In den Stallen

Meer informatie over restaurant In den Stallen

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We kwamen hier zonder te reserveren maar dat bleek geen probleem. Hebben een sliptong gegeten een een tournedos. Alle twee goed bereid en voorzien van ruime garnituur. Bij de tournedos een pittige chutney van pompoen en als groente verder o.a. koolrabi en koude rabarbercompôte.
Benadering door het personeel prettig en behulpzaam zonder opdringerig te zijn.
RK2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vanavond hier gegeten. Heerlijk eten! Brood mandje met heerlijk vers stokbrood vooraf. De schnitzel en het (runder) stoofpotje zijn echte aanraders. Verse groenten, rauwkost en gebakken aardappelen waren ook heerlijk en warme gerechten waren goed op temperatuur. Goede en aardige bediening. Wij komen hier graag terug!
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Voor deze prijs durf je van te voren niet teveel te verwachten. Niks is minder waar, het was super. We hebben een arrangement steengrillen en bowlen gedaan vanavond met zijn 2en. We hebben heel veel verschillende gerechtjes op tafel gehad en meer dan genoeg! En dan wordt het nog bijgevuld ook. Goede service, vriendelijk personeel en spot goedkoop.

Enige tip, de grill gaat vrij snel uit. Wordt dan minder heet waardoor vlees grillen niet meer wil.

Gasten die later binnen kwamen waren gigantisch onbeleefd, brutaal en vervelend. Het personeel bleef heel rustig en beleefd, gedrag van de gast was absoluut onterecht.

Een flinke fooi gegeven wat we normaal nooit doen.
M A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Zo nu en dan is het gewoon leuk om eens te steengrillen en te bowlen.
Omdat we een weekend weg waren even gezocht en uitgekomen bij dit restaurant.

Leuke lokatie, voldoende parkeergelegenheid en een gezellige aankleding binnen.
Bij binnekomst erg gastvrij ontvangen door een leuke jonge dame die plezier had in haar werk.
De sfeer onderling van het bedienend personeel voelde erg goed en iedereen was vrolijk wat het totaal plaatje ten goed komt.

Als eerste gegeten en we hebben vooraf keurig uitleg gekregen over het steengrillen. Ikzelf ben een vrij grote eter en zag bij alles wat op tafel stond dat het misschien niet voldoende zou zijn.
Maar alles was meer als voldoende, het was smakelijk vers en was leuk opgemaakt.
Omdat we toch wel vol zaten mochten we het dessert bij de bowlingbaan gebruiken, wat erg prettig was. De desserts waren ook smakelijk en het bowlen erg gezellig. de 4 banen waren net na onze komst allen bezet en geeft toch gezelligheid.

Na de geslaagde avond waren we per persoon iets boven de € 30,- kwijt en we hebben ruim voldoende gegeten en gedronken. Dat is leuk om vaker te doen.
Thomas2014 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Uitstekend restaurant met verassend goede keuken. Ik heb hier een aantal avonden gegeten, aangezien ik in het hotel zat voor mijn werk.
De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en de bediening is erg vriendelijk.
Ook de menukaart is redelijk gevarieerd, dus eenieder komt wel aan zijn/haar trekken.

Mochten we binnenkort weer in de buurt zijn, dan ga ik daar zeker weer eten.

Heerlijk eten voor niet te veel geld. Gewoon naar toe gaan dus !!!