India Corner

Houtplein 30 2012 DH Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant India Corner

Indiaas met een twist

Chef-kok Asif bereidt de lekkerste Indiase gerechten voor je. Prachtige kruiden, de meest verse ingrediënten, geurige specerijen, dit is echt een traktatie! Voor de chef is het telkens weer een uitdaging om de gerechten te voorzien van een spannende, moderne twist. Zo heb je de Indiase keuken nog nooit geproefd!

Meer informatie over restaurant India Corner

9,1

Jouw recensie over het restaurant India Corner

CA K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Via de AH actie hier terecht gekomen. De locatie is niet zo top. Het interieur iseenvludig maar prima. We werden gastvrij verwelkomd en na de drankjes kwam meteen het naanbrood op tafel met een paar lekkere sausjes. Water uit de kraan was geen probleem. De prijzen van de gerechten zijn vriendelijk. Er is een leuke wijnkaar, maar wij kozen voor de huiswijn, die was prima.
De gerechten zagen er mooi en waren heerlijk. Het tempo lag precies goed. De bediening was erg vriendelijk. Kortom, heerlijk gegeten en een top avond gehad.
Corinne En René M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ruime keuze uit heerlijke gerechten van licht pittig tot zeer pittig. Mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening, gezellig ingericht restaurant en gevarieerde en betaalbare gerechten. Kortom een absolute aanrader.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was erg lekker, zalig
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Goed restaurant. Het eten was prima. Lekkere wijn
Orlowski O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Echt heerlijk gegeten .
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Erg leuke nieuwe bediening en heerlijk gegeten
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Smaakvol en mooi opgediend eten.
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Restaurant zat op zaterdagavond vol en de wachttijd was heel erg lang. Dat wat geserveerd werd was wel lekker. Moesten zelf meerdere malen vragen om drankjes. Bediening was aardig maar onervaren.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Zerien E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk uit eten geweest! Voor de 2de keer, met de AH actie. Geen enkele beperking vanwege de AH actie. We hebben gewoon a la carte gegeten. De service was werkelijk uitstekend. Er werd goed opgelet dat je niets tekort kwam en het personeel is heel gevarieerd en vriendelijk. Al is dit restaurant niet om de hoek voor ons, alleen al voor het authentieke Indiaas eten kom ik er zo terug! Geef het zeker een kans mocht je het niet kennen!
Katja D.
Was heerlijk eten
Ontspannen gezellige avond
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en mooie gerechten. We komen hier zeker terug!
Irvette T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, een aanrader!
P K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gewoon een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Goede kwaliteit, veel keus. Wel rumoerig bij veel gasten
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Opvallend was dat de gerechten mooi opgemaakt geserveerd worden op borden, wat de restaurantbeleving behoorlijk verhoogd. De keuze tussen Europese of Indiase pittigheid van de gerechten was ook een pluspunt ten opzichte van andere Indiase restaurants. En tot slot staan er naast de standaard gerechten ook een paar familiegerechten tussen.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Lekker gegeten met heerlijk vers gebakken brood erbij. Uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Leuk restaurant met aardige bediening. Heerlijk gegeten. Waren al eerder geweest. Komen zeker nog eens terug.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het was al weer enige tijd geleden dat ik hier was. Toen was ik erg positief, en nu weer. Terwijl we met 4 personen met de AH bonnen kwamen, verwachtte ik minder service. Maar niets was minder waar. We konden alles van de kaart kiezen, en de vriendelijkheid van het personeel was opvallend. Dat je soms iets langer moet wachten, maakt niet uit. Indiaas eten eten nu eenmaal geen fastfood, en India Corner is geen currytent. Verfijnd eten, lekkere huiswijn, vriendelijke bediening, zeer redelijke prijzen. Wat wil een smulpaap nog meer? Reserveer op een laat uur, dan heb je ook minder (geluids)last van andere bezoekers.
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Smaak van het eten was wel oké maar zeer summier en droog, ik kreeg het verkeerde hoofdgerecht dus zat alleen te eten terwijl de tafel al leeggeruimd werd. Duurde al ontzettend lang voordat we konden bestellen . Maar oké kan gebeuren, dan word het nagerecht geserveerd en dan gebeurt weer precies hetzelfde.... iedereen heeft iets en zit te eten en wanneer zij klaar zijn word mijn nagerecht gebracht. Ik was er klaar mee mijn vrienden wilden weg na 3 uur en om mijn nagerecht weet alleen te eten terwijl iedereen allang klaar was ging mij ook wel te ver, en uiteindelijk de rekening presenteren alsof er niets aan de hand is zonder excuses, nooit meer naar de India corner dus
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Eten was best oké, niet echt heel geweldig maar prima. De service is vreselijk, we waren met zijn vijven en ik heb alle gerechten alleen moeten nuttigen omdat ze het of niet begrepen of omdat ze het niet geregeld kregen. Uiteindelijk het nagerecht laten staan omdat ik er echt klaar mee was en iedereen wilde weg. Kortom niet voor herhaling vatbaar echt note done