In Geuren en Kleuren

Oude Kleefsebaan 102 6571 BJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant In Geuren en Kleuren

Judith R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ondanks Valentijnsdag waren er niet zo veel klanten; jammer. Het menu bestaande uit 12 kleinere hapjes was heel gevarieerd en lekker. Zelfs oesters gegeten (gedronken) en mosselen. Heerlijke Groesbeekse wijn uitgekozen.
De hoge bruine wanden en de verlichting op onze plaats (wel zelf uitgezocht) vond ik wat minder. In de loop van de avond vond ik de ruimte kouder worden. De toiletruimte was echt erg koud.
Magda R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Verassend lekker gegeten en ontspannen gezeten. Mooie combi wijn en eten. Een aanrader.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hebben ons laten verrassen met 7 gerechten p.p. en met hulp van de zeer vriendelijke bediening bijpassende wijnen laten schenken. Erg smaakvol en gevarieerd, zeker een aanrader om uitgebreid te tafelen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
heerlijk eten, tafel te krap voor drie, weinig ervaren bediening ...................................................................................................................................................................................................................................................................................
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij kregen het 7 gangen keuze menu en dat was erg lekker. Vis, vlees en wild afgewisseld. Zeer goede porties, hoge qualiteit ingredienten en zeer goede presentatie. Ongelofelijk dat het zo rustig was op een zaterdagavond, echt een enorme aanrader.
Frans E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettige ambiance. Vriendelijke bediening en smakelijke gerechten. En gelukkig geen opdringerige muziek! De verhouding prijs-kwaliteit was ook in orde.
I. H. G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vriendelijke bediening, goede keuken, goede wijnkaart. Goed wijnadvies.
Lily S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met goede wijnen erbij!
De muziek was niet onze smaak en iets te hard. Op verzoek werd andere muziek opgezet.
Verbazend dat er slechts enkele tafels bezet waren op zaterdagavond.
Freia M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gekozen voor de 7 gangen proeverij en daarmee de hele avond onder de pannen. Heerlijke gerechten, niet te veel en als afsluiter al die heerlijke kazen waaruit je zelf een keuze kunt maken. We hebben genoten!
Friedel M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ook deze keer weer heerlijk gegeten! Het voorgerecht van rauwe gemarineerd vis was supervers en het vlees van het hoofdgerecht heerlijk mals. We hadden om een ronde tafel in de serre gevraagd en deze stond, ondanks dat het druk was, voor ins klaar.
Lies D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel verrassend, hoge kwaliteit, prettige ontvangst en streekgebonden ingrediënten. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Kortom een geslaagde avond.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Van ons een dikke 10! Alles was perfect. Keuze uit 2 voorgerechten (vlees/vis), 2 hoofdgerechten (vlees/vis) en 2 nagerechten (zoet/kaas). We hebben alles kunnen proeven. Heerlijk!!! Ook een dik compliment aan de keuken! Het vlees komt bij boer Bas vandaan en de kwaliteit kun je wel proeven!
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten van hoogstaande kwaliteit. De bediening is erg vriendelijk en beleefd en de inrichting ziet er ook nog eens heel sfeervol uit!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het restaurant ziet er leuk uit van buiten. Eenmaal binnen was de ontvangst redelijk. Moesten erg lang wachten, liep maar twee man personeel (de zaak zat vol). In het versgebakken brood troffen we een verweven haar, hier wat van gezegd maar komt geen excuus of een bakje koffie van het huis bijvoorbeeld, gemiste kans. Verder was het eten smakeloos, het vlees was taai.
Jacques F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Weliswaar was het niet al te veel. Het dessert en het kaasplankje waren een succes.
Jammergenoeg was de bediening wat slordig, net iets te weinig uitleg bij de diverse ingredienten en het broodmandje werd vergeten. Toen dat gebracht was kregen we op hetzelfde moment het voorgerecht geserveerd.
Bij betaling bleek het (platte) water dat ons werd aangeboden , zonder vermelding dat er ook een alternatief mogelijk was, wel €4,25 te kosten. Achteraf bleek het ook voor een vaag goed doel te zijn. Een afknapper!!
Van tevoren de prijs vermelden!!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Als het vlees bij het hoofdgerecht eetbaar zou zijn geweest (Runderlende is altijd stug, werd gezegd ) zou de waardering hoger zijn geweest. Een 7 i.p.v.een 6
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten!! Door restaurantactie zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding! Als we de kans krijgen komen wij volgend jaar weer :-)
J.A.M E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Er werd helaas niet voldaan aan de actievoorwaarden van de AH actie. Daarvoor was er veel te weinig keuze in het (ah) menu. Het hoofdelement van het voorgerecht en hoofdgerecht (resp poon en lendebiefstuk) waren prima , de garnituur was een stuk minder helaas. De porties waren erg klein.

Voor ons de laatste keer dat we gebruik maken van de AH actie. We hebben er twee keer gebruik van gemaakt, maar je merkt toch dat de restaurants wel zorgen dat ze er aan verdienen, en de zaak zit lekker vol. Voor de consument biedt deze actie niet veel, is mijn mening.
gerda W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
18.30 gereserveerd , 20,30 hoofdgerecht !
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk en werd ook heel mooi opgediend.
De bediening was prima , personeel vriendelijk en correct.
Kortom voor herhaling vatbaar.