India Paradise

Meer informatie over restaurant India Paradise

Voordelig
Petra_Steenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteren overheerlijk gegeten. Best Indian Food in town! Een absolute aanrader. Personeel zeer vriendeijk. Complimenten!
Janet D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We zijn hier met het gezin geweest. Voor de kinderen van 10 en 13 jaar was het de eerste kennismaking met de Indiase keuken. Onze dochter van 13 had haar eigen gerecht Chicken Saag. Dat beviel haar goed. Onze zoon van 10 had patatjes, salade en heeft met ons meegegeten.
De bediening was erg vriendelijk. Ze kwamen enkele malen naar onze tafel om te informeren of we nog wensen hadden.
Jaren geleden kwamen mijn vriend en ik hier regelmatig en het restaurant bevalt ons nog steeds prima.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Van tijd tot tijd eet ik hier, in wisselend gezelschap. Afgelopen maandag weer, deze keer met 4 dames. We hebben allemaal heel smakelijk gegeten, hadden allemaal iets anders. Ik had de Lamb Dhaka, met tomaten-uien-knoflook die tot mijn verassing wat fris-zurig smaakte. Bediening was uiterst vriendelijk, flink minpunt is dat ze Engels sprak, waar ik niet doorheen kon breken omdat mijn tafeldames het nodig vonden in het Engels te antwoorden. Het decor is wat armoedig.
Caked .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij India Paradise!
Mijn partner nam pakora als voorgerecht. Ik heb zelf niks uitgekozen, omdat ik dan later vol zou zitten. De mevrouw van de bediening bracht een extra bord voor mij, omdat ze dacht dat wij het voorgerecht zouden delen. Ontzettend attent van haar, want dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik heb toch wat gegeten van de pakora en wij vonden het heel lekker smaken. De temperatuur was goed en smaken waren in balans.

Als hoofdgerecht nam ik de chicken bhuna en paneer palak als bijgerecht geserveerd met basmati rijst. Mijn partner had de chicken biryani en kreeg daar zomaar een gratis vegetarisch bijgerecht bij! Erg fijn dat de bediening vraagt hoe pittig je de gerechten wilt hebben. Het eten was heerlijk op smaak gebracht. Ik heb er niets op aan te merken, want het was weer perfect in balans. De porties lijken klein, maar vergis je daar niet in.

Als nagerecht hadden wij beiden kulfi (ijs) genomen. Dit waren wel flinke porties en had wel minder gemogen.

Bij het afrekenen met de Diner Kortingskaart ontstond er enige verwarring, maar de bediening heeft het keurig opgelost en bood ons zelfs nog een kopje koffie of thee aan van het huis.

