In den Koning

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Om te beginnen: Ad.1: Alle gerechten die hier uit de keuken komen zijn alle jaren TOP !
Ad.2: De bediening is nog steeds TOP ! Ad.3: Het decor is klassiek en past in het geheel van deze TOP Bistro, je bent immers niet voor niets "In de Koning".
Ad.4: Je geniet als een "vorst" en wanneer je een echt culinair weekend wil, dan huur je gewoon het iets verderop gelegen vakantiehuis (max 4 personen) van de eigenaren erbij. Een echte aanrader.
Wij komen hier al jaren "genieten", dus wanneer je het mij vraagt, roep ik TOP!
Bedankt Iris en Hans.

Hartelijke groetjes, fam. Himpers van Lieshout (Limburg).
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Gezellig restaurant met uitstekende bediening in een authentieke sfeer. Je begint met een aperitief, gevolgd door uitstekend bereide gerechten die worden gecombineerd met bijpassende wijnen. E.e.a. te besluiten met een royaal dessert en dat alles tegen een zeer aanvaardbare prijs.
Kortom een aanrader voor iedereen die in West Zeeuws-Vlaanderen verblijft en een goede maaltijd
in een gezellige sfeer wil genieten.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
120 euro , 2x 5 agangen, koffie en 2 flessen huiswijn (rood/wit) en een appreatief vooraf prijs kwaliteit 9.5. Versgebakken brood, gezouten boter , tapenade, stukje warme quich vooraf als amuse, top! 1e gang carpaggio met pecarino (8, beetje koud, met wat fleur de Sel prima op smaak). Krabsoep met hollandsee garnalen en cognac, (lekkere vissmaak, garnaaltjes doen de rest, vleugje congnac voor het warme keel gevoel, 9), Heilbot met kerry- en rozijnensaus,(6.6, niet indrukwekkend, vis smaak is weg). Kangoeroe met ahornsiroopsaus, beetje te zoet, vlees is ook al zoetig, wel goed mals, 7.5), dessert sinasappelijs met sinaappelschil en cointraux (8.3), roodfruit met slagroom (7) en broodpudding met vannilesaus, 9 niet te zoete pudding en best sappig). Huiswijn: wat gemakkelijke zuid-afrikaanse blends, aangenaam (wit 7, rood 7,1). Koffie Illy, lekker heet en goed op smaak(8.5), en wat chocola en noga erbij. Toilet: eenvoudig en schoon, met handdoekjes. Sfeer, apart rookgedeelte/bruin cafe sfeer, rookloos klassiek ingericht restaurant, gezellig met hedenaagse kunst van opkomende kunstenaars aan de muur.
Zeer aan te bevelen restaurant om eens langs te gaan.