In den Zevenden Hemel

Zondag
- Bar 11:30 - 22:00

Marielle L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Dat wat je wilt verwachten van een avondje uit.
Precies wat we vonden.
Fijnproever1-10 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Afgelopen zaterdagavond hebben wij gegeten bij de zevende Hemel.
Het buiten terras was helemaal bezet, vanwege het mooie weer.
Binnen hebben wij een gezellig, rustig romantisch plekje gekregen.
Alle deuren stonden open, dus het buitengevoel was compleet.
Vooraf hadden we doperwten soep, als hoofdgerecht lamsfilet en tenslotte een kaas plankje. We hebben echt genoten van alle gerechten. De bediening was heel attent en vriendelijk, niks ontging ze. We waren op zoek naar een lekkere wijn, voor bij het hoofdgerecht. De manager vroeg naar onze wensen en kwam met een heerlijke italiaanse wijn, die voldeed aan onze verwachtingen, echt super.
Wij hebben een fantastische avond gehad en komen de volgende keer, als wij weer in Den Bosch zijn zeker langs. Bedankt lieve mensen!
Tino O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Geweldige sfeer. Eten was zee smakelijk. Bediening was zeer vriendelijk. Aanrader!
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk geluncht met onze goede vrienden. Voor mijn vrouw en mijzelf een overheerlijke Salade Carpaccio. Dat een carpaccio zo smaakvol bereid kon zijn, heb ik niet eerder geweten. Onze vrienden hebben genoten van een lekkere club sandwich. Naast de heerlijke lunch hebben we ook weer genoten van het bedienend personeel, dat je echt het gevoel van "thuis zijn" geeft. Binnenkort maar weer eens een hapje eten.....
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Uitstekende service, goed eten, fijne ambiance...
J B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Op een middag in april gingen we lunchen bij In den 7e Hemel in
’s-Hertogenbosch.
We werden ontvangen door 2 jonge dames die met alles en niets bezig waren en we vroegen of we konden lunchen, we mochten gaan zitten. We ontvingen direct de lunchkaart en er werd gevraagd of we iets wilde drinken, jazeker dat wilde wij wel.
We gaven onze bestelling op en die bestond o.a. uit een Salade van Pata Negra ham, coquilles, met als supplement eendelever en we bestelde ook nog een broodje Cajun kip met oosterse saus.

Uiteindelijk kwamen de gerechten op tafel en het broodje Cajun kip bestond uit een klein bakje met kleine gebakken stukjes kip met veel tauge en een soja/ketjap sausje. Waar nu het Cajun avontuur te vinden is , dat is mij tot nu toe nog steeds onduidelijk ? Ze hadden het beter een Kip Peking kunnen noemen, en dan nog maar niet te spreken over de zeer geringe hoeveelheid en het broodje was uiteindelijk twee sneeen brood en dat alles voor € 9,50.

De salade met Pata Negra besprenkeld met truffelmayonaise en gebakken coquilles was niet meer als een hoop droge mix van slasoorten, truffelmayonaise en de Pata Negra. Verder helemaal niets om er echt een saladefeestje van te maken. De extra eendenleverkrullen bleken niets anders dan de brokjes die overblijven in het eendenlever bewaarbakje, niks geen krullen via de snijmachiene maar brokjes. € 23,50 voor dit bordje !!

Tijdens het bekijken en opeten van deze lunch werd er ook niets gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was van de twee dienstdoende bedieningsmedewerksters. (ze bleven ons wel in de gaten houden) Toen maar snel de rekening gevraagd en betaald en daarna pas ons commentaar gegeven, oke we zullen het doorgeven aan de keuken. Bedankt en tot ziens……

Het Jeroen Bosch jaar is voorbij en de busladingen toeristen zijn vertrokken. Nu moeten jullie het weer hebben van de Boschenaren die de stad weer terug veroveren. Vanaf nu geen touristische fratsen meer maar gewoon lekker koken en prima service verlenen aan de gasten waar je het uiteindelijk in de toekomst mee moet doen. SUCCES
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hadden een vrij donker tafeltje naast een kast of zoiets. Ik had me telefoon nodig om de kaart te kunnen lezen. De verlichting had beter gekund daar.
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten.
Pluspunt dat brood en water onbeperkt aangevuld wordt gedurende gehele avond
Bediening heel vriendelijk.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat een heerlijk restaurant. Vernieuwde kaart en supervriendelijk personeel. Zeker een aanrader
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij waren met een groep van 15 personen en we hadden ons op tijd aangemeld. Desondanks werden we aan 2 tafels in een hoek geplaatst. Hierdoor ontstonden eigenlijk 2 groepen wat niet de bedoeling was. Liever hadden we 1 lange tafel gehad.
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Prima lunch. Zakelijk prima, we kregen een tafel achteraf, waardoor overleg goed mogelijk was. Prima bediening ook. Sfeer was minder, maar dat kwam doordat carnaval voor de deur stond
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heel gezellige avond gehad. Blijft een leuk restaurant met heerlijk eten!
Als voorgerecht een heerlijke risotto, echt super en als hoofdgerecht de kabeljauw, ook erg lekker. Het toetje was weer Hemels!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance. We komen hier zeker nog eens terug. Naast het lekkere eten was de inrichting erg gezellig.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Valentijn met mijn vrouw. Ze hadden een heerlijke Valentijn special met allerlei voorgerechten op een torentje. Was heerlijk en leuk gepresenteerd. Zoals gewoonlijk was de vangst van de dag ook weer de moeite waard. Dit restaurant is gewoon altijd een aanrader, zowel voor prive als zakelijke gelegenheden.
Beyza B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Personeel was super vriendelijk! het sfeer, eten, service alles top notch! Koffie service in de zevende hemel kan je nergens in nederland vinden
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Topplek om met vier vriendinnen te eten en bij te praten. Mooie sfeervolle ambiance met heerlijk eten. Zeer kundige en gastvrije bediening. Gerechten mooi van samenstelling, evenwichtig en precies voldoende. Kom hier graag nog eens terug.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel goed!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekkere lunch.
Een goede geitenkaassalade als voorgerecht en een heerlijke doradefilet als hoofdgerecht.
Helaas alleen spa blauw gedronken, omdat ik nog moest rijden.
Bediening door Faysal was top!
Enver L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lunch: goede lunch, lekkere wijnen. Helaas was het personeel weinig attent, wel aardig en behulpzaam.
Virginie S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening. De banken achterin tegen de muur zaten helaas niet erg comfortabel maar dat heeft de pret niet gedrukt.