In de Verleeden Tijd

Gouw 23 1621 HA Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In de Verleeden Tijd

Faralley .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vanmiddag gegeten met mijn partner, ik kom hier graag als ik naar Hoorn ga.
Het interieur is zo koud van het Waterlooplein getrokken inclusief lampen en meubilair. Stel je voor dat ieder tafeltje een andere lamp boven zijn hoofd heeft hangen. Allemaal oude wandklokken, mooie kastjes etc, etc.

Een koffie/cappuccino was hier al speciaal, geserveerd op een klein blaadje met melk/suiker vers koekje en een klein glaasje water in mooi gekleurd glas. Achterin is een overdekte binnenplaats welke zeer sfeervol is en je het gevoel hebt of je buiten zit (zelfs in de winter) Personeel was zeer kundig, behulpzaam en vriendelijk om van de gerechten en de kunsten van de kok nog maar te spreken (zelfs polarbrood kan je hier krijgen)

Wij hadden een cappuccino, ijsthee en meergranenbroodje met baquelino roomkaas met ei, tomaat, pesto, komkommer, avocado, sla en een meergranenbroodje met brie meet mangochutney en walnoten. Heel lekker allemaal maar. . . . niet meer speciaal

Ik zeg bewust niet meer speciaal, er is iets veranderd aan deze tent, het interieur was altijd ongeorganiseerd en sfeervol. Echter nu zagen we dat hetzelfde interieur alles bewust geordend stond, de snoeren van de lampen waren indien mogelijk weggewerkt en alle kleine rommeltjes staan nu geordend.

Helaas is de leestafel nu helemaal verdwenen, een krantje lezen is niet meer mogelijk want die liggen er niet meer. Zelfs het mooie gekleurde glaasje water bij de cappuccino is een standaard waterglaasje geworden incluis. de koffiekopjes (standaard)

