In de Nok (Koninklijk theater Carré)

Amstel 115 1018 EM Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In de Nok (Koninklijk theater Carré)

Jouw recensie over het restaurant In de Nok (Koninklijk theater Carré)

mvanzalinge V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Wij werden allerhartelijkst ontvangen en naar een leuk tafeltje begeleid. Wij startten met antipasta bruchetta: heerlijk. Hierna ons favoriete hoofdgerecht spaghetti aglio e olio. Wat hebben wij hiervan zitten smullen. Een paar glazen goede Chardonnay erbij en de start van onze avond kon niet meer stuk. Prachtige ambiance en zeer vriendelijke bediening. Bedankt iedereen, wij komen zeker weer terug.
Rob Bollebakker en Mieke
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Antipasti was goed, diverse worst en hamsoorten en gegrilde groenten, niet speciaal maar prima. Hoofdgerecht oa. papardelle en spaghetti scampi waren redelijk, niet bijzonder. De spaghetti dreef in olie en de hoeveelheid knoflook was erg groot, niet heel fijn voor een theaterbezoek. Wij houden overigens van goede olie en knoflook maar dit was teveel van beide. De papardelle was uitgedroogd, de linten plakten als een klont aanelkaar, de ‘ragu’ bevatte te weinig saus waardoor het geheel erg droog was. Een misser is dat er geen gewone thee te verkrijgen is, alleen smaakjes (en Earl Grey is echt geen gewone zwarte thee). Bediening is vriendelijk en correct, helaas stond er wel een veel duurdere wijn op de rekening, maar dat werd snel hersteld. Leuke ambiance bovenin dit mooie theater, maar iets meer zorg besteden aan de gerechten zou welkom zijn....
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ik heb nog zelden zo een janboel meegemaakt, het personeel vergat bestellingen, bracht verkeerde bestellinlingen of helemaal niet. Het eten dat wel bij de juiste personen aankwam smaakte redelijk, ook werden zeer goede wijnen geschonken. Nog even de juiste manager aan het roer en er is heel wat van te maken.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vorige week voorafgaand aan de voorstelling hier met z'n vieren gegeten. Erg leuke ambiance, zo in top/zolder van Carré te midden van allerhande toneelattributen.
Het eten was goed, echter vrij kleine porties in relatie tot de gevraagde prijs. Wij namen
het 3-gangenmenu, waarbij per gang de keuze is tussen 3 gerecht (vis/vlees/vegetarisch).
Bediening was zeer vriendelijk en efficient waardoor dit een prima gelegenheid is om voor je theaterbezoek te eten en op tijd te zin voor de voorstelling.