In den Bierbengel

Langebrug 71 2311 TJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant In den Bierbengel

Ervaar de historie en geniet!

Centraal gelegen in het Pieterskwartier in Leiden past huiskamerrestaurant In den Bierbengel naadloos in zijn historische omgeving.
Na een wandeling door de smalle en levendige straatjes stap je in ons 16de eeuws pand terug
in de tijd. ​De bar, de monumentale schouw, geschilderde landkaarten en historische reclameborden getuigen van een eeuwenoude horecageschiedenis. In de warm aangeklede eetkamer met de, met linnen servetten en prachtige wijnglazen, gedekte tafels voel je je direct thuis ​èn een speciale gast aan tafel.

Meer informatie over restaurant In den Bierbengel

Op 2 minuten lopen is een bushalte

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In den Bierbengel

Gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een gezellig restaurant is dit! Vriendelijke bediening, goede kaart en schappelijke prijzen.
ank Gerrit Jan! Wat fijn dat dit alles zo goed is bevallen! We zien jullie graag binnenkort weer bij de Bierbengel! We zijn bezig met een nieuwe kaart dus wellicht een mooie gelegenheid ...
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooi pand! Fijne bediening en het eten was heerlijk. Hier komen we vast een keer terug.
Dank Joke voor de complimentjes! Worden we blij van! We zien jullie dan heel graag de volgende keer weer! Namens het Bierbengel-team een goed weekend gewenst!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
De daghappen waren erg lekker en je krijgt veel kwaliteit voor wat je betaalt. Het was wel wat weinig met 1 portie frites voor 3 man ernaast.
Dank! Fijn om te horen dat de daghappen zo lekker waren! Je mag natuurlijk altijd onze serveersters aan de mouw trekken voor wat extra frietjes! Graag tot ziens!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Carpaccio en soep vooraf, 2x dagschotel met Pieterman, chocoladetaart en hangop na. Lekker gegeten, maar te vaak aangestoten door achterbuurvrouw omdat tafels erg dicht op elkaar staan.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voorgerecht Venkelsoep, was lekker van smaak, maar erg dun. Hoofdgerechten waren prima. Toetjes: tiramisu was een soort taart, wel lekker, maar geen tiramisu, de triple chocoladetaart niet echt een succes.
Bediening was vriendelijk.
De plek van de tafel in het looppad, voor de keuken, naast de trap naar de toiletten, was erg onrustig, wat samen met het rumoer in het restaurant maakte dat we
Rolf T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heel prettige ambiance, ietwat rumoerig soms, service kan iets sneller, maar heerlijk gegeten, Geweldige locatie om vrienden uit Amerika iets units van Leiden te laten ervaren.
Gerry U.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was prachtig weer dus hebben we met zijn tweeën een tafeltje buiten gehad. Met een rosé en de daghap (Pieterman voor mijn vriendin en kip cordon bleu voor mij) zaten we hier heerlijk te eten en na een kop cappuccino/koffie verkeerd waren we helemaal klaar om naar de film te gaan!
Wat fijn om te horen dat jullie zo heerlijk hebben gegeten buiten op ons terrasje! We hebben zelf ook genoten die avond, wat een gezelligheid! Graag tot snel!
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heel gezellig en lekker eten!
Kort maar krachtig! We verwelkomen jullie graag weer een keer bij de Bierbengel!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijke dagschotel vis (Schartong filet met witte wijnsaus, warme groenten en frietjes) voor 7,50 euro!
Dank, Herman! Fijn dat de schartong zo'n lekkere verrassing was! Graag tot ziens!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij zijn al diverse keren als wij in Leiden waren, bij dit restaurant geweest en ook nu was het weer zodanig dat wij zeker weer terug gaan! De familie die bij ons was was ook heel enthousiast!
Dank voor de complimentjes! Daar worden wij blij van! Het was erg gezellig dat jullie er waren en verwelkomen jullie graag weer tijdens jullie volgende bezoek aan Leiden!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een goede sfeer! Kom er regelation. De drags hotel genomes; de groeten was veel te hard. De cappuccino was niet goed!
Langenoeg ? mijn verhaal!
Dank voor je recensie Yvonne. Ik had de indruk dat we de klacht over de groenten gister al hadden opgelost met elkaar. Over de cappuccino had ik graag een opmerking ontvangen, mijn collega of ik had met alle liefde een nieuwe voor u gemaakt .. Hopelijk tot ziens bij de Bierbengel
Jantine D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige gelegenheid. Alle gerechten waren even smakelijk en mooi opgediend. Het personeel was heel vriendelijk en attent. We komen zeker terug!
Dank Jantine, voor de lovende woorden! We zijn blij dat de avond zo fijn is verlopen! Graag tot een volgende keer!
Harm D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede omgang met het delen van de rekening met meerdere personen. Goede bediening.
Dank Harm voor de complimenten! Als je met een groep gaat eten is het altijd handig als je apart kan afrekenen, als het niet te druk is maken we hier dan ook graag tijd voor! Graag tot de volgende keer!
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een grote groep! Goede en vriendelijke service. Gezellige knusse sfeer. Wat mij opviel is dat alles gewoon lekker liep. We hadden een groot gezelschap en alle gangen werden ‘compleet’ uit geserveerd. Niemand hoefde te wachten. Top! Zeker een aanrader!
Dank Gaby voor de complimenten! Wij vonden het gezellig en volgens mij was het bij jullie ook heel gezellig! We zien jullie graag de volgende keer weer!
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben hier de high beer gedaan en het was helemaal leuk. Lekkere biertjes met leuke verhalen over het bier. Heerlijke gerechtjes bij elk biertje. De gastvrouw deed het top. Aanrader.
Dankjewel Ilse! Het was heel erg gezellig dat jullie er waren! We zijn blij om te horen dat het allemaal zo goed naar wens is geweest! Graag tot de volgende keer! Het Bierbengel-team!
Ilja R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De Bierbengel is een ontzettend gezellig restaurant met een leuke inrichting. Het voorgerecht was een beetje flauw, maar wel lekker. De biefstuk van het hoofdgerecht was nog erg rood (medium besteld), smaak was wel ok. Dessert was heel erg goed.
Jammer dat het eten niet helemaal naar wens was. We hopen jullie toch graag nog een keer te mogen verwelkomen. De lentekaart is klaar, dus een mooie aanleiding wellicht.
arjan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
informeel en lekker !
Kort maar krachtig, dank! Graag tot een volgende keer!
Hella V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettig restaurant,
Lekkere verse en gevarierde menu's
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Wij komen zeker were terug.
Dankjewel Hella, leuk om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad! We zien jullie de volgende keer weer, gezellig!
Esther Van 't N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig! Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig! Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig! Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig!
Esther, we zien je graag weer snel. De nieuwe kaart is klaar, dus.....
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in gezellig restaurant met goede, vriendelijke bediening!
Leuk, Maria, dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Graag tot ziens!