In De Watertuin

Oud-Loosdrechtsedijk 185 1231 LW Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant In De Watertuin

Een unieke locatie

Genieten direct aan de Loosdrechtse Plassen in Restaurant In de Watertuin. Wees van harte welkom en geniet van de heerlijke gerechten en persoonlijke service in een zeer sfeervolle ambiance direct aan de Loosdrechtse Plassen. Bij mooi weer is het goed toeven op het prachtige terras of overdekte veranda. Ook in de winter is het gezellig in het restaurant met serre uitkijkend over de haven. Een goede prijs-kwaliteit verhouding is gegarandeerd en ze voldoen hier graag aan uw persoonlijke wensen met gerechten op maat, waar mogelijk met lokale ingrediënten. Het team van Restaurant In de Watertuin kijkt ernaar uit om jou een mooie ervaring te bezorgen. Hier staat de gast centraal!

Ook voor activiteiten op en rond het water ben je hier aan het juiste adres. Of je nu met de auto of de boot komt, ze hebben zowel aanleg- als parkeerplaatsen voor de deur.

Meer informatie over restaurant In De Watertuin

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Blij verrast waren wij door het heerlijke eten van de watertuin. Vooral de salade de watertuin is een aanrader. Voor een goede carpaccio kun je hier ook nog steeds terecht. Als hoofdgerecht een heerlijke tournedos. Je proeft dat er goed vlees wordt gebruikt. Wij waren er zeer tevreden over en hebben heerlijk gegeten.
CoraK .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ook in februari kun je hier nog gebruik maken van de Albert Heijn actie.
Wij hebben hier met zijn vieren gegeten op een zaterdagavond.
Het was rustig en toen wij om 21.00 uit gegeten waren, was de rest van 't restaurant leeg.
Voor de actie hebben ze een zeer beperkt keuzemenu. Alle gerechten op deze kaart hebben we geprobeerd.
Positieve uitschieters waren de carpaccio (geserveerd op een goed gevuld groot pizzabord), de met sherry afgebluste champignons bij de wintersalade en 't toetje.
Minder waren de erg zoute Franse frietjes en de pompoenpurree bij de vis.
Ik ben benieuwd of we hier nog terug keren. De plek en sfeer waren wel ruim voldoende.
Slowly .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de actie AH Restaurantzegel, samen met familie, wij waren niet de enige, het was dan ook de laatste dag dat hiervan gebruik gemaakt kon worden.
Naarmate het restaurant zich met mensen vulde werd de akoestiek beter. Aanrader is om of planten of gordijnen toe te voegen. Verder geen op of aanmerkingen gewoon goed gegeten, gebruik makend van het menu dat speciaal was samengesteld in het kader van de vermelde actie.
lablanca .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sinds lange tijd weer eens gegeten bij de Watertuin en gelukkig niets veranderd! Wederom heerlijk gegeten. Mooie rijke salades als voorgerecht, Heerlijke malse rundersukade als hoofgerecht. Op advies van de eigenaar mooie wijn erbij gedronken. Kortom, Watertuin blijft kwalitatief gewoon een topper !!!
johan-sofia .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hadden gekozen voor de Lunch we konden alleen het twaalf uurtje krijgen dus zeker geen drie gangen lunch
Zeer teleurstellend diner kan beter zijn maar niet gaan voor de lunch
Max D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Uitgebreide menu-kaart en een lekkere wijn. De gastheer was zeer vriendelijk en niets was te gek! (nog 2 oesters bij het nagerecht) kortom: Lekker gegeten! top bediening op een leuke locatie!
Eleonora1944 J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben smakelijk geluncht. Verbeterpunt: keuze voor wit of bruin brood zou beter zijn. Overigens was het witbrood dat wij kregen bij "het twaalfuurtje" erg lekker en knapperig.
mvdbt .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prettige, vriendelijke ontvangst. Voorgerechten erg goed, hoofdgerecht vis, prima, hoofdgerecht vlees oké . Ijs voortoe niet te groot maar goed verzorgd. Prima koffie. Personeel die weet hoe het hoort.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel lekker geluncht met uitzicht op de Loosdrechtse plassen. De sfeer is gezellig. De lunch die we kregen was heerlijk. Prima brood en bijzonder lekkere kreeftensoep. Een absolute aanrader. We komen zeker nog een keertje terug.
maja15 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zoals altijd zeer goed en heerlijk gegeten. Personeel bekwaam en heel erg vriendelijk. Kortom uitstekend restaurant en kunnen we van harte aanbevelen.
CSamuels .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We gingen met AH bonnen, maar aangeboden hamburgermenu voor € 42,50 was buitenproportioneel duur. Zo betaal je als klant het gratis 2e menu weer deels terug! Gekozen voor a la carte (hoofdgerechten veelal onder de € 20,--). Heerlijk gegeten (zeetong is hier altijd top) voor nette prijs.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Fantastische bediening! Een heerlijk driegangenmenu menu van de AH actie gegeten. Leuk restaurant aan het water en prima sfeer.
verlinden .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
jammer, met een beetje meer coulance is er zo veel meer uit de AH karten te halen voor de ondernemers. waren zeer bot een lakse bediening kijken wel naar je maar zien je niet staan. erg leuke locatie. Geen AH menu genomen was niet onze smaak. jammer jammer
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Gezellige locatie gelegen aan het water met zicht op de boten.
Erg vriendelijke bediening. Ook de manager was in het restaurant aanwezig en speelde in op de gelegenheid (broer was jarig).
Lekker eten, goed bereid, keurige opmaak van de borden, voldoende keus op het menu en persoonlijke aandacht.

