India palace

Van Kinsbergenstraat 7 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Samosa
      Onion Bhaji
      Fish Pakora
      Chicken Pakora
      Soep van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Chicken Korma (Kip)
      Chicken Tikka Massala (Kip)
      Chicken Madras (Kip)
      Rogan Josh (Lam)
      Lam-Do-Pyaza (Lam)
      Mutton Nilgiri (Lam)
      Eend Mango (Eend)
      Eend Jalfrezi (Eend)
      Dal Tarka (Linzen)
      Saag Paneer (Indiase kaas en spinazie)
      Navratan Korma (Groente)
  • Nagerecht
    • Gajar Halwa (wortels)
      Mango Crème Met vanille ijs
      Lychees met vanille ijs
      Kulfi (indiaas ijs)

Over het restaurant India palace

Je krijgt een koninklijk onthaal in India Palace. Hier proef je de culinaire rijkdommen van India uit eerste hand, want eigenaar Amit Chadha komt er zelf vandaan. De inrichting het prachtige pand is helemaal in stijl, de authentieke details creëren extra sfeer. Het menu is zo uitgebreid, dat je bijna geen keuze kunt maken. Ook de vegetarische bezoekers worden hier aangenaam verrast. Vergeet ook het traditionele theeritueel niet, echt een genot voor alle theeliefhebbers.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant India palace

Sluitingstijd

• Mastercard , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant India palace

Esther B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Veel Indiase restaurants bezocht, maar India Palace staat qua kwaliteit van de gerechten echt op 1. Geen waterige maar romige curry's, goede specerijen, goede porties. Alles warm opgediend. Eigenaar bewaart de rust en vriendelijkheid ondanks drukte: een goede gastheer. Restaurant is sfeervol ingericht. Indiase thee is zoals in India! Tips: bediening moet niet gaan rennen of heel gehaast overkomen (serveerster); dat maakt zenuwachtig en het gaat er echt niet sneller van. Iets meer papadums of goedkoper kunnen bijbestellen zou super zijn. Misschien 1-2 extra stafleden aannemen voor bediening? Kan meer rust creeëren en wachttijden voorkomen.
Kortom: zeer aanbevelenswaardig, wij komen vaker terug!
IngeCecilia .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten. En alles lekker op tijd zodat we hierna naar het theater konden gaan
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lekker gegeten met een prima uitleg over de gerechten heel vriendelijk e bediening echt een topper om mee te make
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Nog nooit bij India Palace gegeten,een gezellig restaurant,vriendelijk personeel.
Het eten was goed,de prijs iets wat aan de hoge kant voor wat je kreeg.
We hebben zeker een gezellige avond gehad,en het retaurant was goed bezet.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
In een leuke sfeer genoten van een lekkere wijn (Franse!) en lekkere naan met (Indiase sauzen). Het voorgerecht van dit AH-menu,voor partner linzensoep en voor mij een soort platte uienballen met lekkere vulling, met de kipgerechten als hoofdmaaltijd waren bijzonder smakelijk. Ook de aparte ijsdesserts met het mangolikeurtje als afsluiting gingen er goed in. Aanrader!
A.m. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en een sfeervolle locatie.
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Elke keer weer heerlijk gegeten, wij komen speciaal hiervoor uit Arnhem.
Edwin T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het eten was voortreffelijk. Vriendelijke bediening
Berry K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Voor ons de eerste keer Indiaas maar zeker niet de laatste keer dat we hier gaan eten.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Goede en vriendelijke bediening. Wij waren met de AH actie en er was genoeg keuze. Het eten was goed en veel. Persoonlijk vonden wij de groente korma en de chicken korma te kruidig. Van een milde curry hadden wij minder scherpte verwacht. Hierdoor was het voor ons te pittig. Het was een prima restaurant.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig restaurant, met keurige bediening
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Top eten en super vriendelijke en kundige bediening!!!! Mooie verse gerechten!!!!Bijzondere indiase smaken! Een klein puntje, tafel bij de deur is koud en dichtbij de wc.Misschien is een gordijn n idee?
H. D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Gezellige aankleding lekker gegeten goede uitstraling personeel. Een aanrader!!!
Ganna C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldige plek! Na mijn reis door India zocht ik weer een goed Indisch restaurant om weer eens van de sfeer te proeven. Volgens recensies deze uitgekozen. Heeft erg aan verwachtingen voldaan. Was erg lief van de gastvrouw om nog aan het eind een kopje chai aan ons te bieden. Was een mooie avond, zeker een herhaling waard!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Eten was heerlijk. Zeer ruim aanbod. Restaurant was gezellig ingericht. Service was buitengewoon vriendelijk maar wel een beetje chaotisch. Fijn avondje uit gehad. Dit restaurant gaan we zeker vaker bezoeken!
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We maakten gebruik van de AH diner aktie. We kregen speciaal menu maar dat gaf voldoende keuze.
José D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een hele goede service????????
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij India palace en we werden goed geholpen om een keuze te maken tussen de gerechten.De temperatuur van het eten kon beter.Het eten zelf was heerlijk
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Echt lekker gegeten!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Vriendelijke mensen bij INDIA Palace.
Prettige sfeer. Lekker en voldoende eten.
Komen we nog wel eens weer.