India Gate

Meer informatie over restaurant India Gate

6,9
Ebskamp .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De smaak was prima. Daar zijn absoluut geen klachten over. Al vonden we het voorgerecht minimaal en droog. Klein portie en niet erg goed klaargemaakt. Het hoofdgerecht was in alle opzichten goed. Maar je kunt er nauwelijks ademhalen, zo klein is het er, alle tafels dicht op elkaar. De bediening is niet bijzonder attent. We hebben erg lang moeten wachten terwijl gasten na ons sneller bediend werden. Daarbij klopte de rekening niet, want bij elk wijntje werd ook een niet genuttigd biertje opgeteld. Nee, helaas, alles bij elkaar was dit niet de plek waar we nog eens terugkomen. We zijn beter gewend.
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Op 13 april met 2 personen een 4 gangen diner en een stuk of 8 (overwegend alcoholvrije) drankjes genuttigd voor net geen 90 Euro. De begroeting was vriendelijk (de gastvrouw was gekleed in traditionele kleding en de ober was ook passend gekleed). Het interieur zag er prima uit (zeker voor een doorgaans sober ingericht Indiaas restaurant). Toiletten ook in orde. De gerechten (van de zeer uitgebreide kaart) smaakten uitstekend en werden op een mooie manier en met de, voor ons, juiste snelheid geserveerd. De bediening was vriendelijk en ok. Enkele keren om drankjes moeten vragen, natuurlijk geen echt probleem. Na 4 uur (er moest even worden bijgepraat) verlieten we, nadat vriendelijk de deur voor ons werd opengehouden, tevreden het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar en Indian Gate bedankt voor een leuke avond!
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het eten hier is heerlijk! Deze beoordeling is gebaseerd op de prijs-kwaliteit verhouding. Ik vind het, voor wat je krijgt echt net iets te duur. Voor een hoofdgerecht ben je zeker zo'n 17,50 kwijt... Ten opzichte van de andere Indiaas restaurant gewoon duurder. Maar het is wel heel smakelijk. Er zitten ook weinig groenten bij of in, dat hoort ook bij het type eten maar ik vind het toch een gemis!!!
Gerjo S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met een groep vrienden gaan eten, voor t eerst bij India Gate
Allerlei voor en hoofdgerechten laten serveren, kip en lamsvlees in verschillende uitvoeringen
Knus restaurant, bediening vriendelijk en gastvrij maar kan iets alerter zijn op drankjes op tafel.
Eten erg lekker, we gaan zeker terug
Aanrader
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Leuk klein restaurant, tafels aardig dicht bij elkaar, oftewel hoe krijg ik zoveel mogelijk tafels in de zaak (één tafel staat bijna onder de kapstok). Het lukte zonder reservering nog een tafel te bemachtigen en, vanwege theaterbezoek, lukte het ook het eten binnen de beschikbare tijd op tafel te krijgen, prima. Vooraf lamsworstjes, lekker. Hoofdgerecht medium hete kip en een mild lamsgerecht, rijst en naanbrood. Erg lekker allemaal. Decor van het restaurant is wel bijzonder, schilderijen met links en rechts gordijntjes. Geeft bijzondere, best wel aardige, sfeer. Bediening strak in het pak, vlinderdas, attent en vriendelijk. Op de beperkte ruimte liepen deze avond drie gastheren, dus alle aandacht voor de gast. Komen zeker nog een keer terug.
Nijn-esra .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
India Gate is handig centraal gelegen in het centrum van Nijmegen. Het decor is behoorlijk oubollig maar eigenlijk heeft het geheel wel een leuke sfeer. De toiletten zijn oud maar schoon. De kleedjes op tafel mogen wel wat beter gewassen worden. Maar dat vergeet je direct als het eten komt! De butter chicken is echt heerlijk, de lam was super mals, en de naan was ook erg goed en geurig. Er is ruime keuze, ook voor vegetariërs. Jammer alleen dat er geen chai latte op de kaart staat. Het personeel is vriendelijk en goedlachs, en je wordt vlot bediend. We hebben een prima avond gehad en ik kom terug voor het lekkere eten!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Vooraf vrij pittige samosa, geserveerd met een chocolade-achtig sausje. De korst was naar mijn smaak aan de dikke en droge kant. Daarna smaakvolle curry's, van pittig tot mild en romig. Met 4 grote eters volstaan drie curry's. In plaats van rijst wordt ook heerlijk verse naan geserveerd.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Mmm heerlijk Indiaas eten! Eigenlijk alleen nog maar goed gegeten hier. Vriendelijke mensen. Decor oubollig maar wat maakt het uit, het eten is het belangrijkste!
RubyFooood .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Ondanks het enorme oudbollige decor toch heerlijk gegeten. Het was een goede portie en de dame die ons hielp dacht goed mee in waar we zin in hadden. De prijs was hoger dan verwacht mede doordat de belasting niet bij de kaartprijs is inbegrepen.

