In den Struyskelder

Meer informatie over restaurant In den Struyskelder

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Tijdens een weekendje Zeeland hebben we hier de lunch gebruikt.
Via een smal steegje kom je bij een terras in de binnentuin.Daar was het heerlijk rustig en schaduwrijk toeven.
De lunch was eenvoudig maar goed.Mijn salade smaakte prima en de kibbeling van mijn echtgenoot was vers gebakken en ruim voldoende .
Bé H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
In een mooie sfeer matig gegeten. Voorgerechten redelijk (gevulde avacado met kip en zalm/tonijn met wasabisaus en sojasaus). Hoofdgerechten zeer matig (nietszeggende tarbot met blanke botersaus en een niet knapperige eendenborstfilet met teveel verhullende saus). Mannentoilet leek veel op een toilet langs de snelweg, vuil en overvolle bak voor papieren handdoeken. Voor ruim 80 Euro een teleurstellende ervaring. Voor dit bedrag kun je elders heel wat lekkerder eten.
Gertha2 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de Struyskelder. Ik heb Tarbot gegeten. Smaakte voortreffelijk met een geweldig sausje. Ook de gamba's met een speciale saus van de chef smaakte goed. Prijs kwaliteit is perfect. Er zijn veel mogelijkheden om te zitten. Op de kaai. In de tuin en in een serre. Wij vinden het een echte aanrader.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
gisteren op moederdag geluncht kabeljauw met slalade en frites heerlijk gegeten met mijn ouders 87 en 86. mijn vader erg kieskeurig met eten lust alles maar hard als hij het niet lekker vind hij moet het van reuk en smaak hebben omdat hij bijna blind is de vis vond hij heerlijk en de frites goed gebakken voor mijn moeder had de vis iets langer mogen door gebakken worden. mijn man en ik hebben uiteraard ook goed gegeten. service was goed niets op aan te merken. voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Een rondje Zeeland bracht ons, vanuit onze basisplaats Middelburg, achtereenvolgens naar Vlissingen, het werkeiland van de Delta Werken Neeltje Jans, Renesse, Burgh Haamstede en uiteindelijk Veere. Corjan Hoogerheide, chef kok van In Den Struyskelder, hadden wij namelijk beloofd als we in de buurt zouden zijn om een hapje bij 'm te eten. Wij kennen hem van een eerdere ontmoeting, dit jaar, tijdens onze vakantie in Curaçao. Hij werkte toen als tijdelijk leermeester, van de locale koks, in restaurant Nemo van Lions Dive and Beach Resort. Vooraleerst we bij 'm aan klopten hebben wij een cultureel rondje door Veere gemaakt, een schitterend en authentiek stadje aan het Veerse meer, waar veel uit het verleden bewaard is gebleven. Eenmaal terug betrappen we Corjan, waar anders dan in de keuken, van het monumentale pand aan de Kaai nummer 25. Na bijgepraat te hebben zoeken wij een tafel in de Serre en bestellen een glas Chardonnay. Al voordat wij ons eten bestellen trakteert hij ons op een amuse, een overheerlijk en goed gevuld Zeeuwse vissoep. Omdat wij laat hadden gegeten bestelden wij vooraf een klein broodschoteltje met een overheerlijke, huis gemaakte, knoflook-boter. Als hoofdgerecht een Entrecote Iberico en een Kalfswang met zwezerik. Na het uitserveren hebben we genoten van de buitengewoon professionele creatie, een plaatje voor het oog. Uitzonderlijk goed van smaak met een harmonische mix van alle ingrediënten. Je merkt aan alles dat je te maken hebt met een professional en een aimabel mens. Curieus te vermelden dat het in de middeleeuwse kelder goed toeven is en complimenteren de vriendelijke bediening. Een bezoek is meer dan de moeite waard, eet smakelijk.
Tanja .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Allemensen, wat een toeristenfuik dit!
Op het terras gezeten en een keuze gemaakt uit de twee soorten soep: tomaten en vis.
Kennelijk kon de kok geen keuze maken en kreeg ik een bak vreselijk waterige soort combinatie van tomaten en vis, met veel tomaten en armoedig weinig vis.
Bij het afrekenen (9,50) werd me toch een fooi afgedwongen ('heb geen wisselgeld') en aangezien ik het pontje moest halen had ik weinig keus.
Erg beschamend dit alles, en zeker nooit meer voor herhaling vatbaar.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Tijdens een rondje Zeeland zouden we Veere waarschijnlijk niet hebben bezocht. Ware het niet dat wij tijdens een verblijf op Curaçao chefkok Corjan Hoogerheide, uit Veere, ontmoette tijdens z'n werkvakantie bij Lions Dive. Bij aankomst in Veere  gingen wij op zoek naar z'n werkadres. Blij verrast door de authentieke en bijzondere sfeer van Veere trotseerden we, onder een zuinig zonnetje, de koude wind. Eenmaal op de dijk, de Kaai genoemd, gelegen aan de jachthaven die directe toegang verschaft tot het Veersemeer blijkt in een historisch pand, op nummer 25-27, het Restaurant "In den Struyskelder" te zijn gevestigd, het domein van Corjan. Via Social Media hielden we contact, we beloofden bij gelegenheid eens binnen te lopen. Nu was het zover, ineens stonden we voor het pand, de trap af de kelder, nou ja de gewelven, in van wat blijkt een rijksmonument te zijn. Bij binnenkomst kwam de keuken direct in het vizier. En of het zo moest zijn we liepen elkaar meteen tegen het lijf, al handen schuddend werden wij hartelijk begroet. Na dit weerzien namen wij plaats in de serre achter het pand. Uit de beperkte lunchkaart bestelden wij iets simpels bestaande uit de inmiddels beruchte Bitterballen en Flamm Kuchen met gerookte zalm. In onze beleving waren zelfs de bitterballen van bijzondere kwaliteit. De Flamm Kuchen was een kracker-achtige bodem bedekt met een gemengde sla afgedekt met een delicaat gerookte zalm en gecompleteerd met toefjes kruiden creme. Een typische ervaring om zulke simpele snacks in een restaurant van dit kaliber te kunnen bestellen. Bij het afscheid werden we vergast op een kookboek, geschreven door de chef zelf. En zoals Corjan zelf even later op Facebook publiceerde; "Vanaf nu gaat er echt gekookt worden! Ze hebben een kookboek meegekregen". Een soort opdracht dus! Een idyllische plek met een aparte sfeer in het middeleeuwse pand is al een goede reden om hier naar binnen te stappen. Als je ooit Veere, de Parel van het Veersemeer, bezoekt moet hier even de Zeeuwse gastvrijheid proeven en beleven. Veel genoegen en smakelijk eten gewenst.