India Palace

Natuursteenlaan 157 2719 TB Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant India Palace

India Palace brengt oude culinaire geheimen, lang vergeten kruiden en exotische smaken samen. Elk gerecht op het menu kan mild, medium of pittig besteld worden. Alles wordt Halal bereid en bereid in klei ovens (tandoors) wat jaren van zorgvuldige training vereist om de techniek en kunst onder de knie te krijgen. Voel je rijk in deze luxe en moderne uitstraling!

Meer informatie over restaurant India Palace

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
6,9
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een van het bedienend personeel spreekt geen Nederlands.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met 4 personen op een woensdag goed gegeten bij India Palace. Jammer was het gebrek aan personeel (dat overigens zeer vriendelijk was) en dat een aantal gerechten op de kaart niet kon worden geserveerd. De voorgerechten (fish Pakora en tandoori chicken) vielen in goede smaak.
Bij de hoofdgerechten (pittigo vindaloo, mooie mixed grill, bagare baigan en fish curry) was een ieder enthousiast.
Omdat we zo lang moesten wachten op de gangen, krijgen we heel coulant een korting van 10% op de gehele rekening. Hulde.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima restaurant, bediening zou iets professioneler kunnen.
JoosD .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Wij eten graag en regelmatig in Indiase restaurants zo ook gisteren. We waren voor het werk in de buurt van Zoetermeer en zo bij Indian Palace terechtgekomen. We restaurant ziet er op het eerste gezicht heel anders uit dan de meeste Indiase restaurants, ruime parkeergelegenheid een vrijstaand pand lekker dicht bij de snelweg en binnen ruim en licht door de vele ramen. We werden erg vriendelijk ontvangen, kregen snel een lekker rood wijntje gereserveerd samen met papadum. Voorgerecht Chicken Tikka en Samosa beide erg smaakvol. Als hoofdgerecht kiezen we altijd voor de Chicken Vindaloo, ook hier was niets op aan te merken, lekker pittig en toch smaakvol. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.
Luus101 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We waren met 4 personen en kozen voor het buffet. Het buffet was zeer uitgebreid en erg lekker. Het is een gezellig restaurant waar veel mensen uit India en Pakistan komen eten. Dat zegt genoeg over het eten! Erg vriendelijk personeel.
Annemiek310 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mijn complimenten naar de medewerkers en keuken voor het heelijke eten en fantastishe ervaring.

Gisteren voor het eerst hier gegeten, ongedwongen en grappige ambiance. Decor is erg warm en gezellig Bediening is zeer attent en aardig en weet waar ze het over hebben. Duidelijke uitleg bij serveren van eten.

Een van de prachtige dingen in het restaurant is de inkijkraam van de keuken. Zo kun je zien hoe de kok het eten voorbereidt. Erg leuk. Ons is verteld dat er live muziek wordt gespeeld in het weekend door asshieq brothers.
Verder mochten we kiezen uit het buffet of de kaart. Uiteindelijk voor de kaart gegaan. Het eten is van hoge kwaliteit, heerlijke amuse, voorgerecht aloo tikki en prawn pakora voortreffelijk, evenals het tussendoortje pappadam. Om van te smullen! Van de biryani tot de tandoori chicken tikka waren lekker. Heel aparte producten en smaken op het bord op een positieve manier. We konden kiezen tussen mango lassi en zoete lassi. De huisgemaakte mango lassi is erg lekker. De indiaanse chai gebeuren als desert. Allemaal uitstekend passend bijj de gerechten.

Zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen hier zeker terug.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De aankleding zou wat gezelliger mogen zijn, meer India's maar het eten was allemaal even heerlijk van smaak en de bediening was erg gezellig, ook werden wij goed ontvangen.
let er op dat het hapje vooraf gelijk met de drankjes word opgediend.

Wim en Els
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Mijn complimenten aan het personeel van India Palace en aan de eigenaar die ons goed uitleg gaf over de diverse zelfgemaakte kruiden. Heel bijzonder om zo een prof uitleg te krijgen van deze heer.

Het eten: zeer verrukkelijk, smaakt echt zoals het hoort. Wij kennen de Indiase keuken zeer goed door dat we een lange tijd in Engeland hebben gewoond. Voor ons is dit het beste indiaase restaurant in de Benelux. We zijn verrast met de diverse gerechten, elk gerecht had zijn eigen smaak - kleur- en de verse kruiden geur.

Locatie: prima bereikbaar in Zoetermeer op een vrij ruime locatie. We kregen het gevoel of we in het buitenland waren. Gratis parkeer gelegenheid. Tot nu toe nooit zo een mooie indiaas restaurant gezien in de Benelux. Vrijstaand en klasse. Interieur is strak en luxe. Een zeer fris gevoel kregen we toen we naar binnen liepen.

