India Palace

Natuursteenlaan 157 2719 TB Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant India Palace

India Palace brengt oude culinaire geheimen, lang vergeten kruiden en exotische smaken samen. Elk gerecht op het menu kan mild, medium of pittig besteld worden. Alles wordt Halal bereid en bereid in klei ovens (tandoors) wat jaren van zorgvuldige training vereist om de techniek en kunst onder de knie te krijgen. Voel je rijk in deze luxe en moderne uitstraling!

Meer informatie over restaurant India Palace

• Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten!
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was heerlijk! Die dag dat wij er waren was er geen buffet maar de keuken heeft een aantal heerlijke en diverse gerechten voor ons op tafel gezet. Alles was even jummie , geurig en super vers. De papadum en de Indiase thee maakte de maaltijd kompleet. De hoeveelheid was meer dan voldoende. En dat de aankleding van t restaurant niet helemaal mijn sfeer is, is omdat ik niet zo van modern hou. Maar hun behang is overigens helemaal top!! Wij komen graag terug!
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ik ga hier vaak heen met een vriendin. Normaliter houd ik niet zo van een buffet, maar het buffet is hier prima. Bediening ontzettend vriendelijk.
william W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeer goed eten op een ruime locatie. Vrij parkeren voor de deur was ideaal. Zijn bekend met de Indiase keuken sinds 1985. Kwaliteit is zeer goed en hoeveelheid klopt. Jonge dame heeft ons goed ontvangen en op haar advies het buffet gezien. Geen spijt van gehad want het was super. Lekkere Indiase wijn erbij. Inrichting is strak en fris. Prima aanrader.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het eten was voortreffelijk. Héérlijk.
Inrichting was kil. Toilet was ronduit smerig. En ik was de eerste gast van de avond. Dus gewoon niet schoongemaakt. Bah.
En de koffiemachine deed t niet. Jammer. Kan gebeuren. Maar dat herentoilet... jakkes.
Voor t eten ga ik zeker nog terug!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten. We zijn liefhebbers van de Indiaase keuken. Het eten was zalig. We hebben echt genoten, het was zelfs te veel! Qua eten dus echt een dikke voldoende.
De sfeer van het restaurant is echter rampzalig. Het is een grote zaal, plavuizen vloer, begin mei en kerstversiering hangt nog, etc. Daar kan een enorme verbeterslag in gemaakt worden. Gelukkig had ik goed gezelschap.
De bediening was niet briljant. Een wat oudere Nederlandse vrouw die in haar eentje de zaak moest bedienen. Ze was erg passief en niet erg enthousiast. Ze mist totaal de passie voor het werk en de Indiaase keuken. Zo zonde.

Je kan hier ook eten afhalen. Dat ga ik de volgende keer doen, want het eten is heerlijk. Mij zie je niet meer in het restaurant.
Jorg W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeldzaam slechte avond! Service was al nooit op niveau maar eten was goed. Vanavond was het keerpunt. Voorgerecht na 45 minuten wachten geserveerd aan de verkeerde tafel. Wordt als ze erachter komen vervolgens direct op onze tafel gezet terwijl andere tafel eraan gezeten had. Aangegeven dat we dit geen goed idee vonden en twee minuten later stond hetzelfde maar met andere borden op tafel. Ook aangegeven dit niet tof te vinden en vervolgens glashard zeggen dat het vers gemaakt is (waarom wachten we dan 45 minuten als het in 2 klaar kan zijn). Echter de vorige tafel had 1 van de stukjes gegeten en we hadden we er 3 ipv 4 terug en ook de kebab was hetzelfde. Liegen doe je maar elders dus hier komen we nooit meer!
Sunita P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Nooit gaan naar deze onbetrouwbare restaurant. Geboekt voor 13 personen voor een verjaardagsfeestje. Diverse kere gebeld of er live muziek was. Dit is diverse keren bevestigd. Met vijftien man naar het restaurant. Blijkt dat er geen reservering was gedaan. Er was geen live muziek maar een dj van een ander feestje dat daar plaatsvond op die dag. Sta je daar met 8 volwassenen en 5 kinderen.
william W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
In 1 woord. Perfect, zoals eerder. Locatie perfect. Eten perfect. Service goed. Probeer het zelf en laat je pupillen genieten.
Elizabeth H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Positieve punten
Genoeg parkeergelegenheid ..leuke sfeer goed eten goede prijs/kwalieteits verhoud meer dan genoeg eten vriendelijke personeel

