Over restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

Ger K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk, goede kwaliteit, origineel, vers met producten uit de omgeving. Goede bediening. Sfeervol . Beslist een aanrader.
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aanrader! Een prettige sfeer, goede en spontane bediening, lekkere seizoensgerechten voor een prima prijs. Je wordt daarnaast verwend met veel extraatjes, zoals hapje op tafel bij binnenkomst, amuse, lekker brood.
Anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst, een aanrader voor iedereen die graag een avondje culinair verrast wil worden!
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met de AH-korting gegeten. Alle vier gerechten (ik heb een extra gang gegeten) waren zonder uitzondering erg lekker en mooi opgemaakt.
Bediening vriendelijk, jammer dat we tussen tweede gang en hoofdgerecht lang moesten wachten. Toen we daarover een opmerking maakten werden we daarna snel bediend. Dus dat kwam nog goed.
We hadden de pech pal naast een zeer rumoerig gezelschap te zitten, hetgeen de communicatie tussen mijn vrouw en mij dermate belemmerde dat we hebben afgezien van koffie. Het restaurant kan daaraan niets doen, dat begrijpen we volledig, maar we gaan niet meer op een vrijdagavond. Hoewel, ook een andere avond kan rumoerig uitvallen. We hebben hier vaak gegeten, en dit was pas de eerste keer met zoveel kabaal. Ons advies is er toch maar te gaan eten. Het restaurant is gewoon te goed om er niet naar toe te gaan.
Marianu .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
heerlijk gegeten,alleen jammer dat er bij het hoofdgerecht geen keuzemogelijkheid was,bij het voorgerecht en nagerecht was dit wel het geval,maar verder niets dan lof.
Pierre R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig en wat rustiek restaurant. Bediening to the point en vriendelijk. Voor een woensdagavond zat het kan vol.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eten van goede kwaliteit met aandacht gemaakt. Nu met restaurantactie voor een goede prijs. Echter zonder deze acties achten wij de gerechten te hoog geprijsd. Daarnaast schrokken wij van de prijzen van de wijn en koffie.
N V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima eten gericht op brede smaak (begrijpelijk gezien menu van AH actie). Porties wat aan de kleine kant. Zeer onpersoonlijke bediening.
E S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Geweldig restaurant om gezellig een hele avond te zitten. Kwaliteit van gerechten was echt goed, en we zijn verwend met een bijzonder creatief aperitief en met amuses. Alles is zelf gemaakt.
Wesopa2000 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vriendelijke en gastvrije ontvangst. We hadden een AH bon en hebben met een extra gerecht, heerlijk gegeten. Superavond gehad.
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel lekker gegeten. Extra apperitief genomen en genoten van alles wat ze te bieden hadden.
Zou zeker nog een keer willen komen en iedereen dit aanraden.
Vanessa W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten, Bib gourmand driegangenmenu was lekker! Bediening was vriendelijk en attent. We gaan zeker nog een keer!
Heleendisselhorst .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heb ik hier op reservering een drie gangen diner gegeten. Het was simpelweg voortreffelijk! Vriendelijk personeel, prettige aankleding en het eten... Er werden verschillende amuses van het huis geserveerd (bijvoorbeeld huisgemaakt citroenkaas met bosui crème en olijven). Één van ons eet vegetarisch en hiervoor werden hele creatieve en ronduit heerlijke gerechten bedacht. Verse ingrediënten, prachtige smaakexplosies en het was echt een beleving. Het wijnarrangement sloot perfect aan: het gerecht smaakte beter met de wijn en andersom. Mijn complimenten!
