India Garden

Meer informatie over restaurant India Garden

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Haas20 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Fantastisch gegeten! Zalig! Vriendelijke bediening. Het restaurant is niet bijzonder mooi ingericht, maar de sfeer erg prettig. Een zeer uitgebreide kaart, veel keuze mogelijkheden.
Je betaald erg weinig in verhouding tot de heerlijke smaak van het eten. Een aanrader!
Stampertje999 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
De kip Tandoori was van goede kwaliteit en lekker bereid, had alleen wel iets pittiger gemogen. verder niets dan lof voor de gerechtjes en bediening. Zeer fijne avond gehad.
quelsaa .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vrijdagavond gegeten bij India Garden en wat was het lekker, de dahl soep, de butterchicker de saag paneer met kip in 1 woord verrukkelijk.
Het duurde alleen wel erg lang voordat we ons eten kregen al liep de bediening zich een ongeluk!
Maar als het eten dan zo lekker is , is alles vergeven.
informatie .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Mijn favoriet als voorgerecht is Chiken Chat een smaaksensatie bestaande uit een soort koekje met daarop iets van kip en aardappel en kruiden als koriander , als hoofdgerecht de balti rundvlees, een lekkere saus met daarin rundvlees geserveerd met witte rijst. als toetje heb ik Kulfi gegeten, een echt lekker ijs uit India. Natuurlijk neem ik bij het eten altijd naan (brood uit india) en raita, een yoghurt saus die een frisse tint geeft aan elk indiaas gerecht!
Het restaurant heeft een rechte inrichting het eten is in mijn smaakbeleving Excellent! Een klein puntje zijn de kansloze placemats in het restaurant...deze passen meer in een pannenkoekenhuis dan in dit restaurant, het aquarium? wat doet het daar? O ja de wijn, ik drink geen alcohol, dus gewoon spa blauw, dat smaakt overal bij :-)
moniquestok .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Eten super lekker, zoals echt lekker indiaas eten hoort te zijn! Enige miniminpuntje: op de kaart stond volkoren naan met noten en vruchtenvulling. Dit was een naan zonder volkorenmeel (gewoon witte naan zoals meeste naans) met koks erin. Nu is kokos natuurlijk wel een soort vrucht, maar de omschrijving op de kaart wekte een andere verwachting bij mij. Nootjes ook niet kunnen vinden. De naan met kokos was overigens heerlijk! Service goed, binnen was het halfvol qua tafels, gezellig maar niet te druk en akoestiek fijn. Heerlijke avond gehad dus!
Benno G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Eten uitstekend; smaakvol en ruime porties. Bediening vriendelijk, maar soms wat gehaast. Bier uit fles, niet van de tap. Wij gaan zeker terug.
sheela J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Lekker met ons gezin gegeten,( butter chicken ,lam curry en daal).

Precies goed gekruid en lekker van smaak. De service is perfect en klantvriendelijk.
De cobra bier past ook heel goed bij de gerechten.

We komen nog terug.
Roy02 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Ik bestel hier altijd eten bestellen supervriendelijk, eten is geweldig lekker, echt top qualiteit indiaas eten wat je krijgt zeker de moeite waard om te proberen!

