India Glory

Meer informatie over restaurant India Glory

6,9
Klaus_ .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Bij India Glory afgehaald, ik bestelde verschillende naans, vegetarisch zoet gerecht, onion deeg mengsel (onion bhajee) en aubergine gefrituurd met deeg eroverheen (baingan pakora).

Mijn naan kon er nog mee doorgaan, vegetarisch zoet gerechtje ook wel. Maar de onion bhajee en baingan pakora gingen rechtstreeks de prullenbak in. Man, wat was dat slecht! Onion bhajee leek helemaal niet op de onion bhajee wat ik normaal gesproken gewend ben van de Indiaase keuken. Langwerpige, harde mengsel kreeg ik voorgeschoteld. Qua vorm lijkt het niet op de onion bhajee en laat ik maar niet over de smaak beginnen. Super droog, hard door heen te kauwen.

De baingan pakora was nog erger, deeg zag er donker uit. Ik kreeg deze niet eens door me keel. Super zonde van mijn geld, als ik dit had geweten dan had ik sowieso deze bijgerechten niet besteld.

Dit was helaas mijn eerste en laatste keer India Glory. Ik was heel erg teleurgesteld met wat ik voorgeschoteld kreeg, ook omdat de snacks 3,50€ per stuk kosten.. €7 letterlijk de prullenbak in.
Kipa .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij India Glory. We hadden een samengesteld menu uitgekozen zodat we meerdere dingen konden proberen en dat was een succes! Personeel was erg vriendelijk. Wij gaan hier zeker vaker eten (of afhalen).
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met vrienden hier gegeten. De inrichting is koeltjes en kitsch, maar dat heeft ook wel weer wat. Overigens ziet de gemiddelde chinees in China Town er zeker niet gezelliger uit. Het is authentiek zal ik maar zeggen. Maar eenmaal binnen legt een vriendelijke ober uit wat de kaart inhoud. Er kwamen 3 voortreffelijke gerechten op tafel. Ik vroeg om extra pittig. Nou, dat heb ik geweten! Maar de kip was lekker mals en goed van smaak. Naan brood super! Prik door het ongezellige decor heen en geniet van het lekkers wat ze bereiden!
Mulder26 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Met een Duitse gaste hier heerlijk gegeten. Met advies van de zeer behulpzame vriendelijke gastheer hebben we combinaties gemaakt van schotels met kip, lam en vegetarisch voor vier personen. Ook de voorgerechten hebben we zo samengesteld.
Wel een beetje " huiskamerachtig"met kitch aan de muur. Als men hier nog wat aandacht aan besteed is het een toprestaurant! Geweldige avond gehad op een doordeweekse dag.
John_mensert .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Voor het eerst hier gegeten. Kip is lekker mals en zacht. Naan brood lekker, maar pittig.
Perfect gekruid en goede porties.

Service ook goed. Ze helpen je met bestellen, wat soms best handig kan zijn.
sheela .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Lekker indiaas afgehaald bij deze restaurant.

We hadden de lams bhuna, chicken tikka massala en zoete naan.
Het lekkerste vond ik de zoete naan, heel erg zacht .

De mango lassi is ook lekker.
Een aanrader.
VanDijkProeft .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Nog nooit in het restaurant zelf gegeten, maar wel diverse keren maaltijden afgehaald. "Het lekkerste Indiase eten dat ik ooit heb geproefd", aldus mijn tafelgenoot onlangs.
Smaakvolle gerechten, vers en niet duur.
De pilau rijst, die standaard bij de currygerechten zit, is heerlijk. Zo ook de samosa's, de nans en de papadams. En niet te vergeten de currygerechten zelf. En dan heb ik nog lang niet alles van de kaart geprobeerd!
Kareltje87 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Ik had eten laten bezorgen.Chichken tikka en daal,met rijst.
Het eten was leker en authentiek.
De service is snel en vriendelijk.
We bestellen nog zeker weer opnieuw.
M D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Van de inrichting, ambiance moet het restaurant het niet hebben. Ga je voor de traditionele Indiase gerechten, dan zit je bijzonder goed! Bediening is vriendelijk en vlot, parkeren in de woonwijk is makkelijk.
Nathaliets .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Het is niet het meest moderne restaurant dat geef ik meteen toe maar lekker eten en heel er vriendelijk personeel Sinds juni 2013 tijdens de lunch broodjes te koop Ik had een pasteitje en een broodje tandoori kip kost 3 euro goed en zeer betaalbaar en nog belangrijker als je lunchpauze snel bediening
Alex753 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Mixed grill-Maaltijd afgehaald bij india glory. Voor het eerst sinds tijden dat ik me opgelicht voel na een afhaalmaaltijd: 13 euro voor 4 brokjes tandoori vlees, een kippepoot, een beetje rijst, wat saus met groenten en een bakje sneue salade (die gelukkig wel vers was). Bijna teruggegaan om verhaal te gaan halen, maar meh. Ontzettende afknapper als je andere indiase restaurants gewend bent. Foto aanwezig.

Qua inrichting: sjofel, geen klanten, niet gezellig ingericht.
Justles .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Het eten is goed, vooral de aubergine is mijn favoriet! Als je van hete & kruidige gerechten houdt, dan zit je wel goed.
Paco289 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Hier terecht gekomen via een aanbieding. Restaurant totaal sfeerloos, lijkt net een kantine waar tafels zijn geplaatst. De aanbieding hield in dat er verschillende kleine gerechten zouden krijgen. Dit bleek ineens niet mogelijk en konden alleen krijgen wat de pot schaft. De ontvangst, bediening, en koken werd door 1zelfde man gedaan. Deze was totaal niet vriendelijk.
Uiteindelijk na lange tijd het eten gekregen wat zeer slecht was.
Totaal geen smaak en had absoluut niks te maken met de indiase keuken.
Aan het einde van het diner de man aangesproken op de service en het eten en de man trok alleen zijn schouders op.

Geen euro waard deze tent.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Prima Indiaas gegeten, alsof je in India zit (en ik ben er meerdere malen geweest)! Ik vond het lekker vers juist, goed gekruid, uitstekende naan en padadum. De bediening is wat horkerig en spreekt niet heel goed NL, maar de bedoelingen zijn goed. Alleen de inrichting... dara moet echt nog wat aan gebeuren! Kaal en kil zo, en de helft van de stoelen zijn echt niet lekker om lang op te zitten.