India Palace

Natuursteenlaan 157 2719 TB Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant India Palace

India Palace brengt oude culinaire geheimen, lang vergeten kruiden en exotische smaken samen. Elk gerecht op het menu kan mild, medium of pittig besteld worden. Alles wordt Halal bereid en bereid in klei ovens (tandoors) wat jaren van zorgvuldige training vereist om de techniek en kunst onder de knie te krijgen. Voel je rijk in deze luxe en moderne uitstraling!

Meer informatie over restaurant India Palace

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jordie W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
In 1 woord. Perfect, zoals eerder. Locatie perfect. Eten perfect. Service goed. Probeer het zelf en laat je pupillen genieten.
Elizabeth H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Positieve punten
Genoeg parkeergelegenheid ..leuke sfeer goed eten goede prijs/kwalieteits verhoud meer dan genoeg eten vriendelijke personeel

Minpunten
ik ga vanuit dat dit een uitzondering is geweest
ik wilde een gin een tonic( 2 keuzes op de menu) maar helaas geen gin
.koos ipv van dessert een french koffie (met cognac)..helaas geen koffie de machine was stuk dus doe maar dan een cognac maar helaas geen cognac
Wilde bij pinnen toch een fooi geven maar kon niet bijnhet pinnen allen apart met cash
Mellaney K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet en vonden het eten heerlijk. De tandori chicken, chicken curry, naan en kikkererwten waren favoriet.
De ruimte heeft een beetje een zaal-gevoel, waardoor het niet heel knus aanvoelt.
De bediening / ontvangst was niet heel service gericht en kan verbeterd worden op gebied van sociale interactie.
Het buffet is in verhouding tot a la carte een heel stuk voordeliger en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hen L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Donderdag 9 mrt 2017;De bediening was redelijk, het wachten redelijk, warmhouder voor de gerechten is geen overbodig luxe.Gerecht Smaakte fijn; Sfeer: neig naar romantisch.(1 kaars aan)doch zonder bloemetje.Wat voor herhaling vatbaar maakt is, de smaak is Raak!!.
Farhad J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Service is zeer slecht en de nl vrouw die daar werkt/gasten ontvangt zeer ongeschikt voor haar taak!
Niet vriendelijk, zeer onprofessioneel, ze voelt Zich gedwongen om haar taken te doen.

