In De Watertuin

Oud-Loosdrechtsedijk 185 1231 LW Loosdrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant In De Watertuin

Een unieke locatie

Genieten direct aan de Loosdrechtse Plassen in Restaurant In de Watertuin. Wees van harte welkom en geniet van de heerlijke gerechten en persoonlijke service in een zeer sfeervolle ambiance direct aan de Loosdrechtse Plassen. Bij mooi weer is het goed toeven op het prachtige terras of overdekte veranda. Ook in de winter is het gezellig in het restaurant met serre uitkijkend over de haven. Een goede prijs-kwaliteit verhouding is gegarandeerd en ze voldoen hier graag aan uw persoonlijke wensen met gerechten op maat, waar mogelijk met lokale ingrediënten. Het team van Restaurant In de Watertuin kijkt ernaar uit om jou een mooie ervaring te bezorgen. Hier staat de gast centraal!

Ook voor activiteiten op en rond het water ben je hier aan het juiste adres. Of je nu met de auto of de boot komt, ze hebben zowel aanleg- als parkeerplaatsen voor de deur.

Meer informatie over restaurant In De Watertuin

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant In De Watertuin

Iswartdebruin S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Reservering was goed aangekomen, tafel was voor ons gereserveerd. In een mooie omgeving in alle rust gezellig en lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar! Prima bediening.
John G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk terras, lekker eten, ruime porties, vriendelijke bediening. Vakantiegevoel!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk eten. Met name het voorgerecht was fantastisch. Vriendelijke mensen. Terras aan het water geeft vakantiegevoel. Een fijne avond gehad. Echt een aanrader.
Marla B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Kwaliteit v h eten was orima maar bijna n uur wachten op het voorgerecht is écht te lang. Duidelijk personeelsgebrek, jammer.
Dus geen nagerecht en koffie meer, werd echt te laat..
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Uitermate vriendelijk zijn we ontvangen en bediend. Het eten was prima. Lekker kleine knapperige patatjes in voldoende mate. De salade met geitenkaas was op de goede, warme, temperatuur en de kipsaté lekker mals en alles behalve droog. Prijs en prestatie in evenwicht. De stoeltjes op het terras waren wat Spartaans, maar we komen er wel weer terug
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Was allemaal goed. Lekker gegeten!
Mathijs M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was redelijk maar bediening ronduit onbeschoft: we hadden gereserveerd, er waren weinig andere gasten maar een andere tafel was niet mogelijk; erg lang wachten op bediening en 4 consumpties op rekening die wij nooit besteld hadden. En nog steeds kon er geen sorry van af. Nooit meer hier eten dus; absolute afrader.
Mathijs M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Gezellig buiten gegeten. Er werd special terras verwarming in geschakeld. Leuke bediening en prima gegeten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer zeeer trage service en spookbedragen op de rekening: absolute NO GO.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wij moesten 1,5 uur wachten op ons hoofdgerecht. Meerdere klanten op het terras waren aan het klagen over de service, en de verantwoordelijk staat binnne glazen te poetsen terwijl je (zeer) jonge bediening de klappen moet opvangen. Slechte zaak!
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten ter gelegenheid van onze moeders verjaardag. Het was lekker rustig en hebben fijn op het overdekte terras gezeten. Het eten was erg smakelijk en rijkelijk. Bediening wel erg jong en onervaren maar zeer vriendelijk. Al bij al een geslaagde avond.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat hebben wij lekker gegeten bij “In de Watertuin”!!

Vooraf de Carpaccio, de variant met truffelmayonaise was net zo lekker als die met huisbereide pestosaus.
Omdat het heel even duurde voor de hoofdgerechten kwamen kregen we zelfgebakken brood met roomboter.
De bediening door Lisa en Nielem ging vlekkeloos, beiden zijn zeer hartelijk, attent en gastvrij.

Ik koos als hoofdgerecht voor de Tournedos en heb zelden zo’n goed bereid, heerlijk stuk vlees gegeten.
Chef-kok Jürgen Mast weet wat hij doet. Ik begreep van mijn tafelgenoten dat ook de Spare Ribs en de Saté, zeer smaakvol en mals waren.

De afsluiting met het koffieplankje [een compleet dessert op zich] en de huisgemaakte appeltaart, maakte de avond compleet.

Gastheer Lasse Spall voelt feilloos aan hoe hij zijn clientèle in de watten moet leggen, wij komen hier zeker terug!!!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prima keuze uit verschillende burgers, smaakte erg goed in combinatie met de frietjes en maiskolf een smakelijk geheel! Restaurant zit op een mooie locatie, in de zomer heerlijk op het terras aan de jachthaven. Inrichting is niet bijzonder wel zeer vriendelijk personeel.
Lysette V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden het gedurende de avond een beetje koud, waar wij zaten waren geen terrasverwarmers, helaas, maar wel genoeg plaids....
Leuke sfeer en lekker gegeten, we gaan zeker nog een keertje terug!!
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wat een leuke locatie, bediening vriendelijk en behulpzaam. Het was druk, paaslunch, meerdere families. Daarom wel rumoerig. Het eten was smaakvol en goed verzorgd.
Ik kom absoluut terug, en als het dan ook nog lekker weer is.....
Het terras zag er uitnodigend uit.
Sandy G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezien de prijzen had ik wel iets meer kwaliteit van het eten verwacht. Niet dat het niet prima was, zeker niet, maar de prijzen liggen wel vrij hoog voor gerechten die ik elders iets goedkoper krijg. Maar het zal de locatie wel zijn die het iets duurder maakt ;-)
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, leuke vlotte bediening, komen zeker weer terug
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in de Watertuin. Met de iens actie kon je onbeperkt uit de kaart kiezen. De XXL carpaccio als hoofdgerecht is inderdaad een volaardige maaltijd en super smakelijk . We komen zeker nog eens weer als het buitenterras open is.
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hier erg lekker gegeten met vrienden eten was heel goed leuke actie met iens was heel gezellig bediening was zeer vriendelijk zeker een aanrader