In den Zevenden Hemel

Zondag
- Bar 11:30 - 22:00

Ton K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Met recht in de zevende hemel: mooi verzorgd diner en vooral heerlijk, de entourage precies gepast, plezierige muziek op juist volume. En last but not least: een buitengewoon hartelijk personeel! Een aanrader van formaat, de moeite van een reis van Rotterdam naar Den Bosch zeker waard!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten, goede sfeer en service en meteen brood en water op tafel.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zeer goede service en erg klantvriendelijk tegenover de klanten. Het eten was goed en netjes geserveerd. De borden waren echt netjes opgemaakt. En voor alles wat je kreeg is het echt prijswaardig. De toetjes waren ook super. Wij geven daarom een dikke 10 voor het eten, de personeel en de mensen achter de bar en in de keuken. Wij komen zeker nog terug naar deze mooie en chique restaurant. Gr Danny en Belinda
Yasmina E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Super gezellige en leuke locatie. Vanuit Maastricht een tussenstop in den Bosch. Route lag langs A2, aanrader!
R. L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sinds lange tijd zijn wij hier met tweeën weer eens wezen lunchen, ons laatste bezoek is al weer enige tijd geleden en was niet zo positief, jammer want over het algemeen kun je hier goed lunchen tijdens een bezoek aan Den Bosch. Het weer was gelukkig zodanig dat we nog buiten komen zitten.

Er gezellig terras met een vriendelijke bediening gelegen in de Korte Putstraat. Nadat wij een cappuccino en een Souvignon Blanc hadden besteld bestudeerden wij de lunchkaar.
Uiteindelijk bestelden wij een SALADE PESCADO, dit is een verse salade met diverse vissoorten en GROENTEN CROQUETTEN, dit zijn 2 groenten croquetten met mosterd en 2 dikke plakken bruinbrood.

Erg smakelijk toebereid, zeker de vis in combinatie met de witte wijn was heel erg lekker. Daarna nog een lekker kopje koffie om het geheel af te ronden.

Dit alles voor een hele redelijk prijs in, wat ons betreft, een van de gezelligste eetstraatjes van ’s-Hertogenbosch. Zeker weten dat wij hier nog vaker terug zullen komen.
Josée V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hadden pech met de aanvoer vd mosselen. Geen goede kwaliteit.
Verder lekker gegeten.
Maar het werd niet tegelijk op tafel gebracht.
Voor 7 personen 2 keer 4 stukjes brood met weinig voor erop.
Wel leuk de flessen water!
r. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
prima tent, eten was goed, chef bediening voorkomend en aandachtig. In een wel erg gezellig straatje waar we, vooral dank zij het mooie weer en masse buiten konden eten. Nadeel was wel - toen ook nog eens een bandje langs kwam - het volstrekt onmogelijk was om met elkaar te praten. Maar dat was van tijdelijke aard. Als je gewoon een gezellige avond wilt, is de korte Putstraat en dit restaurant een aanrader.
Bryan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Correcte, vriendelijke ontvangst en bediening. Waren met meer personen dan gereserveerd. Direct op geanticipeerd. Jong enthousiast team. Eten was goed tot uitstekend. Komen zeker terug.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Fantastische ontvangst en bediening. Keurig gekleed en iedereen verstand van zaken.
Fijne gastheer heerlijk gegeten. Mooie ambiance.
JessicaJ .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Perfect restaurant voor de liefhebber van kwaliteit.
Er word goed geadviseerd vanuit de medewerkers betreffende dranken, eten, mogelijke combinaties. Daarnaast deelt het enthousiasme en kunde van de medewerkers mee in het eten zelf.
Liesbet D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super gezellig restaurant . Heerlijk gegeten. En wat een bediening. Echt geweldig. We voelden ons echt te gast. Komen zelf uit de horeca en kijken misschien met een andere blik. Hier waren ze echt gemeend aardig. Ze namen de tijd voor iedereen zonder dat je daardoor lang moest wachten. Komen hier zeker terug.
Marielle L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Dat wat je wilt verwachten van een avondje uit.
Precies wat we vonden.
Fijnproever1-10 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Afgelopen zaterdagavond hebben wij gegeten bij de zevende Hemel.
Het buiten terras was helemaal bezet, vanwege het mooie weer.
Binnen hebben wij een gezellig, rustig romantisch plekje gekregen.
Alle deuren stonden open, dus het buitengevoel was compleet.
Vooraf hadden we doperwten soep, als hoofdgerecht lamsfilet en tenslotte een kaas plankje. We hebben echt genoten van alle gerechten. De bediening was heel attent en vriendelijk, niks ontging ze. We waren op zoek naar een lekkere wijn, voor bij het hoofdgerecht. De manager vroeg naar onze wensen en kwam met een heerlijke italiaanse wijn, die voldeed aan onze verwachtingen, echt super.
Wij hebben een fantastische avond gehad en komen de volgende keer, als wij weer in Den Bosch zijn zeker langs. Bedankt lieve mensen!
Tino O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Geweldige sfeer. Eten was zee smakelijk. Bediening was zeer vriendelijk. Aanrader!
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk geluncht met onze goede vrienden. Voor mijn vrouw en mijzelf een overheerlijke Salade Carpaccio. Dat een carpaccio zo smaakvol bereid kon zijn, heb ik niet eerder geweten. Onze vrienden hebben genoten van een lekkere club sandwich. Naast de heerlijke lunch hebben we ook weer genoten van het bedienend personeel, dat je echt het gevoel van "thuis zijn" geeft. Binnenkort maar weer eens een hapje eten.....
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Uitstekende service, goed eten, fijne ambiance...
J B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Op een middag in april gingen we lunchen bij In den 7e Hemel in
’s-Hertogenbosch.
We werden ontvangen door 2 jonge dames die met alles en niets bezig waren en we vroegen of we konden lunchen, we mochten gaan zitten. We ontvingen direct de lunchkaart en er werd gevraagd of we iets wilde drinken, jazeker dat wilde wij wel.
We gaven onze bestelling op en die bestond o.a. uit een Salade van Pata Negra ham, coquilles, met als supplement eendelever en we bestelde ook nog een broodje Cajun kip met oosterse saus.

