India Garden

Meer informatie over restaurant India Garden

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

philippa7 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk eten. Service was wat traag, maar ze vertelden later dat zij die avond met 2 ipv 4 personen de bediening moesten doen. Heel vriendelijk
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben weer ontzettend lekker gegeten. We nemen altijd hetzelfde, want vlees in saus vinden we te machtig. Daarom de lekkere Lams-tikka tandoori en de Kip- tikka tandoori. Er wordt ook een heerlijke groentencurry bij geserveerd. Wat allert, dat de ober ons herkent, als we komen eten. Goede service.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldige avond gehad. Je wordt zeer goed geadviseerd over de pittigheid van het eten en wat een alternatief is. De kwaliteit van het eten is heel erg goed, vlees van meerdere gerechten was zeer mals. Je voet je bijzonder welkom en daar speelt het personeel een grote rol in. Een aanrader! Wel reserveren want het zat vol!
s_b .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij hebben met 3 personen heerlijk gegeten. We werden hartelijk en vriendelijk ontvangen. Keurige en aardige bediening. Leuk vond ik ook de traditionale kleding van een dame. Echt Indiaanse sfeer. Achtergrond muziek op juiste formule had alleen wel traditionale Indiaase muziek verwacht. Bij het inzetten van de borden zag de goed oplettende ober dat het bord niet helemaal schoon was. Hij handelde direct. Erg oplettend dat alles goed moet verlopen. We hadden de mixed grill menu. Waarvan de dal soep heerlijk van smaak. 2 extra voorgerechten erbij besteld. Pru prawn en samosa. Ook deze beide gerechten perfect op smaak. Het vlees was ook heerlijk mals. De gerechten hadden hele fijne smaken, niet overheersend. De hoeveelheid voor kleine eters was meer dan voldoende. Prijs-kwaliteit goed in verhouding. Kortom een fijne avond gehad en we komen zeker terug! Ik zou het iedereen aanraden om bij India garden te gaan eten.
Addy B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
De bediening was uiterst vriendelijk en voorkomend.
Het eten heel smakelijk maar niet heel speciaal.
Her restaurant is qua inrichting erg gedateerd en kan wel een opknap/opfrisbeurt gebruiken.
Marja T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten met z'n drieën. Een menu genomen voor twee personen maar gevraagd voor drie, dat mogelijk was. Zat alles in. Aanrader voor iemand die voor de eerste keer indiaas eet.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Nog steeds een van de beste restaurants in Delft. Alle gerechten zijn heerlijk. Smaakvol, niet te pittig. Bediening is heel vriendelijk, attent en goed. Vooral de peshwari Nan is altijd een favoriet, die moet je echt altijd erbij nemen. Voor watbetreft de toetjes kunnen we de kulfi en de onder aanraden. Met de andere deserts hebben we geen ervaring.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Mijn man was jarig, vandaar het etentje. Bij het afrekenen kregen we een gratis ijsje aangeboden. Toen het ijs geserveerd werd zong het personeel mijn man toe. En als klap op de vuurpijl werd er een feestfontein op tafel aangestoken! Erg leuk.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Echt heerlijk eten, vriendelijke service, een echte aanrader. Bediening is wel moeilijk te verstaan. Ga zeker vaker naar dit restaurant toe.
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Op z'n Indiaas maar dan in Nederland. Service is traag maar vriendelijk, inrichting Indiaas. In tegenstelling tot andere Indiase restaurants zijn hier de medium curry's ook echt pittig, de kip Korma was ons zelfs iets te pittig maar het went, borrelende darmen de volgende dag of zelfs dezelfde avond al. Gasten die je vaker eten weten dat als je papa Adams bestellen dat ze ook al sausjes bij krijgen, wij hadden die daar nog eens een keer extra los bij besteld, teveel dus.
Pas op met parkeren langs de grachten in de buurt ze rekenen daar gewoon € 30 een dagkaart te zijn die je alleen maar kan kopen en niet per uur af te kunnen rekenen. Kan het restaurant niks aan doen maar parkeren in garage die verder lopen is, is vast goedkoper. Alleen met krukken niet handig.
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Lief en ik hebben weer heerlijk gegeten bij jullie. Een heerlijke lams tikka tandoori voor hem en een kip tikka tandoori voor mij. Goede vriendelijke bediening en thee gekregen van de zaak, erg aardig.
Riette B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Prima gegeten bij India Garden. We hadden veel waardering voor de kruiden en de diversiteit van de gerechten en desgevraagd werd ons daarover ook van alles uitgelegd. Toen de ober de naam van een kruid niet wist kwam hij met een schoteltje om ze ons te laten zien en proeven. Hij vertelde dat de komijnzaadjes voor de yoghurtsaus bij het naanbrood, want dat waren het, altijd eerst geroosterd werden voordat ze in een vijzel werden vermalen. Bij ons diner kregen we bijzonder lekkere curry met lamsvlees van het huis. Kortom we zijn zeer gastvrij onthaald en zullen zeker terugkomen!
Frank895 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We zijn er al vaker geweest en het eten is altijd lekker en de bediening vriendelijk. Deze keer duurde het wat langer voor de bediening kwam maar nog steeds erg vriendelijk en ook weer lekker gegeten.
dbmd .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben heel erg lekker gegeten, van het voorgerecht tot het nagerecht .
Alles was goed verzorgt en overheerlijk van smaak
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Jammie, heerlijk Indiaas eten! Leuk tafeltje aan de gracht waar we werden begroet door vele zwanen. Bediening zoals altijd zeer vriendelijk. Veel keuze.
marijewi .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Sinds de laatste keer dat we er geweest zijn, is de verlichting verbeterd: het licht komt niet zo koud en tl-buis-achtig over! Het eten was net als toen lekker, maar wel erg veel (ik hou niet zo van verspilling, maar het is wel een bekend verschijnsel in restaurants helaas...). De bak rijst is bijna gevuld weer terug gegaan... Ook lekker veel groente, fijn! En ondanks dat ook een enorme portie vlees, dus kortom: super! Bediening was vriendelijk en precies (navragen of de bestelling klopte toen er twijfel was) en het eten stond snel op tafel!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wederom heerlijk gegeten. Mooie currys en goede relaxte maar attente bediening met een paar goede tips. Decor neem je dan op de koop toe
Haas20 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Fantastisch gegeten! Zalig! Vriendelijke bediening. Het restaurant is niet bijzonder mooi ingericht, maar de sfeer erg prettig. Een zeer uitgebreide kaart, veel keuze mogelijkheden.
Je betaald erg weinig in verhouding tot de heerlijke smaak van het eten. Een aanrader!
Stampertje999 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
De kip Tandoori was van goede kwaliteit en lekker bereid, had alleen wel iets pittiger gemogen. verder niets dan lof voor de gerechtjes en bediening. Zeer fijne avond gehad.
quelsaa .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vrijdagavond gegeten bij India Garden en wat was het lekker, de dahl soep, de butterchicker de saag paneer met kip in 1 woord verrukkelijk.
Het duurde alleen wel erg lang voordat we ons eten kregen al liep de bediening zich een ongeluk!
Maar als het eten dan zo lekker is , is alles vergeven.