In Geuren en Kleuren

Oude Kleefsebaan 102 6571 BJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant In Geuren en Kleuren

Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk en verrassend eten ,lekkere amuses,goed van kwaliteit.
Vriendelijke en adequate bediening.
Zeker goed om nog eens te doen.
Aïda G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Mooi opgediende gerechten en zeer smaakvol.
Het gerecht met 3 variaties lamsvlees was tongstrelend .
Uitvoerige uitleg bij nagerecht van kaasplank , grote keuze aan kazen.
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben lekker-licht verteerbaar-verrassend gegeten
de combinaties waren leuk gemaakt
Jammer dat bij mijn vriendin en ik de kaasjes van het kaasplankje niet goed gevallen zijn-te zwaar?

We hadden hulp nodig bij de uitleg van de menukaart
karin S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fantastisch gedineerd, mooie gerechten..verrassende combinaties Het werd wat druk, daardoor liep het personeel de benen onder het lijf uit. Aanrader
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. Als ik in de buurt ben ga ik zeker nog een keer langs!
E V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Aanrader
Wij waren hier voor de 2e keer en wederom erg lekkere streekgerechten gegeten welke op een heerlijke manier waren bereid. Omdat ik maar 1 AH-Restaurant actie bon had werd voor ons vieren 1 X korting gegeven. Maar gelukkig was het mogelijk de 2e bon op te sturen ,zoals ik heb gedaan, en de 2e persoon korting stond na ongeveer een week op mijn bankrekening.
Concluderend: Heerlijk eten voor redelijke prijs in gezellige en levende ambiance met goede bediening en service.
Esmée F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prijs is schappelijk gezien de kwaliteit van de maaltijd. Bediening is vriendelijk, sfeer is ontspannen. Het enige aandachtspuntje was het feit dat de heaters op het terras niet degenen bereiken die aan de rand van het terras zitten.
gerardpvandijk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Na tientallen jaren van restaurantbezoek in onze regio (en ver daar buiten) zijn er enkele die qua eten en drinken tot mijn favorieten zijn gaan behoren. Na ons eerste bezoek aan "Geuren en kleuren" is duidelijk geworden dat dit restaurant tot de absolute top behoort op culinair terrein. Dit weekend gaan we er al weer naar terug maar nu met onze -al lang volwassen- kinderen. Als ik minpunten moet noemen, zou dat het feit zijn dat hun "Geuren en kleuren" Albert Heijn menu geen keuze biedt in hoofdgerechten (voorgerecht en nagerecht keuze uit twee). Ook kan ik nu geen inzicht krijgen in de samenstelling van dat (speciale) 3 gangen menu en dat is voor mensen die niet alles lusten, toch bezwaarlijk. Hoe dan ook: Amuses, voorgerecht (indrukwekkend lekker en magnifiek opgemaakt), hoofdgerecht (geitenvlees, perfect gegaard, met knapperig gegaarde groenten) en nagerecht (ook weer zeer verfijnd) tonen aan dat men hier van koken een kunst heeft gemaakt. Wie de buik strak wil krijgen met alleen een hoofdgerecht komt hier bedrogen uit. Drie gangen zijn (gelukkig!) nodig om een nette hoeveelheid calorieën binnen te krijgen. Mooi is ook dat men er een sport van maakt met lokale èn verse producten te werken. In Frankrijk doodgewoon en, afhankelijk van de klasse van het restaurant, verplicht maar in Nederland wordt toch wel erg veel uit verpakkingen gekookt. Zo niet bij Geuren en kleuren. Een verrijking voor de regio en een echte aanrader voor de liefhebber van lekkere gerechten.
welzijnbijleven .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eigenlijk kan ik heel kort zijn. Het was perfect. Dat geldt voor het eten, waarbij het gebruik van lokalen producten een plezierig aan. Dat geldt voor de bediening erg plezierig was. Kortom, een fantastische avond.
P. R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten. Alles even smakelijk en goed uitgelegd o.a. dat we bij het duifgerecht een hagelkorreltje zouden kunnen aantreffen. Hetgeen bij ieder van ons ook zo was, maar we waren gewaarschuwd. Voorgerechten makreel en zure zult waren precies goed van smaak zodat ze de volgende gang niet beïnvloedde.
