In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

Vaalsbroek 1 6291 NH Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

Het chique restaurant In de Oude Watermolen is gelegen in een prachtige omgeving in Vaals. Hier ga je heen voor een bijzondere avond uit met vrienden of familie.

Het à la carte restaurant In de Oude Watermolen in Vaals met de ernaast gelegen sfeervolle bistro, biedt een groot aanbod aan heerlijke gerechten. Livarvarken, grottenkaas, mergellandschaap, bijzonder en bijzonder lekker!

Om de maaltijd bij In de Oude Waterolen compleet te maken, kun je kiezen uit verschillende, perfect passende Limburgse wijnen. Er is voor ieder wat wils. Proef de gastronomische hoogstandjes in het sfeervolle restaurant 'In de Oude Watermolen' in Vaals en geniet van een onbezorgde avond uit!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

9,2

Jouw recensie over het restaurant In de Oude Watermolen (Bilderberg Kasteel Vaalsbroek)

Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De Rondleiding en Kasteeldiner waren Geweldig!!
Wij hebben met tien zussen genoten van de buffetten en entourage. Complimenten.
Komen zeker terug!!
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vanwege de mooie recensies op Iens, besloten wij te gaan eten in de oude watermolen. De recensies werden waargemaakt, het vier- gangen keuze menu (tonijn, zalm met kreeft, roodbaars, chocolade) was bijzonder smakelijk. De bediening vlot, deskundig en klantvriendelijk. Een mooie afsluiting van onze vakantie in Limburg.
Kenny M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben een leuke en gezellige avond gehad in jullie restaurant, zeer lekker gegeten en gedronken, en dit met een zeer goede en vlotte service, met de glimlach. Top!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Voorgerecht prima.
Hoofdgerecht had geen eekhoorntjesbrood maar kleine paddenstoelen.
Het nagerecht viel tegen.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
prachtige locatie om te
overnachten. Ideaal dat je er ook prima kunt dineren. Gastvrij en culinair genieten. Mijn componenten!
Hanny E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Resaurant prima.Alles klopt.Heel aangenaam .Eten zeer goed .Voor herhaling vatbaar
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk eten en het personeel heeft kennis van zaken. Echt een aanrader. Lekker gezellig lang zitten tafelen met de bij behorende service.
Rudilafaille L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
magnifiek kader, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Ons bezoek aan restaurant In de Oude Watermolen viel helaas erg tegen. De bediening was ronduit slecht. Onbeschoft, onprofessioneel en niet netjes. De bediening lag te stuntelen en maakte fout op fout. Daarnaast was de manier waarop zij het eten uitdeelde en presenteerden erg onprofessioneel. Toen een van onze gasten zijn bord niet had leeg gegeten en daar naar werd gevraagd, kregen we een onbeschoft antwoord. Verder waren er personeelsleden die net voor het uitserveren van het eten nog gerookt hadden en daarom een onsmakelijke lucht met zich meebrachten.

Het eten was oké, maar voor een prijs als dit mag je meer verwachten. Bovendien was het hoofdgerecht extreem gezouten.

Jammer van de avond en helaas geen aanrader.
Beste heer Jans,

Wij danken u hartelijk voor uw feedback aangaande uw ervaring " In de Oude Watermolen"
Gaarne verneem ik van u welke avond ( datum) u exaxt deze ervaring heeft gehad daar ik geen reservering op uw naam heb kunnen vinden op 02 juli. Wij kunnen bij meer informatie achterhalen wie u die avond van dienst is geweest en waar nodig actie ondernemen.

Wel moet mij van het hart dat uw bewoordingen wel erg zwaar zijn - zeker als ik dit vergelijk met haast alle andere reviews die zeer positief zijn. Onbeschoft is een benaming die wij nog niet eerder gehoord hebben over ons personeel.

Het zou tevens fijn geweest zijn als u dit op de avond zelf had kenbaar gemaakt - dan hadden we nog sneller iets kunnen oplossen. Verder over smaak valt niet te twisten - we nemen uw feedback derhalve zeker mee - maar meten dit wel af ook samen met de overwegend geweldige reviews.
Met gastvrije groet
Wout Sikkenga. Wsikkenga@bilderberg.nl
Katty D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mooie dienstverlening, ook naar onze kinderen van 9 en 11.
Het eten was lekker en telkens omkaderd met een woordje uitleg.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Een geweldig restaurant,wij hadden een verrassings menu en wijn arrangement,bij elk gerecht uitleg en ook uitleg over de wijn door een echte sommelier,het eten was zeer goed wij gaan zeker nog eens terug.

Koert vd Akker
Debbie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Fantastische ervaring. We konden zelfs tot half 10 op een doordeweekse dag nog binnen komen. Eten was verfijnd en personeel vriendelijk.
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten en service valt niks op aan te merken. Heerlijk gegeten. Communicatie voor het reserveren via internet liep wel mis, er was niks van bekend. Verder prima opgelost en heerlijke avond gehad.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Perfecte sfeer en ambiance met mooi uitzicht over het landgoed, zeer correcte en vriendelijke bediening, goede menu- en wijnkaart (met opmerkelijk mooie authentieke Limburgse wijnen van wijngoed St. Martinus uit Vijlen). Goede keuken.
george K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Eerste bezoek aan "de oude watermolen". Het verrassingsmenu was een culinaire belevenis. We hebben genoten van echte kookkunst. De ober en de sommelier waren echte gastheren. We komen zeker terug.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Deze avond heerlijk gedineerd in het sfeervolle restaurant van bilderberg Vaalsbroek. We hebben genoten van het 3 gangen menu waarvan 1 vegetarisch. Het vegetarische voor- en hoofdgerecht waren beide zeer origineel en zeer smaakvol, als voorgerecht de rode biet en als hoofd de couscous met groenten. De schelpdieren en kalf waren ook mooi klaargemaakt en heerlijk. Met daarbij een paar mooie wijnen een overtreffend diner. Wel stevig geprijsd maar het zeker waard.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
De 73e verjaardag van mam vieren met een etentje voor 3. Helaas konden we niet allemaal nemen wat we graag wilde, want het menu werd slechts per tafel geserveerd, maar uiteindelijk een goede oplossing gevonden en alsnog genoten van 4 heerlijke gangen met bijpassende Limburgse wijnen. Het geheel kost wat, maar dan heb je ook wat!
Peper en Zout .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Reservering was niet binnen gekomen, maar we werden direct onder genot van aangeboden drankje aan de bar gezet. 10 minuten later aan tafel in een mooie, sfeervolle ruimte.
Goede winterse streekgerechten, kloppende wijnen en vriendelijk personeel. Stevig geprijsd, maar absoluut een fijne avond uit samen.
Beste heer/mevrouw "Peper & Zout",

Het is fijn te lezen dat u heeft genoten van onze winterse streekgerechten met de kloppende wijnen. Onze excuses nogmaals dat het fout is gegaan bij de reservering. Het wachten werd beloond met een van de mooiste tafelt in het restaurant.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Graag tot een volgende keer!

Farhad Madjbur
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben zeer lekker gegeten, de bediening was uiterst vriendelijk en geen moeite of aanpassing was teveel! Wij komen graag terug.
Beste Hilde,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in onze restaurant te delen op Iens.

Wat fijn te lezen dat u heeft genoten van uw diner en de bediening. Wij verheugen ons om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Tot ziens!

Tamar H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Geweldig gegeten in een top ambiance! Bediening was super en speelt overal op in. Complimenten aan allemaal, fantastische (streek) gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Zeer zeker een aanrader!
Beste Tamar,

Super bedankt voor de mooie recensie! Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,