Ons groepje werd zeer vriendelijk ontvangen door een jonge vrolijke dame en die ons vervolgens naar onze tafel bracht.

We werden goed ingelicht door deze dame over de keuze mogelijkheden van het buffet en a la carte. We werden door deze jonge dame goed geholpen waardoor we alle ons zeer hebben vermaakt. Verder was er nog een vriendelijke jonge man die ook af en toe naar ons kwam. Aan de eigenaar om vooral de jonge dame zeker in huis te houden, dit is de kracht om uw klanten terug kerend te zien.

Dus naar mijn mening geen min punten voor dit restaurant . Voor ons een vaste eet locatie geworden. Prima . Dit restaurant moet een voorbeeld zijn voor alle Indiase restaurant. Top. Nogmaals bedanken we de jonge dame bij deze en de eigenaar voor deze mooie ervaring.

We komen zeker vaker terug en zullen onze zakelijke relaties zeker ook adviseren om langs te komen bij India Palace

Ter info: wij merkten dat een tafel naast ons heel onfatsoenlijk om gingen met het eten en personeel en luidruchtig bezig waren. Ze waren naar onze mening gewoon aan het dollen. Ze probeerden volgens mij lollig te doen en hebben denk ik nooit in een restaurant gegeten. Jammer dat dit soort bezoekers zich niet kunnen gedragen in zo een top restaurant.

Bedankt !!
SandraVeenstra .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag gegeten bij India palace zoetermeer met 5 personen. Bij aankomst mochten we gratis parkeren. Bij binnenkomst was er een vriendelijke jongeman die ons te woord stond, netjes naar onze tafel verwezen. Bij bestellen werd er gezegd dat we wel wat langer moesten wachten voor ons eten i.v.m. de drukte. Geen groot probleem. Tijdens het wachten in de tuin gezeten met ons drankje. Het wachten was het zeker waard, het eten was heeerlijk. Hier proef je echt de indiaase keuken. Je word eerlijk en vriendelijk behandeld. Wij komen zeker terug. Mijn complimenten naar de keuken/personeel voor het heerlijke eten en uitstekende service.
Kimtr .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
- geen hartelijk ontvangst. duurde lang voor we een tafel kregen. serveerster kwam heel gestrest over terwijl het restaurant half vol was.
- we waren met zes personen en bestelde drinken en moesten daar minstens een kwartier op wachten.
- het eten was oke maar niet bijzonder
- we hadden gevraagd om sambal. "het wordt zo gebracht" werd toegezegd. Uiteindelijk DRIE KEER moeten vragen om sambal voordat we het kregen. me eten was toen al koud.
- de drie serveerders kijken amper op of om als we iets wilde vragen. terwijl ze met andere gasten meerdere keren aan het kletsen waren.
- borden worden op elkaar gestapeld, de mand waar brood in zat werd op de etensresten gezet en toen pas werd de tafel afgeruimd. het lijkt alsof men geen verstand heeft van basisregels in de horeca.
- de serveerder liet perongeluk sambal over de tafel heen vallen. dit kan gebeuren. echter bekommerde hij zich eerst over zijn eigen broek. pakte vervolgens een dweil waarmee hij een deel van de gevallen sambal opdweilde. zette vervolgens de vieze lepel sambal die op de grond was gevallen op tafel. liet het door sambal bevuilde tafelkleed liggen en ging andere klanten helpen. zodoende ervoor gekozen geen toetje te nemen hier.
Wij zijn geen kritische personen, maar de service van dit restaurant was zo onprofessioneel. Duidelijk gebrek aan management, communicatie en afstemming onder het personeel.
Geen indian palace meer voor ons
Laura_eric .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gister voor het eerst gegeten bij India palace, bij aankomst bleek onze gereserveerde tafel niet vrij te zijn en moesten hierop wachten. Er bleek een verjaardag feest te zijn waardoor het vol en super rumoerig was en er was muziek van een vals spelende indiase band.
Eenmaal aan tafel waar we op de tocht zaten werden de kingfisher biertjes met glas bovenop de flessen zo op tafel gezet.
De moddervette papadums als voorgerechtje lieten meer dan15 minuten op zich wachten.
Als hoofdgerecht hadden we lams, vis curries welke heerlijk waren.
Al met al niet z'n beste eerste ervaring opgedaan hier, het doet meer denken aan een feestzaal dan een restaurant.
Niet voor herhaling vatbaar.

