Over het restaurant India Corner

Indiaas met een twist

Chef-kok Asif bereidt de lekkerste Indiase gerechten voor je. Prachtige kruiden, de meest verse ingrediënten, geurige specerijen, dit is echt een traktatie! Voor de chef is het telkens weer een uitdaging om de gerechten te voorzien van een spannende, moderne twist. Zo heb je de Indiase keuken nog nooit geproefd!

Meer informatie over restaurant India Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

susanna.koenig K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heel lekker gegeten, prettige bediening met kennis van de gerechten, akoestiek niet optimaal als het restaurant vol is.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima eten, vriendelijke service, jammer dat we 1 uur op ons eten moesten wachten.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mijn favoriete restaurant in Haarlem. Muglai is de absolute favoriet! Voel me altijd zeer welkom. Echte aanrader voor wie van pittig eten houdt.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met een groep hier gegeten. Helaas zeer kleine porties en ook lange wachttijden.
Twee jaar geleden was het goed, nu matig.
Andere eigenaar?
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Alle gerechten in de fantastische restaurant zijn zó vers en met zoveel liefde en vakmanschap bereid! Nergens heb ik ooit zo bijzonder Indiaas gegeten. Elke keer ben ik weer onder de indruk van de smaken, de kleuren en de texturen van het eten. Ook de toetjes zijn van grote klasse. De reis vanuit Leiden dubbel en dwars waard!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Fijne gerechten en mooi geserveerd.
Bediening traag en onoplettend.
Toch tevreden want we kregen wel goede informatie over de gerechten.
En toetje: zelfgemaakt ijs... Mmmm
Amancio K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een echte verrassing!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ben nu al een paar keer in dit restaurant geweest, en ik moet zeggen: het verveelt mij nooit. In een mooie ambiance worden prachtige afwisselende gerechten uitgeserveerd met een erg goeie prijs/kwaliteit! Er is voor elk wat wils: vegetarisch of met vlees (kip/lam, allemaal op de kaart!), pittig of mild, sommige gerechten ook ronduit met een zoete twist! Erg bijzonder! Wat je standaard in een Indiaas restaurant verwacht (tandoori's enzo) dat staat hier dus gewoon niet op de kaart.
Deze keer had ik de Muglai...een combinatie van zoet/pittig: een soort oranje curry met kip (maar ik mocht kiezen of ik kip of lam wilde).... Gewoonweg heerlijk.
Echt een aanrader dit restaurant!
probeereenswatanders .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk klein restaurant met een rustige sfeer waar je ontspannen kunt eten.
De kaart is gevarieerd qua samenstelling met een aantal verrassende gerechten waar duidelijk zorg
aan besteed is.
Er zit hierdoor wel wat extra tijd tussen de diverse gangen maar ja beter dat dan vooraf al klaar gemaakte gerechten die snel worden opgewarmd.
De portie zijn ruim voldoende en de prijs is acceptabel te noemen.
Bediening is vriendelijk en de eigenaar komt bij alle tafeltjes informeren hoe het smaakt en of er
nog specifieke wensen zijn.
We komen zeker hier nog een keertje terug.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wat een smaak sensatie!

De bediening is spontaan, beleefd en alert. Het restaurant; schoon, knus & van nu. Goed bestek, mooi servies. Sanitair is schoon.

Maar het belangrijkste, wat een heerlijke gerechten! Complimenten voor de kok/keuken.
Beiden hadden we een hoofdgerecht en diverse bijgerechten. Echt een succes. Mooie kleuren, structuren en een geweldige smaak sensatie!

