In de Roos

Markt 10 5301 AL Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant In de Roos

Bij In de Roos kun je genieten van geurige koffie, verse appeltaart uit eigen bakkerij en eersteklas gerechten. In de keuken gebruiken ze zo veel mogelijk biologische en streekproducten. Het meest bijzondere van In de Roos is dat er mensen werken met een beperking. Deze supergemotiveerde medewerkers zorgen voor een vorstelijk onthaal en bediening met een brede glimlach. In de Roos is gevestigd in het voormalige monumentale stadhuis van Zaltbommel. Daar kun je kennismaken met buitengewone gastvrijheid en smakelijke gerechten. Weer of geen weer: de medewerkers zorgen voor een zonnige bediening! Andere aspecten die deze In de Roos vestiging zo bijzonder maken zijn de fraai gerestaureerde vergaderruimtes en zalen. Voor een feest, workshop of vergadering een ideale omgeving.

Meer informatie over restaurant In de Roos

Maandag t/m Zaterdag 10:00 -17:00
Zondag Gesloten
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
In de Roos is echt een fantastische plek om te gaan lunchen. De clubsandwich is super lekker en geschikt voor stevige trek. Ook de soepen en tosti's zijn top. De koffie speciaal (met mini gebakje/bonbons), de appeltaart en het seizoensgebak zijn aanraders voor wie alleen een drankje komt doen. Bediening doet altijd super goed hun best.

Wel jammer dat in redelijk korte tijd de prijzen aardig zijn gestegen. Maar verder geen verbeterpunten.
Lekker H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gezellig plekje. Lekker lunchen of hightea.
Bijzondere bediening door mensen met een beperking. Mooi om te zien hoe gedreven en professioneel ze hier werken.
De gerechten zijn zeer goed verzorgt, ruime porties, supervers en zeer scherp geprijsd.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
In de Roos is een lunchcafé, waar mensen met een beperking (begeleid) werken. Stond al een tijd op de nominatie om eens aan te gaan. Recent waren we in de buurt en hadden we tijd om aan te steken. Bij aankomst is het al gezellig druk. Dit ook, ivm het lekkere voorjaarsweer en de markt op dinsdag voor de deur. De terrastafels zijn al gevuld, maar dat vinden we niet erg, aangezien het wat ons betreft nog iets te fris is om een dik uur stil te zitten in de buitenlucht. Binnen loopt het vlak na twaalven al aardig vol, maar we weten een tafeltje te bemachtigen. Al snel worden we welkom geheten en wordt gevraagd wat we willen drinken. We kiezen voor de droge, witte huiswijn. Deze wordt geserveerd in vrij zuinige, maar nette wijnglazen. De smaak van de huiswijn is nu ook niet echt bijzonder, maar allée het is een lunchcafé in Nederland, dus veel zullen ze er ook niet van verkopen. Bestellen gaat vrij soepel, al realiseer ik me te laat dat tussentijds je bestelling wijzigen voor sommige medewerkers nogal verwarrend kan zijn. Excuus daarvoor. De medewerkster lost het erg goed op door nog eens extra bij ons te verifiëren en ook nog bij haar begeleidster. Dit is een goede indicatie voor de training en begeleiding die deze mensen ontvangen. Chapeau! Er wordt keurig ingedekt. Tip voor de bedrijfsleiding: zorg dat dag-/weekgerechten door de hele zaak goed zichtbaar zijn! Vooraf nemen we champignonsoep en runderbouillon. Beide huisgemaakt en goed van smaak. Daarbij drie sneetjes stokbrood met kruidenboter. Kruidenboter met verse kruiden en knoflook(poeder?). Daarna kiest de tafeldame voor salade met geitenkaas en uw recensent voor een lunchgerecht van de week bestaande uit: boterham met kaas, boterham met ham en boterham met kroket. Alles hierbij ook meer dan prima in orde. Lekkere kroket (gelukkig geen Van Dobben, maar gewoon een goede slagerskroket met gekookt vlees). Margarine op het brood mag van mij ook wel roomboter zijn. De apart geserveerde mosterd is goed. Salade krijgt ook een dikke voldoende. De dressing is gelukkig niet glazuurtrekkend zoet en lijkt wel huisgemaakt of 'gepimped'. Tussendoor wordt keurig gevraagd of alles naar wens is. Al met al dikke plus voor de service. De lunchkaart zelf, zou wat mij betreft wat spannender mogen met meer warme gerechten. Locatie en inrichting verdienen een compliment: het is een grote, open ruimte, maar de inrichting met veel roodtinten maakt het warm. We komen zeker nog eens terug.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Hier laatst gelunched. Eenvoudige gerechten, maar redelijk goed uitgevoerd. Van binnen ziet het er strak, maar warm uit. Hier krijgen mensen met een beperking een kans in de bediening en die grijpen ze met beide handen aan: chapeau!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Wat een goed initiatief, een aanrader, we hebben genoten van de bediening van Milou en Denis. Wat deden jullie het goed! Een aanrader voor de lunch of gewoon een terrasje met wat lekkers.