In Den Walcherschen Dolphijn

Markt 9 4357 BG Domburg Nederland Kaart

Over het restaurant In Den Walcherschen Dolphijn

Een palet aan smakelijke gerechten

Aan het eind van de 19e eeuw was dit pand het huis van kunstenaar Jan Toorop. Onder het ‘zeeuwse licht’ werkte hij aan tal van zijn schilderijen. Deze artistieke sfeer vind je nog steeds terug in dit restaurant. Zowel in het interieur als op de kaart. De hele dag kun je hier inspiratie opdoen, tijdens het ontbijt, lunch of diner. Kies een gezellig plekje in het restaurant of in de serre.

Meer informatie over restaurant In Den Walcherschen Dolphijn

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima gegeten, leuk menu en vriendelijke bediening. Porties frites en sla redelijk, maar niet voor grote eters (jongelui).
Leuke opzet, maar gedeelte waar wij zaten in de serre was wel erg krap.
Jolandavtr .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurant bonnen. We konden kiezen uit 3 voor, 3 hoofd en 2 nagerechten. Alles was goed, de carpaccio en sliptong waren erg goed.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was erg lekker maar te kleine porties. Hoewel we er zaten met de zegeltjesactie van AH moet dat niet van invloed zijn. Het blijft reclame voor je bedrijf. Twee minimale schaaltjes friet voor 6 personen is echt te weinig en bijbestellen kost 3.50 per portie. Het duurde ook erg lang voor de volgende gang doorkwam en pas na vragen werd hierop gereageerd. Wat meestal bij dit soort acties geldt, is dat je bestookt wordt met vragen of je nog wat wil drinken. Nu was het andersom, wij moesten er om vragen. Wel heel positief dat er 1 rondje drank van het huis was vanwege de lange wachttijden, alleen had ik dat dan gelijk verteld en niet pas aan het eind. Wat wel tegenviel was de plaats in de buurt van de schuifdeur, daar komt een berg kou door naar binnen en dan zijn er ook nog van die figuren die niet de moeite nemen om deze goed te sluiten. Kortom, goed eten maar verbetering mogelijk in de marges.
comy968l .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Helaas was de wachttijd tussen de gerechten vrij lang, zo'n 25 minuten. Toen we een tweede keer drinken wilde bestellen werd er gezegd dat ze zo terug kwam om die op te nemen, maar er kwam niemand meer. Later wel tegen een andere medewerker gezegd. De reactie was enkel "dat is dan jammer".
De bijbehorende garnituur en friet waren aan de erg zuinige kant. Een scaaltje friet met zijn vieren, zo weinig dat ieder 4 frietjes had.
Ook was het erg moeilijk om elkaar te kunnen verstaan door al het rumoer,
Jos C.
Met de AH zegels ontzettend
goed gegeten. Niet bezuinigd op kwaliteit en hoeveelheid.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier met de AH-actie wezen eten. In dit geval was het een keuzemenu daar ik zelf geen voorstander van ben maar ach....laten we eerst proberen!
Het was het laatste weekend van deze actie dus er waren een hoop gasten met dezelfde keuze. Het voorgerecht was zeer smaakvol, verzorgd (zalm) en een goede keuze. Mijn tafelpartner had de sliptong en daar was zij zeer tevreden over. Mijn biefstuk was wat aan de taaie kant maar alles daarom heen was het prima omdat je weet wat je kan verwachten! Lekkere frieten en salade.
Pluim voor de bediening; vriendelijk, sociaal en hielden de snelheid er in (was namelijk een drukke avond). We hebben in de serre gegeten en dat was sfeervol en gezellig. We komen zeker eens terug om a la carte te eten.
Tessa N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was allemaal netjes en verzorgd. Eten duurde wat lang maar dit werd netjes verteld. Alleen jammer dat me vriend na het eten van de biefstuk ziek is geworden.
euwijk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Afgelopen week heerlijk gegeten met de AH-actie bij In de Walcherse Dolfijn in Domburg. Het restaurant heeft een sfeervolle, goed verwarmde serre met uitzicht op de winkelstraat van Domburg. De bediening was goed en zeer vriendelijk. We hadden een heerlijke rundercarpaccio en als hoofdgerechten twee mooie dikke sliptongen en een malse biefstuk (van het dikbilrund!). Ook de pavlova als dessert was dik in orde. Dit is een top- adres waar we zeker nog een keer naar terug gaan.
HJMULDER .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de tweede maal dit hier wezen dineren met de AH-actie. Ook nu weer heel goed gegeten, vriendelijke en vlotte bediening zoals gewend, dus wat wil een mens nog meer. Prima adres voor diner, lunchkaart kenden we al.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op zoek naar een goede eetgelegenheid? Dan mag je deze niet overslaan. Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Alleen in de serre/terras was de temperatuurvedeling lastig. Te koud bij het raam en te warm bij de kachels. Binnnen ook heel gezellig
jvogel1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Kwaliteit eten was prima, compliment daarvoor.
Vooral carpaccio was erg lekker. Hoofdgerecht ook goed maar kleine porties.
Wel andere zaken die wat tegenvielen: 1 heel klein half gevuld kommetje frietjes is veel te weinig voor 2. Bijbestellen kostte € 3,50 extra. Bestelt biertje vergeten te brengen, Moezelwijntje € 4,50 ook prijzig, 3 kwartier tussen voorgerecht en hoofdgerecht zonder dat het erg druk was ook veel te lang.
Tafeltje dicht bij toegangsdeur in serre was nu erg koud. Hier zou een tochtsluis voor gemaakt moeten.
Zonder AH actie zou het ca. € 85 hebben gekost voor 2 en dat is te prijzig voor wat je krijgt.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren met 6 personen waarvan 1 vegetarisch. Ook voor deze persoon was het eten heerlijk en met smaak bereid. In een serre zittend krijgen we het idee van een vitrine. Onze voorkeur gaat eerder uit naar besloten restaurantruimte, maar het weerhoudt ons niet om terug te gaan. Fijne bediening moet hier ook echt vermeld worden.
J.P. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk eten met verse friet en salade. Voorgerecht met zalm en baars was heerlijk. De slibtong was boterzacht; heerlijk dessert met frambozenijs, een delicatesse!vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
mamaleine .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
De carpaccio was voortreffelijk! Biefstuk smaakte goed, garnituur en salade heerlijk. Vriendelijke bediening. 3 gangen met AH restaurantactie: €34,50 voor 2 personen! Fris is er € 2,50 per flesje. Hoeveelheid was meer dan voldoende en echt voor herhaling vatbaar!
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima restaurant en uitstekend gegeten, bediening kan iets attenter. Vooral het voorgerecht met zeebaars is een aanrader in combinatie met gerookte zalm.
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
et was vrij druk, maar de bediening liep goed. Mijn vrouw kan geen bruin brood eten, maar er bleek gee wit brood te zijn afgebakken. Jammer. Al met al een goede avond.
A.R.Faasse .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed restaurant, prettige sfeer, wel erg warm. Als je onder een straalkachel zit. Leuke bediening. Eten was uitstekend, gevarieerd.
chlou .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima Ah menu, lekker gegeten, was rustig gezien periode, maar wel gezellig, zeker om nog eens te doen.
Midden in Domburg, parkeren kan soms lastig zijn, iets verder kijken en er is voldoende plaats bij parkeerterrein tegenover AH Domburg
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten en service waren goed.
Gegeten met ah actie. Alles was goed.
Jammer alleen dat een halve liter water 4.50 kost, kraanwater wordt niet geserveerd! En een sauvignon blanc huiswijn voor 4.80 per glas vind ik ook erg prijzig!
M V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben in dit restaurant gegeten met de ah kortingsactie. Het eten was super. Zag er mooi uit en smaakte erg goed. De biefstuk was super mals. Ik mocht het dessert, wat mijn tafelgenoten overigens erg lekker vonden, verwisselen voor een cappuccino en een likeurtje. Personeel was erg vriendelijk. Echt een aanrader! Als we weer in Domburg zijn, gaan we niet zeker weer eten!