In de Kroon

AKorsten .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
13-06-2014 s'middags geluncht en s'avonds gedineerd
Prima restaurant.
Perfecte bediening. Gezellige entourage .
Eten ( gebakken zalm) was bijzonder goed en prima gepresenteerd.
Een echte aanrader !!
Eyes .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Hier lunchen is echt aan te raden, de soep met heerlijk brood en boter is veel en heel lekker, Goulash en ook de tomatensoep. Daarna een Hawai tosti met garnituur, goed en niet duur.
Bediening is zeer vriendelijk, we zijn er 2 dagen achter elkaar geweest. Gezellig decor voor een lunchroom, lijkt wel een huiskamer. Ligging in de winkelstraat.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Onlangs met zijn viertjes meer dan voortreffelijk gegeten: alle gerechten, van soep tot en met dessert, waren smakelijk, voldoende en vers! Het echte Limburgse zuurvlees met dikke frieten en gemengde salade waren gewoon TOP. De zigeuner schnitzel van het kalf met geheel vers bereide saus was eveneens tongstrelend en goed geserveerd. De afsluitende koffie met echte handgemaakte friandises completeerden het geheel perfect.
En de bediening was zeer vriendelijk, attent en hulpvaardig!
Een adres om aan te bevelen