Incanto

Meer informatie over restaurant Incanto

• Af te huren , Per boot te bereiken
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Was hier al een paar jaar niet geweest maar afgelopen Zondag daar voor de lunch beland. Heerlijk lunchmenu volledig aangepast op allergieën met mooie wijntjes erbij. Goed brood, lekker olijfolie. Echte Italianen in de bediening waardoor je met een beetje fantasie in Italie waant. Grappig als je dan naar buiten kijkt en vanaf de 1e etage de toeristen bij Munt en L'Europe ziet.
Smit H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Kom regelmatig in Incanto om dat het een betrouwbaar restaurant is dat altijd kwaliteit levert. Tot voor kort vond ik de bediening soms wat korzelig en op zichzelf gericht maar dat is helemaal bijgetrokken met nieuwe mensen in de bediening. Was hier met 3 zakelijke contacten en het was zonder meer voortreffelijk. Wat heel prettig is, zeker voor mij als liefhebben van de Italiaanse wijnen, is dat ze een hele goed uitgebreide wijnkaart hebben. En daar ook nog eens kundig advies bij geven. Ik kom snel terug.
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gastvrij onthaald. Ik kwam mijn vijftigste verjaardag vieren met vrouw, kinderen en aanhang en we waren allemaal onder de indruk van het geweldige eten en van de bedrijvigheid van de bediening. We namen allen het chef's menu - met een aanpassing in overleg voor mijn jongste die niet van paddestoelen houdt: zij kreeg risotto met kreeft, de rest met heerlijk vlezig eekhoorntjesbrood. De coquilles met bottarga waren prima en de gans was memorabel. Dit is de ideale plaats voor als je iets te vieren hebt en je van Italiaans eten houdt. Het uitzicht, tenslotte, is gespreksstof voor een hele avond.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was wel erg rustig op een vrijdag tijdens de lunch, want we waren een hele tijd de enigen. Mijn voorgerecht was ronduit niet lekker (macaroni met vongole), maar de rest was wel goed. De locatie is heel leuk, het uitzicht op het Rokin en de Munttoren is super.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond samen met vijf andere collega's bij dit restaurant wezen eten. Ik was er een paar jaar geleden al geweest en ik was benieuwd hoe het nu zou zijn. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een mooie ronde tafel bij het raam. Als eerste kregen we een amuse van biet met eendenborst, heerlijk.

Vervolgens als voorgerecht gegrilde octopus maar het lekkerste was toch wel de risotto met truffel en het hoofdgerecht van kalfsmedallion met een heerlijk saus. Als afsluiting nog een heerlijk dessert. De bijpassende wijnen waren ook erg goed.

