In Kannen en Kruiken

Maandag t/m Zaterdag 08:30 - 17:30
6,9
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Anderhalve week een heerlijk stukje bananenbrood gegeten, lekker vers! Vandaag terug geweest voor een ''VegaClub''. Lekker brood en goed belegd, ideaal voor een vegetarier. In het weekend mega druk, dus dan zou ik niet snel teruggaan (wachten op plek) maar doordeweeks gezellig druk. Wel veel jonge kinderen met ouders (moet je je niet aan irriteren) en aardig personeel!!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Dit restaurant is ingericht met allerlei tweedehands spulletjes wat het veel sfeer geeft. Er zit ook nog een stadstuin bij. Kaart ziet er leuk uit. We hebben de vegaclub en lamsworstjes met Turks brood gegeten. Die laatste is geen aanrader. De vegaclub was lekker maar niet bijzonder. Wel echt een leuke en gezellige plek.
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Teleurstelling na de kaart. De kaart was origineel, en de gerechtjes klonken gezond en vrolijk. Wat we kregen was echter te weinig en niet erg lekker. Turks brood (smakeloos, klein), lamsworstjes (superzout, lam proefde je niet), fetaspread (heel weinig en smakeloos) en een paar blaadjes spinazie, voor 8,50; en een tosti met wat pittig gehakt, die niet genoeg vulde. Voor twee personen 18 euro kwijt!
Personeel was netjes en vriendelijk, en sloten steeds de deur die vanzelf open ging.
Wereld_proever .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Kwamen verschillende malen in het begin van Kannen en kruiken cappuccino drinken met wat er bij. Mijn vrouw en dochter hebben allebei een gluten allergie en er was voor hun een heerlijke wortel taart. Aantal maanden geleden weer iets gaan drinken, de taart is niet meer verkrijgbaar in plaats daarvan wat chocolade balletjes... Volgens eigen zeggen omdat de bakker van de worteltaart ermee is gestopt.. Jammer, ook nu na een aantal maanden nog niets nieuws terwijl er toch veel Glutenvrije te koop is in Breda. Jammer van het mooie begin...
Ingemij .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vlak na de opening naar kannen en kruiken geweest.we waren zeer verrast. Leuke originele kaart, niet zo standaard. Vriendelijke bediening. De quinoa salade was lekker en we hadden ook een heerlijk sapje. Daarna nog 2x tot onze volle tevredenheid geweest. Nu 1 jaar later vol verwachting met een vriendin terug gegaan. Het werd een grote teleurstelling. Het sapje was nog steeds lekker. De bediening was vriendelijk, maar het was te druk, dus moesten we heel lang wachten. De maar waar waren de wat aparte gerechten gebleven. De menukaart was meer standaard geworden. De salade , die ik besteld, smaakte nergens naar. Hij zag er slordig uit, wat sla, er was wat geitenkaas over gebrokkeld en om het af te maken waren er wat klodders tapenade over gegooid.m
Is kannen en kruiken aan haar succes tenonder gegaan. De kwaliteit is duidelijk minder geworden. Wat jammer toch.
The_Taste .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Laatst een dagje op stap geweest met een vriendin in Breda. Hongerig kwamen wij aan en zijn opzoek gegaan naar een leuk tentje om ons buikje te vullen. In vergelijking met de andere horecagelegenheden sprak ''In Kannen en Kruiken' ons aan. Laagdrempelig, ontspannen, hip en een vriendelijke uitstraling.

Hartelijk werden wij in de drukke zaak ontvangen, we hebben plaatsgenomen aan de leestafel achterin. Wij bestelden de wentelteefjes en brood met geitenkaas. Het duurde lang voor het eten kwam, maar ach het was druk en het personeel stond ook niet stil.

