Inclusief

Montgomeryplein 6 5705 AX Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Inclusief

In maatschappelijk restaurant Inclusief in Helmond is iedereen welkom: van ouderen tot
mensen met een kleine portemonnee. Van individuen tot groepen. Van buurtbewoners tot verenigingen. Een hapje eten? Een vergadering of bijeenkomst organiseren? Bij Inclusief kan het...én alles tegen een lage prijs!

Ons concept is gericht op het combineren van eten, drinken, vergaderen en ontmoeten met leren, werken en meedoen. Een enthousiast team, bestaande uit stagiaires, langdurig werklozen en mensen met een arbeidsbeperking, staat dagelijks klaar voor onze gasten. Dit team krijgt bij ons de kans om de fijne kneepjes van het horecavak te leren en tegelijkertijd werkervaring op te doen.

Dagelijks bieden wij u een driegangenmenu vanaf slechts € 17,00 en elke maand een speciaal menu/schotel voor een aantrekkelijke prijs!

Onze openingstijden zijn dinsdag t/m vrijdag van 17.00 uur tot 20.00 uur.

Kijk voor meer informatie over ons restaurant op onze website: www.inclusiefhelmond.nl.

Tot ziens bij Inclusief!

Meer informatie over restaurant Inclusief

• : Ruim voldoende gratis parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m vrijdag is ons restaurant open van 17.00 tot 21.00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Inclusief

Phm V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
prima prijs/kwaliteitverhouding,vriendelijk personeel,goede service!!
JJP L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Buitengewoon prettig gegeten. We hebben ala carte gegeten. De Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan prima. Een aanrader !!
Riek R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We waren maar met ons tweeen in het restaurant en voelden ons koninklijk behandeld
Gerrit Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het blijft voor ons een feestje om bij jullie te eten!!
BEDANKT.
Fam. Zorgman
G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten met 9 vrouwen op een vrijdagavond. Vriendelijke bediening en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Jammer dat er zo weinig mensen de weg naar deze plek vinden.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het was heerlijk!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. gerechten waren geheel in orde. Helaas doordat er een goter gezelschap in een andere ruimte was, had de kok het te druk. Hierdoor was de wachttijd wat te lang. Dit zou opgevangen kunnen worden door serviceverlening van het bedienend personeel. Hierbij in acht nemend dat het een maatschappelijk restaurant is.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed concept met goed eten en leuke bediening
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten, mooi restaurant. Goede bediening en hartelijke ontvangst. Komen zeker nog terug. Hans
Brenda E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Regelmatig komen we hier eten omdat het gezellig is en we altijd hartelijk ontvangen worden. Wat ter sprake kwam, is dat wij het zo jammer vinden dat jullie niet op maandag geopend zijn. Op maandag zijn er namelijk al zoveel restaurants gesloten. Zou het, mede gezien jullie locatie , niet beter zijn om op de vrijdag gesloten te zijn in plaats van maandag. Ik ben namelijk enkele keren op een vrijdagavond geweest en dan was ik er met mijn gast(en) de enige.
Vriendelijke groeten Nel van Doren en Brenda Engel, tot gauw.
Brenda E.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Ik wordt (Wij worden) altijd even hartelijk ontvangen en het eten is altijd goed. Ontzettend vriendelijke bediening. Het is altijd gezellig om daar te eten. Ik hoop dat ik nog vaak gast bij jullie mag zijn. Met vriendelijke groet Brenda Engel
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Aanrader
Gerrit Z.
We hebben genoten,,
Een waar feestje om daar te eten.
We komen zeker terug!
An B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wij met onze kinderen en kleinzoon hebben een heerlijke avond bij u gehad. Wij voelden ons echt gast en die kleine Luuk had de avond van zijn leven. Dank aan allen.
Fam.Baijens Helmond
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Ik ben hier al vaker geweest en telkens word ik verrast door de prachtige gerechten van topkwaliteit en de vriendelijke bediening. Jammer dat weinig mensen het restaurant weten te vinden, hopelijk komt daar verandering in als in de zomer het terras buiten staat. Want het is zeker de moeite waard en een plek om terug te komen voor een heerlijke maaltijd voor een mooie prijs.
Yfke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor weinig geld. Leuke uitleg aan tafel gekregen. Jammer dat de entree oogt als een bedrijfskantine, de plek waar je daadwerkelijk eet is prima, maar de ontvangstruimte mag sfeervoller. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen zeker terug.
Kimberly L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zeer goed restaurant met top bediening en lekker eten! Zeker een aanrader ok terug te komen!
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We waren alle 4 zeer goed tevreden het verrassingsmenu was uitstekend
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prettige ontvangst in sfeervolle ruimte. Prettige bediening en voldoende keuze mbt menu.
Lekker eten, een klein probleem werd meteen nog volle tevredenheid opgelost