Heel fijn, hele goede koffie.
Jean Yves R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op een vrijdagavond naar India Corner gegaan. Het was vrij rustig. We vonden het allemaal wat tegen vallen. De papadums waren niet erg krokant, de tandoori kip was prima gegaard, maar de smaak had uitgesprokener gekund. Dit gold ook een beetje voor de curry's. De Nan is bijzonder lekker, maar is dan weer wat aan de dure kant. Verder vriendelijke meiden in de bediening. Onze voorkeur gaat uit naar traditionelere Indiaas.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Borden heel mooi opgemaakt en andere gerechten dan bij normale Indiase restaurants. We komen zeker nog een keer terug.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bijzonder lekker gegeten bij India Corner en "anders Indiaas" dan gebruikelijk bij Indiase restaurants. De papadum die we "on the house" kregen was bijzonder lekker en knapperig. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was heel erg smaakvol en origineler dan de gemiddelde Indiaer. Ik heb genoten van de Medley of vegetables, heerlijke mix van curry met verschillende groentes. Ook de nan was erg smakelijk, kortom een echte aanrader zowel voor Haarlem als voor de Indiase restaurants in Nederland!
Reen P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk Indiaas eten, traditionele gerechten op een hedendaagse wijze bereid & geserveerd. Vriendelijke bediening, je zit lekker en goede prijs/kwaliteit. Wat ons betreft het beste Indiase restaurant in Haarlem.
Lemstra I.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ook de hond mocht mee! Maar alleen al voor de dahl curry kom ik zeker terug.
Breda2010 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op een zondag met 2 personen gegeten bij India Corner. Een erg goede keuze! Het eten was voortreffelijk en werd stijlvol gepresenteerd. Dit alles tegen schappelijke prijzen, zoals reeds eerder aangehaald. Alle voorgerechten €5,50 en de hoodgerechten €15,50.

Mijn partner had vooraf de Vegetable Pakora en ik zelf had de Dhaka Street Kebab. De laatste is overduidelijke een populair gerecht ook voor de afhaal, aangezien ik de laatste was die dit kon bestellen en wij hadden een tafeltje om 19:00. Wellicht als tip aan het restaurant om hier rekening mee te houden met de inkoop.
En het is niet voor niets een populair gerecht want het was erg lekker! Ook de Vegetable Pakora viel in de smaak bij mijn partner.

Als hoofdgerecht hadden we beiden de Kata Massala, waarbij mijn partner de milde variant had en ik de medium. Dit bleek voor ons beiden precies de juiste keuze qua pittigheid.
De hoofdgerechten werden geserveerd met ruim voldoende rijst en salade. De Kata Massala zelf was een erg lekkere lams stoof.

Tot slot had ik de Kheer (een rijstpudding met kardemom) als nagerecht waarin de chef een bolletje van een ander nagerecht (ijs met specerijen) had gedaan als proeverij. Wat mij betreft een geslaagde toevoeging! Mijn partner had het kokos-mango ijs, dit was echter een beetje hard, en wat ons betreft het enige mindere puntje wat qua eten van een 10 een uiteindelijke 9 gemaakt heeft. Overal een zeer geslaagd etentje!

Het is dat wij slechts voor een weekendje weg in Haarlem waren, anders zou dit restaurant zeker op mijn lijst staan met vaste adressen. De andere gerechten op de kaart zagen er nl. ook allemaal aanlokkelijk uit en wat ik zo her en der voorbij zag komen en rook voor andere tafels bevestigde dat beeld.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Eten smaakte wel, maar keuken was erg traag ondanks dat het nog rustig was in het restaurant. Personeel was wel aardig,.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We waren er 5 mei en er was vanwege bevrijdingsdag een zeer uitgekleed menu. Prima, maar desondanks hebben we 2 uur moeten wachten op ons eten. En zo druk was het ook weer niet. Personeel speelde niet in op dit ongemak. Eten was wel erg lekker en goed.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Indiaas eten op een verfijnde manier. Heerlijk gegeten en ga zeker nog een keer terug. Nog genoeg op de kaart om te testen. Ook een hele vriendelijke prijs.
gabriel21 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op een vrij rustige zaterdag gegeten in dit restaurant, zeer goede bediening en erg goed eten! Mooi opgemaakt, een beetje Franse stijl maar dan met Indiaas eten. De bediening heeft ons prima geadviseerd over het eten en het was heerlijk.