Parkeergelegenheid iet wat aan de krappe kant, maar daar hebben alle gelegenheden aan het water last van en kan deze horecagelegenheid niets aan doen.

Twee minpuntjes:
- er werd twee keer gevraagd of wij wat bij het eten wilden drinken
- thee en koffie besteld, maar deze bestelling is nooit aangekomen bij de bar (daar waar de drankjes werden klaar gezet)

Het was een gezellige avond!
Dank!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijke homemade hamburger gegeten daar! Om te smullen. Mijn vriendin had een gamba salade die ook heerlijk was. Super vriendelijke bediening. Verloor ook nog mijn rijbewijs daar en deze werd netjes door de eigenaar de volgende dag opgestuurd. Helemaal TOP! ????
Antonia D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het etentje bij De Watertuin was echt super!!!
Personeel was TOP en erg vriendelijk!!
Was hun niets te veel als je wat vroeg!!!!
Menue van AH was super.Alleen erg veel!!!!!!!Alle gerechten zagen er heel goed verzorgd en vers uit!!!!

Voorgerecht Rundercapaccio, Hoofdgerecht Zalmcappaccoi en een Beefburger!!!

Nagerecht een heerlijk met citroenijs aardbeien in een soort mooise. Opgediend in een mooi glas. Zag er feestelijk uit. Daarna nog koffie en verse muntthee met wast lekkers erbij!!

Complimenten voor al het personeel die ons een geweldige avond hebben bezorgd!!!
Cathelijne D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bootje gehuurd bij Wetterwille daarna gegeten met de AH zegels bij de Watertuin.
Leuke locatie, mooi aan het water.
Goede gerechten, grote porties. Bediening redelijk, tafel werd niet echt afgeruimd (kopje thee heeft hele avond op tafel gestaan), dames van bediening waren er op het einde van de avond (wij hadden pas 19.30uur gereserveerd met 10 personen, gingen 22.15 weg) echt klaar mee, waarschijnlijk drukke dag gehad.
Toiletpapier op, aangegeven, maar werd niet vervangen, dus handdoekjes gebruikt.
Al met al hele gezellige avond, goed gegeten, maar niet 100%
Iris_w .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Fantastische ontspanning sfeer, vriendelijk attent personeel en prachtig uitzicht over de boten en het water. En een absolute aanrader : Looosdrechtse Snoekbaars op een bedje van lamsoor en natuurlijk de mediterrane gamba's al jaren een succesnummer van "In de Watertuin"
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben gisteren geluncht bij De Watertuin. Het was goed druk op het mooie terras, maar wij kregen ondanks dat meteen de aandacht van een van de jonge dames. De lunch was een twaalfuurtje zonder verdere keuze. Het twaalfuurtje bestond uit een cup tomatensoep of kreeftensoep, 2 sneetjes witbrood, 1x met een gebakken ij en 1x met een kroket alsmede wat
frisse sla. Voor ons was dit prima voor een lunch ook al hadden wij een heel menu verwacht.
De bediening was correct en vriendelijk.

syl_de_boer .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten en de wijn waren goed, Jammer dat er weinig tot geen groente bij het hoofddiner werd geserveerd. De bediening is vriendelijk en correct. Vooral bij mooi weer is het terras met uitkijk over de plas een goede plek. De prijs voor het menu ( € 42.50 p/p) vind ik wat aan de hoge kant.