Meer informatie over restaurant In den Zevenden Hemel

- Bar 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant In den Zevenden Hemel

Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Aangeraden door een collega en ik was zeker niet teleurgesteld! Top bediening (warm/grappig/vriendelijk & toch professioneel).
Herald V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Het was weer lekker en gezellig!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We waren met 6 personen waaronder 1 zwangere met zwangerschapssuiker. bij binnenkomst begroeten alle werknemers je vriendelijk. Er word gecontroleerd of de zwangerschap al bekend is bij de andere gasten en word met je mee gedacht wat je wel en niet mag eten. dat is erg prettig. We zaten aan een ronde tafel aan de straatzijde. de straat was mooi versierd i.v.m. decembermaand. De bediening was vriendelijk en alles verliep goed. Echter was de zalm 2 x niet gaar. Om het ongemak te verzachten hebben we allemaal koffie of thee aangeboden gekregen,. Een nette oplossing. Wij hebben heerlijk gegeten. De aankleding van het restaurant is knus en gezellig en de manier van opdienen vinden wij erg mooi. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gina W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zoals altijd heerlijk eten met uitstekende vriendelijke service
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gisteren heerlijk gegegeten bij in de Zevende hemel, heerlijke wijn bij het wild, maar wat het meest indruk maakte was het hartelijke onthaal en alle medewerkers top attent, vriendelijk en professioneel, top.
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We zaten aan een ronde tafel, afgeschermd waardoor mijn slechthorende tafelpartmer toch prima alles kon verstaan. Hele aardige bediening en heerlijk gegeten in het gezelligste eetstraatje van Den Bosch.
Zeker een aanbeveling waard.
Halina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance! Bediening was vlot en vriendelijk. We komen zeker terug als we weer een keer in Den Bosch zijn.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prettig personeel en gemoedelijke sfeer. de kwaliteit van de geleverde producten was van hoog niveau. De wijn is stevig aan de prijs.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Echt een aanrader dit restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening!
Winfried W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bijzondere dank voor de uitstekende ontvangst op deze avond
We hebben genoten van jullie enthousiasme en goede keuken.

Top gedaan, complimenten voor jullie gehele team en nogmaals onze dank !
Everdien K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Was heerlijk, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Mooie zaak.????
Lindsay S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super lekker gegeten in dit top restaurant! Goede bediening en een hele goede sfeer! Zeker een aanrader!
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ik heb de muziek zachter laten zetten, gaf mij onrust tijdens praten.
We zaten achterin in zijbeuk van het restaurant, terwijl ik veel liever voorin zat, leek me veel gezelliger.
Ik had daar duidelijker in moeten zijn, naar het personeel toe.
Nu vlakbij wc en de keuken met veel geluiden.
Betsy R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer vriendelijke bejegening in het algemeen en in het bijzonder om me te helpen in en uit het restarant te komen met rollator en buiten met scootmobiel. Nogmaals bedankt.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aan het einde van ons diner lieten we bezinken hoe het ons bij In den Zevenden Hemel was bevallen. Onze voor- en hoofdgerechten waren lekker maar wat gewoontjes. Maar een dame blanche 2.0 met twee bolletjes vanille-ijs, een toef slagroom, een kannetje chocola en amandelsnippers: dat kan echt niet meer.

Het was echter vooral het gebrek aan gastvrijheid dat ons opviel. De gastvrouw vroeg ons bij binnenkomst te kiezen tussen een tafeltje dat om acht uur weer bezet was of een tafeltje vanaf half 9. Tja, wat moet je daarmee? Ons tafeltje leek wel vergeten: er werd ons geen menukaart aangeboden, ook de dinerkaart was hen ontschoten.

En juist toen ik deze ervaringen op me liet inwerken stootte de serveerster de theepot om, waardoor er een scheut kokend water over me heen viel. Aaaah! Een kwartier later kwam ze nogmaals excuses aanbieden en sloot ook de gastvrouw aan. Haar vraag uiteindelijk: Wat verwacht u van ons? Tja, ik heb geen idee…

De volledige rekening ging vergezeld van een tegoedbon voor 2 aperitiefjes.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Heel lekker eten, gevarieerde kaart.Een echte aanrader.
Hemels ingericht.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Mooie gerechten ook in de 3 gangen menu's. Attente bediening. Wel rumoerig, konden elkaar (gezelschap van 5) soms nauwelijks verstaan.
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Uitstekende gerechten. Weinig verrassende kaart, maar kwaliteit van eten en bediening vallen positief op. Goede huiswijnen. Erg plezierig restaturant; zeker een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit restaurant was ons aangeraden door vrienden om de 50ste verjaardag van Yvonne te vieren... We kregen een heel leuk plekje. De eigenaar is betrokken bij het gebeuren en de bediening is goed en pittig... De keuken is voortreffelijk. Ik hoorde om mij heen alleen maar tevreden geluiden.. Dit restaurant is een absolute aanrader! En dat allemaal ook nog eens op een superleuk plekje in ' 's-Hertogenbosch!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Supervriendelijk personeel, zeer gastvrij en vrolijk gestemd. Heerlijk gegeten en gedronken. Niet kinderachtig met het schenken van wijn. Attent gebaar door water, brood en smeersels namens het huis aan te bieden. Absoluut een aanrader!!