In den Zevenden Hemel

Heel goed!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekkere lunch.
Een goede geitenkaassalade als voorgerecht en een heerlijke doradefilet als hoofdgerecht.
Helaas alleen spa blauw gedronken, omdat ik nog moest rijden.
Bediening door Faysal was top!
Enver L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lunch: goede lunch, lekkere wijnen. Helaas was het personeel weinig attent, wel aardig en behulpzaam.
Virginie S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening. De banken achterin tegen de muur zaten helaas niet erg comfortabel maar dat heeft de pret niet gedrukt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Warme ontvangst. Gastvrij onthaal Mooie kaart. Uitstekende keuken met een kundige attente bediening. Kortom een avondje uit! Dikke vette aanrader!!
Selly S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Onze reservering was niet goed doorgekomen maar wat n geweldige ontvangst hebben we gekregen! Heerlijk gegeten, we hebben gelijk geboekt voor 2 e kerstdag, wederom n top ontvangst en heerlijk gegeten!
Arentine H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Goed gegeten en zeer prettig bediend
J. en R. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ontvangst en verdere begeleiding zeer vriendelijk. Gezellige tafel-indeling (wij hadden met 5 personen een leuke ronde tafel). Het eten was heerlijk en vooral omdat je dat zelf kon kiezen en niet aan een bepaald kerstmenu vast zat. Gaan er beslist meer naar toe.
KarinSA .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezellige zaak met leuke en enthousiaste bediening. De witte huiswijn is geweldig en de gerechten smaken eveneens prima, we namen uiensoep en herten carpaccio en steak. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

hier komen we terug
Robert .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk geluncht bij in den zevenden hemel. Twee prachtige panden met historie en een verhaal. De tomaten soep en de garnalenkroketten zijn goed. De pompoensoep was echt bijzonder. Hoewel het eten met een dikke 8 beoordeeld kan worden en de bediening ook goed en vriendelijk is. Gaat alle eer en waardering uit naar de wijnkaart. Wat een juweel. Wij dronken Italiaans wit (Salmariano Classico riserva) en rood (Zeni Valpolicella) en wit uit Nieuw Neeland (Wairau River sauvignon blanc), fantastisch.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een heerlijke avond met zakenvrienden in dit restaurant doorgebracht. Nette en vlotte bediening, goede uitleg over de menukaart. De voorgerechten echt heerlijk van de door anderen gekozen sashimi en het buikspek van mijzelf. Dit zelfde geldt voor de hertenbiefstuk, de medaillons, de roodbaars en de bavette. Echt top. Afgesloten met een heerlijk dessert en koffie, kortom snel weer een keer terug.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
In den Zevende Hemel is echt een aanrader! Zeer goed gegeten en erg goede en vriendelijke bediening. Prettige ambiance en mooi om te zien hoe bevlogen de eigenaresse is.
leo L.
prima avond gehad
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben afgelopen weekend opnieuw heerlijk gegeten bij Restaurant In den Zevenden Hemel. We komen hier vaker en hebben opnieuw genoten van de sfeer, deze keer geheel versierd voor kerst! Ik heb echt goede coquilles op en een lekker stukje zalm. Wij komen zeker opnieuw terug.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Sinds ruim een jaar weer eens neergestreken voor de lunch samen met echtgenoot en dochter. Het was koud en vochtig weer maar dank zij de terrasverwarming kon men prima buiten zitten.

Jammer alleen dat sommigen mensen vinden dat zij met tweeën aan een tafel voor vier personen kunnen gaan zitten, kom je dan met drie of vier mensen heb je al snel een probleem. Naar onze mening is hier een taak voor de bediening weggelegd.

Na bestelling van de koffie werd het wachten op de kaart en nadat deze na lange tijd kwam werd het wachten om de bestelling te kunnen plaatsen. Uiteindelijk lukte het de bediening om na ruim een uur een broodje garnalenkroket, een broodje rundkroket en een geitenkaas salade op tafel te zetten.

Al die tijd zaten wij aan tafel zonder dat ons werd gevraagd of wij nog iets wilden drinken, zelfs de lege glazen en kopjes werden niet mee genomen.

Na ruim anderhalf uur zijn we weer vertrokken, in de wetenschap dat wij hier voorlopig niet meer terug zullen komen en dit ook vanwege de prijs. Ruim € 45,- is wat ons betreft niet in verhouding tot hetgeen wat wordt geboden.
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gastvrij ontvangen, eerste drankje onder de warmtelampen op het terras. Zonder te vragen brood met smeersels en water op tafel van het huis, prima! Daarna nog kunnen genieten van de wildkaart, naar aanraden van de vriendelijke gastheer. Met bijpassende wijn. Gerechten mooi geserveerd en heerlijk op smaak. Voor herhaling vatbaar!
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
we werden zeer goed ontvangen, je krijgt zonder er om te vragen een fles water zonder dat je hiervoor hoeft te betalen; echt goede service!
verder was het eten uitstekend en de bediening top!
Antoinette marie frederique S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren hier gegeten, ondanks dat het restaurant vol zat toch heerlijk rustig de avond doorgebracht. De sukade en de bavette waren erg lekker, prachtige wijnen per glas te bestellen dus voor elk wat wils. Erg prettige bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een warme ambiance, inrichting ziet er gezellig uit en de bediening is ook top. Zeker voor herhaling vatbaar tijdens een verblijf aan Den Bosch.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eerste keer in dit restaurant . Erg lekker eten en vriendelijk personeel. Leuke inrichting maar wel wat verouderd. Ff de puntjes weer op de i en dan is het weer helemaal top. Tip pak eerst de wc''s aan.