In Den Walcherschen Dolphijn

Markt 9 4357 BG Domburg Nederland Kaart

Over het restaurant In Den Walcherschen Dolphijn

Een palet aan smakelijke gerechten

Aan het eind van de 19e eeuw was dit pand het huis van kunstenaar Jan Toorop. Onder het ‘zeeuwse licht’ werkte hij aan tal van zijn schilderijen. Deze artistieke sfeer vind je nog steeds terug in dit restaurant. Zowel in het interieur als op de kaart. De hele dag kun je hier inspiratie opdoen, tijdens het ontbijt, lunch of diner. Kies een gezellig plekje in het restaurant of in de serre.

Meer informatie over restaurant In Den Walcherschen Dolphijn

Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren met 6 personen waarvan 1 vegetarisch. Ook voor deze persoon was het eten heerlijk en met smaak bereid. In een serre zittend krijgen we het idee van een vitrine. Onze voorkeur gaat eerder uit naar besloten restaurantruimte, maar het weerhoudt ons niet om terug te gaan. Fijne bediening moet hier ook echt vermeld worden.
J.P. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk eten met verse friet en salade. Voorgerecht met zalm en baars was heerlijk. De slibtong was boterzacht; heerlijk dessert met frambozenijs, een delicatesse!vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
mamaleine .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
De carpaccio was voortreffelijk! Biefstuk smaakte goed, garnituur en salade heerlijk. Vriendelijke bediening. 3 gangen met AH restaurantactie: €34,50 voor 2 personen! Fris is er € 2,50 per flesje. Hoeveelheid was meer dan voldoende en echt voor herhaling vatbaar!
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
et was vrij druk, maar de bediening liep goed. Mijn vrouw kan geen bruin brood eten, maar er bleek gee wit brood te zijn afgebakken. Jammer. Al met al een goede avond.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima restaurant en uitstekend gegeten, bediening kan iets attenter. Vooral het voorgerecht met zeebaars is een aanrader in combinatie met gerookte zalm.
A.R.Faasse .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed restaurant, prettige sfeer, wel erg warm. Als je onder een straalkachel zit. Leuke bediening. Eten was uitstekend, gevarieerd.
chlou .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima Ah menu, lekker gegeten, was rustig gezien periode, maar wel gezellig, zeker om nog eens te doen.
Midden in Domburg, parkeren kan soms lastig zijn, iets verder kijken en er is voldoende plaats bij parkeerterrein tegenover AH Domburg
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten en service waren goed.
Gegeten met ah actie. Alles was goed.
Jammer alleen dat een halve liter water 4.50 kost, kraanwater wordt niet geserveerd! En een sauvignon blanc huiswijn voor 4.80 per glas vind ik ook erg prijzig!
M V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben in dit restaurant gegeten met de ah kortingsactie. Het eten was super. Zag er mooi uit en smaakte erg goed. De biefstuk was super mals. Ik mocht het dessert, wat mijn tafelgenoten overigens erg lekker vonden, verwisselen voor een cappuccino en een likeurtje. Personeel was erg vriendelijk. Echt een aanrader! Als we weer in Domburg zijn, gaan we niet zeker weer eten!
J.H. A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kregen een tafel bij een schuifdeur die vaak openging, waardoor het niet prettig was op die plek.
Wij meldden dit en kregen een andere tafel toegewezen.
Met 6 personen waren we aanwezig. Van 5 was de hoofdmaaltijd prima, maar van nr.6 (biefstuk) werd 2 x een slecht stuk op het bord gelegd. Jammer, want de rest was prima.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
eerste ervaring met AH arrangement. Maar dat doet er feitelijk niet toe.
Kwaliteit eten zeer goed.
Bediening wat matig. ontvangst prima, bediening aan tafel zeer neutraal. Kon geen lachje van af.
Met vriendelijke groet, Boudewijn Boeken, HR Manager NH Hotel Group.
jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
WE hadden een 3 gangen-menu met keuze uit 3 voorgerechten , 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het eten was goed en smaakvol, alleen ging het allemaal razendsnel in 1 uur en 15 min was alles genuttigd. Bediening was netjes en heel vriendelijk.
Ko A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voor de tweede keer in korte tijd hier gegeten. Wat valt er nog toe te voegen aan eerdere recensies? Het is allemaal - gelukkig - nog steeds prima. Een restaurant dat zeer de moeite waard is om te bezoeken. Een minpuntje wil ik toch noemen (ook al doorgegeven aan de bediening): de prijs van mineraalwater vind ik extreem hoog. Een halve liter kost € 4,50 (over gewoon kraanwater praten we dan maar niet). Ter vergelijking: een halve liter Spa in fles (de originele) kost het het Ikea-restaurant € 1,00
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Uitstekende kwaliteit. Borden mooi opgemaakt.
We begonnen met carpaccio ,lang geleden dat
die zo lekker was. Daarna het hoofdgerecht wij
kozen eensgezind voor de biefstuk,helemaal
naar wens gebakken.En daarna het dessert.
We konden steeds uit 2 gerechten kiezen.
Personeel attent ,zeer vriendelijk.Helemaal top.
Het was het rijden waard.
Adrie C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige avond gehad, met een prima voor- hoofd en nagerecht.
Wij hebben al eerder gebruik gemaakt van AH restaurantactie, maar dit restaurant was tot nu toe, qua menu en smaak, en toppertje.
Vening N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bijzonder gezellig en mooi restaurant. Fantastisch gegeten en fantastische bediening. Absolute aanrader! We hadden voor 10 man maar 2 AH bonnenboekjes en dat was geen probleem!
A.l. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag ( 12 nov.) waren wij ook in den dolphyn . Mijn vrouw nam de visschotel en ik had het vlees palet en een fles wijn . 1 uur moeten wachten voor het eten op tafel kwam ???? ( de kok had in zijn hand gesneden was het excuus ) , voor af hadden wij ook nog een spa rood en een thee gehad . Prijs € 72.20 .
Dit kan je niet maken tegenover je gasten .
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Kan niet anders zeggen dat we prima hebben gegeten en een hele aardige bediening. Met de restaurantbon van AH 3 gangen voor in totaal 55 euro met flesje wijn! Zeker een aanrader!
HJMULDER .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Waarbij in voorgaande situaties slechts sprake was van lunchgebruik, welke ook zonder meer aanbevelenswaardig zijn, gisteravond culinair heerlijk verwend. Gebruik makende van het AH-voordeelmenu was de keuze reuze. Carpaccio vooraf, Zeeuws rund als hoofdgerecht en een zoet dessert. In deze gaan al mijn complimenten naar de keuken zonder het bedienend personeel tekort te willen doen. Boven verwachting klasse maaltijd voor een hele mooie prijs. Chapeau
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden een reservering om 18:30 en waren precies op tijd in het restaurant. de drankjes kwamen redelijk snel, maar voordat de bestelling werd opgenomen was het 19:00. Het vlees bij het hoofdgerecht van mijn zoon was doorgebakken. Zonder aarzelen werd een nieuw Zeeuwse biefstuk geserveerd. Prima.