In de Klander Muelen

Statenplein 149-150 3311 Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In de Klander Muelen

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
7,2
Erg voordelig
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op zaterdag 10 september 2016 hier onze lunch genuttigd, heerlijk op het terras gezeten, genietend van de zon en de drukte op de markt. Sterk punt van deze eetgelegenheid is de prijs: voor nog geen 6 euro kun je hier een royaal belegd broodje krijgen. In mijn geval was dat een broodje Rosbief Speciaal: een ruime hoeveelheid rosbief met gefruite uitjes en een gebakken ei. Misschien simpel, maar gewoon wel lekker. En dat voor zo’n prijsje. Daarbij dronk ik een lekker tripel biertje. Mijn partner dronk een ijsthee en bestelde een mosselgerecht, dat haar ook goed beviel.
Het personeel had het deze dag zeer druk, waardoor het aandacht krijgen even kon duren.
Marijnnefs .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Naar aanleiding van een dagje Dordrecht bij "In de Klander Keuken" terecht gekomen.
's morgens eerst koffie met gebak op het terras voor we naar het nabijgelegen museum gingen.
Het gebak was prima wat helaas niet gold voor de cappuccino. (kwam volgens ons uit een automaat, erg sterk en geen romige opgeschuimde melk) Na het museumbezoek toch terug gegaan voor de lunch. Op het terras weinig plaats en er werd veel gerookt dus besloten binnen te gaan zitten. Het interieur is erg gedateerd en we hadden het idee 20 jaar terug in de tijd te gaan. De bediening was op zich vriendelijk en attent. We hebben beiden een maaltijdslade besteld. Een met kip en een met biefstukpuntjes. Dit bleek toch een behoorlijk misser voor ons beiden te zijn.
Wat de salade met kip betreft; slechte kwaliteit kip met veel vel, en vet (geen malse kipfilet) De noten in de salade waren niet geroosterd (zou de smaak zeer ten goed zou kunnen komen). Bij de biefstukpuntjes viel op dat de helft goed was en de andere helft heel erg taai. (dit leek een andere kwaliteit vlees) Toen de bediening kwam vragen of het ons gesmaakt had, hebben we hier een eerlijk antwoord op gegeven en ook meteen verteld wat er naar ons idee aan schortte. Het meisje in kwestie leek zich moeilijk een houding te kunnen geven naar ons idee en we vragen ons ook oprecht af of ze onze klachten heeft doorgegeven aan de kok. Helaas hebben we ook de volledige rekening moeten betalen en van enige coulance was geen sprake.
Wat ons betreft echt de laatste keer dat we hier iets gegeten hebben!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vanmiddag hier voor het eerst geluncht en wat was het lekker! Had de kipsate met friet en satesaus apart: sate was erg mals, frieten krokant, voldoende saus. Mijn moeder had de lauwwarme salade met biefstukpuntjes: mooie grote portie, goede stukken biefstuk, en veel variatie van mais tot aan gebakken tomaatjes en bonen.

Service was ook prima. Werd ons netjes toen we gingen zitten aangegeven dat de keuken het druk had en bezig was met een inhaalslag. Dus dat het eten wat langer kon duren. Fijn dat dit van te voren werd aangegeven. En het lange wachten viel heel erg mee! Hadden binnen een half uur het eten.

We hebben buiten in het overdekte gedeelte gezeten. Lekker uit de wind en droog, maar toch buiten, zeer gezellig
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Prima ribben gegeten bij de meulen. Mals en goed van smaak. Lekkere frieten er bij geserveerd. Wij zaten op het overdekte terras, waar de stoelen nogal dicht op elkaar stonden. Aankleding van de zaak niet bijzonder. Bediening was correct, iets hartelijker had wel gemogen.
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Na een middagje Dordrecht, kwamen we terecht in de Klander Muelen. Een eenvoudig eetcafé op een rustige locatie met prettig en attent personeel. De mega hamburger was ook nog mega lekker. De mosselen met uienringen waren gebakken samen gembersaus en kerrie, erg smakelijk! De erbij geserveerde patat was lekker stevig en krokant. De prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Voor een snelle maaltijd zonder culinaire pretenties een goed adres.
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Na een middagje Dord, we wilden naar de film en dit cafe-restaurant zat lekker dichtbij. Gezellig eetcafe uitstraling met erg behulpzaam en attent personeel. De mega hamburger was ook echt mega (en nog heel lekker ook) en de salade met kip (eigenlijk een lunchgerecht maar geen probleem voor diner) was ook erg lekker. We voelde ons hier gelijk thuis en de prijs is ook leuk.
A M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Gewoon een leuke rustige locatie met vriendelijke mensen in de bediening om 'makkelijk' iets te eten; verwacht geen hoogstaande culinaire gerechten, máár wat er op de kaart staat en wordt geserveerd is van prima kwaliteit, betaalbaar en zijn royale porties. Dus een prima plekkie om zomaar even aan te waaien en vlot lekker wat te eten.
(de kalender op de Iens-pagina functioneert niet goed; ik heb hier zondag 6 november gegeten)
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
het was geweldig we hebben daar onze 55jarige bruiloft gevierd en ze hadden een knusse hoek gemaakt de fam.en kennissen waren dik te vreden ook over de bediening en ja ook de koks niet vergeten en de curves geweldig ja ach we zeggen altijd een beetje pech hoord er ook bij maar
geweldig op gelost echt petje af
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Mooie plek in hartje Dordrecht. Onverwachtse erg goede en vriendelijke bediening. Pannenkoek met spek en uitsmijter. De pannenkoek was wat dik. De uitsmijter perfect. Goede plek voor een lunch
Anitabos75 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Na een dagje Dordrecht was het hier goed toeven. De bediening was vriendelijk, we hadden een leuk plekje bij het raam. Het eten was prima! Ik had de groentequiche, en die was erg lekker. Mijn vriendin had de lauwwarme geitenkaassalade. Ook erg lekker. Deze stond als voorgerecht op de kaart, maar zou prima als hoofdgerecht kunnen dienen. Als het een echt voorgerecht is zou het een veel kleinere portie moeten zijn.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Mijn zus op haar 50ste verjaardag hier getrakteerd op een mixed grill. Moesten erg lang wachten op ons eten (30 min+) en kregen tijdens het wachten niets aangeboden (stokbroodje kruidenboter oid). De mixed grill was op zich prima. Nagerechtenkaart was minimaal. Voor ons nagerecht zijn we maar naar een ijssalon in de buurt gegaan.