Over het restaurant India Corner

Indiaas met een twist

Chef-kok Asif bereidt de lekkerste Indiase gerechten voor je. Prachtige kruiden, de meest verse ingrediënten, geurige specerijen, dit is echt een traktatie! Voor de chef is het telkens weer een uitdaging om de gerechten te voorzien van een spannende, moderne twist. Zo heb je de Indiase keuken nog nooit geproefd!

Meer informatie over restaurant India Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

Peter R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Er komen duidelijk veel vaste klanten. Het was een aanbiedingmenu via Albert Heijn, dus de prijs-kwalitetsverhouding kunnen we niet helemaal goed beoordelen. Als je wilt kun je ook buiten eten, maar het Houtplein is niet het meest gezellige plein van Haarlem. Binnen is gezelliger, stoelen zitten prima.
awijckmans .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was een warme dag en we konden gelukkig buiten eten.
Dat geeft je al meteen een vakantiegevoel en als het eten en drinken ook nog goed verzorgd zijn ben je extra blij.
Lekker eten en een prettige bediening; een aanrader.
L_de_jager D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede porties, bediening vriendelijk en goed. We waren iets verlaat, maar tafel was voor ons apart gehouden. Geen enkel probleem. Het enige jammere was dat we op het terras en dus tussen de rokers zaten. Meer een algemeen probleem dus.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verse ingrediënten, authentiek Indiaas, vriendelijk personeel, uitstekende locatie op het Houtplein.
Goed te bereiken met het openbaar vervoer.
wjv .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gegeten met AH dineractie. Goede prijs/kwaliteit. Oeps: mild gerecht was toch behoorlijk pittig! Prima service en persoonlijke aandacht. Parkeergarage in de directe nabijheid.
annekebertus .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Omdat ik Indiaas eten heerlijk vind heb ik hier al meerdere malen gegeten en vond al vanaf de opening van
Indiacorner dat dit restaurant met kop en schouders uitstak boven andere -in Haarlem- gevestigde Indiase
restaurants. We waren met 3 personen en kozen allen iets anders maar alle 3 vonden onze gerechten
heerlijk! Maar eerlijk gezegd hadden wij niet anders verwacht. Een aanrader!!
p.s.: de vraag over geluidsniveau kan ik niet goed beoordelen omdat wij buiten hebben gegeten.
josemarchand .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Echt een aanrader om in dit restaurant te eten. De bediening is vriendelijk, het eten lekker. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was echt heel erg lekker en de bediening was heel vriendelijk. De borden zagen er mooi uit. We konden nog buiten eten wat wel fijn was want binnen was het warm.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
"Ik ga iedereen die ik ken vertellen, hoe lekker je hier kunt eten" zei ik zojuist opgetogen tegen de eigenaar, toen we het restaurant verlieten. Ontzettend goed gegeten. Indiaas maar dan veel exclusiever dan het gemiddelde indiase restaurant in Haarlem. Gefrituurde groenten vooraf, hoofdgerecht Kata Massala en mango ijs toe. Alles verfijnd van smaak en bijzonder mooi opgemaakt opgediend. We zaten lekker buiten aan de voorzijde, en dat gaf helemaal een vakantiegevoel. Heel vriendelijke bediening maakt het helemaal af. En dan de rekening! Met ieder 2 drankjes en extra bestelling van nan met knoflook samen Euro 65. Belachelijk goedkoop voor zo'n heerlijke avond uit eten. Ik wens India Corner toe dat er veel gasten blijven terugkomen nadat de AH actie voorbij is. Wij aten zonder korting. Echt een enorme aanrader!!! Top eten!
kimpauw .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, hele aardige bediening alleen was het heel druk vood maar 2 mensen in de bediening. Maar we hebben heerlijk genoten buiten op het terras.
Wiebo J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Uitstekende plek om Indiaas te eten. Aardige mensen, rustige sfeer, mooi gepresenteerde, lekkere gerechten.
Als je klikt op locatie op kaart zit je er wel wat naast.
Olaf D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk eten, mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Goed gegeten met attente bediening. Het was rustig en de wachttijd was kort, maar we waren vroeg dus zo gek was dat niet.
susanna.koenig K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heel lekker gegeten, prettige bediening met kennis van de gerechten, akoestiek niet optimaal als het restaurant vol is.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima eten, vriendelijke service, jammer dat we 1 uur op ons eten moesten wachten.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mijn favoriete restaurant in Haarlem. Muglai is de absolute favoriet! Voel me altijd zeer welkom. Echte aanrader voor wie van pittig eten houdt.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met een groep hier gegeten. Helaas zeer kleine porties en ook lange wachttijden.
Twee jaar geleden was het goed, nu matig.
Andere eigenaar?
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Alle gerechten in de fantastische restaurant zijn zó vers en met zoveel liefde en vakmanschap bereid! Nergens heb ik ooit zo bijzonder Indiaas gegeten. Elke keer ben ik weer onder de indruk van de smaken, de kleuren en de texturen van het eten. Ook de toetjes zijn van grote klasse. De reis vanuit Leiden dubbel en dwars waard!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Fijne gerechten en mooi geserveerd.
Bediening traag en onoplettend.
Toch tevreden want we kregen wel goede informatie over de gerechten.
En toetje: zelfgemaakt ijs... Mmmm