Roy
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We waren met onze zoon die in Delft studeert. Ik vind het erg moeilijk om een lekker restaurant te vinden in Delft. We hebben inmiddels meerder restaurants uitgeprobeer. We hebben hier in dit restaurant heerlijk gegeten. We hadden butter chicken, tandoori chicken, curry, linzen, aardappelen, yoghurtgerecht, salade, nan, rijst. Ik vind het 1 van de betere Indiase restaurants. De bediening erg vriendelijk en servicegericht. Gemoedelijke sfeer en gezellig.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Heerlijk Indiaas gegeten bij India Garden. Nieuwe eigenaar heeft gezorgd voor een nieuwe kaart en nog lekkerder eten. Hier geen eten dat vlak smaakt doordat het is aangepast aan de gemiddelde Nederlandse smaak. We hebben genoten van de smaken van de Chicken Tikka Buna en Chicken Rogan Josh. Ook de extra gerechten die we besteld hadden (spinazie met aardappel, verrassend lekker, en garlic nan) smaakten prima. Inrichting is eenvoudig, maar bij het raam heb je een leuk uitzicht. Bediening is erg vriendelijk, maar niet heel professioneel. We komen zeker terug!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Afgelopen zaterdag hebben we het genoegen gehad om met de diner jaarkaart in dit restaurant te kunnen eten. We hadden het geluk een van de eersten te zijn, waardoor we een tafel konden uitkiezen bij het raam, waardoor we een prachtig zicht hadden op een bruggetje dat over de gracht waar het restaurant aan lag, gebouwd was. Vanwege de enorme drukte door het schitterende weer, konden we dus uitkijken op met name de vele wandelaars en fietsers (heel veel studenten – je haalt ze er zó tussenuit).
De muren van het restaurant zijn – logisch – voorzien van veel afbeeldingen van goden en typisch Indiase tafereeltjes, alsmede attributen die misschien een religieuze achtergrond hebben. Kortom, binnen is het een duidelijk herkenbaar Indiaas restaurant. En dat betekent voor mij zeer sfeervol.
We bestelden wat te drinken: een grote fles Cobra bier voor mezelf en een zoete witte wijn voor mijn geliefde.
We hadden wat moeite om een keuze te maken voor onze gangen, want de menukaart is zeer uitgebreid. Uiteindelijk besloot mijn partner voor het voorgerecht de grote garnalen te nemen en ik een salade met heerlijk gekruid lamsvlees. Eerst kregen we echter heerlijke papadums met een tweetal dipsauzen. Die papadums waren overheerlijk. De salade die ik kreeg voorgezet, was bijzonder royaal van formaat en buitengewoon smakelijk. Het lamsvlees was werkelijk verrukkelijk mals en flink gekruid. Na deze salade was mijn maag al behoorlijk gevuld. Ook mijn vriendin kon haar voorgerecht zeer waarderen.
Bij het hoofdgerecht bestelden we als bijgerecht een schaal met groenten en nan brood (daar is mijn geliefde dol op). Zij nam – als ik me niet vergis – een rundvlees gerecht (rundvlees in een Indiaas restaurant?) en ik liet me weer verleiden tot het kiezen van mijn favoriete Indiaas gerecht: Lamb Vindaloo. We genoten beiden van onze gerechten. Normaal gesproken, kan ik de Lamb Vindaloo heel goed verdragen. Ook dit keer smikkelde ik van dit extreem pittige gerecht en hoewel het niet “heter” proefde dan bij andere gelegenheden, kwamen dit keer wel de tranen in mijn ogen. Toeval of was het gerecht dit keer toch “heter” dan bij andere Indiase restaurants? Hoe het ook zij, het smaakte voortreffelijk en dan moet ik daar maar een traantje voor laten. De porties waren voor ons, kleine eters, te groot, waardoor er uiteindelijk ? helaas ? weer flink veel richting keuken ging.
Vanwege mijn rode hoofd (was door verbranding door de zon ontstaan, maar dat wist de zeer aardige man die onze wens voor het dessert kwam opnemen natuurlijk niet – hij dacht uiteraard dat het door de pittigheid van het hoofdgerecht kwam, ik had immers tranen in mijn ogen gehad) werd mij geadviseerd om de Mango Lassi te nemen. Volgens hem zou dat de maag tot rust brengen. Weliswaar was mijn maag niet het probleem, maar ik wilde zijn advies toch graag ter harte nemen. Standaard voor ijs gaan, is tenslotte zo ingesleten, dat ik graag een alternatief wilde proberen. En daar heb ik geen spijt van gehad. Het was dus mijn eerste kennismaking met deze soort van “smoothie”. En lekker dat het is! Mijn lief koos wel voor ijs, maar zij was helaas vergeten te vermelden dat ze niet van slagroom houdt. Haar slagroom kreeg ik daarom in mijn Lassi gelepeld. Daarmee werd mijn dessert een Mango Lassi Speciaal. Hoewel ik bepaald niet vies ben van slagroom, is de combinatie met Lassi bepaald niet ideaal.
Samenvattend kan ik stellen dat ik dit restaurant persoonlijk als zeer goed heb ervaren, met vriendelijk en opgewekt personeel. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dit restaurant bevindt zich voor ons niet om de hoek.
