Incanto

Antons S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zonder meer een restaurant om terug te komen. Portionering prima!
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gerechten
Na het ontvangst werden we verrast met een heerlijke amuse; een veelbelovend begin!
Wij hadden gekozen voor het 4 gangenmenu, dat bestond uit een heerlijke salade van inktvis, een romige risotto als primi, keuze uit dorade of lam als secundi en keuze uit kaas of tiramisu als dessert. De gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd. Daarnaast hadden wij een wijn arrangement van halve glazen, dat afwisselend was en erg mooi paste bij de gerechten.

Ontvangst en service
De ontvangst had iets hartelijker gemogen, maar de rest van de avond zijn we erg prettig geholpen; vriendelijk, alert en met erg veel enthousiasme voor de wijn-spijscombinaties die geserveerd werden.

Inrichting en sfeer
Op de hoek bij het Muntplein op de eerste etage met ramen rondom. Dit zorgt voor veel licht en een levendig uitzicht. Strakke, nette inrichting met veel tafeltjes aan het raam. Op weg naar het toilet kom je langs de keuken, die open is. Een compliment aan de keuken werd gewaardeerd :-)
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima gegeten: Chef's menu van 4 gangen met tartaar van tonijn, risotto met zwarte truffel, 1x dover sole en 1x Wagyu beef met kaasplateau als afsluiting. Mooie wijnen erbij: allemaal goed. Jammer dat de tafel naast de onze erg luidruchtig was wat toch behoorlijk irriteerde maar dat deed aan het eten niets af.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Top restaurant, te weinig gekend, maar dat is eigenlijk wel rustig. Houden zo!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
echte authentieke Italiaanse gerechten maar dan ook echt zoals nonna ze maakte ...!
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Eten was prima, maar niet bijzonder. De konijnrollade viel tegen maar de beef was top. De bediening was nonchalant en weinig attent. Tafel afruimen zonder te vragen of het eten heeft gesmaakt. Kortom we voelden ons niet verwend.
De prijs prestatie was niet in balans.
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerl
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Geweldig 4 gangenmenu voor een redelijke prijs.
Cody C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Excellent
Toon D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima zaak met mooi uitzicht.
Over het eten: de macheroni was iets tè al dente. (Had wat meer garing mogen hebben.)
Bij de risotto met paling zat erg weinig paling.
tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk eten met verrassend uitzicht op het Muntplein. Bediening is oprecht aardig en adequaat. Klasse!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat een waanzinnig mooie tent. De bediening is heel gastvrij en aardig. We hebben er waanzinnig gegeten en komen er zeker terug.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gewoon fantastisch Italiaans gegeten. Eten subtiel bereid, goede smaakcombinaties. Wijnarrangement zeer goed. Italië in amsterdam
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vandaag geluncht bij Incanto. Wij hebben heerlijk gegeten; verfijnde gerechten, bijzondere wijn en enorm aardige bediening.
lwolf .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik heb een heerlijke avond gehad met erg lekker en goed eten, goede en vriendelijke service echter niet heel persoonlijk
Laurence N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gezellige sfeer, Heerlijk eten en heel aangename bediening! We kijken er reeds naar uit om terug te gaan! Hartelijk bedankt!
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten op een unieke locatie!
frans S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prachtig uitzicht, levendige atmosfeer, goede keuken, beetje prijzig, vlotte bediening, puur Italiaanse sfeer.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was lekker en de lokatie is erg goed. Er had alleen iets meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht mogen zitten. De kaas als toetje is een aanrader. Maar waarom word je door al het personeel in het Engels aangesproken? Er zullen vast veel toeristen in dit restaurant komen, maar er waren ook genoeg nederlandse klanten. Onze ober was overigens erg vriendelijk,