Lekker voor een keer, volgende keer in Nijmegen weer iets anders proberen
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Zoals de titel al zegt: dit is het beste Indiase restaurant, in ieder geval in Nijmegen en omstreken. Laat je niet afschrikken door het volledig mintgroene ex- en interieur, want de voortreffelijke curry's en tandoori's zijn het waard! Als voorafje begonnen met (voor mij) pittige momosa Vervolgens werd in het midden van de tafels het hoofdgerecht met naan en heerlijke fruitige rijst gepresenteerd. De chicken kasmiri blijft mijn favoriet van de milde curry's. Deserts zijn wat standaard, maar de Indische thee is een heerlijke afsluiting.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Ondanks een wat gedateerd (muntgroen) interieur, een restaurant met een leuke sfeer. De bediening (stijlvol in pak, met strikje) was goedlachs en wist een prettige Indiase sfeer te creëren. De geserveerde maaltijd (Thalies Maharadja, bestaande uit 3 gerechten) was prima, maar niet overdonderend goed, zeker wanneer die wordt afgezet tegen de toch wel wat hoge prijs. Een prima restaurant, maar er zijn in Nijmegen betere alternatieven.
Daniella2000 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Lekkere indiase gerechten, chicken tikka, iets te mild. Had best wel iets meer kruiden kunnen hebben,het is uiteindelijk indiaas en bij India hoort er kruiden.
Daarnaast de palak paneer, heerlijk.
We hadden nog de indiase bier, lekker bij indiaas eten.
De service is goed, niet echt attent.
Decor is goed
Richinelle G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
laatst wezen eten met collega's zeer lekker authentiek smaken van mild naar medium tot zeer heet De special is een aanrader het kan vegetarisch zijn of kip garn. of lam zelfs de indiase collegas waren weg van de special, de nan broden waren ook zeer fluffy(luchtig) Ook een goede snelle service en keuken,ik ga zeker eens in de 2 maanden hier lekker smullen.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Prima restaurant, goede prijs/kwaliteit-verhouding. We hadden met ons gezelschap diverse soorten gerechten ( lam, kip, vegetarisch ) in het wat pittiger segment.
Ook de bijgerechten waren prima, vooral de spinazie en het naanbrood met kokos waren erg lekker.
De snelle en ietwat joviale bediening door onze tafeldame gecombineerd met een alleszins acceptabele rekening resulteren weer in een dikke voldoende.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Doordat we weinig tijd hadden hebben wij maar een schotel gebruikt. Tandoori grill speciaal. De bediening en de keuken hebben zich aan onze haast aangepast, waardoor we toch nog op ons gemak hebben kunnen eten. Hulde voor deze service. Er zit weinig verschil in het eten in India en in dit restaurant, heel authentiek en dus net zo lekker. We gaan zeker een keer daar uitgebreid eten.
Jud .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Super lekker gegeten. Menu werd op ons verzoek samengesteld heel goed gekozen voor ons! Aardige bediening ondanks drukte