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Voorgerecht van lief was kipsalade, waarin teveel kale ijsbergsla, dikke plakken komkommer en tomaat, met een laffe dressing. De kip was wel lekker. Geen versgemalen peper op tafel, wat niet mag ontbreken. Zelf had ik een vega voorgerecht van Indiase kaas, die zeer flauw en droog smaakte. Gelukkig hadden we de sausjes bewaard, die we bij de papadums kregen. Hoofdgerechten waren lams tikka tandoori en kip tikka tandoori, die lekker waren. Erbij heerlijke gestoofde groenten in masalasaus. De raita die we erbij bestelden, was veel te dun en waterig met minimaal garnituur er in. Dit was duidelijk niet gemaakt met volle Griekse yoghurt. De salade erbij hebben we geweigerd, want men kan geen salade maken en eet dat ook niet in India. Dit zei de ober zelf namelijk. Daar we lang moesten wachten op ons voorgerecht, wat de ober eerlijk toegaf, vergeten te zijn, kregen we als extra een bijgerecht van kikkererwten, dus zeer attent. Vriendelijke bediening. Wij hadden op verzoek een gezellige tafel bij het raam. Komen er vast nog eens terug.
Sawitrie .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Het eten was lekker, we hadden garnalen als voorgerecht genomen van de kleioven, heel lekker.
De bediening was ook goed, personeel heel vriendelijk en doen hun best om je naar de zin te maken. 1 tip, op het menukaart staat rasmalai, dit hebben ze niet, mijn advies is dan om het van de menukaart te verwijderen voor teleurstellingen zoals in mijn geval, had er ontzettend naar verheugd.
Luciededelft .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Ik ben nu 12 jaar klant van de India Garden en het blijft ons lievelingse horeca in Delft. Mijn hele gezin is dol op byriani schotels, lamb tikka massala, samosas, bagon Barta (heerlijke aubergines), kip tandoori. Heerlijk! Customer service is heel attent voor take away en daar eten. Een aanrader
Simone-37 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Vorige week zaterdag hebben we bij het favoriete restaurant gegeten, India Garden in Delft. Van de hartelijke bediening kregen we een tafel bij het raam, en uit het uitgebreide menu kozen we als starters somosa en paneer pakora. . Het was heerlijk, maar het hoofdgerecht daarna was subliem, Chicken vindaloo, Butter chicken, Lamb balti, Mix grill en als dessert hadden we mango kulfi en Gulab Jamun. De aankleding was eenvoudig maar gezellig, en ondanks de drukte was het personeel zeer vriendelijk en attent. We kunnen dit restaurant iedereen van harte aanbevelen.
iiamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij India Garden. We werden vriendelijk ontvangen. We hadden mix pakoda en samosa als voorgerecht. Als hoofdgerecht hadden we lamb vindaloo en mix tandoor. Het vlees was heerlijk mals. De bijgerechten waren ook erg lekker. Als dessert hadden we de typisch indiase gulab jamun. De bediening was erg behulpzaam bij het maken van een keuze. Het restaurant is vrolijk gekleurd zoals je bij een indiaas restaurant verwacht en geeft een prettige sfeer.
Luuk P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Heerlijke mixed grill, vooraf een mulgatawny (... Of zo) soep met een medium hete lamb curry! Aardige mensen, behulpzaam met kiezen, gezellig getafeld
Anju1972 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Mijn vrouw en ik hebben op Valentijnsdag gegeten in India Garden in Delft. Het was druk, maar kregen snel een tafel. We hadden een romantisch menu besteld. Ik had begrip voor het iets langere wachten, het eten maakte dat wel goed, het was heel lekker, vooral het lamsvlees. Het restaurant was gezellig versierd met Valentijns ballonnen, slingers en rode rozen. Bij vertrek kreeg ik van de vriendelijke bediening een rode roos voor mijn vrouw mee. Heel erg bedankt voor deze fijne Valentijns ervaring
Sonja120 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Een vriend van ons had restaurant India Garden in Delft aanbevolen, dus besloten we daar te gaan eten op de verjaardag van mijn moeder. De ontvangst door het personeel was heel hartelijk, wij waren met 9 personen en namen allemaal een ander gerecht, zoals lamb menu , chicken menu , Thali en de mixed grill. En al het eten was voortreffelijk, net als het voorgerecht trouwens, mixed pakora . India Garden is een gezellig restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel, en ontzettend lekker eten. Wij gaan er zeker vaker eten.
Djoeke M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Wederom heerlijk gegeten. Wij hebben thali besteld en lekker veel variatie daardoor. Soep vooraf ook verrukkelijk. En wat een lieve en snelle bediening!! Echt thuiskomen. Voor herhaling vatbaar deze Indiër, en wij zijn altijd vrij kritisch.