In den Bergsche Tuin

Grote Berg 17-19-21 5611 KH Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In den Bergsche Tuin

Gemert .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Enkele weken terug hebben we op een zaterdagavond hier gegeten, vanwege het lekkere weer zaten we buiten. Vanwege de lovende recensies zijn we bij dit restaurant uitgekomen. Wij vonden het echt tegenvallen! De carpaccio was flauw van smaak, ipv parmezaanse kaas was er pastakaas over gestrooid. Ook de garnituur bij de gerechten was smakeloos, zo uit een zakje erop gegooid. Nu had ik echt geen sterrenmaaltijd verwacht maar ik had echt het idee dat het eten maar wat in elkaar was geflanst. Op zich zat je buiten wel knus, maar daar is ook alles mee gezegd. Een achtergrondmuziekje was wel gezellig geweest. En als je tot 2 keer toe moet vragen aan de bediening of ze het drinken niet vergeten zijn....tja. Al met al zeer matig en vooral niet voor herhaling vatbaar.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisterenavond met collega's heerlijk gegeten in de Bergsche tuin. Het is een leuk ingericht restaurant, met een zeer gevarieerde en originele kaart. In de omschrijvingen van de gerechten zit veel humor en alleen al het lezen van de kaart is erg leuk! Veel keuze in vegetarische gerechten, welke ook prima smaken. De prijs kwaliteit verhouding is goed in orde en de bediening was kundig en vriendelijk. Dit restaurant is zeker een aanrader voor een heerlijke avond.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gewoon een goede ouderwetse bistro ervaring.
Goed, niet te zuinig met de porties, en niet te duur.
De laatste maand heb ik er 2 keer gegeten, 1 x met 3 pers en 1x met 5 pers.
Beide keren goed bevallen.

Prettige attente bediening van de baas zelf.
Zeer ruime bierkaart, met zelfs bier advies per gerecht.
In de zomer een mooie binnentuin, om te dineren.
Ga zeker weer terug!
Nick1988 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vandaag heerlijk met z'n tweetjes in de gezellige tuin gezeten. Een lekker zonnetje en toch voldoende schaduw om ontspannen te kunnen tafelen. De aankleding en de ontvangst/behandeling van de eigenaar zorgen voor een hele prettige sfeer. Duiveltjes en een lekker stuk gegeten, lekker medium geserveerd en de sausjes en bijgerechten maakten het helemaal af! Ook het afwijken van het menu i.v.m. een allergie die ik heb, was totaal geen probleem. Kortom: een hele fijne avond getafeld en heerlijk gegeten in een prachtige tuin!
Ralf J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Wat een enorm matig etablissement!
Het eten was matig, saai en weinig verfijnd. De sfeer en de zaak zijn kil, oudbollig en lelijk. Ik kom hier nooit meer terug.
Fransenmay .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heb heerlijk gegeten met 22 personen.
Bediening was perfect en een geweldige bierkartel
Ik kan iedereen aanraden hier snel een keer te gaan eten
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een verrassende kaart (geen saté, schnitzel of spareribs). Een leuke ambiance, met heerlijke zuid Amerikaanse muziek op de achtergrond. De bediening is erg attent en weet wat ze over praten. De uitgebreide bierkaart, maakt het af. Wij komen zeker een keer terug.
Ricke .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
tijdens de kerst hier weer gegeten na een eerste goede ervaring. verwachting was hoog en hier was weer zeker aan voldaan! een negatief en tegelijk positief punt, de gewone kaart met de gewone prijzen wordt gehanteerd, super! het negatieve eraan is, geen extra luxere gerechten, mischien puntje voor volgend jaar kerst want wij zijn er weer bij dan op eerste kerstdag..
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Met een groep gegeten van 20 personen. Eten was zeer matig, aangebrand, droog veel te lang gekookt/gebakken.
Personeel wel aardig maar het is duidelijk dat dit restaurant een groep gewoon niet aankan. Ik snap niet dat dit restaurant een dikke 8 heeft op iens.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Even geleden met een groep vrienden gaan eten bij de Bergsche Tuin naar aanleiding van de recenties hier. Vriendelijke bediening en een klacht van een van de eters (vlees te rauw en te taai - kwaliteit van vlees zelf beste chefkok?) werd verder goed opgelost.

Kwaliteit van eten is wisselend. Sommige vleesgerechten waren (erg) lekker, maar bijvoorbeeld een erg slappe Joodse Goulash soep viel dan weer erg tegen. Ook een beenhammetje zag er niet echt smakelijk uit.

Verder worden sowieso slordig opgemaakte borden vies uitgeserveerd, terwijl het een kleine moeite is om een bord waarvan de rand vies is geworden bij het opmaken, nog even schoon te vegen. Sowieso ogen lang niet alle glazen en kommetjes erg schoon.

