In Zight

Oude Veiling 1 3155 EN Maasland Nederland Kaart

Over restaurant In Zight

Meer dan alleen dineren

Wil je van een diner echt een bijzonder avondje uit maken? Dan is Restaurant In Zight the place to be. Dit restaurant is gevestigd in locatie Vlietzight, dé evenementenlocatie voor Midden-Delfland met een uitgebreid scala aan mogelijkheden. De diversiteit van deze evenementenlocatie maakt de Brasserie zelf echter niet minder sfeervol. Met uitzicht op de prachtige Vlieten van Maasland kun je genieten van heerlijke gerechten die stuk voor stuk een culinaire verrassing zullen zijn.

Meer informatie over restaurant In Zight

Maandag t/m Zaterdag Gesloten

Nel V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Brood vooraf was heerlijk met knapperige kost .
Voorgerecht " een verrassing " 3 etages met ruime variatie.
Hoofdgerecht voor mijzelf Entrecote in rode wijnsaus, voortreffelijk.
Tafelgenoot Had voor Vis gekozen. Zeer tevreden.
Nagerecht ook een verrassing.
Cpl .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De kennismaking met Inzight was een prettige ervaring. De menukeuze was erg minimaal maar dat werd goedgemaakt door de kwaliteit van vlees/vis en de verse salade en ook het nagerecht was van goede kwaliteit. Erg vriendelijke bediening.
Jammer dat je er alleen kunt eten op actie data.
AngelSp .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Speciaal voor de Shell en AH-actie was er een menu opgesteld. Vooraf kregen wij brood met kruidenboter en tapanade. Daarna kwam er een etagere met een klein glaasje pompoensoep, rundercarpaccio, warme geitenkaas en rolletjes zalm. Allen erg lekker! Voor het hoofdgerecht konden wij kiezen tussen een entrecote met rode wijnsaus of dorade op de huid gebakken met beurre blanc. Ook dit was erg lekker! Als nagerecht hadden we een klein stukje appeltaart, bolletje vanille ijs en een stukje brownie. Het was wederom prima!
De brasserie is sfeervol ingericht en de bediening heel attent en vriendelijk.
Normaal gesproken is er in deze brasserie geen mogelijkheid om te dineren, in verband met feesten en partijen.
Hier komen we zeker nog eens terug!
Bogaardj .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Geweldig gastvrij! vriendelijk en attent. Jammer dat het wat rustig was. Het menu was perfect en een etentje hier is zeker voor herhaling vatbaar
Tonenastrid .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten, leuk idee om 3 verschillende voorgerechtjes te kunnen proberen.
Hoofdgerecht heerlijk en ook het nagerecht.
Zeer vriendelijke bediening.
Wij komen zeker nog eens terug.
YvonneenJos .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, ruim aanbod waaruit je kunt kiezen. Bediening was heel vriendelijk en attent. Inrichting is heel gezellig. Wij gaan zeker weer terug naar In Zight.
Vroegweg .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
achteraf in het donker gelegen restaurant waar de ingang moeilijk te vinden was. Als je belt dan geven ze aan dat het rolstoel toegangkelijk is maar het binnen komen gaat erg lastig en er is geen invalidetoilet.

Het eten was uitstekend en de bediening vriendelijk. Ook was er voldoende parkeerruimte
Patriciavdhelm .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten, eten was heel erg lekker en zeker een aanrader. De service was top, voor de kinderen was de bediening heel vriendelijk en persoonlijk. En voor ons waren ze ook heel behulpzaam en zeer vriendelijk top.
Manjaed .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten was heerlijk , lekker visje en een heerlijk stuk vlees ,en de bediening top.Gaan zeker terug.Ook zonder korting.
TMaasland .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het entree is sober, niet de uitstraling van een restaurant. We zijn vriendelijk ontvangen met jas aanname en begeleiding naar de plaats. We kregen duidelijke uitleg wat betreft de dinerkeuze en dat heeft ons positief verrast! Vooraf was er de etagère met 3 verschillende gerechten, heerlijk! Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor vlees, de kalfsmedaillon. die smaakte echt voortreffelijk. Het nagerecht was lekker maar zou niet onze keuze zijn.
De ondersteuning in de bierkeuze was leuk en leidde er toe dat er 3 soorten zijn geproefd.
Prijstechnisch klopt het en dit restaurant zal ik zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Grotebeer .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
De etagère als vooraf was een schot in de roos !
Ook het hoofdgerecht was uitstekend.
Een prima ambience met dito bediening maakt het tot een feestje.
Jenmel .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
In Sight; Gezellige bediening. Heerlijk vers brood met soort kruidenboter. Bij de vis zat risotto. Deze vond ik super lekker. Lokatie zo aan het water ook erg gezellig. Al met al een topavond gehad.