India Garden

Meer informatie over restaurant India Garden

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Luuk P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Heerlijke mixed grill, vooraf een mulgatawny (... Of zo) soep met een medium hete lamb curry! Aardige mensen, behulpzaam met kiezen, gezellig getafeld
Anju1972 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Mijn vrouw en ik hebben op Valentijnsdag gegeten in India Garden in Delft. Het was druk, maar kregen snel een tafel. We hadden een romantisch menu besteld. Ik had begrip voor het iets langere wachten, het eten maakte dat wel goed, het was heel lekker, vooral het lamsvlees. Het restaurant was gezellig versierd met Valentijns ballonnen, slingers en rode rozen. Bij vertrek kreeg ik van de vriendelijke bediening een rode roos voor mijn vrouw mee. Heel erg bedankt voor deze fijne Valentijns ervaring
Sonja120 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Een vriend van ons had restaurant India Garden in Delft aanbevolen, dus besloten we daar te gaan eten op de verjaardag van mijn moeder. De ontvangst door het personeel was heel hartelijk, wij waren met 9 personen en namen allemaal een ander gerecht, zoals lamb menu , chicken menu , Thali en de mixed grill. En al het eten was voortreffelijk, net als het voorgerecht trouwens, mixed pakora . India Garden is een gezellig restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel, en ontzettend lekker eten. Wij gaan er zeker vaker eten.
Djoeke M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Wederom heerlijk gegeten. Wij hebben thali besteld en lekker veel variatie daardoor. Soep vooraf ook verrukkelijk. En wat een lieve en snelle bediening!! Echt thuiskomen. Voor herhaling vatbaar deze Indiër, en wij zijn altijd vrij kritisch.
James M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
We hebben hier gegeten op een doordeweekse avond. Alhoewel het erg rustig in het restaurant was duurde het behoorlijk lang voor wij onze gerechten kregen. Lekker maar niet bijzonder. Jammer
Hagenaar19 H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Laatste keer waren we in Delft en besloten om te dineren bij India Garden Delft . Het was op zaterdagavond , het restaurant vol was, maar we kregen een tafel bij het raam . We waren er afgelopen paar jaar geleden , maar nu hebben we veel leuke veranderingen in het restaurant gezien. zeer mooie diensten door drie bediening ( 2 Manen , 1 vrouw ) , alle van hen zijn zeer vriendelijk . We hadden drie gangen menu (Lamb ) incl dessert. Alle zijn erg lekker . We zullen ze binnenkort te bezoeken!
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
De rijst was droog. Nan brood was erg lekker maar gedrenkt in verse koriander. decor was een beetje buiten de tijd, en de bediening was bijna niet te verstaan. verder in bijna elk gerecht koriander wat een afknapper was. de menukaart is een zoektocht.
Angelina12 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Geweldig eten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer! Je voelt je hier erg welkom. Perfect voor een leuk avondje uit eten! -) Vooral de Chicken tikka masala is erg goed. Zeker wil ik nog een keer komen.
Joram G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We wisten niet wat we moesten bestellen. Onze gerechten laten bepalen door de bediening. Dat was een zeer geslaagde actie!
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Gisteren met zijn tweeen bij India Garden gegeten. Omdat we allebei overdonderd werden door de (ietwat te) grote hoeveelheid aan keuzes op de kaart en we er reeds een lange werkdag op hadden zitten, besloten we de 'special' voor twee personen te nemen. We vonden beiden met name het Nan brood, de Mulligatwani Soep en de Chicken Tikka Mussalum zeer goed te eten. De koude salade die erbij wordt geserveerd bleek wat karig en had mijns inziens ook weggelaten kunnen worden.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam; Onze beleving stond centraal.
ftgk .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Gisterenavond  waren wij naar Indian Garden Delft geweest met onze kinderen . Dit is een bekend en oude Indiaase restaurant uit Delft ( ik denk sinds 1991). Wij werden heel hartelijk welkom geheten door een vriendelijke gastvrouw, wij kregen een tafel bij het raam, met een prachtig uitzicht over de gracht..Wij kozen veg. en kip gerechten: saag paneer,chicken madras en chicken dhansak.  Saag paneer en chicken madras waren subliem. De bediening was heel prettig , de sfeer was ook heel gezellig. Zeer zeker een aanrader en wij komen hier absoluut terug.
