In de Oude Watermolen (Bilderberg)

Vaalsbroek 1 6291 NH Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In de Oude Watermolen (Bilderberg)

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Mooie lokatie, vriendelijk personeel, lekkere gerechtjes, ... Wij hebben er alvast van genoten ! Voor de groep dames waren de porties ruim voldoende ; voor de heren, geen idee (er waren geen heren bij).
Fabi D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooie omgeving, je voelde de vakantiesfeer, prima service, lekker eten.
Een culinaire verwenning voor iedereen. Super vriendelijke bediening.
Een aanrader voor iedereen. Je moet geen hotelgast zijn om hiervan te genieten. We komen zeker terug. Voor herhaling vatbaar.
Zeker een aanrader !!!
Wout S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Het was simpelweg Fantastisch - Culinair is het niveau enorm hoog onder de bezielende leiding van Robert Levels. De regio wordt mooi door de gerechten heen getoverd. Mijn persoonlijke hoogtepunt was het hoofdgerecht met een prachtige compositie van het Livar Varken - een smaak die me nog lang zal heugen en ik nog vaak wil ervaren. Zeer warm aan te bevelen - dit prachtige - pas gerenoveerde Restaurant.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Dramatische service. Prachtige locatie, goed aangeschreven en van een hotelgroep met een goede naam. Helaas bij aankomst worden we "verwelkomt" door een meisje die niet eens de moeite neemt om ons aan te kijken. Gereserveerd? vraagt ze nogal chagrijnig. Ja zeker is het antwoord. Daarin de hoek is een tafel ! (nog steeds niet aankijken en bezig met een papiertje). Jassen worden niet aangenomen, een Goedenavond wordt ook niet gezegd. Dit beloofd wat. Aperitief? Nou graag, Wat heeft U. Prosecco ! En verder? Prosecco ! Niets geen drankenkaart of leuk alternatief. Toch wat vreemd voor zo'n restaurant. Dit autistische gedrag ging de avond lang door. Het verziekte het goede eten (want het eten was niet verkeerd en erg lekker). Het overige personeel, ook erg teleurstellend, robot gedrag, niets geen gastvrij gevoel. Bilderberg groep, neem personeel aan die het vak leuk vinden en de gasten een gastvrij en prettig gevoel geven. Dit is een regelrechte afgang, beledigend en geeft de klant een rotgevoel. Jullie prijsniveau is hoog genoeg om aandacht te besteed aan goed personeel. Zelf zet ik geen voet meer in een hotel en/of restaurant van jullie groep en zal het zeer zeker bij andere afraden. Mochten jullie meer informatie en lering hieruit willen trekken dan ben ik hiertoe meer dan bereid. Wouter
AdvanDrunen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Overnachting incl. menu geboekt. Je krijgt geen keuzemogelijkheid voor het menu maar je kon wel vis kon krijgen als je geen vleesliefhebber bent. Qua sfeer doet het restaurant stijf aan. Goed , gegeten met lekkere wijn tegen een (te) hoge prijs. Tot slot € 8,50 op je rekening zien staan voor een flesje water vind ik bizar! Betalen voor water, geen probleem maar zoveel dat verpest de feestvreugde en zorgt ervoor dat ik Bilderberg voortaan links laat liggen.
Hellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Het eten was echt niet in verhouding met d prijs.Vooraf tomatensoep.Nou gewoon van smaak niks bijzonders.Daarna garnalenspiezen met saus.Deze maaltijd was erg vlak.De saus goedkoop van smaak en met de garnalen was verder niks gedaan .Niet gegrild of wat dan ook.We komen al jaren in Hotel Vaalsbroek.Dit was de eerste keer eten in De Oude Watermolen.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Een golf arrangement met een diner. Wij kozen niet voor het buffet maar voor het restaurant.
Een standaard menu en er was geen wijziging mogelijk. Wij begonnen met Huisgerookte zalm met een crème van saffraan en een frisse salade. Een mooi stukje zalmhaas, die ook gebruikt wordt in Japanse restaurants. Na een klein uurtje wachten kwam het hoofdgerecht. 24 uur gegaarde Livar procureur met zomerse groenten, krielaardappel en mosterdsaus. Smaakte prima, maar de opmaak liet te wensen over. De creatie uit de patisserie sprong er niet echt uit.
De prijs voor de wijnen was aan de forse kant.
De bediening was vriendelijk en ter zake kundig, maar vergat wel eens wat.

