In De Watertuin

Oud-Loosdrechtsedijk 185 1231 LW Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant In De Watertuin

Een unieke locatie

Genieten direct aan de Loosdrechtse Plassen in Restaurant In de Watertuin. Wees van harte welkom en geniet van de heerlijke gerechten en persoonlijke service in een zeer sfeervolle ambiance direct aan de Loosdrechtse Plassen. Bij mooi weer is het goed toeven op het prachtige terras of overdekte veranda. Ook in de winter is het gezellig in het restaurant met serre uitkijkend over de haven. Een goede prijs-kwaliteit verhouding is gegarandeerd en ze voldoen hier graag aan uw persoonlijke wensen met gerechten op maat, waar mogelijk met lokale ingrediënten. Het team van Restaurant In de Watertuin kijkt ernaar uit om jou een mooie ervaring te bezorgen. Hier staat de gast centraal!

Ook voor activiteiten op en rond het water ben je hier aan het juiste adres. Of je nu met de auto of de boot komt, ze hebben zowel aanleg- als parkeerplaatsen voor de deur.

Meer informatie over restaurant In De Watertuin

Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De prijs van een AH menu per persoon was €42,50. Dit slaat echt nergens op. Het menu bestond uit o.a. Een geitenkaas salade en carpaccio. Als hoofd een gebakken dorade die veel te droog was. Het was overduidelijk dat deze menuprijs is samengesteld voor de AH actie. Het was echt niets bijzonders.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Keurige, hartelijke bediening. Mooie locatie met uitzicht op het haventje. De dorade was smakelijk. De burger kon iets meer doorbakken worden. Gezellig!
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Was weer een succes, lekker gegeten. Prettig dat het mogelijk bleek om als lunch mosselen te eten. Altijd aardige bediening, was erg lekker en het weer zat mee.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ons avondje bij de Watertuin is zeker voor herhaling vatbaar! Keurige bediening en als we een kleine wijziging vroegen over het gerecht, dan werd dat geregeld. Ook het toetje, hm smullen de appeltaart met vanille-ijs.
Groetjes Annette
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Ben hier al weer een aantal keren geweest, leuk plekje, aardige bediening, lekker eten. Kom zeker vaker, maar natuurlijk het allerleukste als het mooi weer is.
Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vader. Lekker in de serre, met uitzicht op de haven. Goede en vriendelijke bediening. Porties zijn ruim voldoende.
Felicitas .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel mooi AH menu en het was ruim voldoende. Een prima service
Goede rode huiswijn. Zeker voor herhaling vatbaar!! Bedankt.
jf.scheffer .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij aten met 2 personen voor de prijs van één een 3-gangen diner, met behulp van een AH-kortingsactie.
Het eten was redelijk, maar stond in geen enkele relatie met de prijs van € 42,50 p.p. , korting niet meegerekend.
Op deze wijze stelt de AH-actie niets voor. Anti-reclame dus voor Iens, AH, en de Watertuin.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima restaurant voor een snelle lunch. Jammer dat er niet standaard brood bij de lunch gerechten geleverd word. Nu was het net genoeg, maar ook niet meer dan dat.
metty W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
betreft eten: angus beefburger: veel te droog (te lang in de pan ? stoom effect ) en geen smaak. Betreft: carpaccio: veel te gekruid en te nat.( diepvries ?) Nagerecht: citroenijs _te zuur mascarpone? wel lekker . aardbeien ok.
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een heerlijke tosti op een mooi terras al zie je vrijwel niets van de Loosdrechtse plassen, dat is wel jammer.
Roderic H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
met mooi zomers weer hier eten is natuurlijk fantastisch. Aan het water, wat wil je nog meer. Ik had een hamburger gekozen en net zoals de vorige keer was die weer helemaal top. Het hoofdgerecht dat mijn partner had gekozen was ook goed en de desserts waren heerlijk.
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima restaurant waar je heerlijk buiten kunt zitten met uitzicht op de haven. Uitstekend gegeten, vriendelijke bediening.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met een AH. bon hier gegeten. Carpaccio en een salade als starter. Kan weinig fout mee gaan zou je zeggen. Maar de hoeveelheid kaas was erg overdreven op de carpaccio en stond me tegen. Salade(spinazie) prima.
Hoofdgerecht burger en Dorade. Burger ok, Dorade prima wel erg kaal met 4 partjes vet gebakken aardappel op een bord. Het afruimen gebeurt na 20 minuten als je daarom vraagt(halfvol terras). De aardbeien toet zoals het hoort. De plek aan het water is geweldig met dit mooie weer.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten is prima, alleen over de bediening maar te zwijgen. Er loopt te jong onervaren personeel rond. We moesten alles vragen wat we misten bij het eten. Ze snappen zelf niet wat ze serveren. Bij de koffie ging het totaal mis, twee latte machiato gingen over de tafel heen, waardoor mijn dochter helemaal onder de koffie zat. Ter compensatie, na een gesprek waarvan ik vond dat mijn dochter niks hoefde te betalen, was dat prima. Maar onze avond waar we lang naar hadden uitgekeken was totaal geruïneerd. Stinkend naar de koffie gingen we huiswaarts. Super jammer, ik was beter gewend van die tent.
Jurrien H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Te duur, sla met bruine randjes, Leffe blond smaakte waterig. Geen aanrader. Wederom een restaurant waarde iensscore een betere kwaliteit doet vermoeden dan er werkelijk wordt geboden. Tijd voor verbetering van beoordelingssysteem.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Erg lang moeten wachten, eerst drie maal om de kaart moeten vragen, telkens " ja, komt eraan" en dan ging het vriendelijke meisje iets anders doen. Uiteindelijk wel lekker voor een goede prijs gegeten.
Arne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Blij verrast waren wij door het heerlijke eten van de watertuin. Vooral de salade de watertuin is een aanrader. Voor een goede carpaccio kun je hier ook nog steeds terecht. Als hoofdgerecht een heerlijke tournedos. Je proeft dat er goed vlees wordt gebruikt. Wij waren er zeer tevreden over en hebben heerlijk gegeten.
CoraK .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ook in februari kun je hier nog gebruik maken van de Albert Heijn actie.
Wij hebben hier met zijn vieren gegeten op een zaterdagavond.
Het was rustig en toen wij om 21.00 uit gegeten waren, was de rest van 't restaurant leeg.
Voor de actie hebben ze een zeer beperkt keuzemenu. Alle gerechten op deze kaart hebben we geprobeerd.
Positieve uitschieters waren de carpaccio (geserveerd op een goed gevuld groot pizzabord), de met sherry afgebluste champignons bij de wintersalade en 't toetje.
Minder waren de erg zoute Franse frietjes en de pompoenpurree bij de vis.
Ik ben benieuwd of we hier nog terug keren. De plek en sfeer waren wel ruim voldoende.