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Onverwachts 'moeten' eten in Veere voordat we de lange thuisreis aanvaardden. Het was er stil en het eerste restaurant dat open was bleek achteraf een prima keuze. Vriendelijke ontvangst en we zaten al snel met een drankje en we besloten voor het verrassingsdiner van €35 te gaan. Een start met een salade met eendenborst met div. sausjes met daarbij brood met olie, zout en boter. Het hoofdgerecht was dorade 'en papilotte', gegaarde vis in fijne groenten en kruiden, gewikkeld in bakpapier. Hoewel het nooit mijn voorkeur heeft zelf een vis te moeten ontgraten waren mijn partner en ik erg enthousiast over deze heerlijke vis en bleek het ontgraten redelijk makkelijk te gaan. Na een heerlijk nagerecht gingen we voldaan op huis aan.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
13 jaar geleden hebben we hier ook gegeten, toen bij de vorige eigenaar. Nu zijn we hier terug ter ere van ons koperen bruiloft, samen met de kinderen. We waren verrast van het interieur, het zag er mooi uit. Met de chef hadden we vooraf contact gehad en hij heeft voor ons vieren een mooi verassingsmenu gemaakt €35 voor de volwassenen en €25 voor de kinderen (kleinere porties). We begonnen met een amuse waarna de carpacio gebracht werd, heerlijk. Het hoofdgerecht was scholfilet in seranoham en de andere hadden hertebiefstuk. Bij het desert hadden ze een leuke verassing. Al met al prima gegeten. Voor ons was de prijs kwaliteit verhouding prima in orde.
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Via een smal gangetje naast het restaurant kom je uit op een binnenplaatsje waar je de drukte van de straat even achter je laat. Daar, in het zonnetje, genoten van een Duveltje en bittergarnituur. Als het dan snel later wordt, krijg je ook honger en dus besloten we om hier een hapje te eten: salade met zalm, rivierkreeftjes en makreel en een kipspies gemarineerd in knoflook. De salade smaakte goed, maar was niet bijzonder. Jammer van de 5 grote graten die nog in de makreel zaten. Een opmerking hierover tegen de bediening kreeg nauwelijks aandacht: 'goh, dat mag toch eigenlijk niet'. De kipspies was lekker, maar 1 spiesje voor dat geld was toch wel wat karig. Er was wel voldoende brood, een hele schaal vol. Al met al was de prijs kwaliteit echt niet in balans. De bediening was aardig maar daar bleef het bij. Daar weer gaan eten? Nee, we denken toch maar van niet. Het zal bij een duveltje op het terras blijven.
Mdridder .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Na een slechte ervaring, zie vorige recensie, werden we uitgenodigd voor een herkansing.
Van deze vriendelijke geste hebben we gebruik gemaakt.
In niets leek het op de vorige keer. We kozen voor het verrassingsmenu.
Als voorgerecht kregen we asperges met gerookte eendeborst, vergezeld door een klein bolletje aspergeijs, heerlijk. Hoofdgerecht: een combinatie van roodbaars, zalm met een antiboise van citroen, nagerecht een heerlijk toetje wat prima van smaak was. We mogen wel zeggen dat de keukenbrigade zich heeft gerevancheerd.De gerechten waren prima op smaak, keurig opgemaakte borden. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Mdridder .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Onlangs hier gegeten,, ik werd hier niet vrolijk van. Prijs/ kwaliteitverhouding echt niet in balans. De kaart belooft veel maar maakt het absoluut niet waar.
Eén v.d voorgerechten was zeebaars met guacamole en wat tortillachips er bij,, de guacamole had geen smaak. de chips smaakten oud. Dan een parelhoenbouillon met daarin een coquille die nergens naar smaakte. Onze courgettesoep was wel lekker, dan het hoofdgerecht, borden waren zeer slordig opgemaakt, we hadden echt wel steakmessen nodig om de entrecotes te kunnen snijden, geen goed stukje vlees. Kabeljauw was wel goed maar werd geserveerd tussen cederhout. Dat had totaal geen toegevoegde waarde. We kozen toch maar voor een dessert om het geheel af te maken,, toetje in de vorm van een hamburger, idee lijkt wel leuk,, maar had echt geen smaak, de meringues waren hard en kwamen volgens mij zo v.d. groothandel,, de hazelnootvulling die er tussen zat had absoluut geen smaak. Omdat er binnen ons gezelschap mensen waren die de "bob" waren wilden we er ook gewoon wat kraanwater bij. Daar bleek nog 50 eurocent voor gerekend te zijn,, dat vind ik niet netjes.
We zaten in de serre met achter ons ook een gezelschap van 8 inclusief 4 kinderen. Die produceerden toch een aanzienlijk aantal decibellen waardoor wij elkaar soms niet konden verstaan. Hier kan het restaurant dan niet aan doen maar ik vond het hoogst vervelend.
Verder zag ik al een aantal gasten hun hoofd flink stoten bij het afdalen v.h trapje naar beneden. We werden hier wel voor gewaarschuwd maar blijft toch gevaarlijk. Mijns inziens moet hier toch wat aangedaan worden. Kortom we zagen naar dit etentje uit,, maar dit was niet wat we verwachtten. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug. We werden overigens wel keurig geholpen door een vriendelijke jongeman die het ons naar de zin wilde maken.
HettySnel .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Mooie sfeervolle gewelvenkelder waar je de authentieke restaurantsfeer meteen proeft bij binnenkomst. Op een drukke zaterdagavond is het personeel niet altijd even alert maar over het algemeen weten ze dit goed op te lossen. Het eten was heerlijk, een 4-gangen verrassingsmenu gegeten en nog lekker lang kunnen natafelen. Zeeland blijft wat dat betreft een van onze favoriete bestemmingen voor een lang weekend en de struyskelder bevestigde dit andermaal. We hebben genoten en komen zeker terug.
BertGasenbeek .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Op 13 oktober hebben wij in “In den Struyskelder” gegeten.

