India House

Bredestraat 45 6211 HB Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant India House

Richard B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Een leuk alternatief voor de"eenheidsworst" van het om de hoek gelegen Vrijthof. Lieve en behulpzame bediening. Heerlijk plekje in de tuin, ver van de drukte. Geen voorgerecht genomen, maar een heerlijke kipcurry in koriander, met een bloemkool-aardappel in pittige saus als bijgerecht. Botermalse kip in een curry met veel smaak. Mijn vrouw had eigengemaakte kaas in kokossaus met naan en raita. Heerlijke combi. Authentieke Indiase muziek door de tuin, een aanrader...!
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Wij zijn echte liefhebbers van Indiaas, eten het ook vaak, zowel in restaurants als home-cooked. Dit keer namen we iemand mee, maar viel het helaas een beetje tegen. Papadums vooraf zijn eigenlijk standaard in veel restaurants, die waren ook prima en kwamen met 3 sausjes waarvan 1 redelijk en de ander zelfs behoorlijk scherp. Lekker hoor; en je gaat er dan vanuit dat "spicy" gerechten ook gewoon scherp zijn. We bestelden een aantal gerechten, zowel milde als medium spicy. De paneer korma vonden we niet zo lekker, en dat gold eigenlijk ook voor de dahl, die wel erg eenvoudig was en meer kruiden kon gebruiken. De nan was prima, het lamsvlees gerecht was wel oké, net als een paar andere dingen die we hadden besteld. Maar alles was even mild - ondanks de beschrijvingen op de menukaart dus. Toen de serveerster vroeg of we het lekker vonden noemde ik dat dan ook. Haar reactie was dat in de praktijk alles mild is behalve de vindaloo en (als ik me niet vergis) de madras curry. Jammer dat de kaart dus gewoon misleidend is op dat gebied, en jammer ook dat het personeel dat niet even aangeeft. Kortom, het eten is natuurlijk wel voldoende, maar een aanrader was het voor ons niet. Personeel niet altijd even oplettend maar wel heel vriendelijk. Nog een pluspunt: er is een tuin.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
wij kregen tijdens het uitzoeken van het menu een pappadum met 3 sausjes gratis op tafel gezet...heerlijk! daarna kozen wij voor 2x kip, beiden op een andere manier bereidt en erg lekker! we kozen nog eennaan als bijgerecht...deze was ook verukkelijk. de ambiance is typisch zoals je verwacht in een indiaas restaurant. de prijs is heel betaalbaar. de wc kan wel een opknapbeurt gebruiken. als desert kozen we voor gekruide indiase thee...het was allemaal heel erg lekker!
wij komen hier zeker terug
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Omdat ik bekend ben met de Indiase keuken vond ik het eten hier goed bereid. Met name de sheek kebab, lamsvlees en tandoori chicken tikka smaakte heerlijk. Je merkte wel dat de bediening weinig tot geen ervaring heeft met horeca. Ondanks de vriendelijke inzet dit wel rommelig over kwam bij ons.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Na hier eerder redelijk tevreden te hebben gegeten opnieuw terug geweest. Nu terug voor een 4 gangen menu met een vooraf gekochte bon. Het reserveren was een drama; Nooit was er plaats. Na 3 keer bellen aangegeven dat dit absurd was, plots was er wel een plekje. Wel alleen voor 2 personen, voor onze 4 jarige dochter was er geen plek. Ter plekke was 2/3 van het restaurant leeg... Meneer gaf aan dat het vol was gereserveerd voor maar dat al die mensen niet waren komen opdagen. Nooit zo'n slechte leugenaar meegemaakt.

Het menu;
1e gang; 1 hele papadum voor 2 personen (!)
2e gang; 3 halve stukjes aardappel koekjes
3e gang; 7 kleine stukjes kip in ondefinieerbare curry met een klein bakje boontjes voor 2 personen en wat rijst. Dat was dan het "hoofdgerecht". Lachwekkend als het niet zo triest was.
4e gang; een glas met 2 bolletjes ijs zonder enige opsmuk...

Dit moest een 4 gangen menu voorstellen van 33 euro pp.
Nu vond ik het eerder met 4 mannen en een menu van 135 euro al weinig qua hoeveelheid, dit was een regelrechte aanfluiting. Eerste "menu" ooit bij een Indiaas restaurant waar geen naan bij zat. Ik ben geen grote eter maar we zijn hierna op het vrijthof maar een salade gaan eten.

India House is in ieder geval 2 klanten verloren.

Sjesco D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Het 4-gangen menu was lekker. Beginnend met een grote plak "chips" met 3 sausjes, voorgerechtje met varkenslapjes , hoofdgerecht: rijst met 2 sausen mild en medium met kip en warme groenten, nagerecht lekker kaneelijs. De saus had voor mij zelfs iets pittiger gemogen.

Het begin was echter chaotisch. De eigenaren van het India House waren duidelijk niet voorbereid op drukte. Ik vond het een gemis dat men niet meer uitleg gaf over de verschillende gerechten, het is toch meestal een eerste kennismaking van de Indiase keuken. Dat is de reden, dat ik geen namen van de verschillende gerechten kan benoemen.
Leny F.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Wij vonden het heel erg tegenvallen. 4 gangen menu. eerste was een dunne chip met 3 sausjes, 2e 3 stukjes kip met salade, 3e kip in heel veel saus met rijst en groente zo uit het water nog niet eens laten uitlekken en 4 2 bolletjes ijs zonder iets.
Rolfencynthia .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
het is hier leuke en gezellig en het eten is eens wat anders dan je gewend bent. bediening zou iets beter kunnen! maar niet slecht hoor
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
We komen hier al jaren en eten hier met volle tevredenheid.De kwaliteit van het eten is goed evenals de bediening.Niet voor niets komen hier veel Engelsen eten.Je moet natuurlijk wel weten wat je bestelt.Wij eten er altijd lamb en chicken vindaloo en lamb en chicken tikka,aangevuld met bindhee bajee en saag.Heerlijk.
En natuurlijk drinken we er geen wijn bij.Thee,water of bier hoor je erbij te drinken.De recensisten met negatief commentaar weten denk ik niet waarover ze het hebben.
Marcus J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Ik kom hier regelmatig en de bediening is heel persoonlijk. Het is een klein en intiem restaurant. Geen drukte en een gezellig Maastrichts binnenplaatsje waar je buiten kunt zitten. Ik kwam hier terecht nadat ik met Indiase collega`s hier ben gaan eten, die bevestigde dat dit precies is zoals ze thuis aten. Het naanbrood is heel lekker en neem de tijd om je lekkerste curry uit te proberen. Je moet dus vaker gaan om je smaak te bepalen. Oordeel niet te snel wat het is lastig eten. Het kan echter wat pittiger, hier hebben ze zich wel goed in aangepast.
Interieur is eenvoudig, niet te druk. Je vergeet dit zodra je je heerlijke curry geserveerd krijgt. Heel Romantisch voor 2 personen. Zeker de huiswijn proberen, want die is te gek voor een goede prijs.
Vergeet geen naanbrood bij te bestellen tijdens het eten en probeer alle smaken!