Bediening is heel erg vriendelijk en spontaan. Bedankt voor de fijne avond Incanto, we hebben genoten!
Timo T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prachtige locatie met mooie doorkijkjes naar het mooie Amsterdam. Bediening in ruime mate aanwezig. Professioneel kan wel iets vrolijker. Wel wat tochtig en net niet warm genoeg binnen door het tochtgat beneden bij de entree. Tip warmte blazer bij de voordeur zoals een winkel .
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuke locatie met levendig uitzicht. Bediening aardig en vriendelijk. Beperkte keuze menukaart; redelijk prijzig.
Risotto met zeebaars waar de zeebaars wat zoeken was. De tong mag wat meer 'boterzacht' ook al zit hij in een rolletje.
Sander.scholten1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten, bijzondere combinaties met een heerlijke Trebbiana di Spoleto ter afronding van het geheel. Service zeer leuk, attent en to-the-point
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Incanto. Gezellige sfeer, al was de tafel voor 3 personen wat aan de kleine kant. De bediening was zeer attent. Er werd extra moeite gedaan om specifieke vragen over de wijnen te beantwoorden.
Charmant oud pand op een prachtige locatie! Wel even een trap op om binnen te komen.
Echt een aanrader, ook al is dit een restaurant in het duurdere segment.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een super leuke lokatie om te eten zo recht tegenover de Munt. Het gastheerschap is van een hoog niveau, men weet waar men het over heeft en doet er alles aan om de gasten een topavond te bezorgen. En toch voelt het alsof je bij de chef gezellig thuis aan het dineren bent, heerlijk!
Alle gerechten zijn mooi samengesteld, zowel qua smaak als qua presentatie.
Naderhand nog nagetafeld met de chef en zijn team en onder het genot van wat limoncello's gezellig gebabbeld.
Dit restaurant is echt een aanrader!
Rsuyl .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wat mij betreft een aanrader dit toprestaurant, heeft een goede sfeer, het eten is heerlijk en mooie locatie, hartje Amsterdam en ambiance is super.
Rijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Beste risotto in de stad, met zwarte truffel dit keer. Ambiance is geweldig en goede bediening. Inmiddels al zo'n 4x geweest en nog nooit teleurgesteld.
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wat een locatie! Uitzicht op de Munt. Goede en kundige bediening. John adviseerde ons prima over de wijn en gaf ons nog een kleine rondleiding door het pand. Ik had wel het idee dat wij omringd waren door toeristen, die ongetwijfeld de tip hebben gekregen via hun hotel, want je loopt dit restaurant zo voorbij. Vanaf de straat zie je nl. alleen het bordje Incanto, een glazen deur met daarachter een trap naar boven. Eigenlijk wel zo leuk, want wat een verrassing als je de trap opgelopen bent! Tja en dan het eten...echt heerlijk!! Zeer smaakvol en vooral de tournedos met foi gras en truffel is een aanrader. Niet goedkoop allemaal, maar gezien de locatie als ook de rest van het plaatje, de prijs wel waard.
GMdeGroot .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Traditionele Italiaanse-Franse keuken met een erg wrange bijsmaak: foie gras en paling, dat kan echt niet meer. Vond het vooral overdreven duur.
Barent M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Unieke plek met fantastische view over de Amstel en Munttoren. Bediening super attent en uitstekend gedoseerd tempo. Eten 100% Italiaans met mooie smaken en leuke twist naar het seizoen. Hemelse wijnkaart.
Frits80 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Zoals altijd was het heerlijk! Ik was met iemand die nog niet eerder bij Incanto had gegeten en ook die vond het heerlijk.
Ruudvanrijsdam .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Schitterende lokatie aan het Muntplein met een geweldig uitzicht.. Heerlijke Italiaanse keuken en een erg attente bediening.
16247 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Prima service,eten om van te watertanden,sfeer prima alleen de wijnen veels te duur je kunt prima wijnen vanaf 25.00 aanbieden
Verder een aanrader
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Overprijsde Lekkernijen - Alleraardigst gegeten bij Incanto. Op de kaart ontbreekt een aantal Italiaanse klassiekers, en dat is jammer. Wie zich verheugt op een vitello tonato, wordt teleurgesteld. De Chef heeft zich blijkbaar het etiket "uniek artiest" opgeplakt, en zeg dan maar vaarwel tegen je ossobuco. Waarbij aangetekend moet worden dat hier wel erg goed gekookt wordt. Spaghetti met de perfecte bite, een niet weg te cijferen gepocheerd ei met truffel, en een volmaakte tournedos rossini. Bediening laat wel eens een steekje vallen: het is charmanter om eerst de dames het menu te overhandigen, en een nieuwe wijn (per ongeluk) in het glas van de vorige wijn schenken is ook niet echt fijn. Ik zou zeggen: gewoon een goed restaurant. Met de nadruk op "gewoon" én "goed". Helaas zijn de prijzen geconcipieerd tijdens een met Chianti overgoten zonnige middag in Toscane. Volstrekt krankzinnig. Prijzen die je bij ultra-chique zou verwachten. Wij waren hier op 1 april en dachten dat de wijnkaart een bewerkelijke, maar geslaagde 1-aprilgrap was. Helaas, deze overdadige opsomming van prijzen met soms drie cijfers voor de komma bleek onderdeel van de zichzelf blijkbaar nogal overschattende bedrijfsvoering. De zeer eenvoudige huiswijn kost 32,50. Een instapmodel grappa 9 euro. Geheel in lijn met het Italiaanse gezegde "I denari sono tondi e ruzzolano" oftewel "Geld moet rollen."
Renepbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heb werkelijk niets te klagen over het eten, de bediening (erg plezierig) en de entourage. (hooguit over de prijs, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat we ons hebben laten verleiden om bepaald niet de minste wijnen te kiezen)