In 't Stubelke

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Lang
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Eigenlijk wil ik liever niet dat iedereen maar hierheen komt.....wil het als een geheim voor mezelf houden;-0
Wij waren hier al zoooo vaak met diverse mensen, jong en oud en vooral de mosselen vallen bij iedereen in de smaak.
Het is een echte huiskamer zoals je bij je Oma tegen komt. Je voelt je direct thuis en de sfeer is gemoedelijk.
Ron_ .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten.
Ik zou t omschrijven als oma's keuken. Heerlijke konijn gegeten, de andere gasten waren ook erg te spreken over het eten.
Het decor is enigsinds gedateerd, maar doet gezellig aan.
De gastvrouw maakte gezellig een praatje en de verdere bediening was prima.
Ik kom zeker terug!
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
mosselen en zeetong zeer lekker ik eet niet anders en mijn vrouw ook super.wij komen hier al jaren piet was een goede vriend van mij we hebben heel wat mee gemaakt en ook veel gelachen
Culinair16 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Kom al jaren bij T Stubelke, altijd weer genieten, van biefstuk, mosselen , zeetong tot schol, geweldig lekker, super bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding ontzettend fijne mensen met hart voor de zaak, aanrader!
NicovandePol .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Het is een oud restaurantje , maar wel gezellig om te gaan eten.
Vriendelijke eigenaresse en bediening is goed .
Is een beetje ouderwets maar dat brengt ook de leeftijd van de eigenaar mee.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Het favoriete restaurant van mijn opa. Hij gaat er wekelijks eten en ik ben vaker met hem mee geweest. De mosselen zijn erg lekker en de biefstuk is ook prima. Het wordt alleen nergens echt bijzonder en de prijs is ook best stevig. De gemiddelde leeftijd van de bezoekers en het personeel is 70+ En dat zie je ook aan de aankleding van de zaak. Voor mij echt te ouderwets. Wel vriendelijke bediening. Geen restaurant om met wat jonge vrienden te gaan eten.