Eenvoudige menukaart, met een leuke twist van ingrediënten. Prijs en kwaliteitsverhouding is prima. Ik kom hier graag nog 'ns terug als ik weer in Breda ben.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Zaterdag 19dec2015 hier een late borrel genomen met tapas plank. Heerlijk gegeten, ondanks dat ze zaterdag om 17:30 dichtgaan konden we nog een uur blijven zitten. Bediening was erg goed en zeer attent, hier komen we vast en zeker nog eens terug
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Vanmiddag hier geluncht. We hadden een groene salade met linzen, rucola,sperzieboontjes en doperwtjes en als topping geitenkaas. Hoewel de groenten vers en knapperig waren miste ik wel een dressing. Ik vond de salade te droog. Dus een fijne dressing van olijfolie met een goede balsamicoazijn of citroen erbij zou smakelijker geweest zijn. Mss. een tip om dit in apart schaaltje erbij te serveren. Wat brood moest ik apart bij bestellen. Ik kreeg echter 2 geroosterde sneetjes...
De Sauvignon Blanc was weer wel erg lekker alsook de thee. Al bij al stevig aan de prijs.
Fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
De leuke inrichting trok mijn aandacht; fris, origineel, hip, erg leuk! In de stadstuin hebben we genoten van zelfgemaakte appeltaart (een flinke punt) een koffie en een thee. Zeer vriendelijke bediening. De zaak was schoon, evenals het toilet. Prima!
Viavia .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Wat een leuke tent is dit. We hebben hier genoten van een heerlijk glas wijn, een biertje en overheerlijke borrelhappen. Mooie stadstuin achter het restaurant.
Binnen trendy ingericht. Alles prima in orde !
Selinavanhouten .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Vorige week zondag met een flinke kater opzoek gegaan naar een leuke plek om te ontbijten/lunchen in Breda. We liepen langs In Kannen en Kruiken en de leuke, gezellige & mooie inrichting viel ons direct op. Erg vriendelijke bediening die ons goed hielp. Aangezien wij niet konden kiezen uit het ontbijt zijn we voor de alles wat keuze gegaan. Dat is ons goed bevallen. Ei met tomaat en avocado was echt verrassend lekker en ook de broodjes en de wentelteefjes waren super. De yoghurt maakte het geheel af en we zijn met een volle buik tevreden vertrokken. Een echte aanrader als je lekker wilt ontbijten of lunchen in Breda, want het is hier super gezellig.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Zaterdag heerlijke lunch gehad bij Kannen en Kruiken. Door de vele goede verhalen hierheen gekomen voor de eerlijke producten. De zaak is gezellig doch simpel ingericht maar heeft een bepaalde ambiance welke hoort bij dit soort horeca. Wij hadden beide de quinoa salade met feta, tomaat, zwarte bonen, mais, deze was voortreffelijk. Na had ik een gluten,suiker en lactose vrije wortelcake op welke heerlijk op smaak was, mijn partner had een perentaartje welke wat flauw van smaak was vergeleken met al het andere lekkers. Service is perfect, attent en snappen de kracht van upselling zonder dat het opdringerig werd. Daarnaast heeft de zaak heerlijke sappen en verschillende thee. Leuk adres om aan te doen tijdens een winkeldag.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Leuke en druk bezochte lunchroom in hartje Breda. Ruime keuze aan (biologische) lunches, van boterhammen tot salades. At een salade met zalm die lekker op smaak was gebracht; door een vergissing duurde het erg lang voor het gerecht arriveerde maar kreeg als compensatie een groentensapje van de zaak. Leuke inrichting, spontane bediening.
Petra08 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Heerlijk ontbeten, enthousiast en vriendelijk personeel. Mooie aankleding, is over nagedacht. Absolute aanrader voor ontbijt en lunch.
RCM .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Prima plek voor de lunch. Lekkere broodjes, verse sapjes, koffie en zoetigheid. Mooie zaak met vriendelijke bediening. Wel wat aan de prijs. Wij rekenden 40 euro af voor een lunch voor 2 personen. Dan heb je beide een sapje, kopje koffie, een broodje en een stukje taart.
Wel allemaal erg lekker. Handig: het speelhoekje voor de kinderen!