In den Guldene Crone

Meer informatie over restaurant In den Guldene Crone

Jouw recensie over het restaurant In den Guldene Crone

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gebruik gemaakt van een heerlijke lunch op en het gezellige overdekte terras. Wat een gastvrijheid ! Gemoedelijk en geïnteresseerd personeel naar hun klanten. Zeer aan te bevelen om deze zaak te bezoeken en gebruik te maken van een heerlijke lunch.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima lunch gegeten. Ik had een saté en mijn vrouw een vissalade met zalm en paling. Heerlijk een ouderwetse sla erbij lekker aangemaakt. Bediening vlot en vriendelijk, decor bruin café , gezellig. Aan te bevelen als je toch in Ootmarsum bent.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
de lunch gebruikt op het overdekte terras, teleurstellend als eerst drie andere tafels worden geholpen, die na ons plaats namen op het terras. De bestelde pannenkoek was een echte Veldt pannenkoek, made in Schijndel.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Hier zaterdag 21 juli geluncht: bestaande uit een Stadscafelunch: 1 boterham met een bijna vleesloze kroket, 1 boterham met een plak kaas&ham en een gebakken eitje. Dan een bolletje salade en dat allemaal voor € 7,95. Niet echt goed, lekker of bijzonder, maar heel erg simpel. Mijn tafelgenoot: 2 lentekroketten met brood. Deze waren een stuk beter van smaak, maar nog steeds niet echt goed.
De bediening is beleefd en snel.
Een echt toeristische eetgelegenheid, waar je nooit een tweede keer gaat komen. Jammer, je kan voor hetzelfde geld er veel meer van maken.