Incanto

Meer informatie over restaurant Incanto

• Af te huren , Per boot te bereiken
marina V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk verfijnde italiaanse keuken. Uiteindelijk zeiden we alleen nog " mmmmmmm"
Ernesto G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Als wij iets te vieren hebben, gaan wij altijd naar Incanto. Fijne ontvangst, heerlijke gerechten en de locatie is top.
Wel wat duur, maar wat wil je.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Redelijk/goed gegeten. Beetje beperkte kaart maar daar doen ze hun best ook op. De risotto vond ik te machtig, zal misschien mijn smaak zijn, maar de andere gerechten waren zeer goed. Behoorlijk duur, we hebben maar niet al te veel besteld. Nette bediening, aardige locatie, maar qua belichting niet helemaal geslaagd - te weinig binnen, en teveel van straatverlichting buiten.
Hint - uitzicht op de bioscoop voor volwassen (aan een kant) is niet handig met nieuwsgierige kinderen :-).
E. H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Incanto is een zeer mooi gelegen, prettig ingericht en rustig restaurant met goede bediening. Bij de gerechten lijkt er meer aandacht voor opmaak dan smaak te zijn. Met vrienden heb ik op vrijdagavond, voorafgaand aan een theaterbezoek gegeten bij Incanto. De bediening hield daarbij goed rekening met onze beperkte tijd van 1830-2000. Het voor- en hoofdgerecht waren redelijk maar niet super. Het nagerecht, tiramisu was ronduit teleurstellend. Een soort pudding met erg weinig smaak op een waterige cakebodem. De prijs van 72,50 pp voor driegangen, twee glazen wijn, water en 1 koffie vond ik redelijke aan de maat.
gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heel fijn restaurant! Goede service met oog voor detail! Keuken is prettig! Mooie gerechten. Niet bepaald goedkoop maar de locatie de ambiance en de goede service maken dat meer dan goed! Dank voor een heerlijke avond!
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
Fijne ambiance met mooi uitzicht over de stad.
Vriendelijke bediening.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Overzichtelijke kaart. Prachtige wijnen. Aanrader!
Cecile C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer sfeervol genoten van een 4 gangen diner. Het is echt traditioneel Italiaans! Alles is even verfijnd, gedetailleerd en smaakvol. Echt een aanrader
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Menu gekozen. Prima gerechten. Zeer goed van smaak. Bediening zeer vriendelijk en attent. Stelde zelf voor de verschillende nagerechten niet tegelijkertijd op tafel te zetten, maar na elkaar, zodat iedereen van alle nagerechten kon proeven. Mooie wijnen. Kortom, zeker een plek om terug te komen.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening, prachtige plek. Alleen heel erg koud waardoor we niet echt ontspannen konden zitten. Het restaurant bestaat volledig uit enkelglas ramen, dus als het buiten erg koud is, is het dat binnen helaas ook.
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Gewoon top!
Aldo W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Mooie plek met uitzicht op de munt, met echt Italiaanse gerechten een heerlijk restaurant. De porties zijn misschien iets te groot - het is zonde als je na het tussengerecht al redelijk vol zit - want de kok heeft smaak! De wijn was ook goed en de bediening vriendelijk.
Elias H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Uitstekend gegeten. Een van de weinige Italiaanse restaurants met een beduidend hoger niveau. Uitstekende en leuke service en bijbehorende wijnkaart.
nadine S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht over Muntplein, bloemenmarkt en Kalverstraat. Bediening was top. Alles klopt. Zeker een aanrader! Alles smaakte goed, van de anti pasti tot aan het dessert.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Altijd even spannend als je een tijd niet bij een restaurant bent geweest na een eerste hele goede ervaring. Is het nog steeds zo lekker? Wordt er met zorg bediend? Niks vervelender dan veel betalen voor mindere kwaliteit en spijt hebben van je boeking. Niks van dat alles. Heerlijk gegeten! En een ruime brigade die met veel plezier te werk ging. Attent en met een grap. Dank u wel heren! En Bussia weer ingehaald!
Willem J D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk restaurant. Prachtige verfijnde keuken. Heerlijke wijnen en een gemoedelijke ambiance. Uitmuntende bediening! Mijn zakenrelatie was onder de indruk. Avond geslaagd!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Was hier al een paar jaar niet geweest maar afgelopen Zondag daar voor de lunch beland. Heerlijk lunchmenu volledig aangepast op allergieën met mooie wijntjes erbij. Goed brood, lekker olijfolie. Echte Italianen in de bediening waardoor je met een beetje fantasie in Italie waant. Grappig als je dan naar buiten kijkt en vanaf de 1e etage de toeristen bij Munt en L'Europe ziet.
Smit H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Kom regelmatig in Incanto om dat het een betrouwbaar restaurant is dat altijd kwaliteit levert. Tot voor kort vond ik de bediening soms wat korzelig en op zichzelf gericht maar dat is helemaal bijgetrokken met nieuwe mensen in de bediening. Was hier met 3 zakelijke contacten en het was zonder meer voortreffelijk. Wat heel prettig is, zeker voor mij als liefhebben van de Italiaanse wijnen, is dat ze een hele goed uitgebreide wijnkaart hebben. En daar ook nog eens kundig advies bij geven. Ik kom snel terug.
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gastvrij onthaald. Ik kwam mijn vijftigste verjaardag vieren met vrouw, kinderen en aanhang en we waren allemaal onder de indruk van het geweldige eten en van de bedrijvigheid van de bediening. We namen allen het chef's menu - met een aanpassing in overleg voor mijn jongste die niet van paddestoelen houdt: zij kreeg risotto met kreeft, de rest met heerlijk vlezig eekhoorntjesbrood. De coquilles met bottarga waren prima en de gans was memorabel. Dit is de ideale plaats voor als je iets te vieren hebt en je van Italiaans eten houdt. Het uitzicht, tenslotte, is gespreksstof voor een hele avond.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was wel erg rustig op een vrijdag tijdens de lunch, want we waren een hele tijd de enigen. Mijn voorgerecht was ronduit niet lekker (macaroni met vongole), maar de rest was wel goed. De locatie is heel leuk, het uitzicht op het Rokin en de Munttoren is super.