Incanto

Meer informatie over restaurant Incanto

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken
Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Incanto

Michael B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gastvrij, eten zeer smakelijk, wijnkaart met forse prijzen. Bediening uitstekend
Jeannine P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer goed restaurant, heerlijk gegeten en super leuk uitzicht op Munttoren, Rokin
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De eerste keer in dit restaurant met nieuwe eigenaar en equipe. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en opvolging van de gerechten en last but not least verrukkelijk gegeten. Een aanrader!
Geoff M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Excellent.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Op deze prima locatie centraal in Amsterdam wordt erg lekker gekookt, fantastische bediening en een fijne sfeer. Bijzondere Italiaanse gerechten, zeker geen doorsnee kaart. Wat een ontdekking, we komen zeker terug!
Henks48 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Geen alcoholvrij aperitief (voorgesteld wordt appelsap of ginger-ale!), geen jonge jenever!
In de amuse zit een stukje hard plastic. Slechts afgedaan met een zwak "sorry". Geen compensatie!
Kwaliteit van het eten is goed. Bediening weinig alert en zeer druk doend.
Antons S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, service en eten het geld waard! Gaan zeker terugkomen
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zonder meer een restaurant om terug te komen. Portionering prima!
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gerechten
Na het ontvangst werden we verrast met een heerlijke amuse; een veelbelovend begin!
Wij hadden gekozen voor het 4 gangenmenu, dat bestond uit een heerlijke salade van inktvis, een romige risotto als primi, keuze uit dorade of lam als secundi en keuze uit kaas of tiramisu als dessert. De gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd. Daarnaast hadden wij een wijn arrangement van halve glazen, dat afwisselend was en erg mooi paste bij de gerechten.

Ontvangst en service
De ontvangst had iets hartelijker gemogen, maar de rest van de avond zijn we erg prettig geholpen; vriendelijk, alert en met erg veel enthousiasme voor de wijn-spijscombinaties die geserveerd werden.

Inrichting en sfeer
Op de hoek bij het Muntplein op de eerste etage met ramen rondom. Dit zorgt voor veel licht en een levendig uitzicht. Strakke, nette inrichting met veel tafeltjes aan het raam. Op weg naar het toilet kom je langs de keuken, die open is. Een compliment aan de keuken werd gewaardeerd :-)
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten. De pasta's, eigenlijk voorgerechten, zagen er zo goed uit dat we vroegen of deze ook als hoofdgerecht konden worden geserveerd. Dat was geen enkel probleem. Het voorgerecht en dessert (chocolade) waren eveneens goed op smaak. De bediening was uitermate vriendelijk en vlot. De inrichting is sfeervol en het uitzicht op Hotel de l'Europe en de Munt blijft natuurlijk leuk.
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima gegeten: Chef's menu van 4 gangen met tartaar van tonijn, risotto met zwarte truffel, 1x dover sole en 1x Wagyu beef met kaasplateau als afsluiting. Mooie wijnen erbij: allemaal goed. Jammer dat de tafel naast de onze erg luidruchtig was wat toch behoorlijk irriteerde maar dat deed aan het eten niets af.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Top restaurant, te weinig gekend, maar dat is eigenlijk wel rustig. Houden zo!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
echte authentieke Italiaanse gerechten maar dan ook echt zoals nonna ze maakte ...!
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Eten was prima, maar niet bijzonder. De konijnrollade viel tegen maar de beef was top. De bediening was nonchalant en weinig attent. Tafel afruimen zonder te vragen of het eten heeft gesmaakt. Kortom we voelden ons niet verwend.
De prijs prestatie was niet in balans.
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerl
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Geweldig 4 gangenmenu voor een redelijke prijs.
Cody C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Excellent
Toon D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima zaak met mooi uitzicht.
Over het eten: de macheroni was iets tè al dente. (Had wat meer garing mogen hebben.)
Bij de risotto met paling zat erg weinig paling.
tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk eten met verrassend uitzicht op het Muntplein. Bediening is oprecht aardig en adequaat. Klasse!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat een waanzinnig mooie tent. De bediening is heel gastvrij en aardig. We hebben er waanzinnig gegeten en komen er zeker terug.