Meer informatie over restaurant In den Zevenden Hemel

- Bar 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant In den Zevenden Hemel

Harald V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aan het einde van ons diner lieten we bezinken hoe het ons bij In den Zevenden Hemel was bevallen. Onze voor- en hoofdgerechten waren lekker maar wat gewoontjes. Maar een dame blanche 2.0 met twee bolletjes vanille-ijs, een toef slagroom, een kannetje chocola en amandelsnippers: dat kan echt niet meer.

Het was echter vooral het gebrek aan gastvrijheid dat ons opviel. De gastvrouw vroeg ons bij binnenkomst te kiezen tussen een tafeltje dat om acht uur weer bezet was of een tafeltje vanaf half 9. Tja, wat moet je daarmee? Ons tafeltje leek wel vergeten: er werd ons geen menukaart aangeboden, ook de dinerkaart was hen ontschoten.

En juist toen ik deze ervaringen op me liet inwerken stootte de serveerster de theepot om, waardoor er een scheut kokend water over me heen viel. Aaaah! Een kwartier later kwam ze nogmaals excuses aanbieden en sloot ook de gastvrouw aan. Haar vraag uiteindelijk: Wat verwacht u van ons? Tja, ik heb geen idee…

De volledige rekening ging vergezeld van een tegoedbon voor 2 aperitiefjes.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Heel lekker eten, gevarieerde kaart.Een echte aanrader.
Hemels ingericht.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Mooie gerechten ook in de 3 gangen menu's. Attente bediening. Wel rumoerig, konden elkaar (gezelschap van 5) soms nauwelijks verstaan.
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Uitstekende gerechten. Weinig verrassende kaart, maar kwaliteit van eten en bediening vallen positief op. Goede huiswijnen. Erg plezierig restaturant; zeker een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit restaurant was ons aangeraden door vrienden om de 50ste verjaardag van Yvonne te vieren... We kregen een heel leuk plekje. De eigenaar is betrokken bij het gebeuren en de bediening is goed en pittig... De keuken is voortreffelijk. Ik hoorde om mij heen alleen maar tevreden geluiden.. Dit restaurant is een absolute aanrader! En dat allemaal ook nog eens op een superleuk plekje in ' 's-Hertogenbosch!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Supervriendelijk personeel, zeer gastvrij en vrolijk gestemd. Heerlijk gegeten en gedronken. Niet kinderachtig met het schenken van wijn. Attent gebaar door water, brood en smeersels namens het huis aan te bieden. Absoluut een aanrader!!
dana P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel. Was er al lang niet meer geweest maar vind de indeling zoals die eerst was binnen het restaurant beter. Maar dat is een persoonlijk puntje
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zowel de gastvrijheid als de kwaliteit van het eten hebben ons bijzonder aangenaam verrast. Ondanks de grootte drukte was er aandacht voor de individuele wensen.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Top avond gehad ! Leuke bediening, en lekker eten in een sfeervolle omgeving. Een aanrader.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Het personeel was fantastisch. Ze wisten je het gevoel te geven alsof je de belangrijkste gast van de avond was.
Het eten was tongstrelend en voor ieder wat wils.
Echt een aanrader voor een culinair avondje genieten.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Roken voor de ingang terras vond ik hinderlijk tijdens het eten
Eduard N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima bediening, mooie plek buiten op het terras waar het door de heaters tot laat heerlijk was.
Hier komen we weer terug!
Jops V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben hier gegeten om onze trouwdag te vieren. Heerlijk buiten gezeten omdat het weer het toeliet. Service was heel correct en vriendelijk. Toen mijn vrouw losse gerechten a-la carte wilde bestellen, kwam de ober zelfs terug om voor te stellen om een van de 3-gangen-menu's aan te passen, zodat zij dezelfde gerechten zou kunnen kiezen, voor minder geld! Nou ja! Wat een service!

Het eten was zeer smaakvol! We hadden allebei ceviche vooraf: heerlijk fris, mooi opgediend, grote stukken vis. Als hoofdgerecht de Lomo Bellota Perrillada (varkenslende) voor mijn vrouw en de Angus Steak met truffel jus voor mijzelf. Beiden zeer zeer smaakvol, smaken precies goed in balans!

Wat ons ook prettig opviel was dat er op de menu kaart staat dat er op verzoek een (gratis?) salade bij de gerechten wordt geserveerd, maar dat ze dat niet automatisch doen omdat het vaak niet wordt opgegeten en weggooien is dan weer zo zonde! De serveerster vroeg het ons ook nogmaals expliciet. Verantwoord ondernemen: check!

Als dessert deelden we het verrassingsdessert van het menu (choco mousse, vanille ijs, cheese cake) en het kaasplankje. Van het laatste was het wellicht iets handiger geweest om de kazen "op volgorde" te leggen in toenemende mate van sterkte... ik ben (nog) niet zo'n kenner, maar vind het wel fijn om de kazen op die manier te eten zodat de smaak van de sterke kaas de smaak van de wat lichtere kazen niet "wegdrukt".

Kortom: een heerlijke avond, met vuurwerk(! verrassing) om onze trouwdag te vieren. Een restaurant om naar terug te keren!
Milja V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eten was lekker, we konden lekker buiten zitten in verband met het mooie weer.
Bediening was goed en de sfeer was gezellig!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Met recht in de zevende hemel: mooi verzorgd diner en vooral heerlijk, de entourage precies gepast, plezierige muziek op juist volume. En last but not least: een buitengewoon hartelijk personeel! Een aanrader van formaat, de moeite van een reis van Rotterdam naar Den Bosch zeker waard!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten, goede sfeer en service en meteen brood en water op tafel.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zeer goede service en erg klantvriendelijk tegenover de klanten. Het eten was goed en netjes geserveerd. De borden waren echt netjes opgemaakt. En voor alles wat je kreeg is het echt prijswaardig. De toetjes waren ook super. Wij geven daarom een dikke 10 voor het eten, de personeel en de mensen achter de bar en in de keuken. Wij komen zeker nog terug naar deze mooie en chique restaurant. Gr Danny en Belinda
Yasmina E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Super gezellige en leuke locatie. Vanuit Maastricht een tussenstop in den Bosch. Route lag langs A2, aanrader!
R. L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sinds lange tijd zijn wij hier met tweeën weer eens wezen lunchen, ons laatste bezoek is al weer enige tijd geleden en was niet zo positief, jammer want over het algemeen kun je hier goed lunchen tijdens een bezoek aan Den Bosch. Het weer was gelukkig zodanig dat we nog buiten komen zitten.

Er gezellig terras met een vriendelijke bediening gelegen in de Korte Putstraat. Nadat wij een cappuccino en een Souvignon Blanc hadden besteld bestudeerden wij de lunchkaar.
Uiteindelijk bestelden wij een SALADE PESCADO, dit is een verse salade met diverse vissoorten en GROENTEN CROQUETTEN, dit zijn 2 groenten croquetten met mosterd en 2 dikke plakken bruinbrood.

Erg smakelijk toebereid, zeker de vis in combinatie met de witte wijn was heel erg lekker. Daarna nog een lekker kopje koffie om het geheel af te ronden.

Dit alles voor een hele redelijk prijs in, wat ons betreft, een van de gezelligste eetstraatjes van ’s-Hertogenbosch. Zeker weten dat wij hier nog vaker terug zullen komen.
Josée V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hadden pech met de aanvoer vd mosselen. Geen goede kwaliteit.
Verder lekker gegeten.
Maar het werd niet tegelijk op tafel gebracht.
Voor 7 personen 2 keer 4 stukjes brood met weinig voor erop.
Wel leuk de flessen water!