In den Roden Leeuw van Limburg

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jef L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
In deze klassiek ingerichte zaak hebben mijn vrouw en ik de lunch genoten. En wel een van onze favoriete gerechten: bloedworst met rogge, bruinbrood. De bloedworst smaakte prima.
De warme appelschijfjes waren echter te dun en de gebakken uienringen pasten niet echt bij het gerecht. Een verse ,kleine, salade garnituur was beter geweest.
Prijs kwaliteit was redelijk. De koffie mocht er ook zijn.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Het ligt op een prachtige locatie waar je heerlijk kunt wandelen en kunt genieten van de Limburgse omgeving. Wij gaan hier graag ontbijten/ lunchen, de gerechten zijn heerlijk, vers en kwalitatief zeer goed. Het is jammer dat de algehele sfeer geen gastvrijheid uitstraalt, maar ondanks dat blijven wij terugkomen.
Arlo P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Twee keer gaan eten hier een keer binnen en een keer op het terras . Mij. Dochter van 12 heeft de zaak omgedoopt naar de doodde leeuw . Eten is heerlijk wat hier uit de keuken komt is werkelijk top ook prijs kwaliteit en kwantiteit is goed. Maar de sfeer is er doods bediening in het zwart buiten gaat het nog maar binnen is het zo doods geen muziek geen lach niks als je binnen komt voel je bijna niet welkom . jammer want de kwaliteit is top