Ieder zijn keuze maar voor mij is het juist doordat deze accenten zijn aangebracht de ziel uit de zaak
Han M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Minimaal tweemaal per maand komen wij in de Verleeden tijd voor lunch of het donderdagavond eten. Het is altijd goed. De prijs kwaliteit verhouding klopt. De porties zijn flink en wij gaan altijd goed gevuld weer weg. De smaak van het eten is verrassend goed. Nooit te zout of te flauw. Goed in balans. De kaart heeft voor elk wat wils en biedt een eenvoudige tosti tot een super Clubsandwich. Het komt voor dat je op de zaterdag lang op je lunch moet wachten. Maar dat is alleen als het extreem druk is. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We hebben hier met een WF-deal heerlijk gelunched. Het is een ontzettend leuk concept. Je begint met 2 kleine soepjes (ieder) te kiezen, mijn man koos voor 2 x tomatensoep, ik ging voor een champignonsoep en een mosterdsoep. Alle drie heerlijk en erbij een broodje met lekkere kruidenboter. Als hoofdgerecht mocht je 3 dingen kiezen van de broodjeskaart, die je dan in de vorm van een kleine boterham geserveerd kreeg. Je kunt kiezen of je bruin (heerlijk) of wit brood wilt(hebben we niet genomen). We hadden o.a. omelet met spek en kaas, gezond, tonijnsalade. Het smaakte allemaal erg lekker. Bijna alles wordt in eigen keuken gemaakt en dat proef je. We hadden maar 1 min puntje, als het kouder wordt en de deur elke keer weer open gaat, zit je vooraan in de zaak behoorlijk te kleumen. Jammer dat je geen foto's kunt bijplaatsen, het zag er leuk en smakelijk uit.
José V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Ik heb hier 2 keer een high wine gedaan met een groep vriendinnen, echt super! Bij elke wijn krijg je een heerlijk gerechtje. En als je van tevoren aangeeft dat je bijv. geen vis lust krijg je iets anders. Als je geen wijn wil/kan/mag drinken krijg je een sapje wat qua smaak zo dicht mogelijk bij de wijn ligt. Veel kwaliteit voor 28,50!
Heliante B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Vandaag met mijn 2 vriendinnen naar verleedentijd geweest. Op mijn advies want ben hier vaker geweest en het eten is er altijd lekker. Mijn vriendinnen hadden een heerlijk broodje en ik een thaise kipsalade. Helaas vond ik de salade niet zo lekker. Wel rijkelijk gevuld maar vond de kip vet en niet zo lekker gekruid. 1 van de medewerkers kwam vragen of het allemaal smaakte. Mijn vriendinnen waren enthousiast en ik vertelde eerlijk dat ik de kip niet lekker vond. De vriendelijke mannelijke medewerker bood mij een nieuwe salade aan, waar ik overigens niet zelf om heb gevraagd maar wel heel aardig vond. Ik kreeg een salade terug waarbij ik het idee had dat de sla op een bord was gekwakt wat pecan nootjes beetje gerookte kip in het midden en wat stukjes ananas. Het zag er totaal niet restaurant waardig uit. en het smaakte ook nog geen eens lekker. Voelde me net een konijn. De medewerker vroeg of het nu wel goed was. Ik gaf aan dat ik hem niet goed vond maar dat het niet uitmaakt kan een keer gebeuren dat je iets niet lekker vind. Normaal gesproken ben ik nl erg tevreden over de gerechten. Tijdens het afrekenen geef ik aan dat ik het eten niet zo lekker vond. Nou, toen kreeg ik toch een boze eigenaar!! Dat ik toch niks lust enz enz... Als eigenaar zou je toch beter moeten weten dat je zo niet met klanten omgaat!! Ik vind het niet erg om 15 euro te betalen voor iets dat niet lekker was maar op zijn minst kan je als eigenaar (!) tegen je klant zeggen dat je het jammer vind dat het niet heeft gemaakt en hopelijk een volgende keer weer wel!! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Slecht en zeer teleurstellend! Ps de mannelijke medewerker was erg attent een klantvriendelijk! Maar hier kom ik nooit meer!!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Een heel fijn adres om heerlijk te lunchen! Uitgebreide menukaart en grote porties. Eten wordt met liefde bereid en ziet er verzorgd uit. Bediening is attent en vriendelijk. Ambiance 'grootmoeders tijd', heel gemoedelijk. Aanrader!!
Jackypoes .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gezellig restaurant met leuke en spontane bediening! Laatst geluncht met me moeder ook het eten viel niet tegen, super! Bedankt
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Nadat we al tijden niet meer bij deze lunchroom waren geweest, kwamen we een mooie deal van ze tegen bij wf deals. Hiervan hebben we met z'n 4e ontzettend genoten! Heerlijk op het terras gezeten en de uitgebreide brunch was geweldig. Een reden om deze zaak weer vaker te gaan bezoeken!
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wij zijn weer heerlijk op de fiets van purmerend naar hoorn geweest
met als doel een lekker broodje bij Saskia en John
Het is deze keer een quiche met geitenkaas spinazie en pijnboompitjes geworden
Het was weer zoals altijd heerlijk,en lekker gezeten in de buitentuin,onder de druiventrossen
Eerste paasdag hadden we daar met kinderen en kleinkind een heerlijke brunch.
En je krijgt dan altijd een leuke paasverrassing.. Altijd gezellig en vriendelijk daar
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Op 2e Paasdag een brunch genuttigd.
Het is een klein knus, oud ingericht, restaurant.
De mensen hadden het heel romantisch, in een mooie tuinkamer, aangekleed.
De bediening is alert en allervriendelijkst en bij binnenkomst werden de jassen ingenomen. Heel attent.
De paasbrunch begon met een Kir Royal.
Daarna 3 amuses die overheerlijk waren.
Voortgezet met een plate waarop diverse heerlijke sandwiches en wraps lagen. ( bijv. wrap met pesto, wrap met zalm, bruin brood met brie, brood met oude kaas, sandwiches met eiersalade, sandwiches met tonijnsalade, krentenbrood en nog veel meer lekkere dingen ). Smaakvol en heerlijk was het allemaal.
Je krijgt zo veel per persoon dat je het allemaal niet op krijgt.
Als afsluiting nog een lekker dessert met een combinatie van room met bokkepootjes, schuimtaartje en limoncello.
Het was een geweldige paasbrunch en complimenten voor het team wat alles had klaargemaakt en verzorgde.
Als klap op de vuurpijl kreeg iedere gast nog een leuke paasattentie mee naar huis.
Het was de 1e maal dat we daar waren maar we komen zeker terug. Een aanrader dit restaurant.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
In een tijdsbestek van een week bij toeval drie keer in de Verleeden Tijd geweest. Op donderdag voor een optreden van de 3 J's in het Park een zeer goede sateh met krinkel patat en een lekkeren geitenkaas salade. TOP ! Op zaterdag goede koffie met een mega appelpunt. En als klap op de vuurpijl 2e paasdag een geweldige brunch. Kir Royal vooraf, amuses, soep, overheerlijke broodjes en een overheerlijk dessert. Tenslotte nog een klein presentje mee gekregen. Het team van Saskia en John was, zoals zo vaak, heel goed op dreef !!