India Corner

Houtplein 30 2012 DH Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant India Corner

Indiaas met een twist

Chef-kok Asif bereidt de lekkerste Indiase gerechten voor je. Prachtige kruiden, de meest verse ingrediënten, geurige specerijen, dit is echt een traktatie! Voor de chef is het telkens weer een uitdaging om de gerechten te voorzien van een spannende, moderne twist. Zo heb je de Indiase keuken nog nooit geproefd!

Meer informatie over restaurant India Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant India Corner

Irvette T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten! Gastvrije, ontspannen ambiance. Een aanrader.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was weer fantastisch en super gezellig!
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wat een fijne plek is dit. Heerlijk Indiaas eten. Authentiek, verrassend en bijzonder smaakvol. Dan ook nog smaakvol opgediend, in een leuk aangekleed restaurant met bijzonder vriendelijke bediening. Er is over nagedacht, zit moeite en liefde in en dan ook nog alles voor een zachte prijs. Aanrader!!!
Martien l H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
het eten was voortreffelijk. Bediening uitstekend en ze namen tijd en ruimte voor ons. Geduld en vriendelijk. Het is een aanrader om daar te gaan eten.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heel erg goed gegeten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
anke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Bijzonder vriendelijke eigenaar. lekker eten voor een goede prijs.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We komen hier al 16 jaar. We houden van Indiaas eten en hebben dat over de hele wereld gegeten. We komen al die jaren trouw terug bij India Corner. Verfijnd en smakelijk. De top in Haarlem.
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker en gezellig!
Cas W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Laat je adviseren door hun, vertel alleen wat je lekker vind en wat niet dan komt het helemaal goed. Top tent.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Wat een smaaksensaties. Attente bediening. Tot snel
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Harriet Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg lekker eten in informele sfeer. Vriendelijke mensen. Lekkerste Indiër in haarlem. Aanrader
Christiane D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Lekker eten , lang wachtijd bedienning
Angèle D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en uiterst vriendelijke bediening. Het duurde wel wat lang, maar dat vinden wij niet erg.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was boven verwachting, nieuwe Indiaase keuken, een belevenis. Bediening was goed behalve het brengen van de drankjes, dat duurde wat lang. Een glas wijn bij je eten is lekker, moet je wachten dan is het wijn na het eten. Maar ik kom zeker terug om nog meer gerechten te proberen.
Ab H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Vriendelijke bediening
Julia O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Fantastische avond gehad in India Corner. Eten was boven verwachting lekker en verrassend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Geweldig lekker Indiaas eten! Een absolute aanrader.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gisteren (zondag 25 maart) hier gegeten met de 50% IENS-deal korting. Dit heeft een uitstekende ervaring opgeleverd.
Het betrekkelijk kleine restaurant oogt strak modern, maar toch heel herkenbaar Indiaas. Dat komt met name door de grote foto’s die aan de muur hangen, die een inkijkje geven in het dagelijks leven in India. Zoals een foto waarop een groep mensen een gezamenlijke maaltijd nuttigen. Of een portret foto van een wat oudere man met een getekend gelaat. Maar ook bijvoorbeeld een foto van iemand die voor een zeer kleurige tempel – neem ik aan – uitbundig staat te zijn. Vrolijkheid en ernst gaan nu eenmaal hand in hand. Ook kleine details verraden de Indiase afkomst, zoals de waarschijnlijk bronzen olifantjes op de vensterbank. Heel modern is de verlichting: plafond spots en fraaie toortsachtige lampen aan de muur.
We hadden op een heel vroeg tijdstip geboekt. Het was dus rustig toen we aankwamen, maar naarmate de avond vorderde, werd het gezellig druk. We mochten een tafel uitkiezen en daarbij opteerden we voor een tafel aan het raam, zodat we konden uitkijken op de straat.
Na het opnemen van onze drankjes door een aardige jongedame (Bitter lemon voor mijn lief en Cobra bier voor mezelf) kregen we de menukaarten uitgereikt. Toen bleek al direct dat deze horecagelegenheid anders is dan andere Indiase restaurants door het voeren van een menu waarop veel voor mij tot dan toe onbekende gerechten stonden. Bij de doorsnee Indiase eetgelegenheden zijn veel standaard gerechten te vinden, vooral bij de hoofdgerechten. Slechts variaties op een thema. Ik noem bijvoorbeeld Chicken Saag, Chicken Madras, Chicken Korma, Chicken Tikka Massala, Chicken Vindaloo en dezelfde gerechten maar dan met lam of tijgergarnalen in plaats van kip. Hier stonden op de kaart verrassend nieuwe schotels.
We vingen aan op de traditionele wijze met papadum en twee sauzen (tamarinde en yoghurt-munt) en een bakje met fijngesneden groenten (van het huis). Altijd lekker om zo de maaltijd te starten. De papadum was lekker krokant en totaal niet vet.
Als voorgerecht wilde mijn lief aanvankelijk de Meat Samosa, maar die was helaas op. Daarop besloot zij de Sheek Kebab te kiezen. Deze werd sissend heet opgediend en smaakte haar bijzonder goed. Datzelfde gold voor mijn keuze van Dhaka Street Kebab. Het malse en sappige lamsvlees was heerlijk gekruid en voorzien van een smakelijke en pittige raita saus. Natuurlijk waren ook wat slasoorten toegevoegd voor de garnering. Een ronduit verrukkelijk gerecht.
Het hoofdgerecht van mijn partner was Memories of Netrokona (wat een prachtige naam): tijgergarnalen bereid met gemalen kokos en diverse specerijen. Hierbij werd een schaal met lekkere rijst geserveerd. Mijn gezellin smulde hiervan ten volle. Ze roemde de versheid van die kruiden/specerijen. Er werd keurig door de jongedame gevraag hoe pittig zij dat gerecht wilde hebben. Het antwoord was pittig maar niet te. Als Indonesische kan ze wel wat hebben, maar niet zoals ik mijn gerechten het liefst verorber: loei en loei heet. Op dezelfde vraag antwoordde ik dus heel pittig. Mijn keuze was gevallen op de Muglai Masala, een tongstrelend zoet gerecht, dat inderdaad wel wat pittig werd opgediend. Had wat mij persoonlijk betreft nog wel wat heter mogen zijn, maar ik begrijp dat men daarmee wat voorzichtig is. Tenslotte konden zij niet weten dat ik bij andere Indiase restaurants altijd de Vindaloo gerechten kies en in het verleden chilipepers als snack at. Ook ik proefde duidelijk de versheid van de producten. Dat vormde een heel grote plus voor deze onderneming.
Als side-dish nam mijn tafelgenote Keema Nan. Nan uit de Tandoori oven met lamsgehakt. Smaakte haar ook zeker goed.
Het dessert tenslotte was ijs met gegrilde ananas voor mijn disgenote en kokos ijs met frambozen voor mij. Simpel van uitvoering, maar gewoon heel goed van smaak. Helemaal niets op aan te merken.
We sloten de avond af met een verse muntthee met bonbon.
De bediening was zeer vriendelijk en attent. De prijs/kwaliteit verhouding kan zonder meer bijzonder goed worden genoemd. Ook zonder korting eet je hier zeer betaalbaar en bijzonder smakelijk. Niets ten nadele van andere Indiase restaurants, maar hier wordt een eigen weg ingeslagen en dat onderscheidt deze eetgelegenheid van de rest.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was vriendelijk maar niet heel erg oplettend. Ze hadden meer aan ons kunnen verdienen qua drankjes.