In Geuren en Kleuren

Oude Kleefsebaan 102 6571 BJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

André N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een in alle opzichten prima restaurant. Wat mij betreft verdient dit restaurant een Michelin-ster. Alle gerechten waren uitstekend en ook de Spaanse huiswijn was prima.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Twee amuse gerechten vooraf, lekker en leuk, de drie gangenmenu die we met de AH-actie genoten hebben waren heerlijk en uitstekend van smaak.
Joan G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, op ons verzoek waren we binnen twee uur klaar, heerlijk driegangenmenu, lekkere amuse, veel producten uit de omgeving, wat ik altijd heel leuk vind. Om nog eens te doen, dank u wel!
miekvd .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk op de veranda gezeten en gegeten. Fijn om dichtbij huis een goed restaurant hebt zitten. Hier ga je niet naar toe om te bunkeren. Hier ga je wel naar toe om te genieten.
G.L.T. T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Bediende en bediening zeer vriendelijk! Wij hadden het eten via een AH-spaarkaart en dus voor de helft van wat het eigenlijk opbrengt! Dat was ook te merken: de smaak en de aankleding, zeg maar het aanzien, was een ster waard, ook de uitleg over de gerechten was prima! Maar erg kleine gerechten! We zijn geen grote eters maar deze porties waren niet voldoende, We hadden eerst nog onze vrienden mee willen nemen maar die zouden deze formule niet voldoende gevonden hebben! We hadden natuurlijk allerlei gerechten bij kunnen bestellen maar jullie hadden de kaart weer meegenomen .
Conclusie: Ga zo toch maar door, maar verlaag de prijzen en laat de kaart achter! Als je meedoet met een dergelijke actie ga er dan voor! Laat niet de indruk achter: We laten ze lekker lang wachten, en we maken de porties zeker niet groter Het klinkt niet vriendelijk maar dat is niet mijn bedoeling: Ik vond: jullie hebben een erg goede kok, die ons telkens verraste met heel aparte, exclusieve verrassende smaken en onderdelen, zoals die heeerlijke geroosterde wortel, de gazpacho als amuse, het overheerlijke lamsgerecht met al die aparte smaakjes op je bord! Heerlijk! Dus we gingen naar huis met gemengde gevoelens! En toch was het een heerlijke avond! Dus nogmaals: ga zo door en trek je van 2 teleurgestelde criticasters niets aan! Vooral die man heeft altijd wel iets te mekkeren!
Van het interieur hebben we niets meegekregen: we zaten lekker de hele avond buiten! en onder de lamp!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. 4 uur lang heerlijk getafeld. Super bediening , vriendelijk en vakkundig. Keuken eerlijke smaakvolle gerechten neer . Puur van smaak zonder poespas van sausjes. Wij gaan hier zeker vaker komen
Michele L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben genoten van een mooi gedekte tafel in de serre. Doordat veel gasten buiten aten, was het rustig.
Het personeel was heel vriendelijk en begripvol voor onze vragen. De borden waren mooi opgediend.
Rietj .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hebben ontzettend genoten van het 3 gangenmenu. Het was heel erg lekker. We kregen van het huis nog een heerlijk voorafje.
Echt TOP!!!
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Een beetje spannend: ik heb al maanden last van mijn maag en een driegangenmenu van AH was wel een uitdaging. Maar het ging allemaal goed.
Vooraf koos mijn vrouw zure zult en ik een brandade van vis. We ruilen doorgaans halverwege. Allebei vonden we de voorgerechten heerlijk.
Het hoofdgerecht bood een keuze tussen (mager) lamsvlees of scholfilet. We kozen voor lam. Lekker, mooi opgemaakt.
Als dessert kozen we panna cotta.
We zijn hier veel vaker geweest en zullen nog vaker komen. Met reden: de bediening is vriendelijk en attent, de gerechten zijn heerlijk en alles bij elkaar levert dat een prima sfeer. Als je te kennen geeft dat het tempo waarin wordt opgediend enigszins omhoog mag, wordt aan die wens onmiddellijk tegemoet gekomen.
Over wijnen kan ik niets zeggen. Mijn vrouw mag geen alcohol en ik nu even ook niet. Maar er zijn lekkere sapjes van 'Ooijs Moois'. De thee na afloop wordt in een fraai potje geserveerd.
Emm .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op zondagavond met de AH actie lekker gegeten bij In geuren en kleuren. Het terras was gezellig aangekleed en wij waren erg verrast door de leuke gerechten. Borden waren mooi opgemaakt met leuke smaakcombinaties. Wij komen zeker nog eens terug!
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrukkelijk gegeten.
Wij hebben de proeverij gekozen: 7 kleine gangen met specialiteiten.
Het begon met een rolletje Groesbeekse paling met heek: zacht, zeer smakelijk. Een glas Sicilië Grillo paste hier goed bij.
Hierna een diep kommetje tagliatelle met vlierbloesem, waterkers en gezouten citroen. Verrassend. Subtiel. De Knapse Witte wijn kenden wij al van vorig jaar en had niets van zijn aantrekkelijkheid verloren.
Er volgde nog gegrilde barracuda, een verrukkelijk plateau met eendenborst met een rillette van eendenbout.
Het hoofdgerecht was zwijnenwang. De Chileense carmenere smaakte hier prima bij: krachtig, vol.
Als laatste een kaasplateau en een dessert van rood fruit met vlierbloesemcrème en yoghurtijs.
Van ons mogen ze een ster krijgen!
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verassend goed, was de conclusie achteraf. De bediening was goed, ze nemen de tijd voor je. Het eten was genoeg, kwalitatief goed en we hebben ons 2,5 uur prima vermaakt.
Als je voor volle borden met friet etc gaat, moet je daar niet wezen, maar als je gaat voor een stijlvol rustig etentje ben je op de juiste plek
maurice C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
heerlijk gegeten met de actie van AH in 1e instantie maar 1 hoofdgerecht wat heerlijk was ook een 2 en 3 aangeboden .
zeer vriendelijk personeel kreeg een duidelijke uitleg wat geserveerd was
marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het voorgerecht was redelijk smakeloos. Hoofdgerecht o.k. maar weinig ( 1 asperge!!!) .Dessert was primaik geef een 7.5. UI
koenes .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ontvangst en bediening erg goed en vriendelijk. Gerechten erg lekker en werden creatief opgediend. De huiswijn was lekker en betaalbaar.
Miek S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke gerechten, goede ingrediënten en een hele mooie presentatie! We hebben buiten gezeten in de tuin aan de voorkant, een beetje geluid van de straat, maar een heerlijk plekje en hele vriendelijke bediening.
noortje24 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijke en bijzondere smaken. Prettige bediening. Gezellig uitgebreid dineren. Ondanks aan een drukke straat zit je heel prettig ook op het terras. Echt een avondje uit!!
Henks48 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeker ook de charmante onzekerheid van de jongste bediende was aandoenlijk. Het was uitstekend. Goede menukeuze,prima bediening. Complimenten voor de keukenploeg.
Kaat O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We kwamen met de AH-actiebon en waren teleurgesteld over de wel zeer beperkte menukeuze, met maar één hoofdgerecht; de bediening was niet spontaan en kwam wat gekunsteld (hautain) over; de gerechten en porties vielen tegen en de kwaliteit van het eten hield ook niet over. Kortoom: een teleurstellende ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar!
folgering .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uiterst vriendelijke bediening!! Vlot pro-actief, meisjes komen uit zichzelf, hoeven niet groepen te worden. Goede suggestes.