In den Bergsche Tuin

Grote Berg 17-19-21 5611 KH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant In den Bergsche Tuin

Heerlijk dineren bij restaurant In den Bergsche Tuin in Eindhoven! Dit restaurant is al meer dan 10 jaar een begrip in Eindhoven. Een sfeervol en bistro-achtige eetgelegenheid gevestigd op de Grote Berg.

Neem bij minder weer plaats bij de open haard en geniet in een sfeervolle ambiance van de zeer uitgebreide en verrassende menukaart. Met verschillende vlees, vis, kip en vegetarische gerechten is er voor ieder wat wils! De gerechten worden gemaakt van de meest verse ingrediënten... En dat proef je!

Bij restaurant In den Bergsche Tuin kun je verschillende (speciaal)bieren en heerlijke wijnen proeven, die je diner compleet maken! Vraag de bediening om advies, zij adviseren je de best bijpassende bieren en wijnen.

In de zomer kun je heerlijk genieten van het zonnige weer in de grote tuin! Met 80 zitplaatsen ben je met mooi weer verzekerd van een smaakvol diner in de tuin.

Reserveer bij restaurant In den Bergsche Tuin op de Grote Berg in Eindhoven en proef overheerlijke gerechten!

Meer informatie over restaurant In den Bergsche Tuin

Jouw recensie over het restaurant In den Bergsche Tuin

Jasper R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker, gezellig en rustig kunnen eten
Maud D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Eten niet bijzonder en niet smaakvol
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Gisteren wezen eten weer, hadden gasten bij waarvan 1 vegetarisch en ook nog een notenallergie ( kwamen bij serveren van eerste gerecht achter) , werd meteen perfect op gereageerd door personeel, kwam gewoon hetzelfde gerecht aan zonder nootjes, er kwam van alles op tafel zowel met als zonder vlees en moet eerlijk zeggen dat vegetarisch mij als vleesliefhebber enorm beviel, vegetarische duiveltjes quisadillas , Thaise curry en het "vis"stoofpotje was overheerlijk. Erg lekkere bieren en er werd meegedacht en in de keuken bekeken wat er bij het lopend buffet dessert vegetarisch was, dit ivm eventuele aanwezige gelatines in taart/ cake en nootjes. Voor iedereen wat wils daar en er wordt gewoon goed zonder mokken meegekeken naar evt allergieën . Alles top vooor elkaar
Erick E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Super leuk, super lekker.. niet raar dat het restaurant al 17 jaar bestaat met deze kwaliteit.
Eigenaar zeer goede kennis van bier en spijs combinaties.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
In de war en niet duidelijk met deze info iens van AH restaurantactie. In den Bergsche tuinen, eigenaar bood ons met drank gratis vanwege geen deze deelnemende restaurantactie. Ik vind het vervelend.
ED V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
eten slecht,sfeer niet goed,veel herrie,bediening viel mee,gaan hier niet meer heen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Super lekker gegeten, in een leuke sfeer
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Leuk sfeervol restaurant, met een mooie tuin (helaas een wolkbreuk op het moment dat wij binnenstapte..) Leuke bediening met mooie bierkaart en uitgebreide uitleg over de biertjes. Prima eten voor goede prijs, ik had een soort mixed grill; heerlijke goed gekruide biefstuk en mooi rood lamskotelletje, de sparerib heb ik wel eens beter gehad. Enige minpunt verder was dat ik helaas zelf de prijs moest corrigeren wb 25 euro voor de 3 gangen, deze was niet zo aangeslagen. Al met al een aanrader
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Super gezellig. Heerlijk eten rn goed advies voor een lekker biertje erbij.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Prima prijs-kwaliteit, lekker eten, hartelijke en attente bediening, indrukwekkende bierkaart, heerlijk toeven in de tuin midden in de stad.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Leuk restaurantje met een prima sfeer. Aankleding van het restaurant is leuk en knus. De gastvrouw deed haar best en was klantvriendelijk. Het menu is zeer veelzijdig en ook vegetarisch of veganistische keuzes zijn er voldoende. De gerechtjes werden leuk opgediend en de bijgerechten waren ook lekker en vers. De hoeveelheid van de gerechten was niet overdadig. Grote eters komen waarschijnlijk iets te kort. De mogelijkheid tot een dessertbuffet was leuk.
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Leuk restaurantje om nogmaals heen te gaan!
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heeerlijk gegeten. Goeden prijs/kwaliteits verhouding. Mooie ambiance.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ik vond de ossehaaspuntjes minder, deze waren niet mals omdat men het in de saus en onder een deksel van wrap hadden geserveerd.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gezellige tent met leuke bediening. Eigenaar zette ons heerlijke speciaalbiertjes voor.
Eten was lekker. Niet chique maar goed.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten in een gezellig en knus restaurant. Fijne bediening. We komen hier al meer dan 10 jaar, en dat blijven we doen!
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Echt heel lekker gegeten, genoeg keuzes en het personeel is heel aardig!
Echt een aanrader.
HGM R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Geen opmerkingen
Marieta K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De sfeer, het eten en het personeel was zeer goed. We hebben genoten.
Maryanne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heerlijk gegeten, er hing een goede sfeer en je krijgt persoonlijke aandacht
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We werden met open armen, heel gastvrij ontvangen. Er was ook ruimte voor een persoonlijk gesprekje. Het eten was heerlijk en je hoefde niet iemand te roepen als je glaasje leeg was. Heel subtiel werd er gevraagd of je nog zin had in een glaasje.