Over het restaurant In De Watertuin

Een unieke locatie

Genieten direct aan de Loosdrechtse Plassen in Restaurant In de Watertuin. Wees van harte welkom en geniet van de heerlijke gerechten en persoonlijke service in een zeer sfeervolle ambiance direct aan de Loosdrechtse Plassen. Bij mooi weer is het goed toeven op het prachtige terras of overdekte veranda. Ook in de winter is het gezellig in het restaurant met serre uitkijkend over de haven. Een goede prijs-kwaliteit verhouding is gegarandeerd en ze voldoen hier graag aan uw persoonlijke wensen met gerechten op maat, waar mogelijk met lokale ingrediënten. Het team van Restaurant In de Watertuin kijkt ernaar uit om jou een mooie ervaring te bezorgen. Hier staat de gast centraal!

Ook voor activiteiten op en rond het water ben je hier aan het juiste adres. Of je nu met de auto of de boot komt, ze hebben zowel aanleg- als parkeerplaatsen voor de deur.

Meer informatie over restaurant In De Watertuin

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant In De Watertuin

Erik W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie gerechten, verse producten gebruikt, mooie opmaak. Bediening wel heel lief maar niet echt professioneel.
Ro H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Weer genoten van de kaart en de wijn. Ontvangst, bediening, productkennis, alles heel goed. Komen graag terug, in de winter ook een heel gezellige locatie
k.van.beest .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in de Watertuin, Een prima en vlotte bediening wat door ons zeer gewaardeerd is. Dit restaurant is een aanrader en wij komen beslist een keer terug. groeten Ank en Koen van Beest.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, gevarieerde kaart. Een hele aardige bediening.
Jammer dat rokers via het restaurant (niet de voordeur) naar buiten kunnen, waardoor het steeds koud wordt als de deur opengaat.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
5,50 euro voor een glas wijn en 2,75 voor een cola is mijnsinziens aan de hoge kant.
Even heel ouderwets denkend. 15 jaar geleden werd de euro ingevoerd. Terugrekenend zou dat ruim 12 gulden zijn geweest.Toegegeven,we zijn 15 jaar later,maar 12 gulden voor een glas wijn????
Efsix .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met vrienden hier gegeten. Zeer rustig op een regenachtige doordeweekse dag t.o.v. De zonnige weekenden als we hier zomers zijn.
Uiensoep was redelijk, niet bijzonder. Vistrio goed.
Carpaccio xxl nog altijd onovertroffen. Hazenpeper ook goed/uitstekend.
De droge witte wijn uit Zeeland verassend lekker. Wel aan de dure kant.
Bediening ook precies goed.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Er is heel duidelijk te weinig personeel en ikimncompetent. De keuken kan beter. Een kaal hoofdgerecht zonder groenten en of koolhydraten. Rommelige tafels en vloeren. Geen kaarsje of lampje. Op tafel. Management niet op de werkvloer zichtbaar. Wat jammer, het was ooit een goed restaurant, dat missen we echt!!! In de tijd van Leojn en Chantel was het gewoon perfect p, inclusief een fijne sfeer, deze is echt volledig verdwenen.
Ps : de dames wc was een enorme rommel. Ps 2: de jonge mensen in de bediening hebben echt coaching nodiig! Succes!
famvanboxel44 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij waren nog niet in de watertuin geweest. Een mooie locatie aan het water. Wij kunnen ons voorstellen dat het
in de zomer druk is. Nu waren wij alleen. De ontvangst was hartelijk en gastvrij. Het eten goed klaargemaakt
en goed gepresenteerd. En de smaak heerlijk. Dat wij senioren zijn werd duidelijk toen wij een dogybag vroegen
en keurig verpakt aangeboden werd. De Horeca zou op de kaart Seniorenmenus kunnen aanbieden.
de prijs was wel wat hoog. Wij hebben echt genoten, en kunnen het aanbevelen.
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk. We hadden gereserveerd met de AH dinerbonnen en daar was een speciale menukaart voor. De keuze was snel gemaakt en we hebben heerlijk gegeten. De wijn, uit ons eigen Zeeland, was een echte aanrader. Wij komen zeker terug!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De prijs van een AH menu per persoon was €42,50. Dit slaat echt nergens op. Het menu bestond uit o.a. Een geitenkaas salade en carpaccio. Als hoofd een gebakken dorade die veel te droog was. Het was overduidelijk dat deze menuprijs is samengesteld voor de AH actie. Het was echt niets bijzonders.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Keurige, hartelijke bediening. Mooie locatie met uitzicht op het haventje. De dorade was smakelijk. De burger kon iets meer doorbakken worden. Gezellig!
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Was weer een succes, lekker gegeten. Prettig dat het mogelijk bleek om als lunch mosselen te eten. Altijd aardige bediening, was erg lekker en het weer zat mee.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ons avondje bij de Watertuin is zeker voor herhaling vatbaar! Keurige bediening en als we een kleine wijziging vroegen over het gerecht, dan werd dat geregeld. Ook het toetje, hm smullen de appeltaart met vanille-ijs.
Groetjes Annette
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Ben hier al weer een aantal keren geweest, leuk plekje, aardige bediening, lekker eten. Kom zeker vaker, maar natuurlijk het allerleukste als het mooi weer is.
Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vader. Lekker in de serre, met uitzicht op de haven. Goede en vriendelijke bediening. Porties zijn ruim voldoende.
Felicitas .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel mooi AH menu en het was ruim voldoende. Een prima service
Goede rode huiswijn. Zeker voor herhaling vatbaar!! Bedankt.
jf.scheffer .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij aten met 2 personen voor de prijs van één een 3-gangen diner, met behulp van een AH-kortingsactie.
Het eten was redelijk, maar stond in geen enkele relatie met de prijs van € 42,50 p.p. , korting niet meegerekend.
Op deze wijze stelt de AH-actie niets voor. Anti-reclame dus voor Iens, AH, en de Watertuin.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima restaurant voor een snelle lunch. Jammer dat er niet standaard brood bij de lunch gerechten geleverd word. Nu was het net genoeg, maar ook niet meer dan dat.
metty W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
betreft eten: angus beefburger: veel te droog (te lang in de pan ? stoom effect ) en geen smaak. Betreft: carpaccio: veel te gekruid en te nat.( diepvries ?) Nagerecht: citroenijs _te zuur mascarpone? wel lekker . aardbeien ok.
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een heerlijke tosti op een mooi terras al zie je vrijwel niets van de Loosdrechtse plassen, dat is wel jammer.