Prima gegeten dus.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gekozen is voor het verrassingsmenu met wijnarrangement, waarbij enkele prachtige, goed op elkaar afgestemde combinaties de revue passeerden. Bediening was heel attent, stond open voor suggesties en opmerkingen, o.a. over smaak van het glutenvrij brood. De ambiance buiten in de open serre was fantastisch voor een lekkere zomeravond. Kortom: echt een aanrader voor een avondje heerlijk genieten, met de kwaliteit die we inmiddels gewend zijn.
martin S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben een gezellige avond gehad bij Geuren en Kleuren in Berg en Dal.
De tafel keuze was heel ruim: binnen, buiten of onder de veranda , wij hebben voor de veranda gekozen.
De bediening was heel vlot met de kaart en er waren op het AH-actie menu niet veel keuzemogelijkheden,
slechts 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en ook 2 nagerechten, wat de keuze wel makkelijker maakt.
Inmiddels liep de zaak vlot vol en kreeg de jonge bediening er zijn handen vol mee.Na een apperatiefje en een heerlijke perencider kregen we een koud voorgerecht met makreel.Bij het hoofdgerecht houtduif hebben we een smaakvolle rode wijn gedronken en ook het nagerecht deed de naam van het restaurant eer aan, alles Geurig en Kleurig . De jonge bediening heeft de hele avond goed zijn best gedaan, maar de organisatie kan beter, met als voorbeeld : ze kwamen vaak met lege handen langs ons tafeltje en namen de lege borden niet mee.De rekening viel ons erg mee, dat hebben wel eens anders meegemaakt.
Gerdy V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima service/bediening. Kwaliteit eten matig.
AH kaart. Keuze erg aangepast. Mag mijn inziens uiitgebreider. Er ware ook maar enkele tafeltjes bezet.
Rafael G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben echt genoten met z'n 4en van een uitstekende verrassingsmenu via de restaurantactie van AH, de maaltijd begon met amuses en de gerechten waren allemaal met lokale ingrediënten die wij allemaal niet kenden.
We hebben perencider die speciaal voor de restaurant is gemaakt gedronken en ook uitstekende wijn. Als dessert konden we kiezen tussen panecotta en diverse soorten speciale kassen. De service was geweldig en alles liep vlot achter elkaar, en we waren verrast toen we de rekening kregen omdat de prijs/kwaliteit verhouding zo uitstekend was!
Complimenten voor de kok en de bediening!!!
breedveld685 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. verrassend waren de amuses die tussendoor werden geserveerd. Kom graag nog eens terug.
andre V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Via AH actie hier geboekt. ambiance prettig zeer goede uitleg van de gerechten van de ober.
Als je iets luxer wil eten ga dan vooral hier naar toe.
De Perencider is een aanrader.
Vincenzo N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer goed gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Nette inrichting en de gerechten waren origineel. Een aanrader.
Leon Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben hier samen goed gegeten. Waren leuke gerechten verzonnen. Desalnietemin hier een kleine opmerking over. Als je een keus geeft tussen makreel en zure zult als hoofdgerecht dan is de de kans groot dat iemand geen van beide lekker vindt groot imo. Ik heb het risico van de zult genomen en gelukkig kwam dit goed terecht.......... Bediening is uitermate correct maar kan ook naar correct met een knipoog. Uit eten gaan is voor ons ontspannend. Eindmening is dat wij hier een mooie avond hebben gehad.
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteren gegeten bij In Geuren en Kleuren met de AH-actie. Erg fraai én fleurig opgediende, kleine maar fijne gerechten in verrassende, maar zeker ook harmonieuze smaakcombinaties. Snelle bediening op ons verzoek (we moesten onverwacht eerder weg). Heel erg attente bediening en uitleg. Zeker een aanrader!
Wilmauiteten .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooi opgemaakte gerechten met verrassende smaken. Heerlijk gegeten en gedronken. We hadden het wijnarrangement erbij genomen, ook beschikbaar in halve glazen.