Penning67 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Management veranderd en de tafels zijn anders gedekt, kok en kaart hetzelfde. Eten subliem, top, heerlijk van smaak. Goede adviezen van de meneer die bediende. Zalig gegeten zoals altijd. Door verandering van bedrijfsleiding nu andere gerechten geprobeerd, zoals kip korma en aubergine en dat was TOP. Wij zijn voldaan en zeer tevreden de deur uitgegaan na het eten. Komen snel weer terug.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Eenvoudig, enigszins sjofel ingericht maar dat komden we hier al lezen. Het eten was redelijk, niet bijzonder. Heel vet en zout nan-brood. Niet hele grote porties. Ontzettend knullige bediening, wat we in het begin aandoenlijk vonden maar irritant begon te worden. "Ik werk hier vandaag voor het eerst, ik weet niets". Dat kan je toch niet maken?! Rijstepudding als dessert bleek rijstepap en niet lekker. Als klap op de vuurpijl deed de pin het niet (knullig geschreven bordje bij de kassa) en werden we naar een pinautomaat "om de hoek" verwezen. Half Delft doorgesjouwd voordat we er een vonden. Het was verleidelijk om met een boog om het restaurant naar onze auto te lopen maar toch netjes betaald. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Voor het eerst dit restaurant in Delft geprobeerd (we wonen al jaren in Delft). Helaas een teleurstelling. De kaart is niet erg duidelijk en in het engels met nederlandse vertaling voor de a la carte gerechten. De menus zijn helaas niet vertaald, alleen de naam van het gerecht, wat betekend dat je een soort zoektocht door de kaart moet doen om te weten wat er in ieder menu wordt geserveerd. Bediening vriendelijk, maar niet behulpzaam. Antwoorden op onze vragen moesten er als het ware uit worden getrokken. Het eten was op zich wel lekker, maar niet bijzonder. De klap op de vuurpijl was dat onze rekening in een American Express mapje (die waar op staat 'we prefer American Express') gepresenteerd. Echter toen we met de AM wilden betalen werd ons verteld dat die helaas 'vandaag' niet werd geaccepteerd. Toen we vroegen waarom alleen vandaag, werd hij opeens helemaal niet geaccepteerd. Pech! Al met al geen goede ervaring en we kunnen dit restaurant echt niet aanbevelen!
mark M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Goed adres voor de betere curries en vindaloos in Delft e.o. Heerlijke garlic-naan. Zeer beperkte wijnkaart. Vriendelijke bediening. Snelle service. Gedateerd interieur maar dat past ergens ook wel weer bij dit type zaak.
elret99 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier vanavond gegeten, afgekomen op goede beoordeling op IENS 8,3
Dat viel toch wel tegen.
Het restaurant maakt een wat rommelige en verouderde indruk qua inrichting. Bediening is vriendelijk. Eten was in orde maar niet super. Wij namen menutjes met mixed grill. Bij de menus eigenlijk geen uitleg over wat de gerechten in houden, zou uitgebreider mogen. De sausjes vooraf bij de nan waren lekker.
Wiamaria .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Voor het eerst gegeten in dit restaurant, samen met vrienden die hier al eerder waren geweest en die dit zeer bij ons hadden aanbevolen. De verwachtingen waren dus hooggespannen en hierin werden wij niet teleurgesteld. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam, o.a. bij de keuze van wat we zouden eten (wij zijn niet zo bekend met de Indiase keuken en zeker mijn vrouw houdt niet van te scherp gekruide gerechten). Ik zou niet meer kunnen zeggen welke gerechten we uiteindelijk gegeten hebben, maar wat wij kregen was goed klaargemaakt en paste uitstekend bij onze smaak. We hebben heerlijk gegeten! De inrichting lijkt misschien wat "gewoontjes" bij de exotische smaken die je op je bord krijgt, maar in India zullen ook niet alle restaurants ingericht zijn alsof je bij de Maharadja thuis eet. Kortom, onze vrienden hadden geen woord teveel gezegd en wij komen hier graag nog een keer terug!
westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Klein restaurantje met een eenvoudige inrichting vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kan iets sfeervoller worden ingericht denk ik. Goed naanbrood en lekkere curry.
Porties zijn in orde. De linzen soep vond ik iets minder evenals de desserts.
Maar als je lekkere curry wilt eten ben je aan het juiste adres.
Plientje2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
We zijn hier op zondagavond gaan eten. Het was erg stil in het restaurant, en dat is jammer. Als er meerdere mensen eten en praten komt dat de sfeer wel ten goede. We hadden een plekje aan het raam. Ieder nam een voorgerecht en een hoofdgerecht. Het voorgerecht werd per bord opgediend. De chicken chaad werd door ons als het lekkerste voorgerecht gekozen.
De hoofdgerechten werden in schaaltjes opgediend, zodat je van alles wat kon proeven. We hadden gekozen voor een Vindalu, een Rogan Josh en butter chicken. Ik heb hier lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en het geheel was mooi opgediend.
A B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Afgelopen zaterdaag waren we hier met een groep van 18. Ontvangst was heel vriendelijk. We hebben gevraagd om iets leuks te maken voor hele groep. Mango lassi en kingfisher bier was ook ook erg lekker.Als voorgerecht hadden we chicken tikka en onion bhajee.Het smaak was uitstekend en was zeker een goede begin. Als hoofdgerecht hadden mixed curries van fish kip en lamb(zoet medium en heet) en ook biryani. Elk gerecht was verrukelijk en proberen waard.Bedeining was attent, vriendelijk en accuraat. HET IS ZEKER HERAALING VATBAAR.