Incanto

Meer informatie over restaurant Incanto

• Af te huren , Per boot te bereiken
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Menu gekozen. Prima gerechten. Zeer goed van smaak. Bediening zeer vriendelijk en attent. Stelde zelf voor de verschillende nagerechten niet tegelijkertijd op tafel te zetten, maar na elkaar, zodat iedereen van alle nagerechten kon proeven. Mooie wijnen. Kortom, zeker een plek om terug te komen.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening, prachtige plek. Alleen heel erg koud waardoor we niet echt ontspannen konden zitten. Het restaurant bestaat volledig uit enkelglas ramen, dus als het buiten erg koud is, is het dat binnen helaas ook.
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Gewoon top!
Aldo W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Elias H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Uitstekend gegeten. Een van de weinige Italiaanse restaurants met een beduidend hoger niveau. Uitstekende en leuke service en bijbehorende wijnkaart.
nadine S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht over Muntplein, bloemenmarkt en Kalverstraat. Bediening was top. Alles klopt. Zeker een aanrader! Alles smaakte goed, van de anti pasti tot aan het dessert.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Altijd even spannend als je een tijd niet bij een restaurant bent geweest na een eerste hele goede ervaring. Is het nog steeds zo lekker? Wordt er met zorg bediend? Niks vervelender dan veel betalen voor mindere kwaliteit en spijt hebben van je boeking. Niks van dat alles. Heerlijk gegeten! En een ruime brigade die met veel plezier te werk ging. Attent en met een grap. Dank u wel heren! En Bussia weer ingehaald!
Willem J D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk restaurant. Prachtige verfijnde keuken. Heerlijke wijnen en een gemoedelijke ambiance. Uitmuntende bediening! Mijn zakenrelatie was onder de indruk. Avond geslaagd!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Was hier al een paar jaar niet geweest maar afgelopen Zondag daar voor de lunch beland. Heerlijk lunchmenu volledig aangepast op allergieën met mooie wijntjes erbij. Goed brood, lekker olijfolie. Echte Italianen in de bediening waardoor je met een beetje fantasie in Italie waant. Grappig als je dan naar buiten kijkt en vanaf de 1e etage de toeristen bij Munt en L'Europe ziet.
Smit H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Kom regelmatig in Incanto om dat het een betrouwbaar restaurant is dat altijd kwaliteit levert. Tot voor kort vond ik de bediening soms wat korzelig en op zichzelf gericht maar dat is helemaal bijgetrokken met nieuwe mensen in de bediening. Was hier met 3 zakelijke contacten en het was zonder meer voortreffelijk. Wat heel prettig is, zeker voor mij als liefhebben van de Italiaanse wijnen, is dat ze een hele goed uitgebreide wijnkaart hebben. En daar ook nog eens kundig advies bij geven. Ik kom snel terug.
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gastvrij onthaald. Ik kwam mijn vijftigste verjaardag vieren met vrouw, kinderen en aanhang en we waren allemaal onder de indruk van het geweldige eten en van de bedrijvigheid van de bediening. We namen allen het chef's menu - met een aanpassing in overleg voor mijn jongste die niet van paddestoelen houdt: zij kreeg risotto met kreeft, de rest met heerlijk vlezig eekhoorntjesbrood. De coquilles met bottarga waren prima en de gans was memorabel. Dit is de ideale plaats voor als je iets te vieren hebt en je van Italiaans eten houdt. Het uitzicht, tenslotte, is gespreksstof voor een hele avond.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was wel erg rustig op een vrijdag tijdens de lunch, want we waren een hele tijd de enigen. Mijn voorgerecht was ronduit niet lekker (macaroni met vongole), maar de rest was wel goed. De locatie is heel leuk, het uitzicht op het Rokin en de Munttoren is super.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond samen met vijf andere collega's bij dit restaurant wezen eten. Ik was er een paar jaar geleden al geweest en ik was benieuwd hoe het nu zou zijn. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een mooie ronde tafel bij het raam. Als eerste kregen we een amuse van biet met eendenborst, heerlijk.

Vervolgens als voorgerecht gegrilde octopus maar het lekkerste was toch wel de risotto met truffel en het hoofdgerecht van kalfsmedallion met een heerlijk saus. Als afsluiting nog een heerlijk dessert. De bijpassende wijnen waren ook erg goed.

Bediening is heel erg vriendelijk en spontaan. Bedankt voor de fijne avond Incanto, we hebben genoten!
Timo T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prachtige locatie met mooie doorkijkjes naar het mooie Amsterdam. Bediening in ruime mate aanwezig. Professioneel kan wel iets vrolijker. Wel wat tochtig en net niet warm genoeg binnen door het tochtgat beneden bij de entree. Tip warmte blazer bij de voordeur zoals een winkel .
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuke locatie met levendig uitzicht. Bediening aardig en vriendelijk. Beperkte keuze menukaart; redelijk prijzig.
Risotto met zeebaars waar de zeebaars wat zoeken was. De tong mag wat meer 'boterzacht' ook al zit hij in een rolletje.
sander.scholten1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten, bijzondere combinaties met een heerlijke Trebbiana di Spoleto ter afronding van het geheel. Service zeer leuk, attent en to-the-point
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Incanto. Gezellige sfeer, al was de tafel voor 3 personen wat aan de kleine kant. De bediening was zeer attent. Er werd extra moeite gedaan om specifieke vragen over de wijnen te beantwoorden.
Charmant oud pand op een prachtige locatie! Wel even een trap op om binnen te komen.
Echt een aanrader, ook al is dit een restaurant in het duurdere segment.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een super leuke lokatie om te eten zo recht tegenover de Munt. Het gastheerschap is van een hoog niveau, men weet waar men het over heeft en doet er alles aan om de gasten een topavond te bezorgen. En toch voelt het alsof je bij de chef gezellig thuis aan het dineren bent, heerlijk!
Alle gerechten zijn mooi samengesteld, zowel qua smaak als qua presentatie.
Naderhand nog nagetafeld met de chef en zijn team en onder het genot van wat limoncello's gezellig gebabbeld.
Dit restaurant is echt een aanrader!
rsuyl .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wat mij betreft een aanrader dit toprestaurant, heeft een goede sfeer, het eten is heerlijk en mooie locatie, hartje Amsterdam en ambiance is super.
Rijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Beste risotto in de stad, met zwarte truffel dit keer. Ambiance is geweldig en goede bediening. Inmiddels al zo'n 4x geweest en nog nooit teleurgesteld.