Incanto

Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch restaurant met goede gerechten voor een prijs die daarbij horen. Tip: vraag naar de 'echte' Sambucca ;)
Jettje .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Goede Italiaanse keuken, fijne wijnen. Personeel vriendelijk, gastvrij en oplettend. Mooie, internationale ambiance, met wit linnen gedekte tafels, uitzicht op de Amstel, Muntplein en Rokin.
Een belangrijk punt van kritiek: achtergrondmuziek kan, maar dan geen popmuziek(!) maar lichte jazz of klassiek/opera heel zacht op de achtergrond, volume was echt te hard!
Al met al een dikke 8!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerljk gegeten, goede en vakkundige bediening
E.W. F.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We komen hier met regelmaat. Gerechten zijn top, alleen prijs - kwaliteitverhouding soms niet helemaal in balans. Toch een volgende keer opzoek naar een alternatief.
marina V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk verfijnde italiaanse keuken. Uiteindelijk zeiden we alleen nog " mmmmmmm"
Ernesto G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Als wij iets te vieren hebben, gaan wij altijd naar Incanto. Fijne ontvangst, heerlijke gerechten en de locatie is top.
Wel wat duur, maar wat wil je.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Redelijk/goed gegeten. Beetje beperkte kaart maar daar doen ze hun best ook op. De risotto vond ik te machtig, zal misschien mijn smaak zijn, maar de andere gerechten waren zeer goed. Behoorlijk duur, we hebben maar niet al te veel besteld. Nette bediening, aardige locatie, maar qua belichting niet helemaal geslaagd - te weinig binnen, en teveel van straatverlichting buiten.
Hint - uitzicht op de bioscoop voor volwassen (aan een kant) is niet handig met nieuwsgierige kinderen :-).
E. H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Incanto is een zeer mooi gelegen, prettig ingericht en rustig restaurant met goede bediening. Bij de gerechten lijkt er meer aandacht voor opmaak dan smaak te zijn. Met vrienden heb ik op vrijdagavond, voorafgaand aan een theaterbezoek gegeten bij Incanto. De bediening hield daarbij goed rekening met onze beperkte tijd van 1830-2000. Het voor- en hoofdgerecht waren redelijk maar niet super. Het nagerecht, tiramisu was ronduit teleurstellend. Een soort pudding met erg weinig smaak op een waterige cakebodem. De prijs van 72,50 pp voor driegangen, twee glazen wijn, water en 1 koffie vond ik redelijke aan de maat.
gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heel fijn restaurant! Goede service met oog voor detail! Keuken is prettig! Mooie gerechten. Niet bepaald goedkoop maar de locatie de ambiance en de goede service maken dat meer dan goed! Dank voor een heerlijke avond!
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
Fijne ambiance met mooi uitzicht over de stad.
Vriendelijke bediening.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Overzichtelijke kaart. Prachtige wijnen. Aanrader!
Cecile C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer sfeervol genoten van een 4 gangen diner. Het is echt traditioneel Italiaans! Alles is even verfijnd, gedetailleerd en smaakvol. Echt een aanrader
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Menu gekozen. Prima gerechten. Zeer goed van smaak. Bediening zeer vriendelijk en attent. Stelde zelf voor de verschillende nagerechten niet tegelijkertijd op tafel te zetten, maar na elkaar, zodat iedereen van alle nagerechten kon proeven. Mooie wijnen. Kortom, zeker een plek om terug te komen.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening, prachtige plek. Alleen heel erg koud waardoor we niet echt ontspannen konden zitten. Het restaurant bestaat volledig uit enkelglas ramen, dus als het buiten erg koud is, is het dat binnen helaas ook.
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Gewoon top!
Aldo W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Mooie plek met uitzicht op de munt, met echt Italiaanse gerechten een heerlijk restaurant. De porties zijn misschien iets te groot - het is zonde als je na het tussengerecht al redelijk vol zit - want de kok heeft smaak! De wijn was ook goed en de bediening vriendelijk.
Elias H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Uitstekend gegeten. Een van de weinige Italiaanse restaurants met een beduidend hoger niveau. Uitstekende en leuke service en bijbehorende wijnkaart.
nadine S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht over Muntplein, bloemenmarkt en Kalverstraat. Bediening was top. Alles klopt. Zeker een aanrader! Alles smaakte goed, van de anti pasti tot aan het dessert.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Altijd even spannend als je een tijd niet bij een restaurant bent geweest na een eerste hele goede ervaring. Is het nog steeds zo lekker? Wordt er met zorg bediend? Niks vervelender dan veel betalen voor mindere kwaliteit en spijt hebben van je boeking. Niks van dat alles. Heerlijk gegeten! En een ruime brigade die met veel plezier te werk ging. Attent en met een grap. Dank u wel heren! En Bussia weer ingehaald!