In de Verleeden Tijd

7,2

Jouw recensie over het restaurant In de Verleeden Tijd

Mcthijssen T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben vaak hier geluncht of koffie gedronken. Nooit iets op aan te merken en leuk zitten. Maar vandaag..... Onervaren bediening. Bestelling niet goed opgenomen (grote versie ipv kleine) Ingrediënten van een tosti waren niet aanwezig en werden door iets anders vervangen (in overleg) en we moesten 45 minuten wachten op onze lunchgerechten. (excuses voor het lange wachten). En toen moest er nog bestek gehaald worden.... Het eten was wel in orde.Toen we dit alles meldden bij het afrekenen kregen we een drankje gratis. We zullen hier niet gauw weer gaan zitten.
Wiebe O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Met mijn driejarige kleinzoon een vol uur gewacht op twee pannenkoeken. Vijf boeken voorgelezen om de tijd door te komen. Tegen de tijd dat het eten kwam was het kleintje te moe om nog te eten en ik, drie kwartier wachtend op mijn tweede glaasje wijn dat helemaal niet kwam, ook murw. Alles betaald, geen hap gegeten, gauw naar huis. Zonde van tijd en geld, dit prachtige, onderbemande café.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant. Via WF Deals konden wij voor een hele scherpe prijs hier aanschuiven. De bediening was zeer professioneel en wisten precies waar zij over praatte. Het eten wat wij voorgeschoteld kregen was ook heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar
Faralley .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vanmiddag gegeten met mijn partner, ik kom hier graag als ik naar Hoorn ga.
Het interieur is zo koud van het Waterlooplein getrokken inclusief lampen en meubilair. Stel je voor dat ieder tafeltje een andere lamp boven zijn hoofd heeft hangen. Allemaal oude wandklokken, mooie kastjes etc, etc.

Een koffie/cappuccino was hier al speciaal, geserveerd op een klein blaadje met melk/suiker vers koekje en een klein glaasje water in mooi gekleurd glas. Achterin is een overdekte binnenplaats welke zeer sfeervol is en je het gevoel hebt of je buiten zit (zelfs in de winter) Personeel was zeer kundig, behulpzaam en vriendelijk om van de gerechten en de kunsten van de kok nog maar te spreken (zelfs polarbrood kan je hier krijgen)

Wij hadden een cappuccino, ijsthee en meergranenbroodje met baquelino roomkaas met ei, tomaat, pesto, komkommer, avocado, sla en een meergranenbroodje met brie meet mangochutney en walnoten. Heel lekker allemaal maar. . . . niet meer speciaal

Ik zeg bewust niet meer speciaal, er is iets veranderd aan deze tent, het interieur was altijd ongeorganiseerd en sfeervol. Echter nu zagen we dat hetzelfde interieur alles bewust geordend stond, de snoeren van de lampen waren indien mogelijk weggewerkt en alle kleine rommeltjes staan nu geordend.

Helaas is de leestafel nu helemaal verdwenen, een krantje lezen is niet meer mogelijk want die liggen er niet meer. Zelfs het mooie gekleurde glaasje water bij de cappuccino is een standaard waterglaasje geworden incluis. de koffiekopjes (standaard)

Ieder zijn keuze maar voor mij is het juist doordat deze accenten zijn aangebracht de ziel uit de zaak
Han M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Minimaal tweemaal per maand komen wij in de Verleeden tijd voor lunch of het donderdagavond eten. Het is altijd goed. De prijs kwaliteit verhouding klopt. De porties zijn flink en wij gaan altijd goed gevuld weer weg. De smaak van het eten is verrassend goed. Nooit te zout of te flauw. Goed in balans. De kaart heeft voor elk wat wils en biedt een eenvoudige tosti tot een super Clubsandwich. Het komt voor dat je op de zaterdag lang op je lunch moet wachten. Maar dat is alleen als het extreem druk is. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Een heel fijn adres om heerlijk te lunchen! Uitgebreide menukaart en grote porties. Eten wordt met liefde bereid en ziet er verzorgd uit. Bediening is attent en vriendelijk. Ambiance 'grootmoeders tijd', heel gemoedelijk. Aanrader!!
Jackypoes .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gezellig restaurant met leuke en spontane bediening! Laatst geluncht met me moeder ook het eten viel niet tegen, super! Bedankt
gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Nadat we al tijden niet meer bij deze lunchroom waren geweest, kwamen we een mooie deal van ze tegen bij wf deals. Hiervan hebben we met z'n 4e ontzettend genoten! Heerlijk op het terras gezeten en de uitgebreide brunch was geweldig. Een reden om deze zaak weer vaker te gaan bezoeken!
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wij zijn weer heerlijk op de fiets van purmerend naar hoorn geweest
met als doel een lekker broodje bij Saskia en John
Het is deze keer een quiche met geitenkaas spinazie en pijnboompitjes geworden
Het was weer zoals altijd heerlijk,en lekker gezeten in de buitentuin,onder de druiventrossen
Eerste paasdag hadden we daar met kinderen en kleinkind een heerlijke brunch.
En je krijgt dan altijd een leuke paasverrassing.. Altijd gezellig en vriendelijk daar
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Op 2e Paasdag een brunch genuttigd.
Het is een klein knus, oud ingericht, restaurant.
De mensen hadden het heel romantisch, in een mooie tuinkamer, aangekleed.
De bediening is alert en allervriendelijkst en bij binnenkomst werden de jassen ingenomen. Heel attent.
De paasbrunch begon met een Kir Royal.
Daarna 3 amuses die overheerlijk waren.
Voortgezet met een plate waarop diverse heerlijke sandwiches en wraps lagen. ( bijv. wrap met pesto, wrap met zalm, bruin brood met brie, brood met oude kaas, sandwiches met eiersalade, sandwiches met tonijnsalade, krentenbrood en nog veel meer lekkere dingen ). Smaakvol en heerlijk was het allemaal.
Je krijgt zo veel per persoon dat je het allemaal niet op krijgt.
Als afsluiting nog een lekker dessert met een combinatie van room met bokkepootjes, schuimtaartje en limoncello.
Het was een geweldige paasbrunch en complimenten voor het team wat alles had klaargemaakt en verzorgde.
Als klap op de vuurpijl kreeg iedere gast nog een leuke paasattentie mee naar huis.
Het was de 1e maal dat we daar waren maar we komen zeker terug. Een aanrader dit restaurant.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
In een tijdsbestek van een week bij toeval drie keer in de Verleeden Tijd geweest. Op donderdag voor een optreden van de 3 J's in het Park een zeer goede sateh met krinkel patat en een lekkeren geitenkaas salade. TOP ! Op zaterdag goede koffie met een mega appelpunt. En als klap op de vuurpijl 2e paasdag een geweldige brunch. Kir Royal vooraf, amuses, soep, overheerlijke broodjes en een overheerlijk dessert. Tenslotte nog een klein presentje mee gekregen. Het team van Saskia en John was, zoals zo vaak, heel goed op dreef !!