In de Voortuin

Celsiusplein 28 5621 BN Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant In de Voortuin

Lekker en verantwoord eten

Midden in Woensel-West vind je wijkrestaurant In de Voortuin. In een sfeervolle inrichting kun je hier genieten van vers bereide gerechten. Zij serveren hier het verrukkelijke Menu040 met heerlijke seizoensgebonden gerechten. Natuurlijk kun je hier ook voor een heerlijk verkoelend drankje terecht.

In de Voortuin geven ze mensen de kans om relevante werkervaring op te doen. Wil je dus lekker én maatschappelijk verantwoord dineren? Bezoek In de Voortuin!

Meer informatie over restaurant In de Voortuin

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, jammer dat er voor een vrijdagavond maar weinig gasten waren. Leuk concept met prima eten en goede aardige attente bediening! Wij komen zeker nog eens terug en nemen vrienden mee.
Carl S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Sommige dishes hadden weinig smaak. Porties zijn net genoeg, zeker al de 3 gangen nemen!
Onduidelijk waarom er 3.5 euro extra betaald moet worden voor de salade nicoise.
Ober was goud waard en heeft gedetailleerde kennis en kon goed adviseren over de items op het menu en de wijn.
Heerlijk eenvoudig decor met voldoende licht van buiten.
Pv55 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Prijs kwaliteit verhouding ok. Bediening attent en vriendelijk. Drank wat aan de dure kant in deze ambiance. We komen zeker nog een keer terug en gaan eens kijken bij de collega restaurants van Robin Hood
Happy-happer .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Een gezellig wijkrestaurant. Vriendelijke bediening, echter niet zo attent als we gewend zijn mbt de vraag of we nog iets willen drinken. Het eten maakt dat weer meer dan goed. Neem je de hamburger, dan extra frietjes bijbestellen. Er zitten er wel bij de hamburger, maar dat zijn er maar een handjevol. Ze zijn wel lekker. De ile flottant was heerlijk. De porties zijn meer dan voldoende. Alles bij elkaar opgeteld: Een aanrader.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met 4 personen wezen eten bij In de voortuin na aanleiding van de Shell actie. We werden positief verrassend door de leuke uitstraling van het restaurant en de aardige bediening. De gerechten waren alle verrassend, geen standaard menukaart. Porties voldoende en netjes opgediend.
Aardappelsoep was wat flauw van smaak, maar de bulgur salade daarentegen erg goed. Vier verschillende hoofdrechten geproefd en allen verrassend goed van smaak. Klein minpuntje, bij het vispannetje wordt aardappelpuree geserveerd waarbij het vermoeden dat deze uit een zakje komt. Alle nagerechten wederom erg plezierig op te zien en te proeven! Churros niet zelfgemaakt, maar een aanrader in combinatie met de rabarber.
Mooi voorbeeld van een goed maatschappelijk initiatief dat erg goed werkt! Wij komen terug!
Cgvandam .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We werden netjes ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Meteen drankje opgenomen en kaart gebracht. Bediening helemaal super. Eten wat minder; voorafjes gevogelteterrrine en aardappelsoep waren vrij flauw van smaak, hoofdgerecht naanbrood/bascilicum was lekker en smaakvol, duo varkenshaas en piccata was vrij droog. Toetje kaasplankje was goed, pannacotta was redelijk. Het was erg druk misschien heeft het daar ook iets mee te maken. Het decor is erg leuk, gezellig zitten.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Gezellig restaurant. Heerlijk eten ( Robin Hood menu), mooi opgediend.
Gastvrije vriendelijke bediening. Het is een feestje om hier te eten.
Yosolo .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten, service uitstekend, behulpzaam, vriendelijk.
Enig minpuntje, maar dat heeft met het restaurant niets te maken. Mijn partner vond haar keuze minder lekker. We hebben halverwege voor- en hoofdgerecht met elkaar geruild. Ik vond ze wel heerlijk !!! Bedankt aan het hele team !!!
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
wij gingen met twee personen eten met de shell actie, wat betekent dat je het tweede "040-menu" (van 15 euro voor 3 gangen) gratis krijgt.
als je hier gaat eten moet je wel weten wat je kunt verwachten: een wijkrestaurant in een krachtwijk, waar mensen met afstand tot de arbeidsmarkt een kans krijgen om werkervaring op te doen. persoonlijk vind ik dit een mooi initiatief en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. maar je moet dus geen perfectie of culinair hoogstandje verwachten en soms wat geduld en begrip hebben met de bediening. die overigens zeer vriendelijk was!
de gerechten in het menu zijn niet standaard, wat ik verfrissend vind. de bulgur salade vooraf was erg lekker en goed gepresenteerd. de hoofdgerechten waren redelijk qua smaak, had iets meer van gemaakt kunnen worden. (duo van varkenshaas en biefstuk en wortel curry). het courgette taartje als bijgerecht was heerlijk! als toetjes de panna cotta, die prima was, en de ille flottante, die ons tegenviel. te grote portie en de saus heeft geen lekkere smaak.
de witte wijn was prima, de rode wijn beviel niet goed.

