In den Bierbengel

Langebrug 71 2311 TJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant In den Bierbengel

Ervaar de historie en geniet!

Centraal gelegen in het Pieterskwartier in Leiden past huiskamerrestaurant In den Bierbengel naadloos in zijn historische omgeving.
Na een wandeling door de smalle en levendige straatjes stap je in ons 16de eeuws pand terug
in de tijd. ​De bar, de monumentale schouw, geschilderde landkaarten en historische reclameborden getuigen van een eeuwenoude horecageschiedenis. In de warm aangeklede eetkamer met de, met linnen servetten en prachtige wijnglazen, gedekte tafels voel je je direct thuis ​èn een speciale gast aan tafel.

Meer informatie over restaurant In den Bierbengel

Op 2 minuten lopen is een bushalte

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In den Bierbengel

Inez B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Attente en vriendelijke bediening. Tafeltjes stonden wel heel dicht op elkaar zodat je met moeite op je stoel kon gaan zitten.
Eten was heerlijk en prima geprijsd.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Eten, bediening en entourage waren prima in orde. Vrijwel alles was lekker. Alleen in het gerecht met kip en citroen zat echt te veel citroen, maar het is niet fair om als alle andere voor-, hoofd- en nagerechten lekker waren dat te benadrukken.
T.J. P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Vriendelijke en correcte bediening. Heerlijke gerechten. Leuk om de chefs aan het werk te zien. Een restaurant om terug te komen!
Vanderglas.steenwoerd V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De maaltijden waren goed bereid. Smaakte goed. De gekarameliseerde notentaart viel ons de hardheid op. Misschien handig om een medhe erbij te leveren. De smaak was goed.
C. K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Wij komen hier al jaren en blijven dit doen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Mooi rood wijntje (Treytins). Voorafje OK. Zwijnfilet en hertenstoof dik in orde. Kaasplankje en een Pedro: prima. Nog wat toe en al met al een fijn avondje happen ????
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en een prima prijs- kwaliteitverhouding.
Weinig keus maar voldoende verscheidenheid en voor elk wat wils !
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Gezellig eetcafé in pittoresk oud straatje van Leiden, waar je hartelijk wordt ontvangen en bediend. Eten is heerlijk. WC is met steile trap naar beneden.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Weer prima gegeten en vlotte vriendelijke bediening. Wat ons vooral ook bevalt is kleinschaligheid en akoestiek, heerlijk tafelen zonder enige wanklank!
V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ik zeg het niet gauw, maar wat een chef.

En dan hier nog wat tekst om 120 tekens te bevatten.jhkjasdjlow5ioqjh4j5;jlhr8tuwuh
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten: pompoensoep en wild-duo met passende Shiraz wijn, carpaccio en dagschotel kabeljauw, koffie na. Tot volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Tussen 2 films snel een heerlijke dagschotel gegeten.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijke dagschotel vis met gebakken groenten en frites voor 7,50€!
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We werden erg leuk ontvangen door de gastvrouw. Ze was op de hoogte van onze wens om snel te eten vanwege de bioscoop die we moesten halen en we konden snel en lekker eten. Hartelijk dank!
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima eten, heel vriendelijke bediening en knusse sfeer en inrichting. Goeie prijs/kwaliteit. We komen zeker nog een keer terug.
Ivo P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben lekker gegeten en het is een sfeervol restaurant. Vooraf bekeken we de menukaart, dit nodigde ons uit om hier te gaan eten! We vonden de tijd tussen het opdienen van de menugangen wel wat kort.
Frederieke M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vriendelijke vlotte alerte bediening. Smaak eten uitstekend. Presentatie van het eten creatief en mooi. Ondanks dat het restaurant helemaal bezet was liep alles op rolletjes. Team is goed op elkaar ingespeeld. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Kortom een plezierige ervaring en gauw weer een aanleiding bedenken om weer te komen????
Christel E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, mooie porties, goede sfeer, vriendelijk personeel. Helemaal niks te klagen ;-)
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wederom lekker gegeten: salade gietenkaas en heek filet, carpaccio en fish & chips, heerlijke sauvignon blanc erbij. Leuke bediening!
Dank meneer Berlage, we zien u graag weer terug om de herfstkaart te 'testen'. Bedankt voor deze leuke recensie!
Luc H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
In den bierbengel is een gezellig restaurant, niet te hip maar zeker niet belegen, precies goed.
We zijn hartelijk ontvangen en geholpen. Het eten was heerlijk, een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wat gezellig dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Kom gauw nog eens langs, de herfstkaart is ook weer een feestje.