In Geuren en Kleuren

Oude Kleefsebaan 102 6571 BJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant In Geuren en Kleuren

Lily S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met goede wijnen erbij!
De muziek was niet onze smaak en iets te hard. Op verzoek werd andere muziek opgezet.
Verbazend dat er slechts enkele tafels bezet waren op zaterdagavond.
Freia M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gekozen voor de 7 gangen proeverij en daarmee de hele avond onder de pannen. Heerlijke gerechten, niet te veel en als afsluiter al die heerlijke kazen waaruit je zelf een keuze kunt maken. We hebben genoten!
Friedel M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ook deze keer weer heerlijk gegeten! Het voorgerecht van rauwe gemarineerd vis was supervers en het vlees van het hoofdgerecht heerlijk mals. We hadden om een ronde tafel in de serre gevraagd en deze stond, ondanks dat het druk was, voor ins klaar.
Lies D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel verrassend, hoge kwaliteit, prettige ontvangst en streekgebonden ingrediënten. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Kortom een geslaagde avond.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Van ons een dikke 10! Alles was perfect. Keuze uit 2 voorgerechten (vlees/vis), 2 hoofdgerechten (vlees/vis) en 2 nagerechten (zoet/kaas). We hebben alles kunnen proeven. Heerlijk!!! Ook een dik compliment aan de keuken! Het vlees komt bij boer Bas vandaan en de kwaliteit kun je wel proeven!
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten van hoogstaande kwaliteit. De bediening is erg vriendelijk en beleefd en de inrichting ziet er ook nog eens heel sfeervol uit!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het restaurant ziet er leuk uit van buiten. Eenmaal binnen was de ontvangst redelijk. Moesten erg lang wachten, liep maar twee man personeel (de zaak zat vol). In het versgebakken brood troffen we een verweven haar, hier wat van gezegd maar komt geen excuus of een bakje koffie van het huis bijvoorbeeld, gemiste kans. Verder was het eten smakeloos, het vlees was taai.
Jacques F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Weliswaar was het niet al te veel. Het dessert en het kaasplankje waren een succes.
Jammergenoeg was de bediening wat slordig, net iets te weinig uitleg bij de diverse ingredienten en het broodmandje werd vergeten. Toen dat gebracht was kregen we op hetzelfde moment het voorgerecht geserveerd.
Bij betaling bleek het (platte) water dat ons werd aangeboden , zonder vermelding dat er ook een alternatief mogelijk was, wel €4,25 te kosten. Achteraf bleek het ook voor een vaag goed doel te zijn. Een afknapper!!
Van tevoren de prijs vermelden!!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Als het vlees bij het hoofdgerecht eetbaar zou zijn geweest (Runderlende is altijd stug, werd gezegd ) zou de waardering hoger zijn geweest. Een 7 i.p.v.een 6
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten!! Door restaurantactie zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding! Als we de kans krijgen komen wij volgend jaar weer :-)
J.A.M E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Er werd helaas niet voldaan aan de actievoorwaarden van de AH actie. Daarvoor was er veel te weinig keuze in het (ah) menu. Het hoofdelement van het voorgerecht en hoofdgerecht (resp poon en lendebiefstuk) waren prima , de garnituur was een stuk minder helaas. De porties waren erg klein.

Voor ons de laatste keer dat we gebruik maken van de AH actie. We hebben er twee keer gebruik van gemaakt, maar je merkt toch dat de restaurants wel zorgen dat ze er aan verdienen, en de zaak zit lekker vol. Voor de consument biedt deze actie niet veel, is mijn mening.
gerda W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
18.30 gereserveerd , 20,30 hoofdgerecht !
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk en werd ook heel mooi opgediend.
De bediening was prima , personeel vriendelijk en correct.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was redelijk goed, vriendelijk personeel. Tip: ook koffie en speciale koffie verdient een beetje meer aandacht. tot 2x toe speciale koffie koud geserveerd, 1x koffie met bedorven koffiemelk.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker eten, goeie wijnen, fijne bediening en mooie ambiance. Altijd fijn om hier te eten!
Kleine suggestie: in plaats van een groter stukje vlees, liever iets meer groenten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Beetje zuinig qua eten en qua bediening. Ik zou bezoekers aanraden om zowiezo dat extra mandje brood te bestellen, ook als je een kleine eter bent zoals wij, en voldoende tijd uit te trekken. Bij dit restaurant ligt de royaliteit aan de kant van de gasten. Dat hoeft geen probleem te zijn. Even op instellen.
penfdekkers .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bediening erg attent. Eten goed, gezellige sfeer. De keuze , telkens tussen twee voor- en nagerechten is ook voldoende. Hoofdgerecht biedt geen keuze, maar als je vegetariër bent, wordt er wel rekening mee gehouden. P Prima zo.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Alles goed alleen het vlees was erg taai .Dus kok, volgende keer wat langer op het vuur. Bedienend personeel had er begrip voor. Dus........
Friedel M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, menu aangepast aan het jaargetijde, het toetje viel bijzonder in de smaak.
Zeer attente bediening.
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
met de Albert Heijn aktie voor een redelijke prijs prima gegeten in een sfeervolle omgeving en komen hier zeker nog eens terug