In Den Walcherschen Dolphijn

Markt 9 4357 BG Domburg Nederland Kaart

Over restaurant In Den Walcherschen Dolphijn

Een palet aan smakelijke gerechten

Aan het eind van de 19e eeuw was dit pand het huis van kunstenaar Jan Toorop. Onder het ‘zeeuwse licht’ werkte hij aan tal van zijn schilderijen. Deze artistieke sfeer vind je nog steeds terug in dit restaurant. Zowel in het interieur als op de kaart. De hele dag kun je hier inspiratie opdoen, tijdens het ontbijt, lunch of diner. Kies een gezellig plekje in het restaurant of in de serre.

Meer informatie over restaurant In Den Walcherschen Dolphijn

M V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
J.H. A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kregen een tafel bij een schuifdeur die vaak openging, waardoor het niet prettig was op die plek.
Wij meldden dit en kregen een andere tafel toegewezen.
Met 6 personen waren we aanwezig. Van 5 was de hoofdmaaltijd prima, maar van nr.6 (biefstuk) werd 2 x een slecht stuk op het bord gelegd. Jammer, want de rest was prima.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
eerste ervaring met AH arrangement. Maar dat doet er feitelijk niet toe.
Kwaliteit eten zeer goed.
Bediening wat matig. ontvangst prima, bediening aan tafel zeer neutraal. Kon geen lachje van af.
Met vriendelijke groet, Boudewijn Boeken, HR Manager NH Hotel Group.
Jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
WE hadden een 3 gangen-menu met keuze uit 3 voorgerechten , 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het eten was goed en smaakvol, alleen ging het allemaal razendsnel in 1 uur en 15 min was alles genuttigd. Bediening was netjes en heel vriendelijk.
Ko A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voor de tweede keer in korte tijd hier gegeten. Wat valt er nog toe te voegen aan eerdere recensies? Het is allemaal - gelukkig - nog steeds prima. Een restaurant dat zeer de moeite waard is om te bezoeken. Een minpuntje wil ik toch noemen (ook al doorgegeven aan de bediening): de prijs van mineraalwater vind ik extreem hoog. Een halve liter kost € 4,50 (over gewoon kraanwater praten we dan maar niet). Ter vergelijking: een halve liter Spa in fles (de originele) kost het het Ikea-restaurant € 1,00
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Uitstekende kwaliteit. Borden mooi opgemaakt.
We begonnen met carpaccio ,lang geleden dat
die zo lekker was. Daarna het hoofdgerecht wij
kozen eensgezind voor de biefstuk,helemaal
naar wens gebakken.En daarna het dessert.
We konden steeds uit 2 gerechten kiezen.
Personeel attent ,zeer vriendelijk.Helemaal top.
Het was het rijden waard.
Adrie C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige avond gehad, met een prima voor- hoofd en nagerecht.
Wij hebben al eerder gebruik gemaakt van AH restaurantactie, maar dit restaurant was tot nu toe, qua menu en smaak, en toppertje.
Vening N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bijzonder gezellig en mooi restaurant. Fantastisch gegeten en fantastische bediening. Absolute aanrader! We hadden voor 10 man maar 2 AH bonnenboekjes en dat was geen probleem!
A.l. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag ( 12 nov.) waren wij ook in den dolphyn . Mijn vrouw nam de visschotel en ik had het vlees palet en een fles wijn . 1 uur moeten wachten voor het eten op tafel kwam ???? ( de kok had in zijn hand gesneden was het excuus ) , voor af hadden wij ook nog een spa rood en een thee gehad . Prijs € 72.20 .
Dit kan je niet maken tegenover je gasten .
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Kan niet anders zeggen dat we prima hebben gegeten en een hele aardige bediening. Met de restaurantbon van AH 3 gangen voor in totaal 55 euro met flesje wijn! Zeker een aanrader!
HJMULDER .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Waarbij in voorgaande situaties slechts sprake was van lunchgebruik, welke ook zonder meer aanbevelenswaardig zijn, gisteravond culinair heerlijk verwend. Gebruik makende van het AH-voordeelmenu was de keuze reuze. Carpaccio vooraf, Zeeuws rund als hoofdgerecht en een zoet dessert. In deze gaan al mijn complimenten naar de keuken zonder het bedienend personeel tekort te willen doen. Boven verwachting klasse maaltijd voor een hele mooie prijs. Chapeau
Karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden een reservering om 18:30 en waren precies op tijd in het restaurant. de drankjes kwamen redelijk snel, maar voordat de bestelling werd opgenomen was het 19:00. Het vlees bij het hoofdgerecht van mijn zoon was doorgebakken. Zonder aarzelen werd een nieuw Zeeuwse biefstuk geserveerd. Prima.
Ine50 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik vond het personeel heel vriendelijk ook t.o.v onze kleindochter van 21 maanden. Het Albert Heijn menu was erg goed . Wij hebben heerlijk gegeten. We moesten alleen nogal lang wachten op het dessert. Ik kan dit restaurant bij iedereen aanbevelen.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben genoten van een prima AH menu. De gerechten werden mooi opgediend, het geheel zag er erg creatief uit. De bediening was prima.
Susanenhan .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed keuze menu voor een zeer schappelijke prijs. Attente en vriendelijke bediening. Graagvoortaan gratis plat water geven voor innemen van medicijnen.
H.janmaat .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vriendelijke bediening en lekker eten. Goede wijnen bij het eten. Jammer dat je geen kraanwater kan krijgen. Je bent dus verplicht een fles water te bestellen.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten, hoeveelheid had wat meer mogen zijn. Keuzemenu was voldoende en er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Prima bediening!!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zeer net restaurant. We hadden om 18:30 uur gereserveerd. Door omstandigheden konden we pas om 19:00 uur. Gebeld. Was geen enkel probleem! Werd ook zeer gewaardeerd bij binnenkomst.
Hannelohre.etman1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
wij hadden het gezellig we werden zeer gezellig geholpen maar de gehele entourage verplicht zitten in vitrine , binnen was niet ingedekt stond ook een grote oranje stofzuiger, onder een plastic golfplafond met de meest eenvoudige spotjes, kale tafels met het meest eenvoudige theelichtje niet bepaald de sfeer om eens lekker genietend om je heen te kijken wij vroegen ons ook af hoe het er zal zijn als een een fikse regenbui is onder een kletterend plastic geluid met grote zwarte ramen zonder verlichting binnen of buiten.....
doordat we smakelijk gegeten hebben en gezellig geholpen hebben wij een fijne avond met z'n tweetjkes gehad neemt niet weg dat het ijsje met een grote dot slagroom, overduideliujk uit een spuitbus, opgediend op z'n meest eenvoudigs wel iets beter had kunnen zijn.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gegeten in het kader van de AH actie. Keuze uit een menu voor euro 34,50 pp. Ruime keuze uit vlees of vis. Gekozen voor de vis met uitstekende sliptong. Lekker groot. Gevarieerd garnituur. Wijn is goed maar wel aan de dure kant. Zeg maar op Domburg nivo.

De bediening is correct en vriendelijk.

Het restaurant is tamelijk groot maar met een tafeltje aan het raam zaten we prima.