Eten: bijgerechten lijken twee dagen oud!!! We kregen gebuikte sausjes van andere tafel geserveerd, zeer onhygiënisch.
Manon A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Afgelopen zondag met vier personen een tafel gereserveerd. De inrichting van het restaurant is niet erg uitnodigend. Aan het begin van de avond was er één serveerster die het hele restaurant moest bedienen. We hebben hierdoor lang op ons eten moeten wachten. Wegens grote drukte de avond ervoor konden we geen Spa blauw, Spa rood en lamskebab bestellen. De borden die we op tafel kregen waren vet en vies. Het eten was redelijk op smaak, maar niet heel bijzonder. De prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Dit restaurant is geen aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Super restaurant
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij vonden dit restaurant een grote verrassing, zo aan de rand van Zoetermeer. Gezellig ingericht, vriendelijke ontvangst en erg lekker Indiaas eten. Vooral de lamstandoori vooraf en de butter chicken curry als hoofdgerecht waren heerlijk, echt goed Indiaas gekruid. De porties waren ruim voldoende.
sharoni D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
3 kwartier moeten wachten op onze eten.. smaakte voor geen meter. De prijs ligt belachelijk hoog. Bij de chicken tikka masala zaten er 5 kleine stukjes kipfilet rest waren uien en paprika en dit voor 8,50! Wil je rijst erbij betaal je nogmaals 3,-. Zeker een afrader
Trix S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Super uitgebreid, heerlijk weekend buffet!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een van het bedienend personeel spreekt geen Nederlands.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met 4 personen op een woensdag goed gegeten bij India Palace. Jammer was het gebrek aan personeel (dat overigens zeer vriendelijk was) en dat een aantal gerechten op de kaart niet kon worden geserveerd. De voorgerechten (fish Pakora en tandoori chicken) vielen in goede smaak.
Bij de hoofdgerechten (pittigo vindaloo, mooie mixed grill, bagare baigan en fish curry) was een ieder enthousiast.
Omdat we zo lang moesten wachten op de gangen, krijgen we heel coulant een korting van 10% op de gehele rekening. Hulde.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima restaurant, bediening zou iets professioneler kunnen.
JoosD .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Wij eten graag en regelmatig in Indiase restaurants zo ook gisteren. We waren voor het werk in de buurt van Zoetermeer en zo bij Indian Palace terechtgekomen. We restaurant ziet er op het eerste gezicht heel anders uit dan de meeste Indiase restaurants, ruime parkeergelegenheid een vrijstaand pand lekker dicht bij de snelweg en binnen ruim en licht door de vele ramen. We werden erg vriendelijk ontvangen, kregen snel een lekker rood wijntje gereserveerd samen met papadum. Voorgerecht Chicken Tikka en Samosa beide erg smaakvol. Als hoofdgerecht kiezen we altijd voor de Chicken Vindaloo, ook hier was niets op aan te merken, lekker pittig en toch smaakvol. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.
Luus101 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We waren met 4 personen en kozen voor het buffet. Het buffet was zeer uitgebreid en erg lekker. Het is een gezellig restaurant waar veel mensen uit India en Pakistan komen eten. Dat zegt genoeg over het eten! Erg vriendelijk personeel.
Annemiek310 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mijn complimenten naar de medewerkers en keuken voor het heelijke eten en fantastishe ervaring.

Gisteren voor het eerst hier gegeten, ongedwongen en grappige ambiance. Decor is erg warm en gezellig Bediening is zeer attent en aardig en weet waar ze het over hebben. Duidelijke uitleg bij serveren van eten.

Een van de prachtige dingen in het restaurant is de inkijkraam van de keuken. Zo kun je zien hoe de kok het eten voorbereidt. Erg leuk. Ons is verteld dat er live muziek wordt gespeeld in het weekend door asshieq brothers.
Verder mochten we kiezen uit het buffet of de kaart. Uiteindelijk voor de kaart gegaan. Het eten is van hoge kwaliteit, heerlijke amuse, voorgerecht aloo tikki en prawn pakora voortreffelijk, evenals het tussendoortje pappadam. Om van te smullen! Van de biryani tot de tandoori chicken tikka waren lekker. Heel aparte producten en smaken op het bord op een positieve manier. We konden kiezen tussen mango lassi en zoete lassi. De huisgemaakte mango lassi is erg lekker. De indiaanse chai gebeuren als desert. Allemaal uitstekend passend bijj de gerechten.

Zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen hier zeker terug.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De aankleding zou wat gezelliger mogen zijn, meer India's maar het eten was allemaal even heerlijk van smaak en de bediening was erg gezellig, ook werden wij goed ontvangen.
let er op dat het hapje vooraf gelijk met de drankjes word opgediend.

Wim en Els
jordie W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Mijn complimenten aan het personeel van India Palace en aan de eigenaar die ons goed uitleg gaf over de diverse zelfgemaakte kruiden. Heel bijzonder om zo een prof uitleg te krijgen van deze heer.

Het eten: zeer verrukkelijk, smaakt echt zoals het hoort. Wij kennen de Indiase keuken zeer goed door dat we een lange tijd in Engeland hebben gewoond. Voor ons is dit het beste indiaase restaurant in de Benelux. We zijn verrast met de diverse gerechten, elk gerecht had zijn eigen smaak - kleur- en de verse kruiden geur.

