In de Moriaan

Meer informatie over restaurant In de Moriaan

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Kki .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben het gemengde plankje met vis, vlees en kaas gegeten. Voor ons was 1 plankje voldoende voor 2 personen! Dit werd ook aanbevolen. De kwaliteit was super! Het café/ restaurant serveert ook echte Limburgse wijnen, zelfs rood! De kwaliteit hiervan was boven verwachting en de prijs in verhouding top! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam! De ambiance gewoonweg top! Je kan ook in de tuin eten of in de aanbouw. Het uitzicht Fantastisch!!!! Het is jammer dat wij in de buurt van Rotterdam wonen anders kwamen wij er wekelijks!
Freetje .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Gelokt door de lovende verhalen over de uiensoep. Het was lekkere soep maar niet zoals we verwacht hadden. Het was op zaterdagmiddag middag niet druk, maar toch liep het niet soepel. Mopperen op personeelslid was duidelijk ook voor de klanten te horen. Liever sturend corrigeren....Oogde niet fris en opgeruimd (wat zeker wel kan bij "bruine kroeg").
Meerdanetenalleen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Uiensoep is niet meer de uiensoep van Eric Er heeft een verandering plaatsgevonden die niets meer met de sfeer van voordien deelt
Marion70 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Wij hebben hier de befaamde Uiensoep gegeten, HEERLIJK!! Voor deze soep kom je terug.
Het cafe was wel erg stoffig, vooral in de hoekjes bij het raam.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
ik was er weer eens,om gewoon een soepje te nemen. En wat blijkt, de soep was op...Er werd nieuwe gemaakt. Dan kan natuurlijk,zeker als het druk geweest is. Dus maar even wachten....En toen, ja toen kwam de ware ondernemersgeest boven bij Armand...Hij maakt wel even een paar hapjes klaar onder gril.....In een woord geweldig. Stukjes stokbrood met paté,kaas en brie met honing,als ook stokbroodje kruidenboter van onder de grill..En dat zomaar omdat we even moesten wachten op de heerlijke uiensoep....Geweldig gewoon.
VincentSon .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Een van de leukste cafés van Maastricht als je het mij vraagt, al jaren de beste uiensoep van het land. De gastheer is er een zoals je ze niet vaak meer tegenkomt, vriendelijke, galant en gewoon gezellig. Een echte "hoeskamer" waar je je welkom voelt.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
We waren zo'n 10 jaar geleden voor het laatst in de Moriaan en konden ons nog steeds dat gezellige plekje midden in het Stokstraatkwartier herinneren. De uiensoep smaakt nog steeds heerlijk! De eigenaar is amicaal alsof je er elke week komt, een goed gevoel.
Het was vrijdagmiddag en we werden op het terras meteen aangesproken door diverse stamgasten uit het café. Het café gedeelte lijkt een oude kroeg, terwijl het terras wat moderner aandoet. Verbeterpunt zou zijn dat de kaart wat wordt uitgebreid.
Volgende keer neem ik inderdaad de slakken!
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Er is iets veranderd sinds ik de laatste keer in de Moriaan was.het kleinste café van Maastricht heeft een nieuwe uitbater,of beter gezegd de oude is weer terug..Eric Vliegen,in heel Maastricht bekend als de man van kaaskelder het Knijpke...De Knijp was een begrip in Maastricht,vanwege hun onovertroffen uiensoep, escargots en kaasplanken......En laat dat nou precies zijn wat de nieuwe uitbater weer is gaan doen..Het serveren van de beste uiensoep, kikkerbillen in kruidenboter,escargots etc etc..Net als vroeger,maar nu dan in de serre of op het prachtige terras . Het café gedeelte heeft een opknapbeurt gekregen van kunstenaar Guy Oilvier,en ziet er sprookjesachtig uit..Voor de prijzen hoeft u al helemaal geen omweg te maken. Alles is redelijk geprijsd en een pilsje kost nog steeds maar 2 euro..