India Garden

Meer informatie over restaurant India Garden

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Laatst ben ik hier wezen eten met een aantal vrienden. Het was echt super lekker en ik kom hier zeker terug! Als voorgerecht had ik een Garlic Nan en als hoofdgerecht een Sag Beef. Ik heb nog nooit zo lekker Indiaas gegeten, echt een aanrader dit! Het personeel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Sindsdien ik bij India Garden heb gegeten bestel ik ook af en toe eten. De bezorger is erg vriendelijk en het duurt ook niet super lang.

Volgende maand kom ik hier op zeker nog eenkeer eten!
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Wat is het hier altijd lekker eten ! Je tafel wordt volgegooid met vers bereid voedsel en de keuze is meer dan ruim, vooral ook de variatie aan pittigheid. En de hoeveelheid is genereus dus vraag gerust om een meeneem verpakking. De bediening correct en vriendelijk. De muziek 100% in de sfeer. Het enige advies is wat ik mee zou willen geven, is om de verlichting iets meer sfeervoller te maken, meer kaarsjes en minder fel aan t plafond. Anderszijds zijn de maaltijden een feest voor het oog. Dat dan weer wel !
ddevries D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Het einde van onze vakantie wilden we vieren met een lekker etentje in Delft. Zoals zo vaak, als we echt lekker willen eten, werd het weer India Garden in Delft (gelegen in een klein straatje naast de nieuwe kerk). We proberen overal Indiase restaurants uit, maar dit restaurant is toch wel het beste.
TimMiller .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Eerste keer dat ik bij India Garden heb gegeten. Het eten was snel klaar. Het eten was heerlijk. Papadam precies goed voor mij, niet te zout lekker knapperig. Ik bestel ook regelmatig. Mijn complimenten voor de snelle service. De bezorgers zijn heel klantvriendelijk. Decoratie ziet er prima uit. Veel moois te zien! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
De ontvangst is erg vriendelijk. De inrichting is eenvoudig ,maar schoon. De papadam is goed van smaak niet te zout en de sausen heerlijk. De huiswijn een Merlot Hardys uit Zuid Australie was goed op temperatuur en op dronk. Het voorgerecht:Milton Tikka,Lamsvlees gemarineerd in yoghurt met exotische kruiden gebakken in de houtskooloven was goed gekruid zacht en zoet van smaak. Het hoofdgerecht:Lamb Jal Ferizi een zeer hete Kerrie bereid met groene peper gebakken ui en exotische kruiden. Dit gerecht was goed van smaak zoet lekker gekruid ,maar niet heet.
Nadat ik dit meldde gaf men aan dat dit gerecht nooit echt heet is terwijl het wel op de kaart staat.
Als nagerecht india's eis wat ik zeker kan aanbevel.
De prijs voor dit totaal is in verhouding erg lag voor hetgeen men krijgt.
Ik kan u zeker aanbevelen hier eens te gaan eten.
cees1956 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Heerlijk hete chicken Madras gegeten.Personeel is erg vriendelijk en attent.Leuk uitzicht over een soort grachtje en oud bruggetje.
rehtse .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Wij kwamen hier regelmatig en bestelden nog regelmatiger, wij waren in de veronderstelling dat het eten minder goed was sinds er ogenschijnlijk n nieuwe eigenaar is.
Misschien moeten we het weer proberen, gezien eerder vermelde positieve recensies.
Het uiterlijk is verbeterd, het eten nog steeds goed maar ik heb wel ns de favoriet palak/saag panir besteld dat hij flink tegenviel.
Wel is de service nog steeds goed, aardig voor kinderen, zorgzaam, goede naan en verder ook goede curries. De ruime opzet en het internationale en vaak ook aziatische publiek maakt dat ik twijfel aan mijn indrukken, misschien waren het uitzonderingen?
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Ik heb nog nooit zulke lekkere gerechten gezien. Ik heb de sag chicken genomen en lekker dat het was! Ik kom hier zeker snel terug!
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Dit was al een prima restaurant en met de nieuwe eigenaar nog beter geworden. De kok schijnt hetzelfde te zijn, maar de smaken zijn voller (en inderdaad vetter). De pappadums zijn echt heerlijk, lekker licht en toch smaakvol. Mijn voorgerecht de chicken chaat had ik nooit eerder besteld maar heeft een uitgebalanceerde en volle smaak. Als hoofdgerecht had ik de lamb tikka mussalum gekozen en ook die heeft een frisse en tegelijkertijd ook volle smaak. Daarbij hadden we ook een nan peswari besteld, een klassieker voor ons; op zich zou je deze nan al kunnen bestellen zonder hoofdgerecht. Het gevolg is wel dat we niet de kulfi hebben kunnen uitproberen want de volle smaken eisen hun tol :-)
Volgende keer, en die komt er zeker, gaan we dat anders plannen. De bediening is jeugdig, maar vriendelijk en professioneel.
Elisa J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Het komt bij mij niet vaak voor dat ik Indiaas eten laat staan, maar bij de India Garden kon ik het echt niet wegwerken.
Mijn linzensoep zat meer vet in dan linzen en de naan was ook niet te eten.
Ik had tevens een vegetarisch hoofdgerecht wat helemaal geen goede indruk op mij heeft achtergelaten. Het is dat ik erg veel honger had, maar anders had ik het laten staan.

De Indiase keuken is mijn absolute favoriet en dit restaurant doet het absoluut geen eer aan. Het is allemaal te weinig gekruid en er is te veel vet gebruikt bij het koken.

Over het décor en de service valt weinig te zeggen.
anamiek .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Heel fijn gegeten bij India Garden.Bediening was gewoon super. Alle 2 jongens waren vriendelijk en actief . .Eten was ook uitstekend.Chicken tikka massala(aanrader) was heerlijk.Ik kom zeker terug.HAPPy customer.
richard82 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013

heb Heerlijk genoten van het chicken tikka massalum gerecht en super bediening. De nieuwe eigenaar is een ongelofelijk aardige man.. Een dikke 10 voor eten, gastvrijheid.
Sfeer is ook leuk je kan bij het raam zitten met een prachtig uit zicht op het gracht.

Het personeel is zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam en de keuken is vlot

Een echte aanrader.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Heerlijk Indiaas eten. Vooral de 'standaard' Tandoori.
Inderdaad, het restaurant is meestal leeg maar dat mag de pret niet drukken. Vriendelijke bediening en toetjes zijn zalig.
Kom hier al jaren en ben nog nooit teleurgesteld geweest.
mike_1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Zondag hier gegeten met groepje van 5.Eten was heerlijk en heel vriendelijk bediening .Ik heb het echt genoten . echt een aanrader.