Over het restaurant In Geuren en Kleuren

Proef de streek

In dit schitterende monumentale pand proef je al het lekkers dat de regio Nijmegen te bieden heeft. Op ambachtelijke wijze maakt de chef hier de meest pure gerechten van. Het draait om het product, dat zie, ruik en proef je direct. De attente bediening ontvangt je met alle liefde en zorgt dat je diep tevreden weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant In Geuren en Kleuren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

trudyvanderboom .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk en ontspannen gedineerd. Bijzonder afgewogen smaken en hartelijke bediening! Mooie uitgebreide wijnkaart.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne avond. Heerlijk eten, fijne plek. Geluidsniveau was perfect. Mooie gerechten voor een goede prijs. Wijnaanbod was ook goed. Enige puntje ter verbetering is het ook weer aangeven van de jassen. We zaten vlakbij de jassen en zagen meerdere gasten uiteindelijk maar zelf de jas pakken. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug.
jennyjenny2424 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke proporsonaile gerechten, met lekkere niet dagelijkse smaken of gebruik van producten. Het is lekker en leuk, zeker voor herhaling vatbaar.
Verver .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH restaurantaktie zijn we daar gaan eten. Eten was prima. Mooie afwisseling van gerechten. Vriendelijke attente jonge bediening, prettige sfeer
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De kaart was beperkt, en de gerechten waren erg klein. Bovendien waren er geen frietjes/ aardappeltjes en groenten ect als bijgerechten. Er zat weinig smaak van de gerechten. Al met al viel het ons erg tegen.
JanssenBuurman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben al enkele keren bij In Geuren en Kleuren gegeten en ook nu weer heerlijk gegeten. Heel verrassend zijn de amuses tussendoor. Heel goed gecombineerd.
Jamilla Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten,heel bijzondere gerechten. Onze dochter heeft nogal wat allergieën, maar 't was allemaal prima. Ik zou iedereen aan willen raden om naar dit restaurant te gaan!!
c V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten is in één woord: GEWELDIG. Enorm genoten met mijn dochter, een echte aanrader voor iedereen.
Bijzonder smaakvol eten.
PW3jEzxv3332 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
goed restaurant met lekker eten en eens wat anders dan normaal.
Alleen de porties waren wel erg klein.
Alles bij elkaar toch een heel gezellig etentje gehad.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ontvangst was beetje kil zo van alweer AH kaart. VisVoorgerecht TE koud zodat er totaal geen de smaakverschil was. Maar EEN hoofdgerecht op kaart, alleen vlees. Een bediende had grote gaten oorbellen in (wat wij niet erg vonden hoor) maar na onze opmerking zei hij dat hij was vergeten deze uit te doen. Grote tafel in midden van de zaak kwam vol te staan met grote cadeaus voor een gezelschap dat in andere ruimte zat. Dus geen leuke ambiance. Waren er al eerder, toen het een heel stuk beter was. Dus conclusie. NOOIT MEER naar In geuren en kleuren.
tinavanlaar .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was een goed diner, (klant-)vriendelijke bediening, eten van goede kwaliteit en vooral ook aparte gerechtjes. Voor een flinke eter mag het hoofdgerecht een iets grotere portie zijn, wij waren erg tevreden.
Prima restaurant voor een gezellig avondje uit eten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hadden een heerlijke avond gehad, heel lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Jeffrey B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
3 Gangen voldeed aan alle wensen en was duidelijk vers en biologisch. Personeel vriendelijk en nam gelijk onze jassen aan bij aankomst. Het interieur was niet zo spannend maar wel schoon.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het betreft een locatie waar een vastgesteld menu wordt geserveerd met de AH-actie. De hoeveelheden zijn aan de mager kant, de smaak is echter goed. Niet alledaagse gerechten. De ambiance is goed, de inrichting aansprekend en de bediening is vriendelijk. Leuk, maar eenmalig.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk, goede kwaliteit, origineel, vers met producten uit de omgeving. Goede bediening. Sfeervol . Beslist een aanrader.
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aanrader! Een prettige sfeer, goede en spontane bediening, lekkere seizoensgerechten voor een prima prijs. Je wordt daarnaast verwend met veel extraatjes, zoals hapje op tafel bij binnenkomst, amuse, lekker brood.
anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst, een aanrader voor iedereen die graag een avondje culinair verrast wil worden!
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met de AH-korting gegeten. Alle vier gerechten (ik heb een extra gang gegeten) waren zonder uitzondering erg lekker en mooi opgemaakt.
Bediening vriendelijk, jammer dat we tussen tweede gang en hoofdgerecht lang moesten wachten. Toen we daarover een opmerking maakten werden we daarna snel bediend. Dus dat kwam nog goed.
We hadden de pech pal naast een zeer rumoerig gezelschap te zitten, hetgeen de communicatie tussen mijn vrouw en mij dermate belemmerde dat we hebben afgezien van koffie. Het restaurant kan daaraan niets doen, dat begrijpen we volledig, maar we gaan niet meer op een vrijdagavond. Hoewel, ook een andere avond kan rumoerig uitvallen. We hebben hier vaak gegeten, en dit was pas de eerste keer met zoveel kabaal. Ons advies is er toch maar te gaan eten. Het restaurant is gewoon te goed om er niet naar toe te gaan.
marianu .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
heerlijk gegeten,alleen jammer dat er bij het hoofdgerecht geen keuzemogelijkheid was,bij het voorgerecht en nagerecht was dit wel het geval,maar verder niets dan lof.
Pierre R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig en wat rustiek restaurant. Bediening to the point en vriendelijk. Voor een woensdagavond zat het kan vol.