In De Roos

Zuiderparkweg 282 5216 HE Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In De Roos

Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
We hebben hier gegeten met twee jonge kinderen. We hadden een heerlijke carpaccio Salade en een vegetarische kaas salade. Beiden waren keurig op smaak en netjes opgemaakt. De bediening doet haar uiterste best om het naar je zin te maken. Het leuke is dat ze mensen met een verstandelijke beperking een werkplek gunnen. Dan steun je dat ook gelijk. Wij komen graag terug!
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Bij toeval kwam ik terecht bij inde roos voor de lunch. Geen idee van te voren dat ze hier met verstandelijk en geestelijk gehandicapten werkten. Ik ben nog nooit zo vriendelijk en eerlijk geholpen. Het werkplezier spatte ervan af! De clubsandwich die ik had was ook gewoon goed! Ik zou hier zeker vaker gaan eten!
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Met een grote groep (30 personen) genoten van een dinerbuffet bij In de Roos. In het restaurant werken mensen met een verstandelijke handicap en vrijwlligers. Aan het begin van het diner kregen we ook een praatje met uitleg van een van de werknemers. Het buffet was simpel, maar lekker. Er was keuze uit soep, salades (pasta-, huzaren-, zeevruchtensalade), brood en vleeswaren. Allemaal erg goed. Het enige wat voor mij miste waren enkele warme gerechten. De bediening en sfeer waren goed, we konden heerlijk ons eten opeten op het terras.