Incanto

Uitmuntend
9,1
Toon D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima zaak met mooi uitzicht.
Over het eten: de macheroni was iets tè al dente. (Had wat meer garing mogen hebben.)
Bij de risotto met paling zat erg weinig paling.
tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk eten met verrassend uitzicht op het Muntplein. Bediening is oprecht aardig en adequaat. Klasse!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat een waanzinnig mooie tent. De bediening is heel gastvrij en aardig. We hebben er waanzinnig gegeten en komen er zeker terug.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gewoon fantastisch Italiaans gegeten. Eten subtiel bereid, goede smaakcombinaties. Wijnarrangement zeer goed. Italië in amsterdam
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vandaag geluncht bij Incanto. Wij hebben heerlijk gegeten; verfijnde gerechten, bijzondere wijn en enorm aardige bediening.
lwolf .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik heb een heerlijke avond gehad met erg lekker en goed eten, goede en vriendelijke service echter niet heel persoonlijk
Laurence N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gezellige sfeer, Heerlijk eten en heel aangename bediening! We kijken er reeds naar uit om terug te gaan! Hartelijk bedankt!
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten op een unieke locatie!
frans S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prachtig uitzicht, levendige atmosfeer, goede keuken, beetje prijzig, vlotte bediening, puur Italiaanse sfeer.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was lekker en de lokatie is erg goed. Er had alleen iets meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht mogen zitten. De kaas als toetje is een aanrader. Maar waarom word je door al het personeel in het Engels aangesproken? Er zullen vast veel toeristen in dit restaurant komen, maar er waren ook genoeg nederlandse klanten. Onze ober was overigens erg vriendelijk,
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben voor, tussen en hoofdgerecht gegeten. Mijn partner had een gefrituurde panissa met garnalenmousse. Heerlijke combinatie. Mijn voorgerecht was de soep van de dag; een groene paprikasoep met stukjes kreeft. Beide gerechten waren goed op smaak. De tussengerechten vielen wat tegen. Een risotto met paling waarbij er erg weinig paling op een romige risotto lagen. Voor 19 euro niet helemaal in verhouding. Het tussengerecht met gnocchi was eveneens geen echt succes. Wat kleine portie slappe gnocchi met een wat flauwe tomatensaus met overheersend venkelgroen. Het hoofdgerecht met de biefstuk Rossini was niet goed genoeg voor de 31 euro. Een wat vettig stukje eendenlever met smakeloos truffelschaafsel. Mijn opmerking hierover werd beantwoord met de reactie dat het wintertruffel was en dus geen smaak had. Jammer. De huiswijn vonden wij prijzig. Met de espresso macchiato van 4 euro per kopje hebben we alles afgesloten binnen anderhalf uur. Het tempo lag veel te hoog, niet passend bij een avondje uit.
Karlijn M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Incanto is een van de beste authentieke Italiaanse restaurants in Amsterdam. Het eten en de presentatie is altijd om door een ringetje te halen.
jantine V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Erg leuk restaurant op een top locatie. Het eten was heerlijk en ook al zat het helemaal vol, we hoefden niet lang te wachten op onze gerechten. Een aanrader!
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten was zeer geslaagd. Risotto van de dag geweldig, en tournedos met de eerste truffel van het seizoen een aanrader. Erg lekkere wijn er bij en je bent er wel.
herbert S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Top avond. We komen terug.
Ayaka M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
The visit is third time.
I am satisfied with delicious food every time.
The dessert was also refreshing and tasty.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Was er al een paar jaar niet meer geweest maar tsjonge wat is dit een goede plek zeg! Niet alleen qua locatie in Amsterdam :) maar vooral ook qua eten (en drinken). Blijft een aanrader als je van de goede Italiaanse keuken houdt (en dan hebben we het niet over pizza :)
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch restaurant met goede gerechten voor een prijs die daarbij horen. Tip: vraag naar de 'echte' Sambucca ;)
Jettje .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Goede Italiaanse keuken, fijne wijnen. Personeel vriendelijk, gastvrij en oplettend. Mooie, internationale ambiance, met wit linnen gedekte tafels, uitzicht op de Amstel, Muntplein en Rokin.
Een belangrijk punt van kritiek: achtergrondmuziek kan, maar dan geen popmuziek(!) maar lichte jazz of klassiek/opera heel zacht op de achtergrond, volume was echt te hard!
Al met al een dikke 8!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerljk gegeten, goede en vakkundige bediening