In De Watertuin

Oud-Loosdrechtsedijk 185 1231 LW Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant In De Watertuin

Een unieke locatie

Genieten direct aan de Loosdrechtse Plassen in Restaurant In de Watertuin. Wees van harte welkom en geniet van de heerlijke gerechten en persoonlijke service in een zeer sfeervolle ambiance direct aan de Loosdrechtse Plassen. Bij mooi weer is het goed toeven op het prachtige terras of overdekte veranda. Ook in de winter is het gezellig in het restaurant met serre uitkijkend over de haven. Een goede prijs-kwaliteit verhouding is gegarandeerd en ze voldoen hier graag aan uw persoonlijke wensen met gerechten op maat, waar mogelijk met lokale ingrediënten. Het team van Restaurant In de Watertuin kijkt ernaar uit om jou een mooie ervaring te bezorgen. Hier staat de gast centraal!

Ook voor activiteiten op en rond het water ben je hier aan het juiste adres. Of je nu met de auto of de boot komt, ze hebben zowel aanleg- als parkeerplaatsen voor de deur.

Meer informatie over restaurant In De Watertuin

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant In De Watertuin

Lysette .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden het gedurende de avond een beetje koud, waar wij zaten waren geen terrasverwarmers, helaas, maar wel genoeg plaids....
Leuke sfeer en lekker gegeten, we gaan zeker nog een keertje terug!!
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wat een leuke locatie, bediening vriendelijk en behulpzaam. Het was druk, paaslunch, meerdere families. Daarom wel rumoerig. Het eten was smaakvol en goed verzorgd.
Ik kom absoluut terug, en als het dan ook nog lekker weer is.....
Het terras zag er uitnodigend uit.
Sandy G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezien de prijzen had ik wel iets meer kwaliteit van het eten verwacht. Niet dat het niet prima was, zeker niet, maar de prijzen liggen wel vrij hoog voor gerechten die ik elders iets goedkoper krijg. Maar het zal de locatie wel zijn die het iets duurder maakt ;-)
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, leuke vlotte bediening, komen zeker weer terug
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in de Watertuin. Met de iens actie kon je onbeperkt uit de kaart kiezen. De XXL carpaccio als hoofdgerecht is inderdaad een volaardige maaltijd en super smakelijk . We komen zeker nog eens weer als het buitenterras open is.
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hier erg lekker gegeten met vrienden eten was heel goed leuke actie met iens was heel gezellig bediening was zeer vriendelijk zeker een aanrader
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Verrassend fijn restaurant in Loosdrecht. Aanlegsteiger voor als je met de boot komt.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke zeer attente bediening. Prachtig gelegen aan het water/haventje. Gegeten met Iens festival actie, leuke actie om eens iets anders te proberen. We komen zeker terug!
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Smaak was prima. Graten in de snoekbaars is vervelend. Hierdoor eet je niet meer vrijuit maar ben je hal voor hap bedacht op graten. Borden moeten verwarmd zijn waardoor de puree langer warm blijft na uitserveren. Groentes goed van smaak en gaarte. Krokantheid eend viel wat tegen maar smaak was prima.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Hele fijne plek met ongedwongen sfeer en heerlijke gerechten, waar wij regelmatig terugkomen! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral zomers erg mooi aan het water.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met de aanbieding van Iens, 50 % korting op gehele rekening. Wij vonden het wel heel erg jammer dat er op deze woensdagavond maar weinig gasten waren, buiten ons nog een drietal. Heel erg jammer voor de keuken en voor de bediening.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Prima restaurant, maar nog veel te verbeteren, halve kaart was niet op voorraad. Drankjes/sausjes werden vergeten. Makkelijk om in het vervolg iets meer op te letten.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met een plezierige bediening. Alles was heel mooi opgemaakt en smaakte heel goed.
Bertus L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel goed gegeten
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prachtige locatie!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gegeten met de 50% kortingsactie van Iens. Het was erg lekker en de bediening was ontzettend vriendelijk.
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het restaurant is gelegen aan een prachtige plek aan het water.
Het personeel is erg vriendelijk en reageerden leuk op een verjaardag.
Het eten was erg smaakvol, maar helaas niet altijd even goed op temperatuur.
We waren met zijn vijven en namen allemaal drie gangen. Vooraf carpaccio (hier altijd goed en veel!), slakken met veel gesmolten kaas en een salade met coquilles en gamba’s. De rivierkreeftjes die er volgens de beschrijving ook in zouden zitten, heb ik niet aangetroffen.
Als hoofdgerecht hadden we bijna allemaal een burger. Goed van smaak, maar volgens de kinderen wel karig. De patat en groente moet je hier namelijk los bestellen. Wij hadden met zijn vijven drie bakjes patat. Gelukkig niet zo zout als de laatste keer dat we hier waren, maar nu helaas snel lauw.
De visburger kwam pas toen de rest van het gezelschap al bijna klaar was met eten.
De hertenbiefstuk was erg smaakvol. Maar ook hier weer aan de lauwe kant.
Over de toetjes niets aan te merken. Gewoon goed, lekker en met vuurwerk voor de jarig
De tafel van Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Wim J.
Klantvriendelijke bediening, ruime keuze menu en de gerechten waren kwalitatief en kwantitatief prima.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Via Iens van de actie "50% op de rekening" gebruik gemaakt, en dat beviel goed. Geen klachten over het eten of wat dan ook. Lekker eten, aardige service. Zelf had ik de Carpaccio met Eendenlever - en die was heerlijk! Echt om voor terug te komen. De Sateh was gewoon lekker. Prima wijnen.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hadden er meer van verwacht (ook gezien hoge score), prachtige locatie aan het water, maar interieur en het eten qua prijs / kwaliteit vonden wij wat tegenvallen.