Kortom, wij hebben het heel erg naar onze zin gehad!
Mokro K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gisteren voor het eerst in dit restaurant gegeten. Er was een kenner bij die meestal in een ander Indiaas restaurant in Rotterdam komt, maar we durfden het aan om hem naar India Paradise mee te nemen.
Hij en wij vonden het helemaal top. Hele aardige bediening en het eten was super. Een aanrader dus!
Devi01 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Het eten is ok. Bediening is waardeloos gebleken. De eigenaar en zijn vrouw zijn vriendelijk.
Echter, ze vinden in het restaurant dat niemand mag delen.
Als je met twee volwassenen bent, dan MOET je twee menu's bestellen. Je mag niet twee verschillende bestellingen plaatsen. Een kerstmenu voor ene en een menu vanaf de kaart voor de ander is geen optie. Zij vinden dat het op een bepaalde manier moet. De serveerster (een wat oudere dame) bleek erg onbeschoft. Duwde het karretje van ons kind hard opzij tussen overige tafels, was uiterst duidelijk: dit MOET je bestellen op kerstdag. Geen andere mogelijkheid. En als het wel anders zou kunnen dan wordt ze erg narrig en kortaf. Dan verteld ze allerlei vreemde zaken door aan de eigenaar. Lang verhaal kort, we hebben geen plezier gehad. Avond is verpest!
Nasr .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Heerlijk authentiek eten en altijd vriendelijke bediening. Ze maken je eten zo pittig of mild als je het zelf wilt. Ons favoriete restaurant.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
India Paradise in een erg gezellig restaurant, heerlijk eten, ook voor iemand die niet zo van pittig eten houdt, en een vriendelijke en gastvrije bediening. Echt een aanrader!! Neem de komende dagen wel cash mee, want het pin-aparaat in wel stuk, en de dichtstbijzijnde geldautomaat is een flink stuk lopen ;-)
Ronald A. J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
India Paradise is een restaurant waar ik al jaren maandelijks wel 1 of 2 keer eten haal. Het eten in de keuken wordt met liefde berreid en dat proef je. De kok is zo vriendelijke en komt altijd met heerlijke suggesties. De kip en lamsgerrechten zijn heerlijk en probeer de Palak Paneer die is echt fantastisch!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Ik kom hier vaak, mijn favoriete Indiaas restaurant in Rotterdam. Heerlijke rijke smaken, naar keuze mild, medium of scherp. Als je van Chicken madras houdt, probeer dan eens Chicken Tika Massala hot! En ook Palak paneer is bijzonder hier. Top!! En aardige eigenaar en dochter. Van harte aanbevolen als je van Indiaas eten houdt.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Ik en mijn gezin liepen zomaar het restaurant binnen.De sfeer was erg leuk en gezellig af en toe een grapje en daarna weer serieus.Het decor is niet zo bijzonder maar past bij de gezellig sfeer daarom een 10.De service was geweldig de eigenaar en zijn dochter waren erg vriendelijk daarom een 10.En het eten geweldig ! waarom omdat er veel keus is voor vegetarische mensen daarom weer een 10.En de prijs was redelijk leuke sfeer voor de kids een echte aanrader voor alle Indiase fan voor eten
Freddy S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Prima buurt Indiaas restaurantje, de inrichting is niet erg speciaal. Het eten daarentegen is goed! We komen hier gemiddeld een keer in de maand. Ik vind de lams-gerechten (iedere keer verschillend) hier erg lekker, het lamsvlees is mals en in niet te grote stukken. De vorige keer had ik de Lamb Vindalu hot en die was ook erg heet ! Maar dat hoort en is lekker als je er van houdt. De ober en zijn dochter zijn altijd heel vriendelijk. We waren hier eens met wat grotere groep en het was druk in het restaurant maar we hoefden niet lang te wachten, alles ging goed.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Eergisteren hier weer eens binnengelopen. Prima Indiaas eten; dat die keuken maar zelden verbaast is wat anders. 1,2 miljard mensen meten toch gevarieerder eten dan wat je in Indiase restaurants in Nederland, Engeland, en zo, kunt kiezen. Hoe dan ook, ik had ene Tandoori Paradise voroaf, wat gerild en gemarineerd vlees. Niks mis aan. Chicken Vindalu met Garlic Nan en bloemkool/ aardappel kerrie als hoofd. Redelijke port, redelijk wijntje. Smakelijk gegeten, ruim voldoende, redelijk geprijsd. Zeer vriendelijke bediening die toevallig die avond werd geconfronteerd met uiteenlopende, maar best lastige gasten. Wat kale en fantasieloze inrichting.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Dit is echt een aanrader. Lekker eten, zeer vriendelijke bediening en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Het is mijn favoriete Indiase restaurant in Rotterdam. Geen trendy, moderne plek, of zo. Het is gewoon goed Indiaas eten in een klassieke, maar verzorgde setting (inmiddels deels vernieuwd). Linnen tafelkleden en olielampjes dragen bij aan de sfeer. Ook veel keuze voor vegetariërs. En vraag ook eens naar een fles wijn, want dat kan zomaar uitdraaien op een aangename verrassing. Verder hebben ze op vrijdag- en zaterdagavond een erg smaakvol buffet, dat de beste deal van de stad moet zijn: € 16,50 p/p. Van harte aanbevolen!

Tips voor de eigenaar: Zet altijd een paar brandende olielampjes voor het raam en plaats die bezorgbrommer niet voor de deur. Aan de buitenkant oogt dat een stuk aantrekkelijker. Binnen misschien wat extra planten of een simpel, klein bloemetje op tafel.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Vriendelijke bediening maar erg traag en rommelig zo ook het restaurant veel vuile tafels en eten te zout en korma te waterig geen aanrader
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wil je echt heel goed Indiaas eten, ga dan naar India Paradise. De ligging is niet in het mooiste stukje Rotterdam, maar daar moet je je niets van aantrekken. De eigenaar is supervriendelijk, vol geduld ook voor onze kinderen, en het eten... hmmmm. De zaak zit vol met Indiase mensen, dus dat zegt het wel, dunkt me. Er is een uitgebreide kaart, met veel keuze uit vlees- en visgerechten, maar wat zo fijn is, is dat er heel veel vegetarisch is. Ook meerdere vegetarische menu's.