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We hebben met de AH-restaurant actie een tafeltje gereserveerd. We mogen kiezen waar we willen zitten, het is prachtig weer en de heater staat aan dus we besluiten plaats te nemen op het terras. Er is aandacht besteed aan de aankleding, de kleuren passen goed bij elkaar. Er liggen zelfs plaids klaar voor wanneer het een beetje afkoelt. Het duurt niet lang voordat de eerste amuse op tafel staat; ingelegde rettich en droge worst, leuk, verrassend en lekker. Daarna volgt een amuse met paling, een smakelijke creme zonder dat deze te vettig wordt met kleine blokjes paling en komkommer. Fris en wederom smakelijk. Daarna krijgen we zelfs nog een plateautje met 2 soorten brood, wat rozemarijnzout en een bakje met olijfolie met 2 pipetjes, origineel. Het AH-menu is een beperkt menu en anders zoals deze bij de AH restaurant actie site. We zijn makkelijke eters, dus geen probleem. Er is keus uit 2 voorgerechten en 2 nagerechten en het hoofdgerecht (vlees) staat al vast. Mocht je toch liever vis of vegetarisch willen is dat geen enkel probleem. We kiezen voor de duivenborst vooraf, goed gebakken en ook de op sneeuw lijkende stukjes noot maken het geheel samen met de bietenjus af. Dat smaakt naar meer. Als hoofgerecht wordt er vanavond picanha geserveerd met pompoen en polenta. De picanha bestaat uit zowel kort gebakken stukjes vlees als ook een stoofvlees. Ook hier gaan de borden weer schoon op. We kiezen voor het zoete nagerecht in plaats van de kaas. Een vijgencake met yoghurt/vanille ijs en wat verse aardbeitjes. Gelukkig niet te zoet en wederom lekker. De jongen die onze borden afhaalt vraagt bij elke gang wat we er van vonden en bij het nagerecht vraagt hij nog even door. Het is namelijk een nieuw gerecht en ze zijn benieuwd of er nog verbeterpunten zijn. We kunnen echter helemaal niets bedenken, niet te zoet, niet te machtig, goed in balans en het ijs is lekker. En ik denk dat we daarmee gelijk de conclusie hebben van deze recensie. Bijzonder lekker en geen verbeterpunten te noemen.
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Het 3 gangen Bib Gourmand menu was verrassend, zeer vers en perfect gebalanceerd. De smaken kwamen goed naar voren zonder overheersend te zijn. De service was persoonlijk, de sfeer stijlvol maar warm, de locatie fantastisch. Een aanrader!
Jwvanrookhuijzen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Alles ook erg mooi opgemaakt. We waren met onze twee kindjes en vroegen daarom om snelheid. Dat hielden ze goed in het achterhoofd.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was erg lekker. Al waren de porties misschien iets aan de kleine kant. Jammer dat er voor de fles water betaald moest worden en dat zonder overleg bij de bestelde koffie bonbons werden geserveerd.
Er werd verder erg goed ingespeeld op het 'zonder zuivel' verzoek. Dit werd gedaan in relatie tot het toetje maar ook bij het hoofdgerecht en de bonbons werd er rekening mee gehouden.
J.tissendrenth .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alle gerechten waren smaakvol en met een goede lekkere wijn uit het wijnarregement heerlijk genieten. Lekker buiten op het terras in goede stoelen. De bediening was prettig en voorzag ons steeds van informatie over eten en wijn. Wij komen hier zeker nog eens terug. Dit diner riep bij ons romantische gevoelens op.
Macprins .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
konden buiten eten op 31 augustus, prachtig ! je krijgt er het BIPmenu van 35 euro, keuze uit 2 voorgerechten, 2 desserts, en( -merkwaardig ! want geen keuzemogelijkheid -)slechts 1 hoofdgerecht. Bij ons was dat picanha ( staartstuk) in 2 bereidingen. Een vegetariër naast ons kreeg dus een heel ander menu.
Zoals je hier mag verwachten ( wij eten er vaker) wel uitstekend verzorgd. Onze gasten waren ook zeer tevreden. n.b. koffie wordt als complet geserveerd (met friandises) , en dat is duurder, er is ook gewoon water te krijgen, als je er naar vraagt.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk 4-gangen gegeten op het prachtige terras van het restaurant. De avond startte met een frisse zomerse amuse en vervolgens kregen we 4 heerlijke gangen. Omdat het restaurant met lokale biologische producten werkt, proef je dit echt in de smaak! Ook de bediening was goed en correct!