Het was een geweldige ervaring.

Deze tv-kok van Zeeland heeft ons een diner voorgezet waar we nog weken over gesproken hebben.

Ook gezien de prijs!

Omdat we een kamer in “ Bed en Brood” hadden geboekt kregen we dit diner tegen gereduceerde prijs.

Top was het, creatief, geraffineerd wat smaken betreft.

En daarbij nog een jonge dame die wist hoe ze het de gasten gezellig moest maken.

Op alle fronten top!
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Op deze prachtige plek matig gegeten. De menukaart is prima, maar de prijzen zijn veel te hoog voor wat je krijgt. De kip werd geserveerd op een bedje sla (die je normaal lekker fris en koud eet) die al snel klef en niet al te lekker van smaak werd. De mosselen waren oké, de bijgerechten zeer standaard. Kortom, ondanks de plek, niet voor herhaling vatbaar.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
We hebben geluncht in dit sfeervolle gebouw aan de kaai in Veere. Oogt weinig aantrekkelijk: een donker keldergat en de meeste mensen zaten aan de kaai. In de tuin, door de gewelven, is achter een gedeelte van het terras overdekt, dus ook geschikt bij regen en (koude) wind. Beknopte kaart. Vriendelijke, snelle bediening (het was zeker niet druk). Mooie porties lamsham en salade.