India Palace

Gedempte Oude Gracht 29 2011 GL Haarlem Nederland Kaart
31-235420577

Over het restaurant India Palace

Kan het je niet pikant genoeg zijn? Dan moet je een bezoekje brengen aan dit Indiase restaurant! Lekkere hete curries en andere goed gekruide gerechten. Heel erg vers met veel exotische specerijen die rechtstreeks uit India komen. Ook voor tafelgenoten die een iets gevoeliger mond hebben, is er keuze uit mildere, romige gerechten. En voor vegetariërs is er al helemaal geen drempel want de Indiase keuken heeft op dit gebied héél veel te bieden. Een restaurant waar elke smaak helemaal tot zijn recht komt.

Meer informatie over restaurant India Palace

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant India Palace

Charu E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten was gewoon heel goed!!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Na ons eten te hebben besteld vroegen we na 30 min waar ons voorafje bleef, kwam de kouwgom etende dame erachter dat ze dat vergeten was dat door te geven. Na 40 min ben ik naar de andere dame gegaan en gaf aan dat het wel erg lang duurde. Ze vond me kennerlijk zeuren want ze antwoorde geïriteerd dat het er aan kwam en dat ons hoofdmaaltijd er gelijk achteraan kwam. Met andere woorden geen pauze maar meteen door eten. Ik had naanbrood besteld, ook dat was ze vergeten, dus ik had net de Samosa op kwam ze met het naanbrood. Nog geen 5 min later kwam het hoofdgerecht. Dit werdt neer gezet op een rechauld van de tafel voor ons waar de kerrie sauce van de vorige gasten nog op zat. Er werdt niet verteld welk gerecht wat was, dit moet je dus maar raden. Mijn man en ik hadden geen trek meer in een toetje en gingen afrekenen. De andere dame verontschuldigde zich totaal niet voor alle ongemak. Ik vond echt dat mijn gezellige etentje behoorlijk verpest was....en dat terwijl ik wat te vieren had. ????
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gelegen in het centrum van Haarlem
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Samen met mijn vrouw hier gegeten op de zaterdag avond. Het is ons zeer goed bevallen. Vooral de lamsvlees in saus was zeer lekker evenals de rijst. We houden van spicy eten, en dit was echt perfect ! Vriendelijke en hardwerkende dames in de bediening. Bedankt voor alles we komen zeker terug met familie en vrienden.
Groet,
Rhoda en Maurits
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Samen met mijn vrouw gegeten op de zaterdag avond. Zeer lekkere maaltijden met lam en rijst. Hot en spice precies goed !! Ook zeer vriendelijke dames die ons hebben geholpen. Komen graag terug met meer familie of vrienden
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten is prima. Echter maar twee dames in de bediening op ca. 60 gasten. Duurt veel te lang. Ook de vriendelijkheid laat helaas te wensen over. Voor ons de laatste keer......
Roos L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! ????????
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het was erg druk voor de maandag avond.We moesten heel erg lang wachten op alles.Jammer.Had anders verwacht.Personeel vond ik ook minder aardig.Helaas...ik kom niet meer terug
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten , je moet wel wat geduld hebben . Uitgebreide kaart , authentieke gerechten . Smullen !!
Imelda E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Te gek Indiaas eten en dat naanbrood zó ontzettend lekker. Hardwerkende jonge eigenaars die altijd een vriendelijk woord hebben voor iedere klant. Het favoriete Indiase restaurant van mij en mijn kinderen en dat al jaren lang.
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellig restaurant, gerechten prima op smaak, overall een ruime voldoende. Wel enige verbazing over het feit dat niet alle gerechten gelijktijdig werden geserveerd, zo kwam de rijst minuten later dan de rest..
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goed eten
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten en bediening heel goed .. komen speciaal uit Twente om.daar te eten ..
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker eten en veel variatie op de menukaart. Helaas lang moeten wachten op ons eten, en niet de meest gastvrije bediening.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima gegeten
De zalm was erg smakelijk. Meer keuze in wijn zou ik op prijs stellen.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zodanig mooi ingericht dat je je echt een beetje in India waant zodra je binnen bent, vriendelijk en servicegericht personeel, leuke Indiaanse experience door hoe de gerechten op sierlijke schaaltjes uitgeserveerd werden.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk eten, werd een goed advies gegeven. Attente bediening.
Schappelijke prijs, niets mis mee.
De tandoori gerechten op een sissende plaat.
Ravisoebdhan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 8 man. We eten vaker wel Indiaas maar dit was echt lekker. We hadden kip, garnalen en lamsvlees besteld en alles was heerlijk. Wij komen zeker vaker terug
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een aanrader! Goede sfeer/service.
Heerlijk eten en een juiste prijs/kwaliteit verhouding!

We bestelden veel kleine gerechten naast ons hoofdgerecht, complimenten voor de kok/keuken!
hriemersma .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op aanraden van vrienden hier gegeten. En moet zeggen het viel niet tegen, alle gerechten waren goed gekruid maar daar houd ik wel van. Met name het kip gerecht was erg goed.
Service was niet bijzonder te noemen, maar zeker ook niet slecht!
Kom zeker wel een keer terug.