In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

Vaalsbroek 1 6291 NH Vaals Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 40
|
31-433089308
8,6 /10
38 recensies

Over het restaurant In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

Het chique restaurant In de Oude Watermolen is gelegen in een prachtige omgeving in Vaals. Hier ga je heen voor een bijzondere avond uit met vrienden of familie.

Het à la carte restaurant In de Oude Watermolen in Vaals met de ernaast gelegen sfeervolle bistro, biedt een groot aanbod aan heerlijke gerechten. Livarvarken, grottenkaas, mergellandschaap, bijzonder en bijzonder lekker!

Om de maaltijd bij In de Oude Waterolen compleet te maken, kun je kiezen uit verschillende, perfect passende Limburgse wijnen. Er is voor ieder wat wils. Proef de gastronomische hoogstandjes in het sfeervolle restaurant 'In de Oude Watermolen' in Vaals en geniet van een onbezorgde avond uit!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 40
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 6,5
    Fles mineraalwater
  • € 4,75
    Glas wijn
  • € 26,5
    Fles wijn
  • € 10,5
    Glas champagne
  • € 69
    Fles champagne
  • € 2,95
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 18:00 - 21:30
- Diner 18:00 - 21:30

Services

Fantastisch
8,6 /10
  • 10
    10
  • 9
    10
  • 8
    7
  • 7
    4
  • < 7
    7
Eten
8,9
Service
8,5
Decor
8,3
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
28/38 recensies

Jouw recensie over het restaurant In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

Marc J.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Ons bezoek aan restaurant In de Oude Watermolen viel helaas erg tegen. De bediening was ronduit slecht. Onbeschoft, onprofessioneel en niet netjes. De bediening lag te stuntelen en maakte fout op fout. Daarnaast was de manier waarop zij het eten uitdeelde en presenteerden erg onprofessioneel. Toen een van onze gasten zijn bord niet had leeg gegeten en daar naar werd gevraagd, kregen we een onbeschoft antwoord. Verder waren er personeelsleden die net voor het uitserveren van het eten nog gerookt hadden en daarom een onsmakelijke lucht met zich meebrachten.


Het eten was oké, maar voor een prijs als dit mag je meer verwachten. Bovendien was het hoofdgerecht extreem gezouten.


Jammer van de avond en helaas geen aanrader.
Katty D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Mooie dienstverlening, ook naar onze kinderen van 9 en 11.
Het eten was lekker en telkens omkaderd met een woordje uitleg.
V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Een geweldig restaurant,wij hadden een verrassings menu en wijn arrangement,bij elk gerecht uitleg en ook uitleg over de wijn door een echte sommelier,het eten was zeer goed wij gaan zeker nog eens terug.


Koert vd Akker
Debbie L.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Fantastische ervaring. We konden zelfs tot half 10 op een doordeweekse dag nog binnen komen. Eten was verfijnd en personeel vriendelijk.
Robin K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Eten en service valt niks op aan te merken. Heerlijk gegeten. Communicatie voor het reserveren via internet liep wel mis, er was niks van bekend. Verder prima opgelost en heerlijke avond gehad.
Wim P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Perfecte sfeer en ambiance met mooi uitzicht over het landgoed, zeer correcte en vriendelijke bediening, goede menu- en wijnkaart (met opmerkelijk mooie authentieke Limburgse wijnen van wijngoed St. Martinus uit Vijlen). Goede keuken.
george K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Eerste bezoek aan "de oude watermolen". Het verrassingsmenu was een culinaire belevenis. We hebben genoten van echte kookkunst. De ober en de sommelier waren echte gastheren. We komen zeker terug.
Mark en Ina B.
Meesterproever
(40 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Deze avond heerlijk gedineerd in het sfeervolle restaurant van bilderberg Vaalsbroek. We hebben genoten van het 3 gangen menu waarvan 1 vegetarisch. Het vegetarische voor- en hoofdgerecht waren beide zeer origineel en zeer smaakvol, als voorgerecht de rode biet en als hoofd de couscous met groenten. De schelpdieren en kalf waren ook mooi klaargemaakt en heerlijk. Met daarbij een paar mooie wijnen een overtreffend diner. Wel stevig geprijsd maar het zeker waard.
Robert B.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
  • Online gereserveerd
De 73e verjaardag van mam vieren met een etentje voor 3. Helaas konden we niet allemaal nemen wat we graag wilde, want het menu werd slechts per tafel geserveerd, maar uiteindelijk een goede oplossing gevonden en alsnog genoten van 4 heerlijke gangen met bijpassende Limburgse wijnen. Het geheel kost wat, maar dan heb je ook wat!
Peper en Zout .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Reservering was niet binnen gekomen, maar we werden direct onder genot van aangeboden drankje aan de bar gezet. 10 minuten later aan tafel in een mooie, sfeervolle ruimte.
Goede winterse streekgerechten, kloppende wijnen en vriendelijk personeel. Stevig geprijsd, maar absoluut een fijne avond uit samen.
Restaurant
Beste heer/mevrouw "Peper & Zout",

Het is fijn te lezen dat u heeft genoten van onze winterse streekgerechten met de kloppende wijnen. Onze excuses nogmaals dat het fout is gegaan bij de reservering. Het wachten werd beloond met een van de mooiste tafelt in het restaurant.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Graag tot een volgende keer!

Farhad Madjbur
Team "De Oude Watermolen"
HIlde V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
  • Online gereserveerd
We hebben zeer lekker gegeten, de bediening was uiterst vriendelijk en geen moeite of aanpassing was teveel! Wij komen graag terug.
Restaurant
Beste Hilde,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in onze restaurant te delen op Iens.

