In 't Groene Woud

Meer informatie over restaurant In 't Groene Woud

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Restaurant aan de N65 tussen Vught en Helvoirt. Veel parkeerplaatsen en schitterende omgeving. We gingen hier op een zonnige middag lunchen en werden niet teleurgesteld.

Leuke en uitgebreide kaart, ook met seizoensgerechten. De soepjes, uitsmijter en omelet waren uitstekend. Keuken werkt met kwalitatief hoogwaardige, verse (streek)producten. Prima bereiding. Restaurant straalt degelijkheid en rust uit. We kregen de indruk dat hier naast reizigers ook veel vast klanten komen. Bediening was vriendelijk maar had wat attenter gekund. Leuke middag, prima lunch, prima restaurant. Stop hier gerust.
JELTD .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vrijdagavond heerlijk gegeten bij In 't Groene Woud. Samen met zoon en schoondochter een gezellige avond gehad. De bediening was erg vriendelijk. We namen een 3 gangen-keuze menu. Vooraf genoten we van groentesoep en een heerlijke salade met tonijn. Gevolgd door kipreepjes in ketjapsaus en schoondochter nam kabeljauw. Dit was een enorm groot portie zodat ook mijn zoon nog kon meegenieten. Als dessert namen we peche melba en vienetta met slagroom.
We hebben heerlijk gegeten en werden op een vriendelijke gastvrije wijze behandeld. Het is een gezellig 'weg-restaurant' waar je voor een goede prijs goed kunt eten.
Carolienvk .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Beste restaurant in de omgeving! Komen er iedere maand. Super creatief personeel, alles kan. Lekker eten voor weinig geld.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Wij eten hier regelmatig omdat wij hier de sfeer, de bediening en natuurlijk ook de gerechten heerlijk vinden. Bovendien is de prijs redelijk.
Meestal bestellen wij hier de kipsalade omdat die zo lekker is, maar ook alle andere gerechten vallen bij ons in de smaak.
Ook wordt er bij bestelling van een glutenvrij dieet aandacht besteed.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Op 1 oktober 2013 hebben we hier weer gegeten en weer was het eten prima. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor zo'n 20 euro heb je een drie gangen maandmenu van uitstekende kwaliteit. Ook de bediening is vriendelijk en attent. Als we weer in de buurt komen dan gaan we er weer heen.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
We hebben hier 3 dagen op rij gegeten en we vonden het op alle fronten geweldig. Bediening was TOP, eten was TOP en de bediening was TOP. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was goed. Kortom een TOP restaurant. Een aanrader.
JvL_86 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Duurt veel te lang. Ijs was al gesmolten voordat het op tafel stond en op de soep zat al een dik vies velletje voordat we het een keer kregen. Personeel weet niet waar ze over praten en verstaan hun vak niet. lopen er vaak ook ongeïnteresseerd bij. De jongere generatie bestaat vooral uit giechelende meisjes en de oudere garde van het personeel was een chagrijnige man waar geen glimlach vanaf kon! Sfeer zat er dus niet in!

Dan denk je, oke, als dit goedkoop is, dan is het allemaal nog tot daaraan toe. Maar goedkoop is het ook al niet! Voor dit geld (oké, een paar euro meer) kun je ook ergens leuk tapas eten, zonder dat je naar buiten wordt geveegd.

Hier komen we niet meer terug. Geef mij maar een ambachtelijk restaurant met een innovatieve kaart. Niet deze ouderwetse legbatterij-fabriek waar ze niet verder komen dan schnitzels met champignonsaus
Aries1972 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Ben erg tevreden over dit restaurant..Ik ben er nu een paar keer geweest en het is echt top. Met kerst is er een beperkte kaart, maar door het jaar heen is er van alles van de kaart te kiezen en ze hebben ook een betaalbaar maandmenu