Over het restaurant India Corner

Indiaas met een twist

Chef-kok Asif bereidt de lekkerste Indiase gerechten voor je. Prachtige kruiden, de meest verse ingrediënten, geurige specerijen, dit is echt een traktatie! Voor de chef is het telkens weer een uitdaging om de gerechten te voorzien van een spannende, moderne twist. Zo heb je de Indiase keuken nog nooit geproefd!

Meer informatie over restaurant India Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, verfijnde smaken en vriendelijke bediening. We waren hier met het AH-menu. Dat is een beperkte selectie van de kaart maar een prima selectie. Scheelde weer moeilijke keuzes ;)
anja R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Je voelt je hier gauw thuis en ondanks dat je wel eventjes moet wachten op de gerechten, maakt de service en gastvrijheid dat helemaal goed!
CorineC .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en erg lekker gegeten! De groente pakketjes van het voorgerecht waren vooral erg lekker. De bediening (de jongens) moesten het nog leren (de meisjes waren met vakantie), maar deden het prima!
gpijpersbakker .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Er werd rekening gehouden met allergie en goed uitgelegd wat er wel en niet gegeten kon worden. Vriendelijk personeel.
Misschien zou er een ander schoonmaakmiddel voor de tafeltjes gebruikt kunnen worden; we vonden de geur niet zo fijn.
Catharina K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
In het kader van de AH restaurant-zegelactie hadden we gereserveerd. We werden heel vriendelijk ontvangen en mochten een leuke tafel uitzoeken. Het vooraf vastgestelde menu liet de keuze uit 3 heerlijke voor- respectievelijk hoofd- en nagerechten. Onder het genot van een heerlijk glas wijn hebben we genoten van een gezellig diner waarbij op voorstel van de gastheer van het dessert een combinatie werd gemaakt van de verschillende keuzes. We werden op zeer vriendelijke wijze uitgeleide gedaan hetgeen ons het gevoel gaf dat we echte gasten waren geweest. Hulde en we komen zeker nog eens terug buiten welke actie dan ook.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuk om eens een andere smaak te proberen. De milde variant is prima voor onze westerse smaakpapillen. Goed plekje in Haarlem.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zoals bij ons reeds jaren bekend zeer smakelijke typisch indiase gerechten voor een vriendelijke prijs. Mild tot zeer pittig gekruid naar wens. Een aanrader!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten. Leuke manier om met de restaurantbonnen kennis te maken met dit restaurant. We hadden normal gesproken niet zo snel gekozen om hier te eten, maar omdat ze mee deden met de actie kwamen we er terecht. We gaan zeker terug.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Dit restaurant is en blijft favoriet! Heerlijke gerechten, goede sfeer, fijn personeel en het eten....het eten is echt geweldig! We bestellen iedere keer veel kleine gerechten en delen deze met elkaar, zo kunnen we van alle gerechtjes genieten. Nog niet bij dit restaurant geweest? DOEN!
Marijcke A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, buiten op het terras. Binnen was het erg druk ( en gezellig), maar wij zaten lekker rustig te genieten. Erg vriendelijke bediening! Zelfs het weerbericht werd voor ons geraadpleegd.
noordebruin .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker AHmenu gegeten, wel bleek een "mild" gerecht behoorlijk pittig. Bediening zeer vriendelijk; de tijd tussen de gangen was wel wat lang.
Heijloo .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima driegangenmenu, verrassende smaken. De bediening was vlot en sympathiek, de ambiance prettig. Eten zonder poespas, maar heel geslaagd.
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Indiaans eten maar dan net iets anders. Mooi opgemaakte borden zonder smaak te verliezen. De Madras was precies goed. Niet ingehouden met de pit voor die maffe Hollander. Jammer dat het uitzicht niet zo mooi is. Binnen is het goed verzorgd.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Er komen duidelijk veel vaste klanten. Het was een aanbiedingmenu via Albert Heijn, dus de prijs-kwalitetsverhouding kunnen we niet helemaal goed beoordelen. Als je wilt kun je ook buiten eten, maar het Houtplein is niet het meest gezellige plein van Haarlem. Binnen is gezelliger, stoelen zitten prima.
awijckmans .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was een warme dag en we konden gelukkig buiten eten.
Dat geeft je al meteen een vakantiegevoel en als het eten en drinken ook nog goed verzorgd zijn ben je extra blij.
Lekker eten en een prettige bediening; een aanrader.
L_de_jager D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede porties, bediening vriendelijk en goed. We waren iets verlaat, maar tafel was voor ons apart gehouden. Geen enkel probleem. Het enige jammere was dat we op het terras en dus tussen de rokers zaten. Meer een algemeen probleem dus.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verse ingrediënten, authentiek Indiaas, vriendelijk personeel, uitstekende locatie op het Houtplein.
Goed te bereiken met het openbaar vervoer.
wjv .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gegeten met AH dineractie. Goede prijs/kwaliteit. Oeps: mild gerecht was toch behoorlijk pittig! Prima service en persoonlijke aandacht. Parkeergarage in de directe nabijheid.
annekebertus .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Omdat ik Indiaas eten heerlijk vind heb ik hier al meerdere malen gegeten en vond al vanaf de opening van
Indiacorner dat dit restaurant met kop en schouders uitstak boven andere -in Haarlem- gevestigde Indiase
restaurants. We waren met 3 personen en kozen allen iets anders maar alle 3 vonden onze gerechten
heerlijk! Maar eerlijk gezegd hadden wij niet anders verwacht. Een aanrader!!
p.s.: de vraag over geluidsniveau kan ik niet goed beoordelen omdat wij buiten hebben gegeten.
josemarchand .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Echt een aanrader om in dit restaurant te eten. De bediening is vriendelijk, het eten lekker. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen.