In den Zevenden Hemel

Zondag
- Bar 12:00 - 22:00

Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Prima lunch. Zakelijk prima, we kregen een tafel achteraf, waardoor overleg goed mogelijk was. Prima bediening ook. Sfeer was minder, maar dat kwam doordat carnaval voor de deur stond
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heel gezellige avond gehad. Blijft een leuk restaurant met heerlijk eten!
Als voorgerecht een heerlijke risotto, echt super en als hoofdgerecht de kabeljauw, ook erg lekker. Het toetje was weer Hemels!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance. We komen hier zeker nog eens terug. Naast het lekkere eten was de inrichting erg gezellig.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Valentijn met mijn vrouw. Ze hadden een heerlijke Valentijn special met allerlei voorgerechten op een torentje. Was heerlijk en leuk gepresenteerd. Zoals gewoonlijk was de vangst van de dag ook weer de moeite waard. Dit restaurant is gewoon altijd een aanrader, zowel voor prive als zakelijke gelegenheden.
Beyza B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Personeel was super vriendelijk! het sfeer, eten, service alles top notch! Koffie service in de zevende hemel kan je nergens in nederland vinden
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Topplek om met vier vriendinnen te eten en bij te praten. Mooie sfeervolle ambiance met heerlijk eten. Zeer kundige en gastvrije bediening. Gerechten mooi van samenstelling, evenwichtig en precies voldoende. Kom hier graag nog eens terug.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel goed!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekkere lunch.
Een goede geitenkaassalade als voorgerecht en een heerlijke doradefilet als hoofdgerecht.
Helaas alleen spa blauw gedronken, omdat ik nog moest rijden.
Bediening door Faysal was top!
Enver L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lunch: goede lunch, lekkere wijnen. Helaas was het personeel weinig attent, wel aardig en behulpzaam.
Virginie S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening. De banken achterin tegen de muur zaten helaas niet erg comfortabel maar dat heeft de pret niet gedrukt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Warme ontvangst. Gastvrij onthaal Mooie kaart. Uitstekende keuken met een kundige attente bediening. Kortom een avondje uit! Dikke vette aanrader!!
Selly S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Onze reservering was niet goed doorgekomen maar wat n geweldige ontvangst hebben we gekregen! Heerlijk gegeten, we hebben gelijk geboekt voor 2 e kerstdag, wederom n top ontvangst en heerlijk gegeten!
Arentine H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Goed gegeten en zeer prettig bediend
J. en R. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ontvangst en verdere begeleiding zeer vriendelijk. Gezellige tafel-indeling (wij hadden met 5 personen een leuke ronde tafel). Het eten was heerlijk en vooral omdat je dat zelf kon kiezen en niet aan een bepaald kerstmenu vast zat. Gaan er beslist meer naar toe.
KarinSA .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezellige zaak met leuke en enthousiaste bediening. De witte huiswijn is geweldig en de gerechten smaken eveneens prima, we namen uiensoep en herten carpaccio en steak. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

hier komen we terug
Robert .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk geluncht bij in den zevenden hemel. Twee prachtige panden met historie en een verhaal. De tomaten soep en de garnalenkroketten zijn goed. De pompoensoep was echt bijzonder. Hoewel het eten met een dikke 8 beoordeeld kan worden en de bediening ook goed en vriendelijk is. Gaat alle eer en waardering uit naar de wijnkaart. Wat een juweel. Wij dronken Italiaans wit (Salmariano Classico riserva) en rood (Zeni Valpolicella) en wit uit Nieuw Neeland (Wairau River sauvignon blanc), fantastisch.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een heerlijke avond met zakenvrienden in dit restaurant doorgebracht. Nette en vlotte bediening, goede uitleg over de menukaart. De voorgerechten echt heerlijk van de door anderen gekozen sashimi en het buikspek van mijzelf. Dit zelfde geldt voor de hertenbiefstuk, de medaillons, de roodbaars en de bavette. Echt top. Afgesloten met een heerlijk dessert en koffie, kortom snel weer een keer terug.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
In den Zevende Hemel is echt een aanrader! Zeer goed gegeten en erg goede en vriendelijke bediening. Prettige ambiance en mooi om te zien hoe bevlogen de eigenaresse is.
leo L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
prima avond gehad
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben afgelopen weekend opnieuw heerlijk gegeten bij Restaurant In den Zevenden Hemel. We komen hier vaker en hebben opnieuw genoten van de sfeer, deze keer geheel versierd voor kerst! Ik heb echt goede coquilles op en een lekker stukje zalm. Wij komen zeker opnieuw terug.