Wat fijn te lezen dat u heeft genoten van uw diner en de bediening. Wij verheugen ons om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Tot ziens!

Team "De Oude Watermolen"
Tamar H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Geweldig gegeten in een top ambiance! Bediening was super en speelt overal op in. Complimenten aan allemaal, fantastische (streek) gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Zeer zeker een aanrader!
Restaurant
Beste Tamar,

Super bedankt voor de mooie recensie! Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team "De Oude Watermolen"
Stef H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten (wildmenu met bijpassende wijnen). Aanrader!
Het restaurant was vol, maar dit stoorde niet! Bediening was vlot en goed!
Restaurant
Beste heer Houben,

Bedankt voor uw positieve recensie.

Leuk om te lezen dat wij u een fijne avond hebben kunnen bezorgen. Binnenkort introduceren wij onze Limburgse wijnkaart, wellicht kunnen wij u hiermee wederom verrassen. Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Team "de Oude Watermolen"
Nancy S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
  • Online gereserveerd
De verhouding prijs/hoeveelheid liet te wensen over! Het vlees flinterdun gesneden en ook de kwaliteit (taai) voor de prijs van 33€ (Hertenfilet) was teleurstellend! Restaurant inrichting zeer gezellig daarom zeer spijtig dat de kwaliteit en hoeveelheid niet aangepast is aan de prijs.
We stellen een fijne keuken echt wel opprijs maar dit was echt ondermaats!
Restaurant
Beste mevrouw Stievenart,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback.

Wij vinden het jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij vinden het belangrijk om ons continue te blijven verbeteren en daarbij is de feedback van onze gasten belangrijk. We hebben dit onderzocht en maatregelen genomen zodat de kwaliteit voldoet aan de eisen van ons en onze gasten. Er volgt nog een persoonlijke mail naar u.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Team "In de Oude Watermolen"
Miranda V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Mooie lokatie, vriendelijk personeel, lekkere gerechtjes, ... Wij hebben er alvast van genoten ! Voor de groep dames waren de porties ruim voldoende ; voor de heren, geen idee (er waren geen heren bij).
Fabi D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooie omgeving, je voelde de vakantiesfeer, prima service, lekker eten.
Een culinaire verwenning voor iedereen. Super vriendelijke bediening.
Een aanrader voor iedereen. Je moet geen hotelgast zijn om hiervan te genieten. We komen zeker terug. Voor herhaling vatbaar.
Zeker een aanrader !!!
Wout S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Het was simpelweg Fantastisch - Culinair is het niveau enorm hoog onder de bezielende leiding van Robert Levels. De regio wordt mooi door de gerechten heen getoverd. Mijn persoonlijke hoogtepunt was het hoofdgerecht met een prachtige compositie van het Livar Varken - een smaak die me nog lang zal heugen en ik nog vaak wil ervaren. Zeer warm aan te bevelen - dit prachtige - pas gerenoveerde Restaurant.
Wouter B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Dramatische service. Prachtige locatie, goed aangeschreven en van een hotelgroep met een goede naam. Helaas bij aankomst worden we "verwelkomt" door een meisje die niet eens de moeite neemt om ons aan te kijken. Gereserveerd? vraagt ze nogal chagrijnig. Ja zeker is het antwoord. Daarin de hoek is een tafel ! (nog steeds niet aankijken en bezig met een papiertje). Jassen worden niet aangenomen, een Goedenavond wordt ook niet gezegd. Dit beloofd wat. Aperitief? Nou graag, Wat heeft U. Prosecco ! En verder? Prosecco ! Niets geen drankenkaart of leuk alternatief. Toch wat vreemd voor zo'n restaurant. Dit autistische gedrag ging de avond lang door. Het verziekte het goede eten (want het eten was niet verkeerd en erg lekker). Het overige personeel, ook erg teleurstellend, robot gedrag, niets geen gastvrij gevoel. Bilderberg groep, neem personeel aan die het vak leuk vinden en de gasten een gastvrij en prettig gevoel geven. Dit is een regelrechte afgang, beledigend en geeft de klant een rotgevoel. Jullie prijsniveau is hoog genoeg om aandacht te besteed aan goed personeel. Zelf zet ik geen voet meer in een hotel en/of restaurant van jullie groep en zal het zeer zeker bij andere afraden. Mochten jullie meer informatie en lering hieruit willen trekken dan ben ik hiertoe meer dan bereid. Wouter
AdvanDrunen .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,8 /10
Eten
7
Service
7
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Overnachting incl. menu geboekt. Je krijgt geen keuzemogelijkheid voor het menu maar je kon wel vis kon krijgen als je geen vleesliefhebber bent. Qua sfeer doet het restaurant stijf aan. Goed , gegeten met lekkere wijn tegen een (te) hoge prijs. Tot slot € 8,50 op je rekening zien staan voor een flesje water vind ik bizar! Betalen voor water, geen probleem maar zoveel dat verpest de feestvreugde en zorgt ervoor dat ik Bilderberg voortaan links laat liggen.
Hellen B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,8 /10
Eten
3
Service
6
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Het eten was echt niet in verhouding met d prijs.Vooraf tomatensoep.Nou gewoon van smaak niks bijzonders.Daarna garnalenspiezen met saus.Deze maaltijd was erg vlak.De saus goedkoop van smaak en met de garnalen was verder niks gedaan .Niet gegrild of wat dan ook.We komen al jaren in Hotel Vaalsbroek.Dit was de eerste keer eten in De Oude Watermolen.
  • 1
  • 2
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.