Locatie: prima bereikbaar in Zoetermeer op een vrij ruime locatie. We kregen het gevoel of we in het buitenland waren. Gratis parkeer gelegenheid. Tot nu toe nooit zo een mooie indiaas restaurant gezien in de Benelux. Vrijstaand en klasse. Interieur is strak en luxe. Een zeer fris gevoel kregen we toen we naar binnen liepen.

Ons groepje werd zeer vriendelijk ontvangen door een jonge vrolijke dame en die ons vervolgens naar onze tafel bracht.

We werden goed ingelicht door deze dame over de keuze mogelijkheden van het buffet en a la carte. We werden door deze jonge dame goed geholpen waardoor we alle ons zeer hebben vermaakt. Verder was er nog een vriendelijke jonge man die ook af en toe naar ons kwam. Aan de eigenaar om vooral de jonge dame zeker in huis te houden, dit is de kracht om uw klanten terug kerend te zien.

Dus naar mijn mening geen min punten voor dit restaurant . Voor ons een vaste eet locatie geworden. Prima . Dit restaurant moet een voorbeeld zijn voor alle Indiase restaurant. Top. Nogmaals bedanken we de jonge dame bij deze en de eigenaar voor deze mooie ervaring.

We komen zeker vaker terug en zullen onze zakelijke relaties zeker ook adviseren om langs te komen bij India Palace

Ter info: wij merkten dat een tafel naast ons heel onfatsoenlijk om gingen met het eten en personeel en luidruchtig bezig waren. Ze waren naar onze mening gewoon aan het dollen. Ze probeerden volgens mij lollig te doen en hebben denk ik nooit in een restaurant gegeten. Jammer dat dit soort bezoekers zich niet kunnen gedragen in zo een top restaurant.

Bedankt !!
SandraVeenstra .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag gegeten bij India palace zoetermeer met 5 personen. Bij aankomst mochten we gratis parkeren. Bij binnenkomst was er een vriendelijke jongeman die ons te woord stond, netjes naar onze tafel verwezen. Bij bestellen werd er gezegd dat we wel wat langer moesten wachten voor ons eten i.v.m. de drukte. Geen groot probleem. Tijdens het wachten in de tuin gezeten met ons drankje. Het wachten was het zeker waard, het eten was heeerlijk. Hier proef je echt de indiaase keuken. Je word eerlijk en vriendelijk behandeld. Wij komen zeker terug. Mijn complimenten naar de keuken/personeel voor het heerlijke eten en uitstekende service.
kimtr .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
- geen hartelijk ontvangst. duurde lang voor we een tafel kregen. serveerster kwam heel gestrest over terwijl het restaurant half vol was.
- we waren met zes personen en bestelde drinken en moesten daar minstens een kwartier op wachten.
- het eten was oke maar niet bijzonder
- we hadden gevraagd om sambal. "het wordt zo gebracht" werd toegezegd. Uiteindelijk DRIE KEER moeten vragen om sambal voordat we het kregen. me eten was toen al koud.
- de drie serveerders kijken amper op of om als we iets wilde vragen. terwijl ze met andere gasten meerdere keren aan het kletsen waren.
- borden worden op elkaar gestapeld, de mand waar brood in zat werd op de etensresten gezet en toen pas werd de tafel afgeruimd. het lijkt alsof men geen verstand heeft van basisregels in de horeca.
- de serveerder liet perongeluk sambal over de tafel heen vallen. dit kan gebeuren. echter bekommerde hij zich eerst over zijn eigen broek. pakte vervolgens een dweil waarmee hij een deel van de gevallen sambal opdweilde. zette vervolgens de vieze lepel sambal die op de grond was gevallen op tafel. liet het door sambal bevuilde tafelkleed liggen en ging andere klanten helpen. zodoende ervoor gekozen geen toetje te nemen hier.
Wij zijn geen kritische personen, maar de service van dit restaurant was zo onprofessioneel. Duidelijk gebrek aan management, communicatie en afstemming onder het personeel.
Geen indian palace meer voor ons