Meer informatie over restaurant In den Zevenden Hemel

Zondag
- Bar 12:00 - 22:00

M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
we werden zeer goed ontvangen, je krijgt zonder er om te vragen een fles water zonder dat je hiervoor hoeft te betalen; echt goede service!
verder was het eten uitstekend en de bediening top!
Recentiekoningin .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren hier gegeten, ondanks dat het restaurant vol zat toch heerlijk rustig de avond doorgebracht. De sukade en de bavette waren erg lekker, prachtige wijnen per glas te bestellen dus voor elk wat wils. Erg prettige bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een warme ambiance, inrichting ziet er gezellig uit en de bediening is ook top. Zeker voor herhaling vatbaar tijdens een verblijf aan Den Bosch.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eerste keer in dit restaurant . Erg lekker eten en vriendelijk personeel. Leuke inrichting maar wel wat verouderd. Ff de puntjes weer op de i en dan is het weer helemaal top. Tip pak eerst de wc''s aan.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een aanrader voor iedereen, heerlijk gegeten. Ondanks dat het behoorlijk druk was prima service. Bij verlaten nog aandacht van de eigenaresse die alles met haar team onder controle had. Nogmaals TOP
Helmi D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig restaurant, heel goed eten, vriendelijk personeel en een erg aardige gastheer!
Alsof er een engeltje over je tong piest.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heel goed restaurant. Allereerst een warm welkom en fijne sfeer. Heerlijk verrassend eten en een zeer gevarieerde kaart.
Vriendelijk personeel is de kers op de taart!
BrendaL .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed restaurant, gezellige inrichting, goede bediening en heerlijk eten. Fijn ook dat er standaard water wordt neergezet.
Champagne111 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sashimi genomen als lunchgerecht. Heerlijk gegeten, alleen was het erg weinig als lunchgerecht. Voor 15 euro zou ik er ook wat brood bij serveren. Of een groter portie en de prijs wat ophogen.
Ivar V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zijn hier inmiddels een paar keer gaan eten. Mooie tent waar je heerlijke wijnen kan drinken en prima kan eten. In een van de leukste straatjes van Den Bosch.
Cbyk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend en sfeervol restaurant. Al jaren mijn favoriet. Zowel voor zakelijke lunch of diner met familie, ben nog nooit teleurgesteld. Echt een aanrader!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Alles was naar wens, alleen de rekening klopte niet. Ze hadden de verkeerde wijn in geschonken de hele avond. Niet erg. Maar wel voor de duurdere prijs gerekend. Dat was niet netjes....
Karlijn H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We konden eerder terecht, er werd meteen een tafeltje op ons favoriete plekje klaargemaakt. Gerechten waren heerlijk, risotto met garnalen en tonijncarpaccio. Allebei aanraders.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Fabuleus, fantastisch restaurant, geweldige bediening, uitstekend menu. De nummer 1 in Den Bosch. Zeer aan te bevelen voor de beste momenten zowel zakelijk als prive.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij zijn in dit restaurant dikwijls gaan eten en waren altijd heel tevreden. Er was altijd een goede en gastvrije bediening. Nu werden we door een arrogante dame die we nooit eerder gezien hebben, haastig en niet bepaald gastvrij ontvangen. De meisjes die ons later bedienden waren wel vriendelijk en beleefd. We moesten echter lang wachten om te kunnen afrekenen en ik moest als oudere dame naar de kassa lopen om bijtijds af te kunnen rekenen. Heel jammer want het eten was echt goed.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij hebben super gegeten! Als voorgerecht een smeuïge carpaccio, waar ze met de pepermolen aan tafel kwamen! Als hoofdgerecht een zeetong met een lekker sausje! Bediening ook erg aardig! Ik ga zeker een keer terug!
Juan K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekker, maar simpel gegeten. Prijs-kwaliteit was erg uit verhouding; behoorlijke prijs voor eenvoudig eten wat een beetje op het bord gekwakt was. Bediening liet erg lang op zich wachten. We zijn tot 2 maal toe opgestaan om naar de bediening toe te lopen en te vragen om service.
Het hoge cijfer op iens voor dit restaurant hebben wij niet teruggezien. We zouden hier niet meer snel terugkeren.
Woutje80 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gezellig ogend restaurant in een mooie straat. Binnen verschuilen zich overigens de mooiste plaatsen. Direct valt op dat het bestek op een katoenen servet gedrapeerd wordt en niet met een papieren zakdoek in een plasticje gestoken is . Na het plaatsnemen duurde het opnenemen van de bestelling 15 minuten, personeel liep er slecht gefocust bij. Wij namen de varkenssate en de steak. De steak medium besteld, echter rare uitgeserveerd. Vlees was taai voor 20,50€ en dus erg aan de prijs. De patat was als chips gefrituurd, niet zo lekker. De sate was lekker.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten buiten op het terras. Gezellige ambiance, gelegen midden in de Korte Putstraat, het 'gezelligste straatje van Nederland'. De Sashimi van zalm en tonijn en Tournedos (medium rare) waren van erg goede kwaliteit en erg lekker. Heerlijke bijpassende huiswijnen. Zeer vriendelijke bediening die met een spontane lach haar werkt doet. Wij komen hier zeker terug!
Grunnen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Buiten genoten van een voortreffelijk huisgemaakte tomatensoep. Een heerlijke steak waarvan je de grootte kunt kiezen, perfect volgens bestelling gegaard. Vriendelijke en snelle service. Prima!