India Palace

31-235420577

Meer informatie over restaurant India Palace

Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk eten, werd een goed advies gegeven. Attente bediening.
Schappelijke prijs, niets mis mee.
De tandoori gerechten op een sissende plaat.
Ravisoebdhan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 8 man. We eten vaker wel Indiaas maar dit was echt lekker. We hadden kip, garnalen en lamsvlees besteld en alles was heerlijk. Wij komen zeker vaker terug
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een aanrader! Goede sfeer/service.
Heerlijk eten en een juiste prijs/kwaliteit verhouding!

We bestelden veel kleine gerechten naast ons hoofdgerecht, complimenten voor de kok/keuken!
Hriemersma .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op aanraden van vrienden hier gegeten. En moet zeggen het viel niet tegen, alle gerechten waren goed gekruid maar daar houd ik wel van. Met name het kip gerecht was erg goed.
Service was niet bijzonder te noemen, maar zeker ook niet slecht!
Kom zeker wel een keer terug.
Mari_B66 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Echt alles was smaakvol, lekker pittig, daar houden wij van. Erg vriendelijk en correcte bediening. Indiaas bier was verrassend lekker! Toppie
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Met een groep van 6 hier gegeten. We hadden van alles: kip,lam , vis en groenten.
Heel lekker gevarieerd en goed gekruid.
Service is redelijk.

We hadden de indiase bier.ook lekker.
Zeker aan te raden.
Raymond_77 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
30 december er gegeten met zijn tweeën. Het eten was lekker. Lam helaas wat droog. De kip was wel lekker sappig. Al het eten was heerlijk gekruid.
De service was ronduit beroerd. Lang wachten tussen de gangen (45min +). Toppunt was dat het drinken (erg lekkere mango lassi) pas gebracht werd nadat we het eten al op hadden. Het wachten op de rekening duurde ook zeer lang. Uiteindelijk maar zelf naar de bar gelopen. De rekening klopte ook nog eens niet. Verder is er niet gevraagd of het smaakte of iets dergelijks.
Wij gaan hier niet meer naar terug.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Met drie dames bij dit restaurant gegeten. Twee van d drie dames waren Engelse, dus waren wel verwend met de Indiase keuken in Engeland. Maar we durfden het toch aan met ze.
Bij binnenkomst werden we meteen verwelkomd door de, wat later bleek, Indiase jonge dame die vanaf haar tiende in Nederland woonde en het restaurant samen met haar man runt (en overgenomen van haar ouders). De gerechten zijn dus gebaseerd op haar geboortestreek (Delhi). We begonnen met Papardams met wat sausjes en Samosa. Heerlijk om op gang te komen. De hoofdgerechten die we bestelden (ook op advies van de Engelse dames) waren
vervolgens Butter Chicken, Saag Paneer (spinazie gerecht met kaas), Chicken Tikka Massala, en King Prawns Bangali met daarbij natuurlijk basmati rijst en 2 soorten naan.
Nou, wij en de Engelse dames hebben werkelijk gesmuld. Alle schaaltjes waren leeg. En dat zegt toch wel wat. Verrassende uitschieter was de Butter Chicken. Echt fantastisch.
Het hoge cijfer 9 verdienen ze ook vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. Alles bij elkaar waren we met ons 4-en inclusief drankjes (waaronder port en wijn) 97 euro kwijt......... :-)
JudithdeB .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Echte Indiase setting, heerlijk eten met veganistische gerechten. Palak paneer zoals die in India ook is en authentieke chapati's.
Vriendelijke bediening. We komen zeker terug!
Khalid19 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Dit is absoluut mijn favoriet in Haarlem! Kom hier al jaren eten. Afgelopen zondag was het weer zover. Vooraf heerlijk gekruide samosas, en papadums. Hierbij krijg je lekkere sausjes. Als hoofdgerecht de butter chicken en naanbrood, verrukkelijk! Service is zeer attent en vriendelijk. Decor is zeer indiaas te noemen en erg sfeervol..
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Lekkere mixed grill tandoori met de bijbehorende groentecurry. Ook de saag aloo en en chicken massala vielen in de smaak. Gecombineerd met vriendelijke en vlotte bediening en prettige muziek was het een prettige ervaring. Als we weer in de buurt zijn komen we wellicht weer langs.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
In december jl aten we in dit familierestaurant, dat al tientallen jaren gevestigd is op dit adres. Een fraai aangeklede entourage, erg vriendelijke bediening en vooral: goed verzorgd en lekker eten.
De kaart is net vernieuwd en is breed. Er is een grote keus van verschillende maaltijden. Wij aten vegetarisch en de diverse paneergerechten zijn uitstekend van smaak.
Voor herhaling vatbaar.

Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Gisteravond hier gegeten na een dagje winkelen.
Voorgerecht (vegetarische, gekruide uibolletjes) was lekker, maar iets te zout.
Hoofdgerechten (kip madras & lamb Karahi) waren goed mals en lekker gekruid.
Papadum echter naar ons gevoel iets teveel doorbakken, waardoor er smaak verloren leek.
Ik nam als nagerecht een kulfi-ijs met (spuit :-( ) slagroom. Volgende keer toch maar gewoon ijs (Italiaans of Nederlands); ik denk niet dat ijs(productie) iets is voor India. Een paar brokjes groen met spuitslagroom voor 5.75 euro,

Bediening zeer vriendelijk en servicegericht, maar over hygiene in Indiase (en Chinese) restaurants in de meeste van zulke restaurants heeft geen van hen nog mijn vooroordelen kunnen wegnemen.
Mijn vrouw ging naar 't toilet en zag, dat er geen toiletpapier was; bovendien vies.

De eigenaar/baas rekende zelf af; tot mijn lichte ontsteltenis ging dit via ouderwets optellen met de hand op pen en papier, zonder kassa. Zelf kreeg ik -behalve pinbon- geen kopie van de rekening mee, zoals je elders dit wel krijgt, al was 't alleen maar om idee te krijgen waaraan je wat betaald hebt.

We zullen hier niet snel een 2de keer komen; de staat van het toilet is voor ons een belangrijke graadmeter van algemene hygienetoestand in restaurant; daar werden we dus niet blij van.
R V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Het eten is prima hier, maar er is iets mis met de logistiek in dit restaurant. Ondanks het vroege tijdstip en het nauwelijks bezet zijn van het restaurant, duurde het zeer lang voor de gerechten op tafel kwamen. Terwijl de ene helft van de tafel zijn gerechten voor de neus had, was het nog 5 minuten wachten tot de rest kwam. Dat kan beter.
Oja, 1,50 rekenen voor een mini-bakje mango chutney ter grootte van 1 eetlepel is wat jammer.
San2013 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Wij komen hier al 10 jaar en na alle Indiase restaurants in Haarlem geprobeerd te hebben vinden we dit restaurant echt het meest authentiek (zijn beide meerdere keren in India geweest) Hoewel het eten niet altijd hetzelfde is (ligt eraan wie er in de keuken staat) is het altijd top. De service hangt erg af van wie er is. De eigenaar zelf zou het beste in de keuken kunnen blijven en de service over laten aan zijn zoon en schoondochter die beiden uiterst vriendelijk en service gericht zijn.
Heb nog nooit een vieze toilet meegemaakt (en we wassen altijd van te voren onze handen) dus wat hierboven staat is een uitzondering.
Senny .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Samen met mijn partner kom ik hier regelmatig. Met en zonder grouponvouchers. Ze hebben altijd plek voor ons en zijn zeer klantvriendelijk. Het eten is er ook fantastisch. Wat alleen iets minder jammer is dat de gerechten altijd hetzelfde zijn, bij het lopend buffet. Desondanks toch een favoriet!
J O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
We wilden voorafgaand aan de film op zaterdagavond even snel iets eten. Bij India Palace is dat goed gelukt !
Het eten is lekker en lijkt authentiek. Een aanrader.
De restaurant zal goed vol. Dat is ook altijd wel een goed teken.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Op een maandag op zoek naar een lekkere niet te dure gelegenheid hier terrecht gekomen. Het eten is prima.
Helaas hadden wij het slecht getroffen met de andere gasten, want er zaten 6 luiddruchtige dronken Engelsen met hun dreinende kinderen. De eigenaar probeerde er wat aan te doen, maar te vergeefs.
De inrichting is erg ouderwets en de muziek vond ik ronduit irritant, omdat deze Indiase muziek net wat te hard stond.
Ik weet niet of ik terug zou gaan, ondanks het lekkere eten...
LBH .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Ik heb donderdag gegeten in dit restaurant. We wilden een aantal kleine gerechten (side dishes). De eigenaar liet heel duidelijk blijken dat hij het maar niets vond! Hij zei dat we een hoofdgerecht moesten nemen. Dat wilden wij niet. Bij godsgratie mochten we nu wel dat eten wat we wilden maar de volgende keer moeten we wel een hoofdgerecht nemen! De reden was dat het teveel werk was voor de kok. Belachelijk vind ik. Als het op de kaart staat moet je het onvoorwaardelijk kunnen bestellen. Het eten was lekker en gaven hem 5 euro fooi die hij zonder iets te zeggen in zijn portemonnee stopte. Wij eten hier nooit meer! Zo'n houding tijdens de crisis is niet slim als je je zaak wilt behouden! Succes!
MelanievV .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Op een zondagavond bij India Palace te Haarlem gegeten. Met een groep van 4 personen verschillende kipgerechten met side dishes besteld. Alle gerechten geproefd en wij vonden het allemaal boven verwachting goed. De service is ook goed en het restaurant is leuk ingericht met allerlei schilderijen aan de muur. Alleen de muziek was af en toe wat vervelend (Indiase muziek). Maarja, dat hoort bij het restaurant. Kortom: een aanrader om hier eens te eten!