In De Watertuin

Oud-Loosdrechtsedijk 185 1231 LW Loosdrecht Nederland Kaart

Over restaurant In De Watertuin

Een unieke locatie

Genieten direct aan de Loosdrechtse Plassen in Restaurant In de Watertuin. Wees van harte welkom en geniet van de heerlijke gerechten en persoonlijke service in een zeer sfeervolle ambiance direct aan de Loosdrechtse Plassen. Bij mooi weer is het goed toeven op het prachtige terras of overdekte veranda. Ook in de winter is het gezellig in het restaurant met serre uitkijkend over de haven. Een goede prijs-kwaliteit verhouding is gegarandeerd en ze voldoen hier graag aan uw persoonlijke wensen met gerechten op maat, waar mogelijk met lokale ingrediënten. Het team van Restaurant In de Watertuin kijkt ernaar uit om jou een mooie ervaring te bezorgen. Hier staat de gast centraal!

Ook voor activiteiten op en rond het water ben je hier aan het juiste adres. Of je nu met de auto of de boot komt, ze hebben zowel aanleg- als parkeerplaatsen voor de deur.

Meer informatie over restaurant In De Watertuin

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mvdbt .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prettige, vriendelijke ontvangst. Voorgerechten erg goed, hoofdgerecht vis, prima, hoofdgerecht vlees oké . Ijs voortoe niet te groot maar goed verzorgd. Prima koffie. Personeel die weet hoe het hoort.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel lekker geluncht met uitzicht op de Loosdrechtse plassen. De sfeer is gezellig. De lunch die we kregen was heerlijk. Prima brood en bijzonder lekkere kreeftensoep. Een absolute aanrader. We komen zeker nog een keertje terug.
Maja15 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zoals altijd zeer goed en heerlijk gegeten. Personeel bekwaam en heel erg vriendelijk. Kortom uitstekend restaurant en kunnen we van harte aanbevelen.
CSamuels .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We gingen met AH bonnen, maar aangeboden hamburgermenu voor € 42,50 was buitenproportioneel duur. Zo betaal je als klant het gratis 2e menu weer deels terug! Gekozen voor a la carte (hoofdgerechten veelal onder de € 20,--). Heerlijk gegeten (zeetong is hier altijd top) voor nette prijs.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Fantastische bediening! Een heerlijk driegangenmenu menu van de AH actie gegeten. Leuk restaurant aan het water en prima sfeer.
Verlinden .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
jammer, met een beetje meer coulance is er zo veel meer uit de AH karten te halen voor de ondernemers. waren zeer bot een lakse bediening kijken wel naar je maar zien je niet staan. erg leuke locatie. Geen AH menu genomen was niet onze smaak. jammer jammer
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Gezellige locatie gelegen aan het water met zicht op de boten.
Erg vriendelijke bediening. Ook de manager was in het restaurant aanwezig en speelde in op de gelegenheid (broer was jarig).
Lekker eten, goed bereid, keurige opmaak van de borden, voldoende keus op het menu en persoonlijke aandacht.

Parkeergelegenheid iet wat aan de krappe kant, maar daar hebben alle gelegenheden aan het water last van en kan deze horecagelegenheid niets aan doen.

Twee minpuntjes:
- er werd twee keer gevraagd of wij wat bij het eten wilden drinken
- thee en koffie besteld, maar deze bestelling is nooit aangekomen bij de bar (daar waar de drankjes werden klaar gezet)

Het was een gezellige avond!
Dank!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijke homemade hamburger gegeten daar! Om te smullen. Mijn vriendin had een gamba salade die ook heerlijk was. Super vriendelijke bediening. Verloor ook nog mijn rijbewijs daar en deze werd netjes door de eigenaar de volgende dag opgestuurd. Helemaal TOP! ????
Antonia D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het etentje bij De Watertuin was echt super!!!
Personeel was TOP en erg vriendelijk!!
Was hun niets te veel als je wat vroeg!!!!
Menue van AH was super.Alleen erg veel!!!!!!!Alle gerechten zagen er heel goed verzorgd en vers uit!!!!

Voorgerecht Rundercapaccio, Hoofdgerecht Zalmcappaccoi en een Beefburger!!!

Nagerecht een heerlijk met citroenijs aardbeien in een soort mooise. Opgediend in een mooi glas. Zag er feestelijk uit. Daarna nog koffie en verse muntthee met wast lekkers erbij!!