Uiteindelijk kwamen de gerechten op tafel en het broodje Cajun kip bestond uit een klein bakje met kleine gebakken stukjes kip met veel tauge en een soja/ketjap sausje. Waar nu het Cajun avontuur te vinden is , dat is mij tot nu toe nog steeds onduidelijk ? Ze hadden het beter een Kip Peking kunnen noemen, en dan nog maar niet te spreken over de zeer geringe hoeveelheid en het broodje was uiteindelijk twee sneeen brood en dat alles voor € 9,50.

De salade met Pata Negra besprenkeld met truffelmayonaise en gebakken coquilles was niet meer als een hoop droge mix van slasoorten, truffelmayonaise en de Pata Negra. Verder helemaal niets om er echt een saladefeestje van te maken. De extra eendenleverkrullen bleken niets anders dan de brokjes die overblijven in het eendenlever bewaarbakje, niks geen krullen via de snijmachiene maar brokjes. € 23,50 voor dit bordje !!

Tijdens het bekijken en opeten van deze lunch werd er ook niets gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was van de twee dienstdoende bedieningsmedewerksters. (ze bleven ons wel in de gaten houden) Toen maar snel de rekening gevraagd en betaald en daarna pas ons commentaar gegeven, oke we zullen het doorgeven aan de keuken. Bedankt en tot ziens……

Het Jeroen Bosch jaar is voorbij en de busladingen toeristen zijn vertrokken. Nu moeten jullie het weer hebben van de Boschenaren die de stad weer terug veroveren. Vanaf nu geen touristische fratsen meer maar gewoon lekker koken en prima service verlenen aan de gasten waar je het uiteindelijk in de toekomst mee moet doen. SUCCES
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hadden een vrij donker tafeltje naast een kast of zoiets. Ik had me telefoon nodig om de kaart te kunnen lezen. De verlichting had beter gekund daar.
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten.
Pluspunt dat brood en water onbeperkt aangevuld wordt gedurende gehele avond
Bediening heel vriendelijk.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat een heerlijk restaurant. Vernieuwde kaart en supervriendelijk personeel. Zeker een aanrader