Over het restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

Henks48 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeker ook de charmante onzekerheid van de jongste bediende was aandoenlijk. Het was uitstekend. Goede menukeuze,prima bediening. Complimenten voor de keukenploeg.
Kaat O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We kwamen met de AH-actiebon en waren teleurgesteld over de wel zeer beperkte menukeuze, met maar één hoofdgerecht; de bediening was niet spontaan en kwam wat gekunsteld (hautain) over; de gerechten en porties vielen tegen en de kwaliteit van het eten hield ook niet over. Kortoom: een teleurstellende ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar!
folgering .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uiterst vriendelijke bediening!! Vlot pro-actief, meisjes komen uit zichzelf, hoeven niet groepen te worden. Goede suggestes.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima ontvangst, werkelijke gastvrijheid is hier tot in alle handelingen zichtbaar.
Wijnkennis is goed, niet te overdreven; er is ruimte voor humor en relativering en toch ook zinvolle informatie.
De gerechten van het (formule-)driegangenmenu zijn goed op elkaar afgestemd. Mooi opgediend; voortreffelijk lamsvlees in het hoofdgerecht. Eén van de kaasjes uit het nagerecht was te hard en had een onduidelijke smaak.
Het was een fijne avond in een restaurant, waarin we overigens vaker eten en blijven eten!
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heel goed gegeten, originele gerechten in het dagmenu, geraffineerd. Bediening was goed, ook moeite genomen om een mooi dessert te maken voor onze dochter met koemelkallergie (en er zijn niet veel restaurants die daarvoor de moeite nemen).
Yus B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Alles was prima zowel de service en het eten . Alleen de keuze voor de hoofdgerecht was gering. Maar ik kom zeker volgende keer weer.
jingjiechan .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
2de keer met AH actie bij dit dure restaurant gegeten. Bediening vroeg te vaak of we nog iets wilde drinken.
Er was slechts een keuze (lamvlees) voor de hoofdrecht, op verzoek konden we wel een alternatief gerecht krijgen (heerlijke visschotel).
Alleen de hele avond toonde de eigenaresse een onvriendelijk gezicht, dat was niet prettig!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ik begrijp de opname in de Michelin wel goed.
Het is namelijk qualitatief goed en lekker eten en drinken voor een gunstige prijs.
Het personeel is uiterst bekwaam en vriendelijk met een geweldig leuke enthousiaste jonge sommelier.
Het pand is mooi en rustiek en ademt een fijne relaxte sfeer uit,buiten evenals binnen.
Dus zeker voor herhaling vatbaar
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zes jaar geleden waren we enthousiast. Gok om na zo'n lange tijd terug te gaan. Het was nog beter.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Weinig smaak en kleur aan het eten, het was het allemaal net niet, zeer minimalistisch. De inrichting mag ook wel een opknapbeurt hebben. Vlekken op stoelen, erg, erg ouderwets. Begrijp de Opname in de Michelin gids niet zo goed.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was onze eerste keer hier en wat ons bij binnenkomst meteen opviel was de gedateerde inrichting van het restaurant. Het is wel verzorgd, maar doet wat ouderwets aan.
Het personeel is vriendelijk maar slooft zich niet echt voor je uit. Het eten was echter van hoge kwaliteit. Een originele kaart met veel streekproducten, alles uitstekend bereid.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was een leuke onderneming, prettig bedienend personeel. Persoonlijk en enthousiast. Een aanrader om terug te gaan. Mooi geserveerd. Prima gelegenheid om met z n tweeen of met een aantal mensen naar toe te gaan.
tonvanwier .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
uitstekend gegeten met bonnen AH aktie, voor de 2e keer binnen 3 maanden. kleine keus uit gerechten, maar maakte voor ons niet uit. er is mij wel echter deze 2 keer opgevallen dat ik bij binnenkomen restaurant een onaangename geur ruik, als je eenmaal zit valt dat niet meer op, wat zou dit kunnen zijn? was niet de enige die dit opviel. verder niets dan lof voor eten en ook prima wijnarrangement.
wilmasiccama .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer smakelijk eten met echt vriendelijke en behulpzame bediening, die wijn inschonk die goed bij de gerechten paste. Opvallend was de regionale herkomst van één van deze wijnen. Positief voorbeeld van de inzet van dit restaurant om goed te werken met regionale en lokale producten. Dit wordt ook duidelijk uit de gerechten op de menukaart (al werd ons een verrassend driegangen menu geserveerd).
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met een laatste Albert Heijn-kaart nog één keer een keuze maken en gelukkig ligt Berg en Dal in de buurt van Nijmegen. Prima gezeten en gegeten. Prettige bediening, gerechten werden mooi gepresenteerd, wijn/spijs-combinaties waren in orde, en vooral: alles smaakte uitstekend, van de amuse tot en met het dessert. Absolute aanrader in geval van een volgende AH-actie. Speciale vermelding verdiende de kaasplank, met vijf kaasjes die stuk voor stuk uitstekend waren.
Sinead C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten. Erg mooi geserveerd met attente vriendelijke personeel. Heb hier ah bon gebruikt en was helemaal blij met mijn keuze!
jankarin .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
zeer gastvrije ontvangst. heerlijk eten met verse producten. smaaksensatie.!!! dessert super, en huisgemaakte bonbons
bij de koffie. Wij hebben genoten!!
trudyvanderboom .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk en ontspannen gedineerd. Bijzonder afgewogen smaken en hartelijke bediening! Mooie uitgebreide wijnkaart.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne avond. Heerlijk eten, fijne plek. Geluidsniveau was perfect. Mooie gerechten voor een goede prijs. Wijnaanbod was ook goed. Enige puntje ter verbetering is het ook weer aangeven van de jassen. We zaten vlakbij de jassen en zagen meerdere gasten uiteindelijk maar zelf de jas pakken. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug.
jennyjenny2424 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke proporsonaile gerechten, met lekkere niet dagelijkse smaken of gebruik van producten. Het is lekker en leuk, zeker voor herhaling vatbaar.