In de oude Stroopkokerij

Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 11:30 - 18:00

Bert B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een echte gastheer, welke je thuis laat voelen. Gezellige sfeer, en eten goed. Dit in een voormalige stroopmakerij. Woensdag pannekoekendag.
Advanwinden V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Ruim een half jaar na ons vorige bezoek zijn we weer in de buurt. Het is volop lente en we kunnen dus buiten eten op het "weitje" met het fraaie uitzicht. Opnieuw zijn we verbaasd over de kwaliteit van het eten. De pasteitjes zijn verrukkelijk. Ook mijn zwager (een zeer kritische restaurantbezoeker) is blij verrast. De bijgeleverde salade is mooi op smaak gebracht en bevat zelfs verse aardbeien en verse ananas. Omdat Holset een dorpje is waar je blijft terugkomen, zal ik de Stroopkokerij nog vaak bezoeken.
Advanwinden V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Sympathieke bediening, zeer smakelijke gerechten, mooie ingrediënten, forse porties, ouderwetse prijzen, terras met aangenaam uitzicht. Limburg kan trots zijn op deze ambassadeur met liefde voor historie en koken.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Helaas moesten wij een half uur op het drinken en 75 minuten op het eten!
Fout op fout werd er gemaakt; eerst bleek onze bestelling helemaal niet doorgegeven te zijn, bij de zalm hoorde brood maar we kregen friet en bij het andere gerecht zou geen salade besteld zijn (uiteraard wel). De excuses werden wel aangeboden (de jongen was er pas 2 weken), maar daar koop je niks voor. Een gratis drankje zou toch wel op zijn plaats zijn geweest.
Het eten was wel goed.
Awansen .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Een zeer goed restaurant in een 350 jaar oude stroopkokerij waar nog echt met passie heerlijke gerechten en salades worden klaar gemaakt. De bediening is vriendelijk en attent.
Soms moet je iets langer wachten dan in andere restaurants maar wat maakt dat uit als je zulke kwaliteit krijgt.

fam vd Wansem
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
In een prachtig gerestaureerd oude vakwerk huis gastvrij ontvangen door eigenaar Leon. Het leek of hij met alle gasten een band had, zo enthousiast werd iedereen benaderd. De courgettessoep en de bloedworst met appel waren uitstekend. Een echte aanrader na ee heerlijke wandeling in de prachtige omgeving.
Dank u wel lieve Lene, voor deze mooie recensie! Ik ben er erg blij mee en het doet ons/mij erg goed om te horen dat u het naar uw zin had! Daar doen wij het tenslotte ook voor......
Wens u alvast fijne feestdagen en een heel gelukkig 2014!! Tot ziens en veel groetjes, Léon
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Een leuk restaurant met vriendelijke bediening. Het Limburgse zuurvlees is een aanrader. De voorgerechten (courgettesoep en forelfilet) waren ook smakelijk. Het is een eerlijke keuken die zeker een 7,5 waard is.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Na de goede recensies te hebben gelezen op IENS, hebben wij hier op zaterdagavond gegeten. En het was zeker zeer goed!. De eigenaar is de 7e generatie die in het 350 jaar oude pand verblijft. Echt van vader op zoon. Het restaurant is niet heel groot, maar daarom juist des te huiselijker. De menukaart is niet heel uitgebreid maar ook dit maakt het juist erg gemoedelijk. En wat er geserveerd wordt is echt voortreffelijk!!. Vooraf een duo van vis ( forel en zalm) en een courgettesoep gegeten. Als hoofdgerecht een lendebiefstuk, welke zeer mals was. Het dessert, een vanillecoupe met bosbessen saus was ook zeer lekker. En dit alles voor maar € 24,50 p.p. De uitstekende Merlot (slechts € 16.50 voor een fles ) maakte het feest compleet. Kortom... zeker een aanrader dit restaurant. Complementen aan de kok ( eigenaar) en bediening... Alles in zeer relaxte sfeer..
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
De openingstijden kloppen niet, want wij hebben hier op een maandagmiddag geluncht. Het duurde inderdaad vrij lang, maar dan krijg je ook het lekkerste pasteitje wat je ooit gegeten hebt!
Gebe .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Dit is een uitstekend restaurant. Het eten is heerlijk, wij hadden het weekmenu. Vooraf visduo van gerookte forel en zalm met salade. De vis was mals, niet te zout en heerlijk op smaak. De tomatensoep was iets zoetig en goed gevuld en smaakte prima. Als hoofd hadden we lendebiefstuk, op verzoek een rood en een medium. Was prima aan voldaan en de smaak meer dan uitstekend, mals als boter. De grote frieten en de salade waren ook perfect. Klein minpuntje, je moest 0,50 bijbetalen voor de mayonaise, groot pluspunt, je kon kraanwater krijgen,
Het toetje, ijs met verse aardbeien en ontzettend veel echte slagroom was wederom heerlijk. De ambiance is een oud vakwerkhuis, met van binnen allerlei antieke meubelen, voor en achter een heerlijk terras, de bediening is heel vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Voor een snelle hap moet je elders zijn, een 3-gangenmenu kost ong. 2 uur. De wijn was uitstekend en je hebt verschillende bieren van de tap, ook lekker.
Peepie .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Beste meneer Leon, wat ons betreft, zal U ons zeker weer terug zien, als we weer op locatie harles ( Chris, en rest familie ) zijn.
Heerlijk eten, voor een gunstige prijs, prima bediening, in een prachtig pand.
U verzorgd alles prima, dus al zouden we wat langer moeten wachten,geef niet, U doet meer dan uw best, prachtig, en heerlijk,
ga a.u.b. nog lang door, wij zullen U begroeten.
Dank U wel, Peter en Gerda.