Complimenten voor al het personeel die ons een geweldige avond hebben bezorgd!!!
Cathelijne D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bootje gehuurd bij Wetterwille daarna gegeten met de AH zegels bij de Watertuin.
Leuke locatie, mooi aan het water.
Goede gerechten, grote porties. Bediening redelijk, tafel werd niet echt afgeruimd (kopje thee heeft hele avond op tafel gestaan), dames van bediening waren er op het einde van de avond (wij hadden pas 19.30uur gereserveerd met 10 personen, gingen 22.15 weg) echt klaar mee, waarschijnlijk drukke dag gehad.
Toiletpapier op, aangegeven, maar werd niet vervangen, dus handdoekjes gebruikt.
Al met al hele gezellige avond, goed gegeten, maar niet 100%
Iris_w .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Fantastische ontspanning sfeer, vriendelijk attent personeel en prachtig uitzicht over de boten en het water. En een absolute aanrader : Looosdrechtse Snoekbaars op een bedje van lamsoor en natuurlijk de mediterrane gamba's al jaren een succesnummer van "In de Watertuin"
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben gisteren geluncht bij De Watertuin. Het was goed druk op het mooie terras, maar wij kregen ondanks dat meteen de aandacht van een van de jonge dames. De lunch was een twaalfuurtje zonder verdere keuze. Het twaalfuurtje bestond uit een cup tomatensoep of kreeftensoep, 2 sneetjes witbrood, 1x met een gebakken ij en 1x met een kroket alsmede wat
frisse sla. Voor ons was dit prima voor een lunch ook al hadden wij een heel menu verwacht.
De bediening was correct en vriendelijk.

Syl_de_boer .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten en de wijn waren goed, Jammer dat er weinig tot geen groente bij het hoofddiner werd geserveerd. De bediening is vriendelijk en correct. Vooral bij mooi weer is het terras met uitkijk over de plas een goede plek. De prijs voor het menu ( € 42.50 p/p) vind ik wat aan de hoge kant.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
AH menu gekozen, heerlijk gegeten. prima wijn ter begeleiding.
jammer dat de bediening wat achterbleef qua tempo.
mooie plek op het terras, nautische sfeer gegarandeerd!
Aline-c .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vond het een erg duur menu met weinig keus ,,de speciale Ah kaart kregen we aangeboden in een goedkoop mapje,, en het was jammer dat je niet gewoon van de normale kaart kon kiezen en er werd verschillende keren wel erg de aandacht gelegd dat het een AH menu was .

Nee , we zouden het niet weer doen

B-e-a .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De lunch was 12uurtje, simpel maar zeker goed en lekker!!!
Bediening was goed.
Restaurant zag er netjes en verzorgd euit
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten , leuk Ah menu ! Bediening vlot en vriendelijk ! Een geslaagde avond, voor herhaling vatbaar ! En met mooi weer prachtig terras aanwezig
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten, via AH actie keuze uit 2 mogelijkheden per gang. Totale prijs voor 1 3-gangen menu wel duur (€42,50). Bediening was prima.
Xmirax69 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik vind de prijs kwaliteits verhouding niet goed in balans. Carpaccio. Br hamburger en klein ijsje voor 42,50 een hoop geld. Bediening prima, smaak lekker maar weinig keus met ah bon.
Lisamarit .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Via de website zagen we al dat je via de AH bonnen kan kiezen uit een beperkt menu, waar je alleen keuze hebt uit vis of vlees en geen vega. Na overleg konden wij moeizaam kiezen voor een ander vega voorgerecht. De prijs staat op de website overigens nergens vermeld en voor een menu betaal je €42,50, wat erg veel is voor wat je krijgt. Als je de gerechten van de normale menukaart bij elkaar optelt, kom je nooit op dit bedrag uit. Dit betekent dat het tweede menu gewoon deels gecompenseerd wordt door het eerste menu. Het eten was prima, maar erg simpel. Vooral de hamburger is echt gewoon een broodje hamburger met niets extra's en dan wordt er alleen een augurk ernaast op het bordje gelegd. Dit ziet er erg karig en niet mooi opgedekt uit. Het toetje was lekker, maar dit werd niet eens opgeruimd voordat wij de koffie kregen. De hele tafel stond dus nog vol toen wij aan onze koffie zaten. Daarnaast staat er op het menu dat je koffie met friandises krijgt, maar er zat welgeteld 1 chocolaatje bij de koffie. Dit is gewoon misleidend. Of je moet dit niet op de menukaart zetten of je moet gewoon een leuk bordje met meerdere friandises serveren. Al met al een tegenvaller, zeker in relatie tot de prijs. Ook al doe je mee via de ah actie, wordt er nog steeds een prijs-kwaliteitsverhouding verwacht. Anders moet je gewoon niet meedoen met de actie.