Over het restaurant India Corner

Indiaas met een twist

Chef-kok Asif bereidt de lekkerste Indiase gerechten voor je. Prachtige kruiden, de meest verse ingrediënten, geurige specerijen, dit is echt een traktatie! Voor de chef is het telkens weer een uitdaging om de gerechten te voorzien van een spannende, moderne twist. Zo heb je de Indiase keuken nog nooit geproefd!

Meer informatie over restaurant India Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant India Corner

Linde P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het beste Indiase eten wat ik in NL tot nu toe heb gegeten. Bediening was ook zeer vriendelijk. Wij komen sowieso terug.
Jannet J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening. Ook op de gerechten was niet veel aan te merken behalve dat we de porties niet heel groot vonden. We komen zeker nog een keer terug.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zeer smaakvol en mooi opgemaakt! Vriendelijke en attente bediening. Kortom aanrader!
Aliya E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ik kan alleen zeggen, als van traditionele en finesse keuken houdt dan moet hier naar toe.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We bestelden alle drie verschillende gerechten en wilden elkaars gerechten proeven. De bediening diende toen alles op in schaaltjes. Prima service! Garnalen, lam en kip waren heerlijk mals.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk Indiaas eten, met heel veel smaak! Ook de vegetarische gerechten waren super.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening. Echt een aanrader
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goede prijs/ kwaliteit
Bediening deskundig en vriendelijk
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten in het kader van de AH-restaurantactie. Uiterst vriendelijke bediening. Gaan zeker terugkomen.
wnouris .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke bediening en goed eten . Prijs-kwaliteitsverhouding precies goed. Echt een aanrader! Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
E W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Het is een aanrader voor een ieder die van Indaas eten houdt. Zeer vriendelijk personeel De eigenaar doedt er alles aan om je het naar de zin te maken. Chapo India Corner.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben genoten van de gerechten en de gastvrijheid, alles met zorg opgediend en erg goed van smaak, van voor gerecht tot en met dessert, ook de wijnen zijn met zorg afgestemd op de gerechten. Een aanrader.
willemdreijer .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het gebodene in niet in verhouding tot de normale prijs , dat is jammer . Maar bij de ah actie ,kom je dit vaker tegen en dat is erg jammer .
Vond de beide couverts samen ook niet de prijs waard
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
een gezellige sfeer, heerlijk eten
Alleen toen ik thuis kwam roken mijn jas en kleding heel erg naar een baklucht.
ook van mijn vriendinnen.
Heb alles in de was gedaan.
Jorie H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was heerlijk!
Het duurde echter allemaal te lang: wij moesten zelf vragen of we het eerste drankje mochten bestellen (terwijl we al wel een hapje hadden gehad), ook het bestellen van de gerechten moesten we naar vragen. Ook de lege glazen werden niet opgemerkt. Jammer dat de service niet fijn was terwijl het eten zo lekker is.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke bediening, voldoende tijd tussen de gangen. In ons geval beperkte keuze uit menu i.v.m. A-H.bonnen actie. Wel lekker gegeten/gedronken.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bijzonder vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Woon al een tijd in de buurt maar nooit eerder geweest.
Misschien klanten eerder aan het raam plaats laten nemen zodat je van buiten kan zien dat het een heel gezellig
Restaurant is. Gaan zeker nog keertje terug.
Anton Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten met ah actie werden hartelijk ontvangen en kregen uitleg over speciale menu
Bij het dessert kregen we een combinatie
We hebben gezellig gegeten en is voor herhaling vatbaar
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk Indiaas eten, leuke servicegerichte bediening, interieur matig maar ook niet ongezellig. Valt in het niet bij bediening en lekker eten. Aanrader.
christa J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Heel prettige bediening met goede uitleg bij het eten. Verrassend lekker zelfgemaakt ijs ook! Wij komen vast nog eens terug.