In de Kroeën

Jouw recensie over het restaurant In de Kroeën

Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Kroeën is super
Een echt biercafé waar je ook nog heel behoorlijk kunt eten en waar de bediening het je echt naar de zin wil maken.
Superbiertjes (4 blz in het menu).
Lekkere sappige spareribs met heerlijke warme groentetjes, superlekkere frietjes en een altijd saaie Limburgse sla.
Het was mij teveel en ik vroeg of ik de andere helft van de spareribs en de frietjes mee mocht nemen. Dat zijn ze daar niet gewend, maar het mocht. Hartstikke lief! Wij gaan er zeker nog weer heen.
Oh ja, het terras ligt wel aan de doorgaande weg, dus daar krijg je wel wat van mee.
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Dit is een gelegenheid waar je met een lach ontvangen wordt en met zorg wordt bediend.
De sortering bieren is oneindig en men heeft hier zoveel kennis van, dat je precies datgene krijgt wat je hebt omschreven en waar je van houdt. Ook een bierplank is gevuld met vlees of kaas of beiden met brood en smeersels erbij. Heerlijk. Ook kun je hier lekker en ongecompliceerd eten, waarbij overheerlijke frietjes geserveerd worden, die er anders uitzien en anders smaken dan normaal. Heerlijk!
Een plek voor alleen een drankje of om lekker te eten , buiten op t terras.
Zeer aan tebevelen!!
Pingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gezellig eenvoudig eetcafé .Zeer vriendelijke bediening.Heel ruim assortiment bier.
Eenvoudige kaart,gerechten waren goed van smaak .Wij hadden zuurvlees en sparerribs met heerlijke frites.
De porties waren meer dan voldoende en de biertjes van de tap heel erg goed!
BrabanderP .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Ruime kaart, ongedwongen sfeer, heerlijke salades en streekgerechten.
Veel lokale bieren op de kaart. Binnen is het meer een groot café maar buiten is een groot terras.