Over het restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Weinig smaak en kleur aan het eten, het was het allemaal net niet, zeer minimalistisch. De inrichting mag ook wel een opknapbeurt hebben. Vlekken op stoelen, erg, erg ouderwets. Begrijp de Opname in de Michelin gids niet zo goed.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was onze eerste keer hier en wat ons bij binnenkomst meteen opviel was de gedateerde inrichting van het restaurant. Het is wel verzorgd, maar doet wat ouderwets aan.
Het personeel is vriendelijk maar slooft zich niet echt voor je uit. Het eten was echter van hoge kwaliteit. Een originele kaart met veel streekproducten, alles uitstekend bereid.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was een leuke onderneming, prettig bedienend personeel. Persoonlijk en enthousiast. Een aanrader om terug te gaan. Mooi geserveerd. Prima gelegenheid om met z n tweeen of met een aantal mensen naar toe te gaan.
tonvanwier .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
uitstekend gegeten met bonnen AH aktie, voor de 2e keer binnen 3 maanden. kleine keus uit gerechten, maar maakte voor ons niet uit. er is mij wel echter deze 2 keer opgevallen dat ik bij binnenkomen restaurant een onaangename geur ruik, als je eenmaal zit valt dat niet meer op, wat zou dit kunnen zijn? was niet de enige die dit opviel. verder niets dan lof voor eten en ook prima wijnarrangement.
wilmasiccama .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer smakelijk eten met echt vriendelijke en behulpzame bediening, die wijn inschonk die goed bij de gerechten paste. Opvallend was de regionale herkomst van één van deze wijnen. Positief voorbeeld van de inzet van dit restaurant om goed te werken met regionale en lokale producten. Dit wordt ook duidelijk uit de gerechten op de menukaart (al werd ons een verrassend driegangen menu geserveerd).
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met een laatste Albert Heijn-kaart nog één keer een keuze maken en gelukkig ligt Berg en Dal in de buurt van Nijmegen. Prima gezeten en gegeten. Prettige bediening, gerechten werden mooi gepresenteerd, wijn/spijs-combinaties waren in orde, en vooral: alles smaakte uitstekend, van de amuse tot en met het dessert. Absolute aanrader in geval van een volgende AH-actie. Speciale vermelding verdiende de kaasplank, met vijf kaasjes die stuk voor stuk uitstekend waren.
Sinead C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten. Erg mooi geserveerd met attente vriendelijke personeel. Heb hier ah bon gebruikt en was helemaal blij met mijn keuze!
jankarin .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
zeer gastvrije ontvangst. heerlijk eten met verse producten. smaaksensatie.!!! dessert super, en huisgemaakte bonbons
bij de koffie. Wij hebben genoten!!
trudyvanderboom .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk en ontspannen gedineerd. Bijzonder afgewogen smaken en hartelijke bediening! Mooie uitgebreide wijnkaart.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne avond. Heerlijk eten, fijne plek. Geluidsniveau was perfect. Mooie gerechten voor een goede prijs. Wijnaanbod was ook goed. Enige puntje ter verbetering is het ook weer aangeven van de jassen. We zaten vlakbij de jassen en zagen meerdere gasten uiteindelijk maar zelf de jas pakken. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug.
jennyjenny2424 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke proporsonaile gerechten, met lekkere niet dagelijkse smaken of gebruik van producten. Het is lekker en leuk, zeker voor herhaling vatbaar.
Verver .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH restaurantaktie zijn we daar gaan eten. Eten was prima. Mooie afwisseling van gerechten. Vriendelijke attente jonge bediening, prettige sfeer
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De kaart was beperkt, en de gerechten waren erg klein. Bovendien waren er geen frietjes/ aardappeltjes en groenten ect als bijgerechten. Er zat weinig smaak van de gerechten. Al met al viel het ons erg tegen.
JanssenBuurman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben al enkele keren bij In Geuren en Kleuren gegeten en ook nu weer heerlijk gegeten. Heel verrassend zijn de amuses tussendoor. Heel goed gecombineerd.
Jamilla Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten,heel bijzondere gerechten. Onze dochter heeft nogal wat allergieën, maar 't was allemaal prima. Ik zou iedereen aan willen raden om naar dit restaurant te gaan!!
c V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten is in één woord: GEWELDIG. Enorm genoten met mijn dochter, een echte aanrader voor iedereen.
Bijzonder smaakvol eten.
PW3jEzxv3332 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
goed restaurant met lekker eten en eens wat anders dan normaal.
Alleen de porties waren wel erg klein.
Alles bij elkaar toch een heel gezellig etentje gehad.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ontvangst was beetje kil zo van alweer AH kaart. VisVoorgerecht TE koud zodat er totaal geen de smaakverschil was. Maar EEN hoofdgerecht op kaart, alleen vlees. Een bediende had grote gaten oorbellen in (wat wij niet erg vonden hoor) maar na onze opmerking zei hij dat hij was vergeten deze uit te doen. Grote tafel in midden van de zaak kwam vol te staan met grote cadeaus voor een gezelschap dat in andere ruimte zat. Dus geen leuke ambiance. Waren er al eerder, toen het een heel stuk beter was. Dus conclusie. NOOIT MEER naar In geuren en kleuren.
tinavanlaar .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was een goed diner, (klant-)vriendelijke bediening, eten van goede kwaliteit en vooral ook aparte gerechtjes. Voor een flinke eter mag het hoofdgerecht een iets grotere portie zijn, wij waren erg tevreden.
Prima restaurant voor een gezellig avondje uit eten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hadden een heerlijke avond gehad, heel lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar.