India Corner

Houtplein 30 2012 DH Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Alle vis & garnaal gerechten zijn uitgesloten van de Albert Heijn actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant India Corner

Indiaas met een twist

Chef-kok Asif bereidt de lekkerste Indiase gerechten voor je. Prachtige kruiden, de meest verse ingrediënten, geurige specerijen, dit is echt een traktatie! Voor de chef is het telkens weer een uitdaging om de gerechten te voorzien van een spannende, moderne twist. Zo heb je de Indiase keuken nog nooit geproefd!

Meer informatie over restaurant India Corner

De nota......zeer oké.
Een 10
Roos E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten en fijn bediend!
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Enorm fijn gegeten met een lekker wijntje. Indiaas eten maar dan net wat anders en juist net wat lekkerder. Vriendelijk personeel en alles prima geprijst. Komen zeker terug.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zo ongeveer de vijfde of zesde keer dat ik hier heb gegeten. Met de AH restaurant actie deze keer. Over de kwaliteit van het eten niets dan lof, hoewel het voorgerechtje van mijn disgenoot uit een wel heel klein stukje zalm bestond, waar ze ook nog eens Euro 2 extra voor moest bijbetalen...... Maar mijn gefrituurde groentehapje was dusdanig groot dat ik ruim met haar kon delen. Hoofd- en nagerechten ook prima. Het is voor India Corner jammer dat het ze niet lukt om permanent goede bediening voor elkaar te krijgen. Vriendelijk personeel, hoor, daar niet van. Maar niet meer dan dat. We moesten zelf om het menu vragen, gerechten werden niet gelijktijdig opgediend, terwijl we maar met zijn 2-en waren, de nieuwe ober kende de kaart niet goed, we moesten zelf om nog een wijntje vragen.... Allemaal niet heel erg natuurlijk, maar met een betere bediening zou dit een toptent kunnen zijn. Ik wens het India Corner oprecht toe.
Rob V.
Prima locatie. Heerlijk eten. Betrokken bediening
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Erg lekker vegetarisch gegeten. Ook met AH actie ruime keuze: veel gerechten konden aangepast worden. Vriendelijke bediening, maar afruimen duurde wat lang. Mooi opgemaakte borden en heerlijke verse ingrediënten. Let op: eten is er in verschillende variaties scherp 0-5. Beetje pittig (1) vonden wij al behoorlijk scherp...
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijk Indiase keuken. Voortreffelijk gegeten en mooi geserveerd.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Bij binnenkomst viel ons meteen op dat er een muffe rioollucht lucht in het restaurant hing. Heel onaangenaam.
De inrichting was behoorlijk gedateerd. Het personeel was vriendelijk maar wel erg onhandig.
Het eten was niet slecht maar ook zeker niet bijzonder van smaak. Hoewel mijn kipfilet lekker mals was leek de saus wel uit een knorr pakje te komen. De naan broodjes waren wel erg lekker.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Eten is erg smakelijk, vriendelijke bediening.
Janny T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Hele vriendelijke en vlotte bediening, heerlijk eten. De porties zijn niet zo groot.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Echt heerlijk gegeten en de bediening was erg behulpzaam en vriendelijk
Irvette T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Aardige bediening. Mooi opgemaakte heerlijke Indiase gerechten!
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Altijd heerlijk eten, echter akoestiek kan beter en moesten lang wachten...
Casper E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Eten was lekker maar niet heel “Indiaas”.
Pamela O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker eten,vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Net even wat chiquer dan het gemiddelde Indiase restaurant.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Ontzettend lekker gegeten, kregen van de zeer aardige bediening prima uitleg over de gerechten. De smaak van de gerechten waren allemaal even lekker. Met de AH restaurant bon hebben we voor 81,50 met z'n vieren met ieder 2 biertjes heerlijk gegeten, dus een aanrader als je daar in de buurt bent.
Zerien E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Weer heel hartelijk ontvangen door dezelfde jongeman. We gaven aan dat we graag warm wilden zitten en kregen een tafel bij de verwarming en die werd hoger gezet voor ons. Gegeten met AH actie. Eten was weer top en authentiek.
Karen W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Bediening erg onervaren, stapelen van borden op tafel en zo hoort het niet. Jammer..
Weinig aandacht voor gezelschap zodra het eten op tafel staat, geen bediening meer te zien in het restaurant.
Het AH restaurantactie menu was lekker, voorgerechten erg klein en hoofdgerecht zou ook wat ruimer mogen. Nagerecht (ijs) was zo erg bevroren dat het op tafel nog even moest staan voordat er van gegeten kon worden, er was iets mis gegaan met doorgeven van dessert aan keuken (?). Kop koffie van het huis? Helaas niet..