In den Bierbengel

Langebrug 71 2311 TJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant In den Bierbengel

Ervaar de historie en geniet!

Centraal gelegen in het Pieterskwartier in Leiden past huiskamerrestaurant In den Bierbengel naadloos in zijn historische omgeving.
Na een wandeling door de smalle en levendige straatjes stap je in ons 16de eeuws pand terug
in de tijd. ​De bar, de monumentale schouw, geschilderde landkaarten en historische reclameborden getuigen van een eeuwenoude horecageschiedenis. In de warm aangeklede eetkamer met de, met linnen servetten en prachtige wijnglazen, gedekte tafels voel je je direct thuis ​èn een speciale gast aan tafel.

Meer informatie over restaurant In den Bierbengel

Op 2 minuten lopen is een bushalte

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In den Bierbengel

Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig restaurant - mooi gelegen in Leiden en het eten is heerlijk en de bediening snel,kundig en vriendelijk.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Meermaals bij In Den Bierbengel geweest voor uiteendlopende gelegenheden. Ik ben altijd erg tevreden! De werknemers zijn altijd erg gastvrij en vriendelijk, het eten is altijd van goede kwaliteit, en de sfeer is goed. Mijn laatste bezoek bevestigt mijn beeld van dit restaurant.
Kom je ons regelmatig checken, Saskia! Leuk dat het iedere keer naar je zin is.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige ongedwongen sfeer. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Goed om te zien dat we het jullie naar het zin hebben gemaakt, we zien jullie graag nog een keer!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel gezellig ontspannen sfeer.
Vriendelijke bediening
Fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad; sfeer maken we met elkaar, gast en personeel!
marina V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat prijs kwaliteit betreft was het heel goed eten voor 3 gangen menu! De bediening was erg vriendelijk en het is een klein sfeervol proeflokaal. De speciale bieren smaakte ons ook erg goed. Zeker een aanrader!
Wat een feestje om deze recensie te lezen! We verwachten jullie snel nog eens.
Juuth74 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
vooraf de slakken heerlijk, had wel een extra doop broodje bij gemogen, 1 sneetje stokbrood is net te weinig. De lam was niet zo smaakvol als anders, viel wel
Mooi van het been af, ik miste de groente.
Kaasplankje was prima.
Dank je wel voor de feedback; wat betreft het brood bij de slakken, er zit altijd brood bij, maar als je meer wilt, kan je dit altijd vragen. We houden dit wat beperkt omdat we anders ook veel weg moeten gooien. Jammer dat het lam je niet zo smaakte, hopelijk volgende keer wel weer. Ik zal met de keuken kijken of we in die week iets anders hebben gedaan bij het stoven. Graag tot een volgende keer!
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Waar het voorgerecht en toetje prima waren viel de kwaliteit van het hoofdgerecht tegen.
Jammer Lucia, dat het hoofdgerecht tegenviel. Hopelijk heb je dit op de avond zelf ook even gemeld, zodat we direct actie kunnen nemen. We zouden het leuk vinden wanneer jullie ons een tweede kans wilt geven.
Elselien T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met 9 vriendinnen hebben we heerlijk gegeten. De prijs- kwaliteit verhouding is echt super. De bediening is erg attent en voorkomend. Ik vind het een aanrader.
Fijn dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad! Graag tot ziens.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een prettig restaurant, waar ik en mijn partner al menig keer heerlijk hebben gegeten.
WBt het geluidsniveau: is sterk afhankelijk van waar je zit en welk publiek er aanwezig is.
We zien jullie graag nog vele malen komen!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Driegangenmenu besteld. Porties zijn ruim voldoende. Er werd goed rekening gehouden met dieetwens. Gratis kraanwater. Snelle en correcte bediening. Tafeltjes zijn wat krap en staan dicht op elkaar. Het geluidsniveau wordt dan soms wel hoog. Alles bij elkaar: prima!
Dank je wel, Fred, voor jouw input! Leuk dat onze service zo gewaardeerd wordt, daar gaan wij weer van stralen!
suzannevanderkloet .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel, zeer leuke ambiance en lekker gegeten, zeker een aanrader om naartoe te gaan, zowel met een groep als met zn tweeen!
Fijn dat het naar jullie zin was! Als je iets rustiger wilt zitten, zijn de tafeltjes rond de bar misschien een optie. We zien jullie graag nog eens terug, het Bierbengel-team
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk driegangen menu gegeten, met ruime keuze uit de kaart. Flinke porties zodat we met een voldaan gevoel weer opstapten. De speciale bieren zijn lekker maar de kaart vermeldde geen prijzen. Bediening was vriendelijk.
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gezellig, vriendelijk en lekker!!
Met die woorden proberen we het inderdaad de gasten naar hun zin te maken!
W. J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten.Aanrader.
Kort, maar krachtig! Tot ziens, dan maar?!
Sylvie L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gezellige omgeving, goed en vriendelijk personeel
Porties voldoende, huiswijn voldoet goed
Leuke en lekker bereidde gerechten
Ruime bierkeuze verfrissend
Komen zeker terug(was tweede bezoek)
Zien we je binnenkort weer, Sylvie!?
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben een heerlijk visje gegeten. Veel aandacht voor het glutenvrij dieet van mijn gezelschap.
Enige minpuntje is dat wij elkaar nauwlijks konden verstaan door rumoerig (zeg schreeuwend) gezelschap achter ons. En de 2 pers. tafels zijn wel krap.
Fijn dat jullie lekker gegeten hebben, we houden graag rekening met allergieën of diëten. En tja, soms zijn er wat rumoerige gasten, en we hebben maar een klein restaurantje. We hebben ook tafeltjes bij de bar, die wat rustiger zijn, indien mogelijk kunnen we jullie hier een volgende keer plaatsen.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Ik was hier al eerder geweest en toen was het ook goed. Kaartvariatie is voldoende, de kwaliteit van de gerechten is prima. De bediening maakt het helemaal af.
Fijn dat het hele team ervoor heeft gezorgd dat jullie een leuke en lekkere avond hebben gehad.
Sylvie L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gemoedelijk, vriendelijke servicegerichte bediening, verrassend menu voor elk wat wils
Wij voelden ons met ons gezin op ons gemak
We hebben goed gegeten, goede wijn, leuke bierkeuze
Voor herhaling vatbaar
Dank je wel, Sylvie! Goed om te lezen dat onze menukaart jullie allemaal aansprak. We zien jullie graag nog eens terug!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het personeel is super vriendelijk.
Het eten is heerlijk en de presentatie perfect.
Klein bedrijf dat groot uitpakt!
Heerlijk.
Dank je wel, Eric, altijd leuk om zo'n super feedback te krijgen. Ik zeg; tot snel!
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst en mochten zelf tafeltje uitzoeken.
Voorgerecht wortel/abrikozensoep smaakte zoet en is een goede combinatie.
Hoofdgerecht vegetarische moussaka was goed van smaak en zeker aanrader.
Jammer dat er geen dagmenu voor vegetariërs wordt aangeboden. Werd wel uitgelegd maar zou gewenst zijn.
Lekker gegeten.
Dank je, Jeanne, dat jullie het lekker en gezellig hebben gehad. We proberen op onze kaart voldoende vegetarische gerechten aan te bieden, tegen een betaalbare prijs. Zoals gezegd is het voorraad technisch niet mogelijk om naast de dagschotels vlees en vis ook nog een vegetarische variant te serveren. Graag tot ziens!