In de Tenne Kan

- Bar 11:00 - 23:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Jeanny01 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Slechte ervaring hier gehad. Samen met mijn vriendin tijdens ons weekendje weg gaan eten, hadden we dus niet moeten doen. We zaten aan de kant van de Bijenkorf en moesten echt een hele tijd op bediening wachten. Toen we eindelijk drinken kregen, kreeg mijn vriendin geen flesje bij de spa rood, waarschijnlijk opgespoten water dus. Toen bestelden we beiden 2 maaltijdsalades, 1 tonijn en 1 gerookte zalm. Let op, op de kaart staat ook niet wat er allemaal inzit en dan is dus bijna niets! Ik vroeg nog of de salade groot wel echt een maaltijdsalade was, dit was zeker het geval zei de bediening en ze zei dat we er ook brood bij kregen. Nou toen we de salades onder ogen kregen schrokken we echt, gewoon wat sla bladen met tonijn en in de andere salade gerookte zalm eroverheen gekwakt. Ja wat tomaat zat er ook nog in, maar verder niets! En daar wordt dan 13,50 en 15,50 voor gerekend. We hebben er iets van gezegd en toen hebben ze 2 drankjes van de bon geschrapt als compensatie. Verder was het toilet echt ronduit smerig. Dit is gewoon een kroeg waar je iets moet gaan drinken, maar zeker niets moet eten,
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Met z'n 4-en buiten wat gedronken en gegeten voordat we naar meneer Rieu gingen. De bediening is vriendelijk en het eten voor een eetcafé prima. De kipsaté, hamburger, slibtongetjes en de salade met scampi's waren lekker. Niets op aan te merken!
Vinze O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Hier op 12 augustus geweest voor het avondeten. Kaart en restaurant zagen er van buiten leuk uit. Bij binnenkomst overheerst direct de frituurlucht. Bediening nergens te bekennen, bleek later aan een tafeltje te zitten. Keuken wordt bezet door één man die je kan zien vanwege de openstaande deur.

Eten was prima maar niet hoogstaand. Pasta was goed en de hamburger was redelijk. Goed tentje voor even snel een hap (lunch?), maar niet erg geschikt voor diner. Bediening was niet goed, heel onattent en moest drie keer worden aangesproken als glazen leeg waren.
Johnvanede .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Tijdens een zondags uitstapje naar Maastricht op 29 december jl. zijn wij - hongerig als we waren - om ca half 3 hier binnen gestreken. We hadden trek in een lekkere lunch! De zaak zat aardig vol. Er kwam net een tafeltje vrij en van dat aanbod maakten we graag gebruik. Al vrij spoedig na binnenkomst werd onze bestelling opgenomen: 1x kroketten met brood voor mijn partner en voor mij gegratineerde uiensoep en een stokbroodje gehakt(bal). De thee en het glas melk werden direct gebracht. Tot zover niets bijzonders. Echter, wat er daarna gebeurde, stond daarmee in schril contrast. Tijdens het lange wachten ontdekten we dat er bij de andere tafels ook heel weinig doorkwam aan bestellingen. Toen we erop gingen letten werd ons steeds duidelijker dat de keuken de bottleneck vormde en dat er eigenlijk bijna niets uit die keuken kwam aan bestellingen. Er stond in die keuken ook slechts 1 kok (een tamelijk magere bezetting onder deze omstandigheden) en diezelfde kok liep regelmatig in de zaak heen en weer om dan weer zakken frites te halen en dan weer stokbroden. Wij verbaasden ons zeer over deze situatie, immers, bij zo'n grote achterstand in de bestellingen dient een kok op zijn post te staan.. Erg veel haast leek hij ook niet te hebben. Dat schoot dus totaal niet op.. Onze irritatie groeide met de minuut. Toen eindelijk na bijna 3 kwartier (!) wachten onze bestelling kwam (hoe moeilijk kan die zijn?), hebben we ons ongenoegen en irritatie over deze bizarre vertoning kenbaar gemaakt. Wij werden door de persoon die ons bediende onmiddellijk in het gelijk gesteld en het was voor haar zeer herkenbaar. Het zat hem in de keuken, en deze problematiek speelde al langer en het was niet de eerste keer dat dit gebeurde. Ons werd daarna een drankje aangeboden, maar omdat ons plezier door deze gang van zaken wel flink vergald was en wij het daar ook wel gezien hadden, hebben we dit afgeslagen en zijn we - hongerig als we waren - snel aan ons eten begonnen. De absolute afknapper was echter mijn uiensoep: het was een slap, waterig en smakeloos goedje, waarvan ik vanwege mijn grote honger weliswaar de helft noodgedwongen heb opgegeten, maar de andere helft heb ik toch echt laten staan: niet te eten en het zag er ook afschuwelijk uit. Deze "soep" was een kok onwaardig! Wat een miskleun! Toen we tegen half 4 aangaven te willen afrekenen (we wilden echt weg van die plek), hadden we nog even de illusie dat we enigszins in de kosten zouden worden gecompenseerd. Niets was echter minder waar: we moesten zonder blikken of blozen gewoon de volle mep, zijnde 22 euro afrekenen. We vinden het een grof schandaal! Dat er een keer iets mis gaat, is onvermijdelijk, maar dat vervolgens geen ruimhartig gebaar wordt gemaakt in de vorm van enige tegemoetkoming in de kosten (het aanbieden van een drankje is onder deze omstandigheden wel heel knullig), is zeer klantonvriendelijk. Een hele slechte beurt voor In de Tenne Kan!
RoyS .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Een aanrader dit eetcafé in Maastricht! Heerlijk eten, vriendelijke bediening, een erg gezellige sfeer en dit alles tegen een vriendenprijsje! Voldoende reden om terug te komen dus! Een aangename verrassing deze Tenne Kan.
Hartstikke fijn om dit te lezen! Graag tot ziens!