In den Molen

Zevenbergseweg 21 4871 NJ Etten-Leur Nederland Kaart

Over restaurant In den Molen

De landerijen in

Op deze unieke locatie in Ettenleur is de tapperij In Den Molen vrij gelegen in het voormalig molenaarshuis pal naast de poldermolen. Kom binnen voor bijvoorbeeld een zeebanket en Brabantse koffietafel. Het is ouderwets gezellig ingericht als een huiskamer of geniet van de zon op het grote terras op het zuiden. Het nabijgelegen natuurgebied is heel geschikt voor een fietstochtje!

Meer informatie over restaurant In den Molen

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- Lunch vanaf 12:00

Pibelly .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Ik heb hier een wildtrio, van hert, haas en konijn met bospaddestoelensaus gegeten voorzien van gebakken aardappeltjes en aardappelkroketjes, warme groenten en een heerlijke salade. Alles was perfect bereid en smaakte heerlijk zoals ik bij dit restaurant gewend ben. De prijs voor dit gerecht was slechts € 18.
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Restaurant gekozen om weer eens een keer paling te eten. De ambiance is niet geweldig, beetje oubollig, maar past vreemd genoeg wel bij de beleving. De bediening is redelijk, de opmaak van de gerechten sober. Het eten waar we voor kwamen, de paling, was goed.
Pibelly .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Ik heb hier o.a. runderhaasbiefstuk gegeten. Deze was heel lekker bereid met gebakken champignons en werd geserveerd met warme groenten, broccoli, courgette en sperzieboontjes. Daarnaast kreeg ik gebakken aardappeltjes en aardappelbolletjes. Alles was heerlijk bereid en het vlees was lekker mals en goed van smaak. De bediening was perfect. De smaakvolle inrichting van het restaurant is aangepast aan de ouderdom van dit historische pand.