In de Tonne

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 22:00

7,2
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op 10 november wezen eten. De bediening was vriendelijk, het eten smaakte heerlijk en was binnen 20 minuten klaar ook de inrichting was sfeervol. Leuke aankleding voor de herfst! Zeker voor herhaling vatbaar!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
gisteravond de proeverij gedaan. Wat een gezellige sfeer! snelle service, goed eten, we hebben het heel erg leuk gehad. Zeker een aanrader!!
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteravond gegeten bij Restaurant In de Tonne in Hellendoorn. Gekozen voor de Proeverij. Kleine gerechtjes, waarvan je er per persoon/per ronde 2 mag aankruisen en dat zo vaak je wilt totdat de keuken sluit om 23:00 uur. Eerlijk is eerlijk: een prachtig concept! Vind je iets lekker? Je streept het in een volgende ronde gewoon nog eens aan. Ideaal als je (zoals ik) niet wilt bestellen wat je niet kent en met een al dan niet enorme lap vlees of vis op je bord zit te balen van je foute bestelling.
Binnen een kwartiertje stonden de eerste gerechtjes al voor ons. En de kleine mandjes met friet/aardappeltjes en aparte mayo: geniaal!
Prima service, jonge bediening. Goed passend bij het nieuwe interieur. Gezellig!!
Ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben gereserveerd bij " In de Tonne"". Worden vriendelijk ontvangen, krijgen een keurig verzorgde tafel, hebben comfortabele stoelen en hebben al snel een drankje "van het huis" voor ons staan. We bestellen het eten om 18.30. Ik heb een kop soep vooraf besteld en die komt pas om 19.30. Ruikt goed, maar is minder dan lauw-warm. Ik kan me niet voorstellen dat een kok dit zo uitserveert en denk dat de soep ergens heeft staan te verpieteren en is vergeten. Want inmiddels is het aardig druk geworden.Ik vraag of de soep even goed verwarmd kan worden en inderdaad komt na een kwartier de soep terug. De smaak is uitstekend! We bestellen meteen nog een biertje en wat glazen wijn. Even later worden de hoofdmaaltijden geserveerd. En alweer: prima kwaliteit. De biefstuk precies zoals gevraagd is en alle visgerechten zeer smakelijk. Er zijn zes piepkleine schaaltje groente en aardappels bij, maar die kunnen worden bijbesteld. Alleen jammer dat dat niet lukt. Er is een "proeverij"aan de gang waaraan bijna iedereen in het restaurant mee doet. Het personeel vliegt heen en weer. We zitten "in de Tonne"inderdaad in een ton. Er is bijna geen ruimte en weldra liggen bij het serveren de drankjes van onze naburige tafel over de grond en over de goretex jas van onze disgenoot. Als het glas is opgeruimd proberen we weer wat groente bij te bestellen maar hebben weinig succes. Inmiddels komt er iemand met de wijnkaart langs om te vragen of we de bestelde wijn nog een keer willen aanwijzen. Dat doen we dus, maar er komt niets. Als we onze maaltijd bijna op hebben kunnen we een andere serveerster aanschieten en wordt na afloop van de maaltijd om negen uur alsnog de wijn geserveerd. We wagen het niet om nog een nagerecht te bestellen. Jammer; de kok kan wel koken maar de bediening ( de organisatie) is knudde.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij hadden de proeverij en ik vond het erg tegenvallen. Gerechtjes niet bijzonder smakelijk de garnalen bijv. leken gemaakt van samengeperst garnalenvlees. De spareribs vond ik ook niet lekker en waarom niet een paar groentegerechtjes op de kaart? Het enige bijzondere vond ik de pistache bavorois. Er zaten nogal wat gezinnen te eten waarvan de kinderen constant van binnen naar buiten en weer naar binnen gingen wat iedere keer een koude luchtstroom gaf.
Bediening was vriendelijk.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Tijdens een heerlijke fietstocht hier neergestreken voor de lunch. Hoewel het behoorlijk waaide toch op het terras gaan zitten. De bediening is attent, het eten prima, we kozen voor een uitsmijter met alles erop en eraan en een vegetarische omelet, met spinazie, paprika en feta. Smullen! Biertje erbij en koffie na, zodat we weer vol energie op de fietst stapten. Het terras ligt aan een rotonde dus best druk, maar we zaten er prima.
Scen .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
De proeverij...we hadden er ons veel van voorgesteld maar het was een teleurstelling. Trage bediening, na een uur nog maar 1 gerecht gehad en na 3 uur en een kwartier maar gestopt. Aangegeven dat gerechten niet warm opgediend werden na 2 keer aangeven wat warmer. Weinig respons toen we betaalden op onze klachten.....jammer.
Dianne H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Met vriendinnen genoten van de 'proeverij'!
Vaste prijs en onbeperkt kleine gerechtjes van een behoorlijk uitgebreide kaart. De wijn was ook goed. Je krijgt er zonder te vragen een glaasje (kraan)water bij.
Er is ook een proeverijkaart voor kinderen.
TOP!
Sven A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
We bezochten het restaurant op 5 mei 2014. We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen. De gastvrijheid en (kind)vriendelijkheid wilden we dan toch even vermelden. Hier voel je je als klant koning. Eindelijk weer eens restaurant dat je niet allerlei dingen wil aansmeren, zonder dat je er om vraagt.
Het interieur is ietwat ouderwets, maar past wel in de sfeer van "in de tonne".