In den Gevulden Pot

Herenstraat 8 7776 AJ Slagharen Nederland Kaart

Over restaurant In den Gevulden Pot

Europese rondreis

Na een dagje pretpark Ponypark Slagharen even neerstrijken bij In den Gevulden Pot. De Europese kaart varieert van Hollandse garnaaltjes, Duitse biefstuk tot malse tourndos. Kies een plekje in de lunchroom, cafe of restaurant en als het weer het toelaat lekker buiten. Kinderen kunnen hier gewoon verder spelen in het kinderhoekje!

Meer informatie over restaurant In den Gevulden Pot

6,3
Voordelig
mctdt .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op het eten is niets aan te merken., de porties zijn ruim voldoende. Het tempo lag hoog, niet echt het gevoel gehad van "gezellig uit eten"!
dinie.deuzeman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben bij de gevulde of vrijdagavond weer heerlijk gegeten, het was weer voortreffelijk voor herhaling vatbaar. We zullen hier zeker weer gebruik van maken.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een rustig en gezellig restaurant, en werden daar vriendelijk ontvangen
en bediend.
Verder werd er goed naar onze wensen geluisterd wat betreft het eten en de zit locatie.
Al met al een ervaring die smaakt naar meer, wij komen zeker vaker.
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Bezoek op 21 sept j.l. Restaurant met open verbinding naar cafe/bar. Veel te harde muziek. We waren alleen, dus sfeerloos. Voorgerecht en nagerecht geen keuzemogelijkheid. Hoofdgerecht slecgts 4 mogleijkheden. 3 vlees/1 vis. Kwaliteit was redelijk. Bediening onvriendelijk. Eenmal maar nooit weer. Cijfer 4
Trouwenone .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bediening was leuk en spontaan. Service uitstekend.
We hadden gereserveerd in een feest week in dorp dichtbij...dus hadden alle ruimte! Maar evengoed werden we super goed geholpen. Er werden zelfs speciaal bananen geleverd omdat we graag een bananensplit wilde hebben.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het terras zat vol dus binnen gaan zitten, kort bij de open deur. Vuil tafelkleed met zand ed straalde niet zo veel goeds uit. Dit weggeveegd ook even de kinderstoel gepoetst. Toen klaar voor de bestelling. De menuutjes waren héél véél voordeliger dan de kaart. Helaas was de mosterdsoep niet onze keus dus 'moesten' we duur kiezen. Vandaar enkel het hoofdgerecht met bijgerechten voor de Kleine.
De kip was op dus maar n plan B, snitzel voor mij en gordonbleu (inderdaad met n g...) voor m'n partner.
Ondertussen een service met veel aandacht en geduld.
Het vlees was prima maar niets bijzonders. De hoeveelheid champignons die we voor twee euro bijbesteld hadden viel ons goed tegen. Het leven vijf stuks.
De garnituur op het bord was bloemkool, broccoli en wortels. Het leek ons ook (zoals gelezen in n eerdere recensie) niet vers maar diepgevroren oid.
Bij de betaling was ook de service weer top. En dat in een erg vol restaurant. Jammer dat bij t voorlezen van het te verschuldigen bedrag de pepermuntjes een voor een met de hand verplaatst werden. Kleinigheidje.
dinie.deuzeman .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben een heerlijke tomaten soep als voorgerecht gehad, geserveerd met stokbrood + kruidenboter
Als hoofdgerecht wienersnitzel met salade ,warme groentes ,stoofperen, gebakken aardappelen en friet.
We waren zo vol dat voor het nagerecht gekozen is voor een kop koffie .
Lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
het eten was matig het vlees was niet gaar is ook gemeld bij de bediening en de rest van het eten was matig bediening was goed.
Robingrid .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten, alles was lekker. Komen hier al jaren naar volle tevredenheid, als we in de buurt zijn. Volgende week komen we weer terug met de familie om weer te genieten .
Degrootanita .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Slecht eten, aangepaste prijzen op de ah actief. Slome service. Jammer, het enige voordeel is dat het volgende restaurant hoe dan ook meevalt. ;-) zo heeft ieder nadeel zijn voordeel
beste mevr de groot jammer dat u het bezoek aan ons restaurant zo ervaren heeft misschien kunt u toelichten wat u als slecht zijnde heeft ervaren ik geef u mijn email adres dat is oldenburger2@ziggo.nl wij zien graag een reactie tegemoet zodat wij hiervan kunnen leren.
mvg oldenburger
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Helaas viel de "grote" kaart wat tegen, prijs kwaliteit schiet hier te kort, vlees was te doorbakken en met wat zenen, groente waren niet vers (blik of pot denken wij), ook de hollandse garnalen waren droog en de uien soep leek ook niet vers gemaakt!
Misschien volgende keer de "kleine" kaart proberen, daar staan een stuk aantrekkelijkere prijzen op!
Pietderijck .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wij komen al een aantal jaren in de vakantie eten in dit restaurant tot volle tevredenheid. Vooral de menuutjes zijn uitstekend, wat je hier voor je geld krijgt is echt fantastisch. De sfeer en bediening is uitstekend. En ze zijn heel vriendelijk en er hangt een gemoedelijke sfeer en we komen er steeds weer terug.
Asstrid .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Kan alleen maar positief zijn ...lekker eten ; terwijl ik ga voor de tomatensoep en de tournedos.Gaat mijn man voor de zalm op toast en de biefstuk met pepersaus.Eigenlijk vinden we hier alles lekker.Super lieve eigenaren die altijd tijd hebben voor een praatje.Er hangt gewoon een gezellige sfeer..Daarom was dit niet de eerste maar zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn..
Markgeertman .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Na ons bezoek aan attractiepark Slagharen naar In Den Gevulden Pot gereden op de bonnefooi, om te kijken of ze plek hadden voor ons (10 personen). Het restaurant was gezellig vol gevuld, maar de bediening zorgde direct dat er een tafel werd klaargemaakt incl kinderstoel. Service!
Prijs/ kwaliteit verhouding is zeer goed; lekker en voldoende gegeten voor een goede prijs.
Zeer attente bediening en sympathieke gastvrouw.
Sfeer is gemoedelijk, decor is wat gedateerd maar wel gezellig.
Er is in de achterkamer een kinderhoekje met klein tafeltje waar kinderen met kleurtjes, auto's en duplo kunnen spelen. Onze kinderen (tussen 2 en 7jr) hebben zich hier prima mee vermaakt. Het was voor ons een heel mooie afsluiter van een dagje pretpark. Bedankt medewerkers!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Er is weinig in Slagharen dus je komt al snel hier uit. De lunchroom was dicht. De feestzaal gereserveerd en het café open.
De kroketten met brood werden geserveerd met twee blaadjes sla en wat mango. De saus leek geschift en de olie dreef. De boter van februari 2015.
Het ciabatta zalm werd ook enkel begeleid met deze salade. Geen eigen, komkommer of iets dergelijks. De boter hierbij stond gedateerd op 2013... Gelukkig kreeg ik snel nieuwe. Ook van februari. Ook maar dik drie maanden over datum.
Het potje thee van de kaart werd geserveerd als glas met de woorden 'ik heb geen kannetje aangeslagen hoor'. Jammer. Ik had me wel verheugd op flink wat thee ipv er twee te moeten kopen. Meer van voorgesteld.