Jammer ook dat voor een rond breekbrood gewoon 5 euro wordt gevraagd.

Al met al, toch een tegenvallende ervaring.
André V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Net buiten het centrum van Eindhoen, zelfs tijdens de DDW was hier nog een plekje vrij en werden we vrij vlot bedient. Het eten smaakt voortreffelijk, lekker mals vlees op een spies met een kerriesaus, heerlijk. Het restaurant zit aan het speciaalbierencafe The Drinkers Pub vast en heeft zodoende ook een uitgebreide keuze aan speciale bieren.
Grootspd .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
hier gekomen op aanraden van vrienden. wat is dit een super leuke zaak met gewoon lekker eten. gezellige bediening die meer doet als bediening, hier gaan wij nog vaak komen!
Riabakermans .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
afgelopen zondag hier gegeten met 5 personen, niets anders dan lof over dit restaurant. bediening die het nog leuk vindt als je komt eten een eigenaar die zowel in de keuken en in de bediening rond loopt en je goede eet en speciaal bier adviezen geeft.
Fransenmay .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben grandioos lekker gegeten het personeel super vriendelijk.
echt een grandioze aanrader en we komen zeker terug.
een zeer ruim assortiment aan bieren.
De tuin was grandioos
Llaureijsen .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
We hebben onze bruiloft gevierd in restaurant In den Bergsche Tuin.
Wat hebben we genoten! Uiteraard van de bruiloft zelf, maar ook van de geweldige verzorging!
De sfeer was zó relaxed! En dat kwam zeker ook door de gezelligheid die de medewerkers uitstraalden.
Ook de hapjes en het diner waren heerlijk.
Extra fijn was het dat we de hele dag en avond buiten hebben kunnen zitten.
We hebben een geweldig fijn feest gehad!
Clazina .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Ik ben hier geweest met 6 schoonzussen en we waren aangenaam verrast door de gezellige tuin waar een tafel voor ons was gereserveerd. We hebben er heerlijk gegeten, verse groenten, verse sauzen, vlees van prima kwaliteit (Lekker stuk). Stoofpotje vis was echt lekkuuur. Vriendelijke bediening, kortom, voor herhaling vatbaar.
Ricke .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
wat een super mooi en gezellig restaurant met een top ambiance. na de recensie hiervoor gelezen te hebben toch het nr1 voorgerecht genomen, kort samen gevat top! het hoofd gerecht van mij en mijn partner waren net zo top. de bediening oprecht aardig en toonde interesse, ook als er gevraagd wordt of het smaakte. voor ons een restaurant zonder op of aanmerkingen gewoon uitstekend in deze prijsklasse. de reusachtige bierkaart is echt helemaal top!
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
De tuin is aardig en het personeel vrolijk en vriendelijk maar het eten is ons verschrikkelijk tegengevallen. Het heeft de kwaliteit, smaak en opmaak van een dorpsrestaurant in de jaren tachtig. Het voorgerecht, een proeverij onder de naam "nummer 1" bestond uit een lauwe soep die over de randen van het kommetje was gesopt, een balletje gehakt dat naar vet smaakte, te hete kip en een garnalenslaatje met vreemde smaakcombinatie. Het hoofdgerecht werd geserveerd met garnituren: een bakje sla gedrenkt in een saus waarin een stuk watermeloen met schil lag, dikke frieten en een mix van smakeloze wortel, bloemkool en broccoli onder een kaaslaagje. Het vlees was van slechte kwaliteit, mogelijk ontdooit, veel te ver doorbakken en met een soort groentesmaak. De drie sausjes zaten in bakjes die niet goed schoon waren. We hadden 2 jaar geleden een soortgelijke ervaring hier maar kwamen terug vanwege de goede recensies. Toen we destijds aangaven dat we de groenten overgaar vonden werd ons toegebeten dat ieder zijn eigen smaak heeft. Onze smaak is het in ieder geval absoluut niet. Wat een teleurstellende aangelegenheid.
Sofie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wij hebben met de waterpoloclub een grote barbecue voor 100 mensen georganiseerd in Den Bergsche Tuin. Het is een geweldige locatie, ruim en heel sfeervol. Het eten was erg uitgebreid en lekker en wij werden ontzettend goed geholpen door het personeel. Niks is daar te gek, alles is mogelijk! Dit gaan wij zeker vaker doen!
Gerardq .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Niet onaardig gegeten en veel biertjes om uit te kiezen.

Potentieel een erg leuk restaurant, maar de kok zou wat meer vers kunnen gebruiken. Verder staat de kaart vol aparte smaak combinaties, die lang niet allemaal even geslaagd zijn. Nog niet overtuigd.