Minpunten
ik ga vanuit dat dit een uitzondering is geweest
ik wilde een gin een tonic( 2 keuzes op de menu) maar helaas geen gin
.koos ipv van dessert een french koffie (met cognac)..helaas geen koffie de machine was stuk dus doe maar dan een cognac maar helaas geen cognac
Wilde bij pinnen toch een fooi geven maar kon niet bijnhet pinnen allen apart met cash
Mellaney K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet en vonden het eten heerlijk. De tandori chicken, chicken curry, naan en kikkererwten waren favoriet.
De ruimte heeft een beetje een zaal-gevoel, waardoor het niet heel knus aanvoelt.
De bediening / ontvangst was niet heel service gericht en kan verbeterd worden op gebied van sociale interactie.
Het buffet is in verhouding tot a la carte een heel stuk voordeliger en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hen L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Donderdag 9 mrt 2017;De bediening was redelijk, het wachten redelijk, warmhouder voor de gerechten is geen overbodig luxe.Gerecht Smaakte fijn; Sfeer: neig naar romantisch.(1 kaars aan)doch zonder bloemetje.Wat voor herhaling vatbaar maakt is, de smaak is Raak!!.
Farhad J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Service is zeer slecht en de nl vrouw die daar werkt/gasten ontvangt zeer ongeschikt voor haar taak!
Niet vriendelijk, zeer onprofessioneel, ze voelt Zich gedwongen om haar taken te doen.

Eten: bijgerechten lijken twee dagen oud!!! We kregen gebuikte sausjes van andere tafel geserveerd, zeer onhygiënisch.
Manon A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Afgelopen zondag met vier personen een tafel gereserveerd. De inrichting van het restaurant is niet erg uitnodigend. Aan het begin van de avond was er één serveerster die het hele restaurant moest bedienen. We hebben hierdoor lang op ons eten moeten wachten. Wegens grote drukte de avond ervoor konden we geen Spa blauw, Spa rood en lamskebab bestellen. De borden die we op tafel kregen waren vet en vies. Het eten was redelijk op smaak, maar niet heel bijzonder. De prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Dit restaurant is geen aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Super restaurant
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij vonden dit restaurant een grote verrassing, zo aan de rand van Zoetermeer. Gezellig ingericht, vriendelijke ontvangst en erg lekker Indiaas eten. Vooral de lamstandoori vooraf en de butter chicken curry als hoofdgerecht waren heerlijk, echt goed Indiaas gekruid. De porties waren ruim voldoende.
sharoni D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
3 kwartier moeten wachten op onze eten.. smaakte voor geen meter. De prijs ligt belachelijk hoog. Bij de chicken tikka masala zaten er 5 kleine stukjes kipfilet rest waren uien en paprika en dit voor 8,50! Wil je rijst erbij betaal je nogmaals 3,-. Zeker een afrader
Els W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Super uitgebreid, heerlijk weekend buffet!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een van het bedienend personeel spreekt geen Nederlands.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met 4 personen op een woensdag goed gegeten bij India Palace. Jammer was het gebrek aan personeel (dat overigens zeer vriendelijk was) en dat een aantal gerechten op de kaart niet kon worden geserveerd. De voorgerechten (fish Pakora en tandoori chicken) vielen in goede smaak.
Bij de hoofdgerechten (pittigo vindaloo, mooie mixed grill, bagare baigan en fish curry) was een ieder enthousiast.
Omdat we zo lang moesten wachten op de gangen, krijgen we heel coulant een korting van 10% op de gehele rekening. Hulde.