De koffie wilde wij op het terras nuttigen. Dat kon natuurlijk, maar het terras was gesloten wegens een verbouwing van het café. Vriendelijk werden wij verwezen naar het terras bij het (seminar) kasteel. (ca. 300 m verder op).? "Dat had u kunnen weten bij het reserveren", aldus de aanwezige chef. De Irish koffie kwam na ca. 55 min. (moest uit de keuken komen weer 300 m. terug). Alle respect voor de keurige bediende, die het vuur uit zijn sloffen liep. De aanwezige chef, weigerde om ook maar een hand uit te steken! "Mijn collega komt zo". Iets voor het management om eens maatregelen te nemen.
petergorssel .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
wij aten à la carte- een heerlijk romige ossenstaart apart geserveerd in een glas met daarnaast het vlees. vervolgens limburgs speenvarken precies goed bereid. Dronken een Pinot Noir uit Maastricht , die goed bij deze gerechten paste. Voor ons de eerste keer dat wij een Nederlandse wijn dronken. Wij mochten voorproeven en dat haalde ons over.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Zowel hier het halfpension menu gegeten als a la carte. En wat opvalt is de keuken steekjes laat vallen. Ze vergeten onderdelen van gerechten. Niet alleen bij ons maar ook bij andere gasten kwam dit meerdere keren voor. Verder hanteren ze naast de a la carte ook speciale menu's. Het verrassende is dat soms a la carte gerechten ook op een menu staan. Weliswaar met een kleine variatie en bij navraag ook in een iets geringere omvang. Dan kan er in de keuken iets fout gaan waardoor je in plaats van je duurdere a la carte gerecht een goedkopere versie krijgt. De bediening is vriendelijk en heeft meestal kennis van zaken. Soms gaat het wel fout met de aandacht. Dat komt omdat dezelfde bediening ook de brasserie en een tweede zaal moet bedienen. Logisch, maar dat mag niet ten koste gaan van de klant.
De gerechten zijn smakelijk en goed qua omvang. De wijnkaart is beperkt en fors in prijs.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
We hebben hier twee avonden gegeten en wat ons vooral opviel was de zeer deskundige bediening. Zowel de jongedame op de eerste als de jongeman op de tweede avond. Overal is over nagedacht en er wordt op details gelet. Dit geeft een goede totaalervaring en dat is zeker voor een restaurant dat bij een hotel hoort een goede prestatie. Minpuntje; de wijnen per glas zijn nogal duur. Tip: zet bij de ingang ook het dagelijks wisselende dagmenu. Dat stimuleert om binnen te lopen.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Bij een meerdaags bezoek aan het hotel moet je ook een keer in het hotel zelf eten. Om gebruik te maken van het buffetrestaurant sprak ons niet erg aan, vandaar onze keuze om hier te gaan eten. Leuke entourage, alleen wel erg kleine tafeltjes, zeker als je met meer dan 2 personen tegelijk aan een tafel wilt eten. Jammer dat de bospaddenstoelen op waren, maar om dan in de soep met champignons ook geen paddenstoelen te doen is wel erg karig. Met alleen een uitleg van de ober moesten we genoegen nemen. Het eten was verder van goede kwaliteit en echt lekker.
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Wat een prachtig decor, zowel binnen als buiten.
Binnen een heel sfeervolle inrichting en aan tafel kan je genieten van de mooie omgeving buiten met zwanen en ganzen.
En als de bediening en de gerechten dan ook nog eens top zijn, dan kan de avond niet meer stuk.
Is er dan niets aan te merken? Ja, er zou aan tafel informatie moeten zijn over de prijzen van de drank. Natuurlijk is het leuk om met bijvoorbeeld een Prosecco de avond te openen, maar wat kost dat nu eigenlijk. Ja aan het eind van de avond wordt je verrast. Afsluiten met koffie ?Ja graag. twee koffie met een koekje en een chocolade, blijkt dan tien euro op de nota. Water op tafel ?, ja graag, dan komt er een "dure" fles. Waarom geen mogelijkheid geboden voor een karafje kraanwater? Overigens niets dan lof over de ontvangst, bediening en de heerlijke gerechten.
Moreno M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
"Limburgse gastvrijheid"
Op een mooi landgoed hoort ook een goed restaurant en dat kunnen ze bij 'in de oude watermolen' waarmaken

Eten: 4-gangen gegeten en wat a la carte. Alle gerechten waren goed van smaak, zeker de eendenlever terrine met pruimen. Jammer was dat de hoofdgerechten; Hoender en Runderlende beide dezelfde garneringen hadden.
Service: Zeer attente bediening, hoewel de afstemming met de bar beter kan. Hier waar wij eerst een appertive hadden genomen. Lekker ontvangen met Limburgse bubbels en door de avond heen leuk bediend.
Decor:Mooi opgediende tafels in een serre van glas. Zeer riante tafels wat het prettig dineren maakt voor 2 personen.
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Hotel Vaalsbroek heeft meerdere restaurantgedeelten: een brasserie/café, een buffetrestaurant en een restaurant à la carte. Onderscheid deze goed. De brasserie heeft een beperkte kaart met eenvoudige gerechten (salades, Bilderburger en Italiaanse broodjes), deze zijn goed maar hebben een te hoge prijs. De bediening was overigens erg vriendelijk. Het à la carte restaurant In de Oude Watermolen heeft plaats op de eerste etage van hotel Vaalsbroek. Wij (2 ps) hebben hier een 'hotel of the yearmenu' besteld dat bestaat uit 5 gangen met bijpassende wijnen voor 75 euro met daarbij brood, aperitief en amuse. Wij waren erg tevreden over de gerechten en de wijnen die zorgvuldig op elkaar waren afgestemd. Het geheel was ook erg gevarieerd, de bediening was zeer vriendelijk. Ik vind het belangrijker dat deze behulpzaam en goed bedoelend is dan dat het 100% procent perfect moet zijn. Ze waren in ieder geval professioneel en je kon bij ze terecht wanneer nodig maar ze waren niet te indringend aanwezig. Tot slot vond ik de timing van het brengen van de verschillende gangen goed, niet te vlug, niet te langzaam opeenvolgend. Wij hebben echt een hele plezierige dineravond gehad. Helaas was er diezelfde avond wel een andere gast die niet tevreden was (mij niet bekend waarom) en meende dit schreeuwend kenbaar te moeten maken, erg onbehoorlijk. Ik bedoel maar, op gasten is soms ook wel het een en ander aan te merken.