In de Vergulde Lampet

Lang

Jouw recensie over het restaurant In de Vergulde Lampet

John V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Geluncht. Omelet spinazie was een vochtig gebakken pannenkoek/ei niets opwindends. Koffie normaal kan ook aanmerkelijk beter. Tafels en toiletten hebben een vochtige doek nodig. Bediening deed zijn best. Ambience goed maar dat is al.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een heerlijk broodje gerookte kip op. Ook een ruime keuze uit bier, waarvan ik de Leffe Ruby op heb die je niet overal kan krijgen.
Vriendelijke bediening en snelle service !
Dorien H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Andere mensen kregen al eten terwijl wij veel eerder besteld hadden. Toen ik ze hierop attendeerde werd er geen actie ondernomen en toen ik ging vragen om een reactie werd ik genegeerd. Uiteindelijk door iemand te woord gestaan. Waren vaag over waarom ik nog niet geholpen was. Boden geen excuses aan, geen drankje voor het lange wachten. Jonge serveerster lachte mij uit. Toen ik terug op m’n plek zat kwamen ze met onze bestelling en toen gaven ze pas aan dat ze ons vergeten waren. Onze simpele bestelling, een kroket, was lauw. Bij het afrekenen kreeg ik een arrogante blik. Altijd goed gegeten maar na vandaag gaan wij er nooit meer naartoe.
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ik zit aan de verse groene munt thee, ik hoop oprecht dat dit beter bevalt dan mijn bezoekje aan het toilet zojuist! Saai en oud-bollig ingericht en weinig privacy. Personeel doet zijn best en is vriendelijk. Voor mij eerste en laatste keer. Het terras ziet er altijd zo gezellig uit in verhouding tot binnen. Jammer!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lunch! Wat een drukte, even moeten wachten op een plekje. Krappe bedoening maar ook wel weer sfeervol en knus tijdens een koude zaterdag. Jong personeel. We kozen broodje van de week, brioche met varkensvlees en de pikante kip op dikke sneden brood. Brioche was wellicht niet juiste broodje, maar beleg erg lekker, hoewel wat weinig vlees. De pikante kip miste kruiden, maar daar wel genoeg kip. Oké. Niet geweldig.
Donna24 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een van mijn favoriete lunchzaken Dordrecht. Er hangt een warme en gezellige sfeer. De bediening is attent en snel. Vorige maand super lekker gegeten. Wij kozen voor een broodje van de maand, zuurdesembrood met ham, mozzarella en pesto uit de oven en een huisgemaakte tomatensoep. Was prima in orde. Stond snel op tafel en hebben de lunch afgesloten met een heerlijk stukje carrotcake. De taart was echt top, niet te zoet zoals je vaak tegenkomt in de horeca.

Echt een aanrader!
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Kom hier regelmatig wat eten,nooit wat te klagen,personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam,interieur past mooi bij het stadsbeeld van dordrecht,ik kom zeker snel weer!
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Op een mooie zaterdag namen we plaats op het terras. Heel druk was het niet, dus dat zou vast niet lang duren voor we onze lunch zouden kunnen genieten. Nou, vergeet het maar... De bestelling werd redelijk snel opgenomen, maar daarna bleef het stil. Na meer dan een half uur hebben we maar eens gevraagd of het nog lang duurde, anders hoeft het voor ons niet meer. En toen kon het opeens heel snel: in minder dan vijf minuten stond onze lunch eindelijk op tafel. Een aardig broodje zalm, waarin de roomkaas qua smaak wel erg domineerde. De frietjes die we erbij bestelden, waren wel erg lekker! Maar ja, als je al zó lang hebt moeten wachten, smaakt alles geweldig... Hoewel het echt niet druk was, blééf de wachttijd ruim een half uur. Dan doe je toch echt iets niet goed, volgens mij. Jammer, want een restaurant op zo'n mooie plek verdient een efficiëntere uitbating.
NarinR .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
broodje Bretons (roerei met brie) liet te wensen over. Wat een fantasieloos broodje....De aanwezigheid van fruitviegjes spreekt ook niet in het voordeel. Niet voor herhaling vatbaar. Schilderbeurt voor het interieur kan ook geen kwaad. ( maakt geen hygienische indruk)
matthi_js .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Erg lekker gelunched op een ontzettend drukke dag. Toch werden we snel opgemerkt en alles was er snel op tafel. Ontzettend lekkere huisgemaakte garnalenkroketten op brood gegeten. Bij bijna alle lunchgerechten krijg je de keus of je ze met brood of met frietjes wilt. Als je dan brood wil, kan je ook kiezen uit wit of bruin. Gekozen voor bruin brood wat ontzettend lekker vers was.
Jelmer E.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Hier op een donderdag avond eens een keer gegeten. Saté met frietjes. De frietjes waren gewoon niet lekker, erg slap, toch één van de basis dingen die altijd goed moet zijn. De saté was oké maar ook niet meer dan dat.

De service was in orde en het decor is leuk, het is een heel oud pand midden in het winkelcentrum van Dordrecht. Het was er wel vrij koud, wij zaten naast het raam en het tocht er nogal.