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een aantal maanden geleden hebben we al een keer bij India Palace in Zoetermeer gegeten. Dat is toen helaas gruwelijk misgegaan. Nadat we een klacht mail hierover hebben gestuurd, kregen we een herkansing en die hebben we dan ook maar aangegrepen. Met enige scepsis gingen we weer naar dit restaurant en ik moet zeggen, ze hebben zich goed Gerehabiliteerd! We kregen uitstekend te eten en de service was zonder meer goed. We gaan binnenkort weer een tafel reserveren en indien de kwaliteit zo goed blijft als bij laatste bezoek, dan is dit restaurant zonder een bezoek waard!
Het eten is vrij pittig, maar gewoon lekker. Het management van "India Palace" heeft zich op positieve wijze gerehabiliteerd en is bij deze een echte aanrader geworden.
Yvanka07 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Ik heb afgelopen week met een vriendin bij India Palace gegeten. Het was voor ons de eerste keer dat we hier waren. De service was echt voortreffelijk. We kregen ons eten redelijk snel en de bediening was erg vriendelijk. Ik had de butter chicken besteld met kashmri nan en het is echt een aanrader. Ik hoop er snel weer te komen.
Nita Y.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen zaterdag mijn 40ste verjaardag gevierd. Het eten was verrukkelijk. De bediening verdient een 10. Vriendelijke bediening, Erg behulpzaam. Een mooie dag om op terug te kijken dankzij India Palace.

Tot de volgende keer.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Eens en nooit weer!
Bij binnenkomst wordt je niet opgemerkt of tegemoet getreden (terwijl je toch echt direct in de open ruimte staat). Een vermoeide serveerster (ze blijkt ook alleen te staan) zegt na enige tijd: "3 personen? daar kunt u plaatsnemen" (geen "goedenavond", niks) en loopt weer door.
Bij het aanreiken van de kaart, loopt de bediening weer weg i.p.v. drankjes op te nemen (dat gebeurt uiteindelijk na het opnemen van de keuze). "Het ziet er allemaal lekker uit, wat adviseert u mij", krijgt als antwoord: "het buffet, daar kan je alles pakken wat je maar wil". Hadden we maar naar dit advies geluisterd. 1 uur en 20 minuten later komen de voorgerechten (2x soep en 1 chicken tandoori, hoe moeilijk kan dit zijn). Na een uur zegt de bediening weliswaar dat het er zo aankomt en dat we een drankje van het huis mogen bestellen, maar als het daarna nog 20 minuten duurt, zijn de verwachtingen voor het hoofdgerecht inmiddels getemperd. De chicken tandoori bestaat uit 3 blokjes kip, die van een satépen zijn gehaald (de gaatjes zitten er nog in, geserveerd met een 'salade' van gesneden ijsbergsla en maar liefst 3 schijfjes tomaat (wauw)!
Helaas komt het hoofdgerecht ook weer een uur later, wordt verkeerd uitgeserveerd en de salade is een grote versie van die bij het voorgerecht en nu ligt er zelfs 1 reepje paprika bij!
De combinatie van à la carte, buffet en afhaalrestaurant, waarbij het afhalen en het bijvullen van het buffet zichtbaar voorgaan op de à la carte gasten, in combinatie met een uitgebluste en ongeïnteresseerde bediening, maakt het tot een duur experiment om hier te gaan eten.
Een regelrechte afrader voor iedereen die een avondje culinair verwend wil worden en zich als gewaardeerde gast behandeld wil voelen.
Eens en nooit weer!
Afshan A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten tijdens enkele besloten feesten, uiterst behulpzame en vriendelijke bediening die ook graag de tijd neemt voor je. De gebakken vis is echt zalig! Deze móet je geprobeerd hebben (fried fish). Het decor is hiernaast ook nog eens gezellig!
Djengis .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
De Chicken Tikka Masala was uitermate smakelijk en dat was zeker ook het geval met de Chicken Biriyani. De voorgerechten Fish Pakora en Onion Bhaji hadden we al eerder en die kozen we vandaag opnieuw en met reden natuurlijk . Met een nagerecht en koffie maakten we de maaltijd af en we kijken terug op een smakelijke en gezellige donderdagavond.
Voor wie in Zoetermeer eens iets anders wil eten, maar wel heel lekker is India Palace een absolute aanrader. Gewoon een keer doen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten, Tandoori mixed grill en Chicken Vindaloo en naanbrood. Papadum als voorgerecht met lekkere sausjes erbij. Alles goed gekruid, prima op smaak en de Vindaloo is erg lekker als je van pittig eten houdt. Het restaurant zit in een mooi pand maar mist nog wat (Indiase) sfeer. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, zouden nog kunnen aanbieden om een jas aan te nemen.
Bonie .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Erg lekker gegeten en hele fijne service. Veel kip en lam gegeten, smaakte fantastisch. Maar de grootste aanrader blijft de mango passie. Ik kom hier graag nog een keer!
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Prima restaurant, erg gastvrij en leuke bediening; prima gerechten; erg smaakvol, locatie is ook aardig alleen lastig te vinden als je de plek niet kent. Prima prijs/kwaliteit verhouding.