India palace

Van Kinsbergenstraat 7 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant India palace

Je krijgt een koninklijk onthaal in India Palace. Hier proef je de culinaire rijkdommen van India uit eerste hand, want eigenaar Amit Chadha komt er zelf vandaan. De inrichting het prachtige pand is helemaal in stijl, de authentieke details creëren extra sfeer. Het menu is zo uitgebreid, dat je bijna geen keuze kunt maken. Ook de vegetarische bezoekers worden hier aangenaam verrast. Vergeet ook het traditionele theeritueel niet, echt een genot voor alle theeliefhebbers.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant India palace

Sluitingstijd

• MasterCard , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant India palace

G.H. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prettige sfeer, weer eens wat anders ,Indiase kruiden mix heeft een lekkere nasmaak. Voor herhaling vatbaar.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Afgelopen voorjaar hier gegeten tijdens een weekendje Apeldoorn. We werden vriendelijk ontvangen en konden zonder reservering een tafel krijgen. Het was evengoed erg gezellig druk. De gerechten waren heerlijk! De bediening zeer vriendelijk. We komen nog eens terug als we in Apeldoorn zijn.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heel goed eten en echt authentiek Indiaas (voor zover ik kan beoordelen uit eigen ervaring in India). Vriendelijke en bediening en persoonlijke aandacht. Verrassingsmenu duurde wel wat lang want 3 uur in totaal. Toch een aanrader.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Eten deed denken aan het eten in India, maar iets milder qua pittigheid.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten in een prettige omgeving met zeer vriendelijke bediening.
annickjl .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige avond gehad. Zeker een aanrader. Zou dit restaurant wel aan anderen aanbevelen.
Was met de AH restaurantactie prima te doen.
elly R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten bij dit restaurant. Het was puzzelen wat te eten maar we zijn eruit gekomen en hebben onderling gewisseld. Alles was heerlijk gekruid. Het vlees was mals. Kortom.. een aanrader. Hier zien ze ons terug.
Serve B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat viel er tegen. Toen we zeiden, dat we met AH korting gereserveerd hadden, kregen we een kladje met een paar nummers van de kaart die we konden kiezen. Keuze kip f gefrituurde vis vooraf en kip lam of vegetaries hoofdgerecht. Dit uit een kaart van 70 of meer gerechten. Tevens hadden we gevoel, dat er wel degelijk verschil was in portie grootte, wel of niet AH korting.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fantastisch gegeten met 3 collega's. Heerlijke gerechten en een zeer vriendelijke gastheer. Hij maakt er echt iets van. We hadden drie dezelfde gerechten besteld (met de AH bon) en hij besloot wat variatie aan te brengen door 1 ander gerecht te serveren. Leuk en meedenkend. Zal zeker terugkomen.
fam. D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
In verband met actie AH beperkte keuze door middel van enkele producten van kaart te mogen kiezen.
Doordat wij dezelfde menu's hadden gekozen was er weinig variatie met de hoofdmaaltijd maar het smaakte prima.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De porties hadden wat ons betreft wel wat groter gemogen.
Door de ah-actie goede prijs-kwaliteit verhouding, anders wat aan de dure kant
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
dit was onze eerste kennismaking met de Indiase keuken, we komen zeker terug. Ontvangst was hartelijk, ondanks kortingskaart van AH. Prettige sfeer, heerlijke gerechten.
Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Kwamen hier met AH actie, kregen een paar nummers op een papiertje en dit konden wij van de menukaart kiezen. Beetje vaag was dit. Verder liet de bediening op zich wachten naar mate er meer klanten kwamen, dat was een beetje jammer.
marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was prima. Beperkte keuze, maar wel voor ieder wat wils.
Enige kleine nadeel was dat het hoofdgerecht niet heel erg warm was.
Ja N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig, vriendelijk, lekker. Ik hou van Indiaas eten
Alleen vind ik de menuprijs van 34 euro hoog. Als je namelijk de drie prijzen bij elkaar optelt kom je niet aan dat bedrag.
domein301 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was een dinsdag avond en het restaurant was gezellig gevuld.
De eigenaar was erg gastvrij en heeft ons met vriendelijkheid en liefde informatie gegeven over de gerechten.
Wij hebben heerlijk gegeten!!!! Wij gaan graag weer...
Het eten is zo heerlijk gekruid en verrassend van smaak. We kregen van het huis van alles erbij...
Het was een totale smaak beleving...top avond!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon.
Helaas was de keuze beperkt, maar eten was heerlijk waardoor wij zeker terug gaan om andere lekkernijen uit te proberen.
Pieteke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We aten hier met de AH restaurantactie. Daardoor hadden we niet veel keus uit het uitgebreide menu. Wel werden we heel vriendelijk ontvangen en het eten was erg lekker, heerlijk gekruid . Ook het toetje was smaakvol
Ook zonder kortingsbon komen we hier graag een keer terug.
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij aten er met AH bon. dit beperkte onze keuze. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van attente bediening. Goede keuken. Menukaart + kwaliteit keuken nodigen uit om terug te komen.
Jan-Willem B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg lekker gegeten in een fijne sfeer. Eigenaar is zeer voorkomend zorgt echt voor zijn gasten. Zeker een aanrader om eens kennis te maken met de Indiase keuken. Oorspronkelijke kruidige recepten met currys van zeer mild tot spicy. Zeker een aanrader en we komen ook weer eens terug.