In den Bierbengel

Langebrug 71 2311 TJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant In den Bierbengel

Ervaar de historie en geniet!

Centraal gelegen in het Pieterskwartier in Leiden past huiskamerrestaurant In den Bierbengel naadloos in zijn historische omgeving.
Na een wandeling door de smalle en levendige straatjes stap je in ons 16de eeuws pand terug
in de tijd. ​De bar, de monumentale schouw, geschilderde landkaarten en historische reclameborden getuigen van een eeuwenoude horecageschiedenis. In de warm aangeklede eetkamer met de, met linnen servetten en prachtige wijnglazen, gedekte tafels voel je je direct thuis ​èn een speciale gast aan tafel.

Meer informatie over restaurant In den Bierbengel

Op 2 minuten lopen is een bushalte

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In den Bierbengel

Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een grote groep! Goede en vriendelijke service. Gezellige knusse sfeer. Wat mij opviel is dat alles gewoon lekker liep. We hadden een groot gezelschap en alle gangen werden ‘compleet’ uit geserveerd. Niemand hoefde te wachten. Top! Zeker een aanrader!
Dank Gaby voor de complimenten! Wij vonden het gezellig en volgens mij was het bij jullie ook heel gezellig! We zien jullie graag de volgende keer weer!
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben hier de high beer gedaan en het was helemaal leuk. Lekkere biertjes met leuke verhalen over het bier. Heerlijke gerechtjes bij elk biertje. De gastvrouw deed het top. Aanrader.
Dankjewel Ilse! Het was heel erg gezellig dat jullie er waren! We zijn blij om te horen dat het allemaal zo goed naar wens is geweest! Graag tot de volgende keer! Het Bierbengel-team!
ilja R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De Bierbengel is een ontzettend gezellig restaurant met een leuke inrichting. Het voorgerecht was een beetje flauw, maar wel lekker. De biefstuk van het hoofdgerecht was nog erg rood (medium besteld), smaak was wel ok. Dessert was heel erg goed.
Jammer dat het eten niet helemaal naar wens was. We hopen jullie toch graag nog een keer te mogen verwelkomen. De lentekaart is klaar, dus een mooie aanleiding wellicht.
arjan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
informeel en lekker !
Kort maar krachtig, dank! Graag tot een volgende keer!
Hella V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettig restaurant,
Lekkere verse en gevarierde menu's
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Wij komen zeker were terug.
Dankjewel Hella, leuk om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad! We zien jullie de volgende keer weer, gezellig!
Esther van 't N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig! Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig! Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig! Wederom weer heerlijk gegeten bij de Bierbengel. Altijd een zeer gastvrije ontvangst en gezellig!
Esther, we zien je graag weer snel. De nieuwe kaart is klaar, dus.....
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in gezellig restaurant met goede, vriendelijke bediening!
Leuk, Maria, dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Graag tot ziens!
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heel gezellig restaurant met top bediening !!!
Dank je, René! Top gasten, ook....
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Locatie en entourage prima. Geen smaak aan de gerechten.
Dank je wel, Karin, voor de feedback. Ik kan mij niet herinneren dat je mij op de avond zelf hier iets over gemeld hebt, dan had ik er graag iets direct mee gedaan. We hopen jullie toch nog eens terug te zien.
Sibylle B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was goed, bediening was fantastisch en de sfeer ook super. Zeker voor herhaling vatbaar!
Leuk, Sybille, dat het zo goed bevallen is. Binnenkort een nieuwe menukaart, dus een goede reden om nog weer langs te komen.
Constance F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Was met vriendin in Leiden. De menukaart trok ons erg aan en prijzen gemiddeld goed. Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangst, goede bediening (erg attent) en goede sfeer. Echt een aanrader!
Het was gezellig om jullie bij ons te hebben. Jullie zijn vast nog niet helemaal bijgepraat, dus we zien jullie graag snel weer terug....
H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig met vrienden lekker en ongecompliceerd gegeten. Naast het menu had de bierkaart ook een aantal lekkere biertjes te kiezen. Een mooi vervolg op ons Belgisch bier experiment in de kroeg.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Goede kwaliteit/prijs verhouding
Dank voor de goede cijfers en de reactie! We vonden het leuk dat jullie er waren en hopen jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen!
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Vriendeijke ontspannen sfeer. Karaf water extra geen bezwaar. Als voorgerecht 'wild bittetballen'. Lekker, maar lauw. Jammer. Dagschotel heerijk. Mooi opgemaakt, verse groenten. Frites helaas lauw. Wijn heerijk. Toetje ook.
Dank Niki voor de complimenten! Over de lauwe voorgerechten en frietjes hadden we graag op de avond zelf feedback ontvangen, dan hadden we dit met alle liefde direct opgelost! Graag tot ziens!
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Lekker eten, bediening was niet super en iedereen zit vrij dicht op elkaar.
Fijn dat jullie lekker gegeten hebben! We waren die dag erg druk en hadden een nieuw meisje om in te werken. Het spijt ons wanneer we jullie onvoldoende aandacht hebben kunnen geven. Hoop van harte dat jullie in ieder geval een gezellig verjaardagsdiner hebben gehad.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Gezellig en rustig restaurant met goede sfeer en prima bediening. Het eten viel echter tegen. Voor en nagerecht waren prima maar helaas was het hoofdgerecht niet echt goed. De bestelde biefstuk was erg taai (wat niet noodzakelijk aan de kok ligt) en werd direct teruggestuurd. Wel werd er gelijk een vervangend gerecht geserveerd (smakelijke, mooi gegaarde kip) maar als daar dan gedroogd fruit in zit (pruimen in dit geval) dan mogen deze wel eerst geweld worden want deze waren erg hard en niet te eten ....... helaas!! wel een gezellige avond gehad met erg vriendelijke bediening.
Dank je wel voor de complimenten over de bediening! Het was gezellig dat jullie er waren. Jammer dat we op de avond zelf geen opmerking over de harde abrikozen hebben gehad, we hadden hier graag nog actie op genomen. We hopen jullie toch echt nog een keer terug te zien.
vanderglas.steenwoerd V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Leuk restaurant. Inrichting eenvoudig, maar goed. Goede ontvangst. Eten was redelijk, maar niet bijzonder.
Goede gevarieerde keuze om een driegangenmenu samen te stellen.
Bedankt voor de recensie, Lukas! Graag tot ziens.
rjt.leboux .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
goed eten, goede service, goede bieren, lekkere whisky als afsluiting en nu moet ik nog wat typen om tot 120 tekens te komen
Leuk dat jullie het zo goed heeft gesmaakt, graag tot snel!
Gwendolyn V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima eten in een gezellige sfeer. De prosecco was ook heerlijk. Bediening was prima en opmerkzaam. We komen hier zeker terug!
Wat een enthousiasme! Tot snel, Gwendolyn
nielsvanklink .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuke sfeer in een zeer mooi en authentiek pandje. Eten was prima en door het driegangenkeuzemenu de prijs/kwaliteitverhouding ook goed.
Wij vonden het leuk dat jullie er waren. We vinden het jammer dat we een 6 hebben gekregen voor service, we horen graag in een PB (indenbierbengel@gmail.com) wat we hierin kunnen verbeteren.