosa's; Omdat India een zeer groot en divers land is, heeft vrijwel ieder regio in India heeft een ander manier/variatie van het bereiden van Samosa's. Onze variatie is de Bengaalse. We kijken ernaar uit om je wederom te mogen ontvangen.

Els D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Prima gegeten, goeie sfeer, prettige omgeving en erg vriendelijke bedoening. Voor herhaling vatbaar.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Dit is de tweede keer dat ik hier eet en net zo goed als de eerste keer. Alles klopt. Het restaurant is mooi ingericht, voldoende ruimte tussen de tafels, heerlijke stoelen. De Tandoori Chicken was verrukkelijk. Én bijzonder goede Gin Tonic.