India Garden

Meer informatie over restaurant India Garden

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Hagenaar19 H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten was heerlijk ook niet te pittig het was precies goed.
Zeer correct personeel en genoeg aandacht voor gasten.
Zeker een aanrader !!!!!!
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het was wederom heerlijk, gezellig en een relaxe en rustige bediening. Chapeau.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goed restaurant met goed eten en goede kwaliteit. We komen voor de tweede keer aldaar. Helaas zaten ze met een zieke maar toch was de bediening goed, netjes en correct. Chapeau voor jullie geduld, toch rustige bediening.
Karlijn W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Het eten was heerlijk en de bieding waren erg lief! Super!
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening!!
Marloes1970 D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We hebben heerlijk kip menu gegeten in dit Indiaas restaurant.De bediening was attent en zeer vriendelijk.
Het vlees is heerlijk mals en perfect gekruid. We komen hier graag een keertje terug. Echt een aanrader!!!!
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ontzettend lekker gegeten en de bediening was bovengemiddeld prettig. Wij eten vaker indiaas maar hebben nu gerechten op de kaart gezien die nieuw voor ons waren. Zeer ruime keuze uit gerechten en erg lekker. Ook de borden waren verwarmd (vinden wij altijd een extra pluspunt) . Wij komen zeker terug.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top!
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten, ontzettend vriendelijke bediening. Kortom, helemaal prima!
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Eten was goed en de bediening was erg vriendelijk. We komen zeer zeker bij dit restaurant terug.
Virgill W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gisteravond met de familie geweest, we hebben heerlijk gegeten en de service was toppie! De bediening was vriendelijk en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, grote porties, vriendelijke bediening!
Claire N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ontzettend goede kwaliteit Indiaas eten. Inrichting is verre van modern, maar je waant je wel echt in een Indiase sfeer wat toch ook wel leuk is. Personeel is zeer vriendelijk en persoonlijk. Wij komen hier graag!
Saaz S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
De ober was erg behulpzaam bij het samenstellen van ons diner. Indisch vind ik altijd al erg lekker, maar smaak zijn helemaal anders dan normal
Philip C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Na een eerste kennismaking via thuisbezorgd hebben wij in het restaurant zelf gegeten. Het was een echte Britse restaurant, niet al te veel karakter maar erg gastvriendelijk.
Een uitgebreid menu werd goed uitgelegd; het eten was erg smaakvol, de porties ruim en alle extra's zoals pappadums en rijst werden automatisch mee geleverd. Bijzonders aanbevolen: lamb lahori, onion bhaji en somosas.
philippa7 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk eten. Service was wat traag, maar ze vertelden later dat zij die avond met 2 ipv 4 personen de bediening moesten doen. Heel vriendelijk
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben weer ontzettend lekker gegeten. We nemen altijd hetzelfde, want vlees in saus vinden we te machtig. Daarom de lekkere Lams-tikka tandoori en de Kip- tikka tandoori. Er wordt ook een heerlijke groentencurry bij geserveerd. Wat allert, dat de ober ons herkent, als we komen eten. Goede service.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldige avond gehad. Je wordt zeer goed geadviseerd over de pittigheid van het eten en wat een alternatief is. De kwaliteit van het eten is heel erg goed, vlees van meerdere gerechten was zeer mals. Je voet je bijzonder welkom en daar speelt het personeel een grote rol in. Een aanrader! Wel reserveren want het zat vol!
s_b .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij hebben met 3 personen heerlijk gegeten. We werden hartelijk en vriendelijk ontvangen. Keurige en aardige bediening. Leuk vond ik ook de traditionale kleding van een dame. Echt Indiaanse sfeer. Achtergrond muziek op juiste formule had alleen wel traditionale Indiaase muziek verwacht. Bij het inzetten van de borden zag de goed oplettende ober dat het bord niet helemaal schoon was. Hij handelde direct. Erg oplettend dat alles goed moet verlopen. We hadden de mixed grill menu. Waarvan de dal soep heerlijk van smaak. 2 extra voorgerechten erbij besteld. Pru prawn en samosa. Ook deze beide gerechten perfect op smaak. Het vlees was ook heerlijk mals. De gerechten hadden hele fijne smaken, niet overheersend. De hoeveelheid voor kleine eters was meer dan voldoende. Prijs-kwaliteit goed in verhouding. Kortom een fijne avond gehad en we komen zeker terug! Ik zou het iedereen aanraden om bij India garden te gaan eten.
ams65 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
De bediening was uiterst vriendelijk en voorkomend.
Het eten heel smakelijk maar niet heel speciaal.
Her restaurant is qua inrichting erg gedateerd en kan wel een opknap/opfrisbeurt gebruiken.