al met al een leuke aparte ervaring als je niet wilt kiezen voor de standaarddingen in het Centrum van Eindhoven. aankleding van het restaurant is erg leuk. leuk concept, goed uitgevoerd en prijs-kwaliteitsverhouding is goed.
Steefteunissen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Super leuk en gezellig restaurant om te zitten, al denk je vanaf buiten ik ben benieuwd! Goed eten voor een leuke prijs! En het allermooiste is dat er mensen werken die het werk echt leuk vinden en zich mogen inzetten op hun manier in deze maatschappij! Kortom top!
Kapzoo .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voorgerechten - doperwtensoep en gevogelte terrine - waren erg goed. De hoofdgerechten - visserspannetje en de penne met mosselen vielen erg tegen. De desserts - churros en gegrilde abrikoos - waren weer lekker.
De entourage en de enthousiaste, zeer attente bediening maakten de avond echter top!
Delia.neagu .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Alles was naar wens: het eten heerlijk, de bediening ook, mensen vriendelijk, wij komen er zeker terug, vooral in de zomer voor het lekkere terrasje en de speeltuis naas het restaurant waar de kids kunnen spelen.
DenyJan .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, een salade nicoise voor mij en een aardappel knoflook soep die perfect in de smaak vielen. Een heerlijk vispannetje en varkenshaasje als hoofdgerecht en pistache ijs na. Bediening geweldig. Prijs/kwaliteit erg goed! Leuke ambiance en perfect om kinderen mee naartoe te nemen.
Jawita .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Na al enkele keren eerder bij haar zusterrestaurant Het Cruydenhuisch gegeten te hebben vonden we het tijd worden ook eens In de Voortuin te gaan eten. De formule is exact hetzelfde evenals het menu, dus goed te vergelijken, ware het niet dat er net was gewisseld van het wintermenu naar het lentemenu, asjemenu...
Begonnen met een terrine gevogelte, best wel lekker maar te laat realiseerde ik me dat het best wel een frisse hap was.... Op naar het smakelijke visserspannetje met een lekkere puree erbij. Tenslotte gegrilde abrikoos met pistacheijs als appetijtelijke afsluiter.
Elk van bovengenoemde keuzes was er een uit zes mogelijkheden, maar omdat we met z'n vijven samen een enquete invulden weet ik dat het gemiddelde van ons allen een 8 was en dat maakt mijn beoordeling nog een beetje representatiever.
Willem-Uit-Acht .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening die erg hun best deden. Lekker eten voor weinig geld. We komen hier zeker weer terug.
Aldabouten .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
In n gezellige omgeving heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten heerlijk. N 3 gangen menu lekker bereid en bijzonder klaargemaakt. Carpaccio van kabeljauw had ik bijvoorbeeld nog nooit gehad maar t smaakte heerlijk. T bord was n kleurenpallet met n explosie van smaken. Zeker niet overdone.
Frank_geldrop .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij binnenkomst gastvrij ontvangen en mochten we een tafeltje uitkiezen. Menukaart ziet er strak uit en bij het openslaan wordt netjes duidelijk gemaakt dat je in een sociaal restaurant bent.
Het menu is creatief en nodigt uit.
Als voorgerecht gekozen voor Trio uit de zee van zalm, rivierkreeft en kabeljauw met een
luchtige cocktailsaus en grapefruitgelei. Deze is prachtig opgemaakt en de portie is voldoende. De vissoorten voelen koud aan, alsof het uit een vriezer komt en net niet lang genoeg op kamertemperatuur is gekomen. Smaak is prima en, nogmaals, de opmaak is uitmuntend.
Hoofdgerecht was Gebakken kabeljauw met spinaziestamp, pijnboompitjes en
gerookte palingjus. Wederom een lust voor het oog. Gerecht bleek tongstrelend te zijn, wauw! Portie ruim voldoende.
Als nagerecht gekozen voor Zoethout rijstcrème met gepocheerde peer. Dit was echt de topper!!
Nog mooier opgemaakt dan de vorige gerechten met een raster van soesjesdeeg etc. Echt een genot.
Bediening is uitstekend en ik ken zijn weinig restaurants waar de bediening zo gemotiveerd is. Geweldig om te zien.
Prijs/kwaliteit is goed voor een maatschappelijk restaurant.
Ga zo door!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We gingen voor de 1ste keer naar dit restaurant met de tank en dineer actie en we hebben verrassend lekker gegeten in een heel gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening.
Pasta met boerenkoolpesto en gegrilde rookworst vind ik erg creatief bedacht. Het smaakte bovendien ook erg lekker! De eendenborst met puree en zuurkool was ook een prima gerecht.
Met een goed glas Italiaanse rode wijn erbij hebben wij een heerlijke avond gehad.
SDvT .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Presentatie van de linguine was verrassend met de gegrilde rookworst en het was erg lekker. En de tapanade bij het brood was verrukkelijk. Bediening was uiterst vriendelijk en de sfeer was heel warm. Interieur gaf een gevoel van een laagdrempelig, chique design. De prijs-kwaliteitsverhouding klopt eigenlijk niet: het eten en de ambiance zijn meer waard dan wat je ervoor betaalt. Zeker voor herhaling vatbaar! Benieuwd hoe het terras is in de zomer!
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Al diverse keren gegeten in dit gezellige wijk restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en gemotiveerd.
De div. Menu's zijn steeds prima en voor elke smaak is er iets te vinden voor een zeer schappelijke prijs.
Stichting Robin Hood doet zeer goed werk voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt markt.