In Den Bockenreyder

9,2
9,1
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gisteren met collega een 'tussenstop'gemaakt bij de leukste Herberg van Nederland. En dat was het ook echt. Zand op de vloer, geruite gordijntjes, vriendelijk personeel en gezellig versierd voor de kerst. Ik had een warme chocomel besteld met een uitsmijter (die je thuis niet krijgt) met meegebakken spek en kaas en mijn collega een vers gemaakte tomatensoep met snee brood om mee te soppen. Met glimlach genoteerd en geserveerd. Allebei heerlijke lunch zoals je die in een herberg mag verwachten. Gezellige no-nonsense sfeer.... alsof je bij een gezellige brabantse famile aanschuift... pareltje van Esbeek!
peterger .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
met het paard heel goed te bereiken en die kun je er ook fijn vast zetten of even in de wei laten lopen, terwijl je zelf geniet van een drankje met een uitsmijter die zijn beroemt in de hele omgeving en nergens zo lekker en compleet als hier, of een broodje, belegt brood, ook het gebak en het ijs is er TOP , personeel is zeer attent en snel, toiletten netjes en schoon ook voor invalide. in het bos er omheen zijn speciaals rolstoel paden dus iedereen kan er heel fijn wandelen, echt een top uitje
peterger .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
heel gezellig gelegen midden in de bossen, fijn om naar toe te fietsen of met de auto maar ook met je paard ben je er zeer welkom. er is altijd plaats op het ruime terras of in de gezellige oude boerderij. de soep is er altijd huis gemaakt en de uitsmijters die ze daar serveren zijn geweldig die vind je nergens zo, en als je nog een ijsje na wilt hebben ze daar ook meer dan keuze genoeg in, met echte lekkere slagroom of in de winter warme chocolademelk met gebak en slagroom echt genieten daar na een flinke wandeling in het bos waar ook speciale rolstoel paden zijn aangelegd echt een top locatie.