In den Biesenschuur

Stationsstraat 1 3201 AS Spijkenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In den Biesenschuur

Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wat een leuk tentje! Heerlijke thee (keuze uit 170 soorten), super bediening met veel kennis over de verschillende soorten thee. De hartige ronde en de scones vond ik het lekkerst.
Alles wordt vers gemaakt zoals het hoort.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Vandaag gebeld of er een tafeltje vrij was, en we konden (dankzij een annulering) er terecht! Nog niet eerder waren we In den Biesenschuur geweest en meteen bij binnenkomst voelden we (moeder en dochter) ons er al thuis. We werden vriendelijk ontvangen in een erg gezellig en sfeervolle ambiance: een restaurantgedeelte en een thee/koffiewinkel. We kregen een tafel aan het raam en kozen voor een High Tea van 3 gangen met daarbij 3 soorten thee. We konden kiezen uit wel 170 soorten thee, en voor de juiste keuze werden we daarin goed geïnformeerd! Ook konden we doorgeven wbt allergie of wat we niet lekker vonden, fijn dat men daar rekening mee hield! Bij iedere gang van de High Tea werd uitgelegd wat we geserveerd kregen. High Tea varieerde van warm geserveerde scones tot diverse hartige/zoete hapjes waarvan het meeste huisgemaakt was, erg vers en lekker! En hoewel het best druk was, het personeel bleef gastvrij en was alert! We hebben van begin tot eind (ca. 2,5 uur gezeten) genoten! We komen graag eens terug!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Heerlijke high tea met ontzettend leuk personeel. Fantastische ervaring en zeker een aanrader! Het eten is allemaal vers gemaakt en er is keuze uit heel veel soorten thee.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Gister hier naar binnen gelopen voor een kopje koffie. Normaliter zijn ze in de zomer gesloten. Nu wel open, maar zijn ze wel aan het klussen als er weinig klanten zijn. We geven onze bestelling door, in de keuzen zien we dat de scones vers de oven in gaan. Ondertussen komen er meer klanten binnen en komen er klanten het winkeltje in. We lijken nu vergeten, het duurt bijna 25 minuten voor onze koffie op tafel komt, terwijl er 2 dames aan het bedienen zijn. De scones en gebakjes volgen snel.
Daarna krijgen we meer aandacht, en de vraag of alles naar wens is.
Na nog een kopje thee is het inmiddels kwart over vijf. Een van de dames klimt op een ladder en begint de muur te verven. Dan besluiten we af te rekenen en weg te gaan.
H. H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Van onze kinderen een high-tea cadeau gekregen. Als man zijnde ging ik iets schoorvoetend naar binnen, omdat ik het toch meer iets voor dames onder elkaar vond. Maar achteraf vond ik het toch wel heel erg leuk. Bij binnenkomst in het knusse winkeltje komen de heerlijke geuren van koffie en thee al op je af. Het restaurant is een gezellig aangeklede ruimte met mooie serviezen. Er werd een etagêre gebracht met traditionele scones en clotted cream en een combinatie van sandwiches en zoete lekkernijen.Tot slot nog een schaaltje met bonbons en koekjes. De bediening is uiterst vriendelijk en geeft kundige uitleg over de vele koffie- en theesoorten. Bijna 2 uur zitten smullen van al het lekkers. Het was een gezellige middag met een nieuwe ervaring.
Isalinn .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Weer een heerlijke high tea gehad bij In den Biesenschuur. Erg leuk dat de high tea regelmatig wisselt, waardoor we dus steeds lekkere nieuwe hapjes kunnen proeven. Dit keer vond ik vooral de Advocaattaart en verse soezen met gele room verrukkelijk. Ook de hartige gang was weer zalig, o.a. oosterse wraps met gerookte kip, erg lekker! Het personeel is altijd erg vriendelijk en kan uitgebreid vertellen en adviseren over de verschillende theeën, ik ga dan ook regelmatig met een tasje vol thee weer naar buiten :-). Zeker een aanrader.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Opnieuw genoten van de high tea hierzo! Wij gingen om 11.00u. Vond het wel raar dat we begonnen met scones, zoet en als laatste hartig. Vond dat zelf niet echt prettig. Wellicht een tip om dit de gasten van te voren te vragen.

Verder verse en heerlijke hapjes. Service is goed, gezellig om zeker weer terug te keren! Decoratie: huiskamer achtig idee = gezellig!
R-damse .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
In den Biesenschuur is inmiddels een begrip in Spijkenisse en omgeving. En terecht! Bij binnenkomst is de sfeer van een theehuis direct voelbaar. Je krijgt het gevoel van een Britse 'cottage'. De ruimte is aangekleed met allerlei attributen op het gebied van thee: kopjes, theepotten en alles wat daar bij komt kijken. Ook voor de verkoop, dus tevens een leuke plek om een cadeau voor iemand uit te zoeken.

Samen met familie heb ik voor de luxe high tea gekozen. De hapjes waren top qua kwaliteit. Er worden verse producten gebruikt en het is duidelijk te proeven dat de kok gepassioneerd is en veel research heeft gedaan. Tijdens de verschillende ronden mag telkens een andere thee worden gekozen. De theelijst is overweldigend, al moet ik zeggen dat ik niet altijd het verschil proef en sommige naamkeuzen (verjaardagsthee?) wel wat vreemd vind. Citroenthee is toch gewoon citroenthee? Maar dat kan aan mij liggen, want ik ben geen expert op het gebied van thee.

Het personeel is erg vriendelijk, denkt mee met theekeuzen en goed getraind (er wordt duidelijk veel aandacht besteed aan op de hoogte blijven van de diverse hapjes en ingrediënten). Onze serveerster was wel héél erg blij. Ik werd er akelig van, het leek wel gespeeld. Keep it natural! Over het algemeen echter een fantastische ervaring: de beste high tea die ik ooit heb gehad!
Rowena M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Ik heb hier een high tea gedaan met een vriendin en het was echt heerlijk! Een groot pluspunt vind ik de verse thee, dat is heel lekker en je hebt keuze genoeg. Je krijgt meerdere 'gangen' en je kunt als je wilt geadviseerd worden over een lekkere thee. De service is prima, heel vriendelijk personeel. Ik heb al heel wat high tea's gedaan, maar deze is mijn favoriet. Van de tijd tijd veranderen ze ook weer de high tea, bijvoorbeeld ander beleg op de sandwiches, dus zo blijft de high tea altijd verrassend. Het decor is oké. Het is altijd druk dus je moet wel even reserveren.
MarkMark .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Wij hebben een heerlijke "High Tea In den Biesenschuur" gedaan.
Alles was erg lekker... Erg gezellige sfeer. De bediening was heel vriendelijk en attent. En maakte een praatje met ons, We gaan hier zeker vaker terug komen !
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2012
Heerlijke high tea gedaan verse produkten gebruikt, personeel uiterst vriendelijk ook alles goed uitgelegd we waren mer vier personen een vonden het allemaal erg lekker alleen de tafels wat ongezellig maar verder perfect.