In den Bierbengel

Langebrug 71 2311 TJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant In den Bierbengel

Ervaar de historie en geniet!

Centraal gelegen in het Pieterskwartier in Leiden past huiskamerrestaurant In den Bierbengel naadloos in zijn historische omgeving.
Na een wandeling door de smalle en levendige straatjes stap je in ons 16de eeuws pand terug
in de tijd. ​De bar, de monumentale schouw, geschilderde landkaarten en historische reclameborden getuigen van een eeuwenoude horecageschiedenis. In de warm aangeklede eetkamer met de, met linnen servetten en prachtige wijnglazen, gedekte tafels voel je je direct thuis ​èn een speciale gast aan tafel.

Meer informatie over restaurant In den Bierbengel

Op 2 minuten lopen is een bushalte

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In den Bierbengel

Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
We hebben uitstekend gegeten en ook de ontvangst en de bediening was dik in orde. En een heerlijk hoppig biertje van de tap
Corinne Z.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
De bediening was wat minder. We werden regelmatig vergeten. En de aangevraagde verjaardags desert is geen gehoor aan gegeven.

Jammer het eten was wel prima.
Beste Corinne, jammer dat het een beetje is tegengevallen. Het dessert dat niet versierd was, is geheel mijn fout, want ik heb dit niet doorgegeven aan de meiden die 's avonds werkten. Mijn excuses hiervoor. Wellicht dat je mij een directe mail wilt sturen: indenbierbengel@gmail.com
Marissa S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Eten niet bijzonder, maar wel prima!
Volgens mij hebben jullie wel een gezellige avond gehad.
René V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer in het centrum van Leiden.
Het is een sfeervol klein restaurant met een uitstekende bediening.
Dank voor de 3 tienen, is altijd heel fijn! We zien jullie graag weer terug.
Rianne F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Na het Winterbierfestival hier heerlijk gegeten met vrienden. Ook hier lekkere bieren op de kaart. Relaxte sfeer en gezellige bediening..
Jullie waren een gezellige 'tafel', Rianne! Tot het volgende bierfestival....
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gezellige avond met vrienden in warme sfeer. Lekker gegeten en gedronken. Ieder was weer tevreden en voldaan naar huis gegaan
Heerlijk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, Ella! Tot een volgende keer.
Marie José S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Weer gegeten bij de bierbengel. Altijd gezellig en lekker eten. Voor een hele schappelijke prijs. Of je een snelle hap wilt doen of een uitgebreid diner, het kan allemaal. Lekkere Marokkaanse soep gegeten en varkensfilet met champignon saus. Die laatste was de daghap (8.00). Maar zoveel vlees dat we het niet op konden.
Dank voor deze enthousiaste recensie, Marie José! Altijd fijn om tevreden gasten te hebben, of men nu uitgebreid komt dineren of een dagschotel komt nuttigen. Graag weer tot ziens!
Viola D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Gezellige plek, beetje krap allemaal. Helaas was de kaart net gewijzigd t.o.v de website. Heeeel erg lang wachten op bediening, elke keer dat kan echt beter!
Het hoofdgerecht was een beetje karig vond ik, ik had de kabeljauw, ik vond het niet lekker dat het velletje nog op de vis zat en er had wel een bolletje puree bij gemogen? Mijn tafelgenoot had biefstuk, de puree van selderij die daarbij zat was niet lekker. De biefstuk wel trouwens. De toetjes waren verrukkelijk hoor!
Ik hoop dat je op de avond zelf ook e.e.a. kenbaar hebt gemaakt, we lossen het graag ter plekke op. Dat de kaart net gewijzigd was, is natuurlijk puur toeval, dit doen we 4 keer per jaar. Ik probeer de kaart echt op de dag zelf van wijziging te verwisselen, dit was in dit geval op woensdag.
Jammer dat jullie wat lang hebben moeten wachten, dat is niet wat we normaal nastreven. Ik hoop van harte dat we jullie nog een keer mogen verwelkomen.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Altijd gezellig en lekker eren hier. Vandaag carpaccio en vissalade vooraf, beide dagschotel rode poon, en koffie na.
Bedankt weer voor deze fijne recensie!
Max V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het eten was aardig, maar zou het niet direct aanbevelen.
Ik hoop dat je dit hebt aangegeven, want dan kunnen we hier direct iets mee. We hopen je toch nog eens te mogen verwelkomen.
René K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hebben vaker hier gegeten. Kwaliteit van (diverse) gerechten was deze keer beduidend minder; idem bediening.
Jammer, René. dat het deze keer is tegen gevallen. Hadden we hier vrijdag iets aan kunnen doen? We hopen dat we jullie toch weer terug zullen dien o.b.v. de vorige bezoeken.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
erg lekker gegeten voor een goeie prijs. leuke en warme sfeer op een goeie locatie in het centrum van Leiden. Zou zeker nog eens terug komen.
Nou, Anne, wanneer zien we je weer terug?! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk betaalbaar eten, vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting. Informele sfeer.
Betaalbare dagschotel, vlees of vis.
Leuk, Nikki, om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Een menu of een dagschotel, het moet allebei voor een gezellige avond zorgen.
Désirée S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Gezellig eetcafé, met een prima keuken. Heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs.
Dank je, Désirée, dit is inderdaad wat we nastreven. Graag tot ziens!
Claudy S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Bediening was vriendelijk, maar wellicht wat weinig personeel. Gezien de vele positieve reacties op TripAdvisor had ik hogere verwachtingen. Het eten was zeker niet slecht, maar ook niet heel lekker.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Ongecompliceerd restaurant. Voelde me meteen op mijn gemak. Lekker gegeten, lekker wijntje erbij ook. Mooi portie zodat er ruimte was voor een goede appel crumble toe.
Tafeltje/plekje was alleen een beetje krap maar dat heeft niks afgedaan aan ons etentje! Was heerlijk.
Altijd leuk om zo'n enthousiaste reactie te ontvangen! Graag tot een volgende keer.
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Kerstdiner was prima. We hadden alleen wel verwacht dat er iets v Kerst in diner verwerkt zou zijn. Verder fijne bediening en sfeer.
Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad met Kerst. We weten alleen niet wat er miste in het Kerstmenu om het kerstiger te maken. We hopen jullie graag nog eens te mogen ontvangen.
Simone Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer gezellige ambiance. De bediening is vriendelijk.
De uiensoep is een aanrader! We hebben ook genoten van de kogelbiefstuk.
Het is altijd weer prettig dat je In Den Bierbengel gewoon gratis kraanwater kan krijgen.
Dank je, Simone, voor de leuke recensie! Altijd fijn om te lezen dat alles lekker was.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening! De stoelen zijn niet geschikt voor een lange zit.
We zien jullie graag weer terug, Mieke!
Inez B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Attente en vriendelijke bediening. Tafeltjes stonden wel heel dicht op elkaar zodat je met moeite op je stoel kon gaan zitten.
Eten was heerlijk en prima geprijsd.
Fijn dat jullie lekker hebben gegeten, en we willen zoveel mogelijk mensen proberen te herbergen.....