Inclusief

Montgomeryplein 6 5705 AX Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Inclusief

In maatschappelijk restaurant Inclusief in Helmond is iedereen welkom: van ouderen tot
mensen met een kleine portemonnee. Van individuen tot groepen. Van buurtbewoners tot verenigingen. Een hapje eten? Een vergadering of bijeenkomst organiseren? Bij Inclusief kan het...én alles tegen een lage prijs!

Ons concept is gericht op het combineren van eten, drinken, vergaderen en ontmoeten met leren, werken en meedoen. Een enthousiast team, bestaande uit stagiaires, langdurig werklozen en mensen met een arbeidsbeperking, staat dagelijks klaar voor onze gasten. Dit team krijgt bij ons de kans om de fijne kneepjes van het horecavak te leren en tegelijkertijd werkervaring op te doen.

Dagelijks bieden wij u een driegangenmenu vanaf slechts € 17,00 en elke maand een speciaal menu/schotel voor een aantrekkelijke prijs!

Onze openingstijden zijn dinsdag t/m vrijdag van 17.00 uur tot 20.00 uur.

Kijk voor meer informatie over ons restaurant op onze website: www.inclusiefhelmond.nl.

Tot ziens bij Inclusief!

Meer informatie over restaurant Inclusief

• : Ruim voldoende gratis parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m vrijdag is ons restaurant open van 17.00 tot 21.00

Uitmuntend
9,3
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Inclusief

Carlos H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
prima restaurant met leuk personeel
Felice V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Opnieuw hebben we genoten van de gastvrijheid en gemoedelijkheid van dit restaurant. Je voelt je hier echt thuis. Het eten was heerlijk, we waren met zijn achten en alles liep perfect en iedereen was zeer tevreden. We komen weer terug.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij raden het iedereen aan daar eens te gaan dineren. Het is er prima.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het restaurant bevindt zich op een locatie waar je niet spontaan binnen loopt. Het is namelijk geïntegreerd in een vergadercentrum op een industrieterrein. Maar het is dan onderdeel van Senzer en fungeert als opleidingscentrum. Het restaurant is van binnen ruim genoeg opgezet, alleen maakt het hoge plafond dat het niet echt intiem gezellig is.

Er is een prima keuze in gerechten tegen een hele nette prijs. De smaak is ook heel goed. Voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker en mooi opgemaakt. het nagerecht was ook prima, maar wel wat standaard.
Lahaije-derrez L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Prima gegeten. Er is aandacht voor de gerechten, die met zorg klaargemaakt worden. Plezierige bediening. Prijs/kwaliteit dik in orde. Prettige sfeer. Enig minpuntje is de informatie die op de website staat. Onder hoofdje nieuws vind je informatie, die van een jaar geleden dateert.......
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
sliptongetjes met saus waren perfect
Reli Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben weer hele fijne avond gehad. Het eten was zoals gewoonlijk uitmuntend, en de bediening is voortreffelijk. We komen snel weer terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
zoals ik het altijd mag beleven, een gezellig ontvangst en topproducten op mijn bord waar veel aandacht aan is besteed. Presentatie en smaak wederom optimaal.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Weer fantastische gegeten. Lekker gerechten. Ossehaas en kalfvlees waren zeer mals. De koffie mag verbetering, piston machine ipv automaten koffie We komen zeker weer terug.
Rabbi M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hele goede service waarbij het personeel superaardig was! Mooie presentatie van het eten dat ook heel lekker was voor een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker gegeten. Prijs kwaliteit erg goed. Hier zoek je geen restaurant maar leuk en zeker aan te bevelen.
Lindsay B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zojuist heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en complimenten aan de kok!
Ad-Ann J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima gegeten , ijverige en vriendelijke medewerkers, gunstige prijs in weliswaar ongewone maar prettige setting.
Felice .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het ruime sfeervol aangeklede restaurant biedt alles wat je maar kunt verwachten. De bediening is gastvrij, attent en bijzonder behulpzaam bij het regelen van een snelle maaltijd voor 1 persoon, terwijl de andere 6 ook goed werden bediend.
Het eten was erg lekker, met net dát accent wat het bijzonder maakt. Vers, smaakvol en mooi gepositioneerd.
We hebben er wederom een fijne avond met elkaar doorgebracht. Dank!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het is iets duurder geworden dan de vorige keer , maar de gerechten waren ook op en hoger niveau. Vriendelijke ontvangst en bediening. Komen zeker weer terug
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Geweldig lekker gegeten
Ferdi W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Op vrijdag 20/6 een tafel gereserveerd met de fam.. zonder verwachtingen aan tafel gaan zitten, en erg verrast! Onze gastvrouw Rely was zeer kundig en weet van wanten, voor haar komen we zeker nog een keer terug!
Phm V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
prima prijs/kwaliteitverhouding,vriendelijk personeel,goede service!!
JJP L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Buitengewoon prettig gegeten. We hebben ala carte gegeten. De Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan prima. Een aanrader !!
Riek R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018